nicqo Zgłoś #601 Napisano 26 Czerwca 2016 Ok ja mam vcds, też popatrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #602 Napisano 26 Czerwca 2016 waski1 to przy zerwanym sprzęgiełku komputer też by pokazywał obroty kompresora ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #603 Napisano 26 Czerwca 2016 waski1 to przy zerwanym sprzęgiełku komputer też by pokazywał obroty kompresora ? Nie ma czegoś takiego jak obroty kompresora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #604 Napisano 26 Czerwca 2016 waski1 zerknij na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #605 Napisano 26 Czerwca 2016 A mi ktoś podpowie gdzie szukać problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #606 Napisano 26 Czerwca 2016 Teoretyczna prędkość sprężarki oparta na prędkości silnika. W kompresorze nie ma żadnego czujnika prędkości. Zobacz u Siebie czy podczas pracy silnika ta śrubka środkowa na kole pasowym kompresora czy stoi w miejscu? Jeżeli stoi to kompresor też stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #607 Napisano 26 Czerwca 2016 stoi, ale jeżeli jest walnięty zawór sterujący to kompresor też nie pójdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #608 Napisano 26 Czerwca 2016 (edytowane) W B6 kompresor pracuje cały czas non stop a wydajnością tylko steruje zawór. Skoro śruba stoi to kompresor też stoi. Napraw sprzęgło kompresora i testuj dalej czy zawór pracuje. Jest też pytanie czy sprzęgło zrywalne urwało się ze starości? Edytowane 26 Czerwca 2016 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #609 Napisano 26 Czerwca 2016 dobre pytanie.to co dokładnie musiałbym kupić? tarcze sprzęgła z tym kołem wielorowkowym czy tylko ten element co sie zrywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #610 Napisano 26 Czerwca 2016 1. To jest ta śruba o której jest mowa? Jeśli tak to u mnie czy załączę klimatyzację, czy ja wyłączę nie porusza się. 2. (wirnik) czy inaczej się to nazywa to kręci się bez względu na to czy klimatyzacja jest włączona czy też nie. czyli co wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #611 Napisano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Odczytaj dane z naklejki na kompresorze model typ , im więcej danych tym lepszy dobór części. - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]146193[/ATTACH] 1. To jest ta śruba o której jest mowa? Jeśli tak to u mnie czy załączę klimatyzację, czy ja wyłączę nie porusza się. 2. (wirnik) czy inaczej się to nazywa to kręci się bez względu na to czy klimatyzacja jest włączona czy też nie. czyli co wymieniać? Ta właśnie śruba ma się kręcić cały czas wraz z kołem pasowym kompresora.Nie ważne czy klima ON czy OFF. Edytowane 26 Czerwca 2016 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #612 Napisano 26 Czerwca 2016 Czyli jeśli kupił bym nowy, badz regenerowany kompresor i zamontowal mial bym po problemie? Czy jeszcze jakies dodatkowe rzeczy musza zostac wymienione? Slyszalem ze trzeba plukac uklad, czy to jest koniecznosc w moim przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #613 Napisano 26 Czerwca 2016 Konieczność płukania układu jest wtedy gdy kompresor zostanie zatarty (rozleci się ) a opiłki brud przedostaną się do układu AC.Jeżeli masz zamiar zakupić nowy (regenerowany) kompresor to dobrze jest po demontażu starego , rozkręcić go celem oceny uszkodzeń. Osobiście na waszym miejscu próbowałbym z wymianą koła (sprzęgła zrywalnego). Koło to można samemu wymienić na aucie bez demontażu kompresora i bez recyklingu gazu z układu. Pozostaje jedynie zagadka czy zawór jest sprawny co okaże się po wymianie koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #614 Napisano 26 Czerwca 2016 powiedz w którym miejscu ono się zrywa ,po zdjęciach patrząc to niema tam gumowego łączenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #615 Napisano 26 Czerwca 2016 Zrywa te blaszki lub zrywa wieloklin pod tą śrubką centralną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #616 Napisano 26 Czerwca 2016 Zerwane sprzęgło klimatyzacji w Polo. Klima także nie działała, ciśnienie w układzie było, zawór sterujący działał, gdyż sprawdzałem na krótko, a właśnie sprężarka stała. Po wymianie koła i odpaleniu klimy chłodzi, aż miło Cena nowego koła ze sprzęgłem do Polo 270 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #617 Napisano 27 Czerwca 2016 Jak sprawdzić napięcie sprzęgła kompresora? Jak to się sprawdza, gdzie mam podpiąć miernik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #618 Napisano 27 Czerwca 2016 Jak sprawdzić napięcie sprzęgła kompresora? Jak to się sprawdza, gdzie mam podpiąć miernik. Kolega wcześniej pisał, sprzęgło elektromagnetyczne w passacie B6 nie jest stosowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #619 Napisano 27 Czerwca 2016 Jak sprawdzić napięcie sprzęgła kompresora? Ale o co chodzi ? Jedyne co możesz sprawdzić to napięcie na zaworze sterującym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #620 Napisano 27 Czerwca 2016 Jedyne co możesz sprawdzić to napięcie na zaworze sterującym. Owszem ale oscyloskopem tam jest sygnał PWM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach