Skocz do zawartości

marekmoleda

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O marekmoleda

  • Urodziny 30.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ozorków

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013
  1. Poniżej link do skanu instrukcji obsługi Passata B7 jaką kiedyś znalazłem. Mam nadzieję, że się Wam przyda( oznaczenie liczbowe na końcu nazw plików to nr stron): https://1drv.ms/f/s!AsFJikcagnGHuD9UiQ3a7JoKD4fg
  2. Stałem się szczęśliwym posiadaczem B7 2.0 TDI CFFB czyli chyba jeden z lepszych i bezusterkowych silników. Od ponad pół roku tankuję paliwa premiu (V-Power, Dynamic itd.) Co sądzicie o wpływie tych paliw na wtryskiwacze czy u starszych modeli pompowtryski B5 FL i B6. Jeden facet prywatnie powiedział mi, że sprinter CDI z 2002 roku (te z wadliwymi pompowtryskami) przejechał 0,5 mln km i nic nie naprawiał ale lał tylko premium tak w Polsce jak i za granicami naszego wspaniałego kraju. Dyskusja wolna - bo nie wiem czy oszczędzać te 25 zł na baku czy to nie ma sensu i lać normalną ropę.
  3. Wypalanie DPF proces regeneracji

    Bardzo dziękuję za odpowiedz. Może i ja kiedyś pomogę
  4. Wypalanie DPF proces regeneracji

    Witam, Od niedawna jestem szczęśliwy posiadaczem Paska B7 2.0 TDI CFFB 140 km rok produkcji 2013 modelowo 2014. Jak było ciepło nie miałem problemu z rozpoznaniem kiedy wypala się DPF bo zawsze włączały się wentylatory i obroty oczywiście wyższe na luzie. Teraz zrobiło się trochę chłodniej na dworze no i moje pytanie. Odpalam auto na zimnym silniku po nocy. Jak tylko ruszam i za chwilkę staję na światłach obroty są na poziomie prawie 1000 tak jak przy wypalaniu DPF przy czym silnik zimny ( taka sytuacja ma miejsce do temperatury silnika 65-70 stopni). Czy to naprawdę wypalanie DPF (wentylatory nie działają) czy może ślinik ma wyższe obroty w celu szybszego rozgrzania, czy może jakąś elektryczną grzałkę wstawili gdzieś na płynie chłodniczym która potrzebuje więcej prądu? W golfie 4 miałem 3 świece żarowe wpięte w układ chłodzenia które podgrzewały płyn (może tu też coś wymyślili?) Zaobserwował ktoś takie zjawisko?
  5. Usunięcie DPF-a w Passacie

    Usuwał ktoś DPF w okolicach Łodzi. Potrzebuję zrobić to dobrze i nie musi być tanio - ale dobrze! Myślałem o TC-PERFORMANCE CHIP TUNING ŁÓDŹ ktoś może u nich robił?
  6. Kasowanie inspekcji passata

    Ja kasowałem ręcznie. Kasuje się to w następujący sposób. Włączasz awaryjne (trójkąt) naciskasz kasowanie kilometrów lub przycisk z kluczykiem serwisowym i trzymasz, trzymając włączasz zapłon puszczasz przycisk który już trzymałeś i potwierdzasz albo na kierownicy albo gałką od wycieraczek. Przegląd robi się na 365 dni
  7. nie działające przednie szyby elektryczne

    Podłączę się do tematu. Po kupnie używanego modułu komfortu który na 100% jest sprawny nie działają wszystkie szyby i podświetlanie kabiny. Kiedy próbuję opuszczać szyby tylko słyszę pikanie w drzwiach w których szyba miała by się opuścić. Bezpieczniki sprawdzone. Ma ktoś jakiś pomysł?
  8. Porządny klucz płaski oczkowy i normalnie odkręcasz śruby i wyciągasz. Jutro jadę na wymianę całego zawieszenia przedniego z L i P strony. Wahacze kupiłem za 800 zł ciekawe ile pojeżdżą :-)
  9. Czy ma filtr cząstek stałych DPF

    Nie masz filtra DPF możesz to łatwo sprawdzić jak trochę pociągniesz silnik na obroty czy Ci coś zakopci. przy DPF nie ma nic a przy zwykłych TDI bez DPF zawsze coś tam wyleci
  10. Ile oleju do tdi 2.0 140 PS ?

    Przepraszam macie rację 5w40 miałem a zminiłem na 5w30 strona Castrola ale czy na 5w40 szybciej filtr DPF się zapcha?
  11. Ile oleju do tdi 2.0 140 PS ?

    Witam, Posiadam Passata 1.9 TDI 2006r. z filtrem cząstek stałych. Jeździłem na oleju Castrol 15W40 EDGE 50501. Teraz wlałem Castrol 5w30 EDGE 50400 50700 silnik jest według mnie dużo głośniejszy niż na poprzednim oleju. Czy mogę jeździć przy filtrze DPF na oleju 5w40 50501 EDGE? Czy to nie jest szkodliwe dla filtra DPF?
  12. Passat gaśnie i szarpie ****** ;(

    Myślę, że kolega ma rację. Sprawdz czy pompa paliwa nie zaczeła "buczeć" bo szarpanie może być spowodowane małą dawką paliwa do pompowtrysku.
  13. zbiornik spryskiwaczy cieknie

    Właśnie patrzyłem w swoim. Ciężka sprawa. Musisz pokombinować :-) Niestety żadnej dokumentacji technicznej na ten temat nie mam. Sposób może sie uda będzie tu chyba najlepszy :-)
  14. Czy ma filtr cząstek stałych DPF

    Bardzo dziękuję za pomoc. Teraz już wiem, że mam filtr cząstek stałych a tym samym muszę wlać inny olej do silnika. Dziękuję i pozdrawiam:)
  15. Witam, Wymieniałem ten filtr. Znajduje się on za schowkiem który jest na przeciwko pasażera. Ja odkręciłem nie potrzebnie cały schowek. Musisz najpierw wyciągnąć materiał wygłuszający aby dostać się do plastików a następnie jak już będziesz widział plastiki to znajduje się tam małe zamykanie które trzeba przesunąć, chyba w prawo ale nie jestem pewien. Natomiast niech cię nie zmyli, bo ten filtr wkłada się pionowo do góry nie poziomo. Nie jest to skomplikowana sprawa ale jak nie będziesz się mógł tam dostać to odkręć schowek a na pewno Ci się uda. Powodzenia.
×