Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dokładnie ta aukcja ale generalnie o coś takiego chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupowałem ten rozbieralny. Obudowa zostaje stara a mechanizm wkładasz nowy

 

To może doprecyzujmy, o który mikrostyk chodzi.

Nie pamiętam dokładnie, ale w zamku sa 2 czy 3 mikrostyki.

Z tego co kojarzę wszyscy piszecie o tym zamocowanym na kabelkach na zewnątrz, który daje objawy niezamkniętych drzwi, tj. nie gasnące oświetlenie kabiny i kontrolkę na desce rozdzielczej. To nie jest objaw w moim przypadku. Mój zamek nie chciał się zamykać i otwierać. Pomagało pociąganie za klamkę wewnątrz auta i wtedy zaskakiwał. Teraz nie chce sie otworzyć o ile nie walnę mocno w drzwi na zewnątrz pod klamką. Nie jestem ekspertem, ale jak ostatnio wyjąłem zamek, przelutowałem wszystkie punkty lutownicze, posprawdzałem czy wszystko działa, to nie zauważyłem, aby zewnętrzy mikrostyk miał coś wspólnego z tym, że zamek nie zaskakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z centralny. Otóż mam auto rok czasu kupiłem od gościa naprawde w dobrym stanie technicznym,k. Marca. Od początku bagażnik był swoją drogą otwierany. Po 3 miesiącach padł centr. tzn. jak zamykalem z pilota to (musiało sie robić zwarcie czy cos) i sie za chwile otwierało cale auto. Dlatego pozbyłem się pilota-odczepiłem guziki(tradycyjny scyzoryk). I znów po 2 miesiącach padło centralne otw/zamykanie od strony kierowcy, kluczyk po włozeniu poprostu jakby zamarzł(przy 28*C). Piszą wszędzie, że w pasatach to normalne, że centralka siada. Ja nie chce sie z tym zgadzać- skoro sa auta w których nie padają, to nie moge zrobić takiego obejścia i w pasacie? Druga sprawa sa na rynku zestawy z (4x zamek centralny + 2 piloty i moduł) centralką, i tu znów mam pytanie. Czy jak kupie sobie taki zestaw to, musiałbym mieć 2 kluczyki 1 do otwierania drzwi 2 do odpalenia auta czy jak? Jestem w tym totalnie zielony. I prosze mi podpowiedzieć jeszcze jedno, czy jak juz było by wszystko pieknie to czy będzie to współgrało z bagaznikiem. Bo do tej pory to bagaznik był sobie, a samochód sobie. Czyli jak zamknołem auto to bagażnik trzeba było osobno z kluczyka-jak pozbyłem się awaryjnego pilita, to i tak problem zostawal(chociaz wcześniej nie współgrał)- a jak zamykałem bagażnik to i cale auto sie zamykało. I 3 strona medalu :) jak otwieralem bagaznik to auto dalej zamkniete i tak samo jak otwieralem auto(a bagaznik zamknięty) to on dalej był zamknięty. 1 Czy jak kupie ten zestaw to problem sie rozwiąże? 2. Czy jak kupie te dwa zapasy (kluczyków) to jak to będzie z immobilajzerem-otworze auto, ale nie odpale czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebastian na początek sprawdz przewody w lewym progu. Porozwijaj taśmę izolacyjna i zobacz w jakim są stanie. Mogą byc tak jak u mnie. Zobacz moj temat. Jeżeli przewody będą ok to wtedy trzeba szukać przyczyny gdzie indziej. Sorki pierwsze co to podepnij auto pod kompa a później dopiero rozbieraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Już dwa dni szukam na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam Passata z 96r zielone zegary bez alarmu i lini can. Muszę wymienić dwa zamki- kierowcy i lewy tył. Teraz moje pytanie: czy mogę założyć zamek z Passata np z roku 99r który ma już linie can ale też ma kostkę 6 pin w tylnym zamku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamki w B5 są zamienne bez ograniczeń. Oczywiście tył-tył przód-przód. Nie ma czy z CAN czy bez. Nie ma też 3B czy 3BG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok super bardzo mnie ucieszyła ta odpowiedź :) dzięki bardzo za szybką odpowiedż:respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzcie kostki w laczeniach dzwi

20160308_103701.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam taki problem, otóż rozłożyłem zamek i złożylem wg instrukcji. czytałem kopalem na ten temat wiele godzin i po zlożenia wszystkiego wszystkie drzwi sie rygluja a tylko ten zamek od kierowcy nie rygluje mi zamka otwiera tylko a nie rygluje ktoś się spotkał z czymś takim przy okazji rozbierania zamka lutowania zimnych lutów i wymianie mikrowyłącznika ??? błagam o pomoc bo nie zostawie otwartegi auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Mam taki problem, otóż rozłożyłem zamek i złożylem wg instrukcji. czytałem kopalem na ten temat wiele godzin i po zlożenia wszystkiego wszystkie drzwi sie rygluja a tylko ten zamek od kierowcy nie rygluje mi zamka otwiera tylko a nie rygluje ktoś się spotkał z czymś takim przy okazji rozbierania zamka lutowania zimnych lutów i wymianie mikrowyłącznika ??? błagam o pomoc bo nie zostawie otwartegi auta...

 

Liczysz na to, że mamy tu kryształową kulę? Przelutuj od nowa, starą cynę usuń, daj nową, nie przegrzewaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Bo nir zostawie otwartego auta" a przepraszam ze wtrace a recznie przez kluczyk sie nie da zamknac ? Mozesz tez w ten sposob okreslic czy zamek mechanicznie dovrze zlozyles zamykajac i otwierajac kluczykiem a poyem zajzec na styki caly zamek na allegro zamiennik 55 zeta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić używany zamek za 30zł niż nowy zamiennik za 55zł. Pewnie jak składałeś 2 części to jedna z dźwigienek nie wskoczyła w dziurkę lub źle złożyłeś ślimak z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi, w końcu się udało. Dokładnie nie wiem jak to się stało że zadziałało, ale wywnioskowałem że zamek przy ponownym zakładaniu nie był ustawiony w takiej pozycji jakiej go zdejmowałem, ustawiłem go w pozycji otwarcia zamka i jak się okazało ta pierdoła spowodowała że nie ryglował się zamek. Tak mi się wydaje bo rozbierałem całość jeszcze raz i sprawdzałem z instrukcją i było wszystko ok. Więc jako przyczynę uznaję złe ustawienie zamka przy montażu nie wiem czy może być taka przyczyna ale na to wychodzi. Moja nieuwaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam taki kłopot. Centralny zamek działa zamyka drzwi wszystkie za jednym kliknięciem ale nie zbroi alarmu ( tz. nie miga lampka przy ryglu zamka kierowcy ) ! Muszę kliknąć raz jeszcze i tez nic dopiero za 3 razem uzbroi alarm i lampka miga. Dzieje się tak np. jak jest wilgotne powietrze - bądź jak jest suche i ciepłe - na zmianę - w pewnych warunkach wilgotności łapie na raz wszystko. Kable w progach już robiłem kiedyś wiec tam wszystko ok. Moduł komfortu tez sprawdzałem przy robieniu kabli w progu i innych objawów nie widzę. Elektromechanik jak mu o tym mówiłem że czegoś w progach nie dolutował to twierdzi ze nie ma takiej możliwości i że za to jedynie jakiś "switch" w zamku możne odpowiadać ? Coś ktoś w tym temacie ? Czy wymiana zamka całego to jest rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na vagu jakieś błędy są na pewno - podaj jakie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a na vagu jakieś błędy są na pewno - podaj jakie

 

No właśnie nic VAG czysty - miałem jedynie błąd czujnika temperatury ! Chyba że te błędy są gdzie indziej niż wszystkie ? Albo resetuje się przy odpaleniu silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na vagu musisz wybrać "central conv" - w tym module znajdziesz ew. błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na vagu musisz wybrać "central conv" - w tym module znajdziesz ew. błędy

 

Ok postaram się jutro podjechać do mechanika - ewentualnie jak nie oni to do elektromechanika :P

 

PS. tam nie sprawdzałem :) dzięki za podpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Właśnie zakupiłem B5tkę i mam problem z centralnym tego typu, że raz nie otwiera tylnych lewych drzwi, raz przednich lewych, a czasami w ogóle lewej strony i przód i tył. Od sprawdzanie czego zacząć? To chyba nie wina zamka, ale sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpewniej wiązka przy module do przejrzenia, ale samych zamków też nie można wykluczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności