Łysy Zgłoś #321 Napisano 3 Grudnia 2015 U mnie w CBBB do 180tyś wydłużony jest przebieg wymiany rozrządu. W sumie fakt ale jest to wartość graniczna....zalecane przy 150 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #322 Napisano 3 Grudnia 2015 Dziwne ,bo w mojej książce przeglądów serwisowych wymiana jak to napisali "Co 210 tys. km pasek zębaty napędu wałka rozrządu wymienić: tylko 1,2 1,6 2,0 TDI Common Rail. I co???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trzepak Zgłoś #323 Napisano 3 Grudnia 2015 2.0 CBDC również 215 tys. pierwsza wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #324 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja pierwszy rozrząd robiłem przy 165, teraz mam 280 i jeszcze o ponownej wymianie nie myślę co 120 to przesada moim zdaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #325 Napisano 4 Grudnia 2015 Twierdzisz że przesada? Właśnie zmieniam w Skodzie. Zrobię foty i wstawię wieczorem co się dzieje między 120 a 130 tys przebiegu. W ostatnim czasie to już mój trzeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #326 Napisano 4 Grudnia 2015 Znalazlem chwilke aby napisac pare slow na temat wymiany rozrzadu. Tak sie ladnie zlozylo ze w ciagu ostatnich 4 tygodni robilem trzy rozrzady w Skodach z motorami CR. Wszystkie z przebiegami miedzy 120-130tys. Wszystkie auta z tym samym problemem, czyli uciekajacy plyn chlodniczy. Niby ktos by sobie pomyslal, wymieni weza lub jakas uszczelke i bedzie git. Ale w tych przypadkach ciekly pompy wody. Wkleje pare fotek czesci i zamowienia z dzisiejszej pracy. Pacjent Skoda Octavia 1.6 Tdi CR 105KM 2010r. Zwroćcie szczegolna uwage na pekniecia paska na laczeniach i jego mikropekniecia na calej powierzchni oraz na rolki z ktorych wyplynal caly smar. Rolki byly totalnie zuzyte, pracowaly na sucho i mialy juz straszny luz. Pasek od wewnetrznej strony tez ma pekniecia u podstawy zebow, owinalem na rolce na ktorej pracuje. W tym modelu przewidywana wymiana jest przy 180tys i zaloze sie ze by nie dojezdzil. W koncu to jeszcze 50tys. Jesli kolega dee_jay i inni uwazaja ze to przesada wymieniac pasek przy 120tys to pozostaje mi tylko zyczyc powodzenia i aby nie strzelil pasek gdzies w trasie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #327 Napisano 4 Grudnia 2015 Nie ma co porównywać 1.6 do 2.0 w kwestii rozrządu. W 1.6 to norma z tymi cieknącymi pompami itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #328 Napisano 4 Grudnia 2015 OK. Jak myslisz? Gdyby nie pociekla pompa to ten pasek przezylby jeszcze dwa lata i nastepne 50 tysi??? Akurat dzis robilem 1.6 i podparlem sie tym przykladem. Na tydzien robie takich pare i wyciagnalem wniosek ze 140 tysi to maks granica dla ori paskow . Pozniej to juz za duze ryzyko. Takie moje zdanie, a kazdy zrobi jak bedzie uwazal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #329 Napisano 4 Grudnia 2015 Takie moje zdanie, a kazdy zrobi jak bedzie uwazal Tak samo uważam. Jak komuś zależy to nie będzie się zastanawiał, inny będzie czekał aż pięknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #330 Napisano 6 Grudnia 2015 Rozrząd robiłem w ASO i niestety nie widzialem jak mocno zużyty był pasek czy rolki, jednak z paskami mam troche doczynienia (co prawda innego kalibru) i moim zdaniem ten pasek wytrzymałby drugie tyle a co najmniej 200k. Rolki to już inna bajka, wiadomo nieszczelność skraca żywotność. Jakies 50k temu u mnie zaczelo ubywać płynu, nie mogąc zlokalizować wycieku wsypałem granulki do uszczelnień i zadziałało.... hmmm może pompa? :D:D. U mnie drugi rozrząd musi wytrzymać 300k i kropka Wiadomo ryzyko zawsze wieksze, ale każdy ma swój własny system na eksploatacje swojego własnego samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #331 Napisano 6 Grudnia 2015 Zgadza się chriso . Takie rzeczy brano pod uwagę w latach '80 i '90. Nawet były wzmianki o czestszych okresach serwisowych w Norwegii i Finlandii w książkach serwisowych i instrukcjach obsługi. Sam takowe widziałem w Mazdzie bodajże. Jednak teraz klimat jaki jest każdy widzi i serwisy standardowe. Zima w Norwegii ostatnie lata bardzo łagodnie a mróz nie spadał poniżej -20st. a mieszkam 80km na północ od Oslo. Natomiast zima np. w Chorwacji była sporo cięższa jak u mnie. Den_Jay sam piszesz ze ryzyko większe. Sam lubię czasem ryzyko ale niestety nie w tym przypadku. Przecież panowie katalogowo to tylko 5 godz wymiany, ja robię spokojnie w 4. Nie wiem w sumie czy jest tu nawet nad czym dyskutować. Blokady można kupić już od 30zl, kpl rozrzadu też można kupić w różnych cenach, tragedii nie ma, znaczy się tragedia jest jak pasek pęknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #332 Napisano 22 Grudnia 2015 Dzisiaj wymieniłem kompletny rozrząd z pompa wody, płynem chłodniczy i dodatkowo pasek alternatora za 1440zl z 2 letnia gwarancja na części i robotę no i to było z 30% rabatem na części i robocizne .Uwineli się w 4,5 godziny w Lesznie u Ciesiolki vw dealer . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #333 Napisano 22 Grudnia 2015 Dzwoniłem do ASO podałem vin ,powiedziano mi,że dla mojego slilnika nowy rozrząd po 210 tys km lub 6 latach.Obecnie mam 121tys,śpię spokojnie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #334 Napisano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Ja miałem 5 lat (produkcja po 2010r ) lub 120 tys mil czyli 192 tys km .5 lat mija w lutym a na budziku miałem 161 tys km. Po wymianie tez śpię spokojnie . Edytowane 22 Grudnia 2015 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fila Zgłoś #335 Napisano 25 Stycznia 2016 czy po nr VIN dojdę jaki pasek rozrządu muszę kupić do B6 2008 2.0 TDI 140KM silnik CBAB ? Podobno pasują dwa o różnej ilości zębów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #336 Napisano 25 Stycznia 2016 (edytowane) dojdziesz ale pasek masz taki 03L109119F . nie ma dwóch rodzai paska , znaczy jest do cr 160z a do pd 141z a ty masz cr'ke Edytowane 25 Stycznia 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #337 Napisano 25 Stycznia 2016 nie ma dwuch rodzaji paska Oj Wiesio `81.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #338 Napisano 25 Stycznia 2016 wiem wiem -dysleksja-dlatego dla mnie liczy sie tresc i chec pomocy a nie literówka z którą zawsze był problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fila Zgłoś #339 Napisano 25 Stycznia 2016 ok dziękuję zamawiam 160 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #340 Napisano 25 Stycznia 2016 w paru aukcjach widze ze była różnica w szerokosciach 25mm i 30mm . z tego co mi wiadomo to powinien być własnie 30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach