zima18 Zgłoś #621 Napisano 27 Czerwca 2016 Jest PWM, ale jeżeli na wtyczce będzie 0 to znaczy, że gdzieś musi być przerwa w obwodzie, albo z panelu nie wychodzi napięcie. Steruje PWM, ale jeżeli podasz na krótko bezpośrednio na zawór 12 V, ażeby usłyszeć czy zawór cyka czy nie, to też się mu nic nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #622 Napisano 27 Czerwca 2016 Steruje PWM, ale jeżeli podasz na krótko bezpośrednio na zawór 12 V, ażeby usłyszeć czy zawór cyka czy nie, to też się mu nic nie stanie. Nigdy tak nie robiłem wiec się nie wypowiadam a sprawdzam zawór i sygnał do niego innym sposobem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #623 Napisano 30 Czerwca 2016 Bubas16 Klima już chodzi? Cześć wymieniona? Moja cześć mam dzisiaj otrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #624 Napisano 30 Czerwca 2016 kurcze jeszcze nie ,po 11 lipca bedę mógł dopiero auto na klocki postawić i spokojnie popatrzeć , jak zrobisz to napisz jak odkręciłeś tą środkową śrubkę i wstaw fotkę co na tym sprzęgiełku się zerwało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #625 Napisano 30 Czerwca 2016 Witam prędzej pisałem o problemie u mnie z klimą,rozebrałem schowek i doszedłem do wniosku że być może problem powoduje ten silniczek bo bardzo głosno jest go słychac takie chropotanie jak by Pytanie tera czy ktoś z was już wymieniał,i gdzie kupie taki sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #626 Napisano 30 Czerwca 2016 Też to mam, w serwisie mówili że to jest wada konstrukcyjna i nie oplaca się tego robić. Bo problem powraca po kilku miesiącach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #627 Napisano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Nie wiem czy nie przejade sie do ASO po nowy silnik,tylko ciekawe ile skasują,bo nie moge znalesc na Allegro nowego Byłem w ASO I cena mnie zabiła,musze szukać na necie,jak bedziecie mieli coś na oku to prosze o info Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Lukasz vw-2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #628 Napisano 30 Czerwca 2016 Nie wiem czy nie przejade sie do ASO po nowy silnik,tylko ciekawe ile skasują,bo nie moge znalesc na Allegro nowego Byłem w ASO I cena mnie zabiła,musze szukać na necie,jak bedziecie mieli coś na oku to prosze o info Około 620 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #629 Napisano 30 Czerwca 2016 Około 620 zeta. 650 zł :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #630 Napisano 30 Czerwca 2016 650 zł :hehe Jeszcze lepiej. Ja mam cenę z ASO w Krakowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #631 Napisano 30 Czerwca 2016 Znalazłem na ALLEGRO kilka mają troszke inne oznakowanie pytanie czy bedą pasować prosze o pomoc http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-0132801363-passat-b6-f-v-i6171385931.html http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-0132801363-vw-passat-b6-08r-i6270398595.html http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-0132801363-vw-passat-b6-08r-i6270398579.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #632 Napisano 30 Czerwca 2016 Ogólnie same silniczki mimo różnych oznaczeń są takie same a różnią się dźwigienkami włożonymi. Zamiennik bez dźwigienek to: 1K0 907 511 Q Gdy kupujesz z innymi oznaczeniami, które kiedyś były sprzedawane: 3C1 907 511 G, 3C1 907 511 F, itd., to wystarczy przełożyć dźwigienkę. Tak naprawdę, to pada w środku potencjometr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #633 Napisano 2 Lipca 2016 Problem nie działającej klimy rozwiązany. Śruba na sprzęgle była poluzowana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #634 Napisano 2 Lipca 2016 nicqo ta śruba ma lewy czy prawy gwint? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #635 Napisano 2 Lipca 2016 Teraz nie pamiętam, był problem z jej odkreceniem. Używałem klucza pneumatyczego.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #636 Napisano 2 Lipca 2016 Gwint jest zwykły tzn. prawy. Jak odkręciłeś to ściągnąłeś sprzęgło czy tylko dokręciłeś nie sprawdzając jak wygląda klin/frez? Jak mocno dokręcisz śrubę to mimo wytarcie klina/frezu chwilę podziała. Sprawdziłeś jak to wszystko tam wygląda jak już odkręciłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #637 Napisano 8 Lipca 2016 kurcze nie zrobie nic bez wyciągania sprężarki ,przeszkadza mi webasto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #638 Napisano 11 Lipca 2016 Orientuje się ktoś który silnik steruje klapka od nawiewu środkowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #639 Napisano 11 Lipca 2016 Silnik nastawczy klapy centralnej V70. To jest ten najniżej po stronie kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #640 Napisano 11 Lipca 2016 Dzięki wielkie Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach