-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Garscik
- Urodziny 11.10.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gniezno
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.5 TDI V6 163KM
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W pełni sprawny, od 2015 jestem posiadaczem ... Wszystko serwisowane na bieżąco ... wymieniony rozrząd Bogata wersja: xenon czujniki PDC tył podgrzewane fotele podgrzewana szyba czołowa ! zmieniarka 6cd wyjście AUX, USB i kartę SD kierownica multifunkcyjna itd ... Silnik 2.5TDI V6 163km, skrzynia automatyczna TIPTRONIC 5biegów
-
Nadszedł czas rozstania od 2015 ze mną ... przebieg 258tys km silnik 2.5TDI V6 BDG 163KM, automatyczna skrzynia Bogate wyposażenie wyposazenie, xenon, czujniki pdc tyl, grzane fotele, podgrzewana przednia szyba, tempomat, multifunkcyjna kierownica, nawigacja, zmieniarka, itdp itd ...
-
Garscik obserwuje zawartość → Kod lakieru, Auto do 15tys VAG, Co dziś zrobiłem w swoim VW i oraz 1 inny
-
Prośba o oszacowanie wartości (wycena) auta do sprzedaży.
Garscik odpowiedział temat → Dyskusje o motoryzacji
Witam, Ile mogę liczyć za swojego Passata ?? Nie mam pojęcia jak podejść do wyceny ... 2.5TDI V6 163KM przebieg 250tys km potwierdzony automat... xenon, pdc tył, 17felgi, chrom relingi + listwy, grzana czolowa, multifunkcja kierownica, navi, telefon, tempomat, podgrzewane fotele ... Dodam, że autko po wymianie rozrządu, oleju w skrzyni, pasków rolek, napinaczy .... na wszystko faktury do wgladu ... Opony lato alu 17' + 16' stalowki zima zdjęcia w moim profilu .. I bym zapomniał Rocznik 2005 -
teścia b6 przebieg ok 280tys ... w tym momencie padła elektronika ... szacunkowy koszt ok 800zł, jakieś 4msc temu wymiana łożyska w skrzyni 2,5tys zł ... innych napraw brak, przez ostatnie 70tkm ... raz wymieniany olej + filtr po zakupie ... Passat z 2006r. 2.0TDI 170KM - DSG Skrzynia perfekcyjna ... w porównaniu do starej generacji automatów, 2x szybsza ... a, czy droga w eksploatacji ? .. bo ja wiem, jeżeli ktoś chcąc kupić DSG już liczy ile kosztują naprawy, to niech kupi manuala .. mniejszy stres
-
Z uwagi na fakt, że komuś spodobał się bat od anteny i chcąc ją odkręcić spierdzielił gwint dzisiaj wymieniałem całą stopkę GPS z anteną .. 2godzinna walka zakończona sukcesem... - - - - - aktualizacja - - - - - aaaa i dawno mnie nie było, ale w między czasie wymieniłem kpl rozrząd + olej w skrzyni + filtr ... ;]
-
Walczyłem ze spadkiem mocy ... ciągnął dopiero od 2700 obrotów. .. jak się okazało przycinał się zaworek sterowania turbiny i jeden z przewodów nadawał się już do wymiany... po zabiegu reanimacji zaworka i wymianie przewodu - samochód odzyskał moc ... i ciagnię juz od 2 000 ...
-
gdyby coś, ktoś potrzebował odnosnie dymienia, mój teściu w b6 przerabial dymienia na czarno z żrącym zapachem, okazało się, ze BOSCH ZESTAW NAPRAWCZY POMPOWTRYSKÓW rozwiazał problem :)nowe uszczelnienie rozwiązało problem
-
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Garscik odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
czy w związku z uszkodzonym czujnikiem temp. płynu, moze byc problem z odpalaniem z rana (przy niższych temp.)? zły odczyt=zła dawka paliwa = dymówa przy pierwszym zapalaniu (siwo, błekitno, niebieska)? -
żaden kłopot
-
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
Garscik odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
zgadzam się w 100% :brawo -
znam taką samą sytuację , a6 c6 3.0tdi tankowane tylko na statoil i shell ... pewnego razu po tankowaniu nie zapalilo - diagnoza ? syfiaste paliwo
-
http://allegro.pl/zamek-klapy-vw-passat-b5-kombi-3b0827505c-i6443029945.html
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Garscik odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
cóż za bezczelność, kolego Inferno ! ubodły nas słowa Twe miałem przyjemność jeżdzić "klasą premium" a6 c7 2016r. 2.0tdi 190km w dsg ... i szczerze ? nie dałbym tych pieniędzy .. o osiagach hmm.. pozostawię bez komentarza ... o kulturze pracy silnika nie wspominając wolę swojego 12latka:) - - - - - aktualizacja - - - - - i tutaj się nie zgodzę ! ja zamieniłem b6 na b5 i powiem tak (moim zdaniem) passat skończył sie na b5 <<< potem podniósł się w b8 ... po 1 - jakosc plastikow po 2 - komfort jazdy (b5- wielowahacz, b6-pojedynczy) po 3 jednostki napedowe - b5 - gora po 4 prowadzenie .. po 5 "delikatność"podzespołów w b6 doprowadzała mnie do szału .. wszystko zrobione tak, zeby jak najszybciej sie zepsuło ponawiam - to tylko moje osobiste zdanie:) - - - - - aktualizacja - - - - - nikt nie mówił, że będzie lekko -
jeżeli pod maską jest czysto, to nie
-
1. wymieniony kompletny rozrząd 2. wymieniony olej w skrzyni + filtr 3. geometria zawieszenia 247 900km na liczniku ...