Skocz do zawartości

marekmoleda

  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marekmoleda

  • Urodziny 30.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ozorków

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poszukuję naprawdę dobrego fachowca od wycinania DPF w okolicach Łodzi. Na forum znalazłem fachowców z Poznania i Krakowa no ale może i w Łodzi ktoś dobrze ogarnia temat. Wypala mi się co 300 km, kontrolka jeszcze się nie świeci ale za to zaczyna powoli oleju przybywać. To już chyba najwyższy czas na kastrację. Jak możecie coś doradzić i opisać swoje doświadczenia będę bardzo wdzięczny.
  2. Ja mam to samo ale u mnie zamarza jak jest ok -10 stopni. Naprawialiście ten mało uporczywy defekt?
  3. To masz 2 czujniki? Ja u siebie chyba mam jeden ale ręki nie dam sobie uciąć. Musi coś być nie tak z czujnikiem (-ami). Proponuje wsadzić 3 osoby na tylną kanapę i zobaczyć czy się ruszą w dół (chyba najprostszy sposób na diagnozę czy w ogóle działają) A może już zrobiłeś to napisz co było przyczyną.
  4. Ja bym zrobił wycinkę jak minister Szyszko. Na razie zapełnienie mojego DPF-a to jakieś 40% ale już mi chodzi po głowie żeby w przyszłym roku go chlasnąć. DP-y to najgorsze dziadostwo wraz z systemem Start - Stop. Znajdź tylko sobie dobrego mechanika który zrobi to profesjonalnie i będziesz zadowolony, a ekologie to możesz mieć w piecu jak nie palisz plastikiem i śmieciami. Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Kraków ma smog tylko zimą? Więcej samochodów jeździ?
  5. Poniżej link do skanu instrukcji obsługi Passata B7 jaką kiedyś znalazłem. Mam nadzieję, że się Wam przyda( oznaczenie liczbowe na końcu nazw plików to nr stron): https://1drv.ms/f/s!AsFJikcagnGHuD9UiQ3a7JoKD4fg
  6. Stałem się szczęśliwym posiadaczem B7 2.0 TDI CFFB czyli chyba jeden z lepszych i bezusterkowych silników. Od ponad pół roku tankuję paliwa premiu (V-Power, Dynamic itd.) Co sądzicie o wpływie tych paliw na wtryskiwacze czy u starszych modeli pompowtryski B5 FL i B6. Jeden facet prywatnie powiedział mi, że sprinter CDI z 2002 roku (te z wadliwymi pompowtryskami) przejechał 0,5 mln km i nic nie naprawiał ale lał tylko premium tak w Polsce jak i za granicami naszego wspaniałego kraju. Dyskusja wolna - bo nie wiem czy oszczędzać te 25 zł na baku czy to nie ma sensu i lać normalną ropę.
  7. marekmoleda

    Wypalanie DPF proces regeneracji

    Bardzo dziękuję za odpowiedz. Może i ja kiedyś pomogę
  8. marekmoleda

    Wypalanie DPF proces regeneracji

    Witam, Od niedawna jestem szczęśliwy posiadaczem Paska B7 2.0 TDI CFFB 140 km rok produkcji 2013 modelowo 2014. Jak było ciepło nie miałem problemu z rozpoznaniem kiedy wypala się DPF bo zawsze włączały się wentylatory i obroty oczywiście wyższe na luzie. Teraz zrobiło się trochę chłodniej na dworze no i moje pytanie. Odpalam auto na zimnym silniku po nocy. Jak tylko ruszam i za chwilkę staję na światłach obroty są na poziomie prawie 1000 tak jak przy wypalaniu DPF przy czym silnik zimny ( taka sytuacja ma miejsce do temperatury silnika 65-70 stopni). Czy to naprawdę wypalanie DPF (wentylatory nie działają) czy może ślinik ma wyższe obroty w celu szybszego rozgrzania, czy może jakąś elektryczną grzałkę wstawili gdzieś na płynie chłodniczym która potrzebuje więcej prądu? W golfie 4 miałem 3 świece żarowe wpięte w układ chłodzenia które podgrzewały płyn (może tu też coś wymyślili?) Zaobserwował ktoś takie zjawisko?
  9. marekmoleda

    Usunięcie DPF-a w Passacie

    Usuwał ktoś DPF w okolicach Łodzi. Potrzebuję zrobić to dobrze i nie musi być tanio - ale dobrze! Myślałem o TC-PERFORMANCE CHIP TUNING ŁÓDŹ ktoś może u nich robił?
  10. marekmoleda

    Kasowanie inspekcji passata

    Ja kasowałem ręcznie. Kasuje się to w następujący sposób. Włączasz awaryjne (trójkąt) naciskasz kasowanie kilometrów lub przycisk z kluczykiem serwisowym i trzymasz, trzymając włączasz zapłon puszczasz przycisk który już trzymałeś i potwierdzasz albo na kierownicy albo gałką od wycieraczek. Przegląd robi się na 365 dni
  11. marekmoleda

    nie działające przednie szyby elektryczne

    Podłączę się do tematu. Po kupnie używanego modułu komfortu który na 100% jest sprawny nie działają wszystkie szyby i podświetlanie kabiny. Kiedy próbuję opuszczać szyby tylko słyszę pikanie w drzwiach w których szyba miała by się opuścić. Bezpieczniki sprawdzone. Ma ktoś jakiś pomysł?
  12. Porządny klucz płaski oczkowy i normalnie odkręcasz śruby i wyciągasz. Jutro jadę na wymianę całego zawieszenia przedniego z L i P strony. Wahacze kupiłem za 800 zł ciekawe ile pojeżdżą :-)
  13. marekmoleda

    Czy ma filtr cząstek stałych DPF

    Nie masz filtra DPF możesz to łatwo sprawdzić jak trochę pociągniesz silnik na obroty czy Ci coś zakopci. przy DPF nie ma nic a przy zwykłych TDI bez DPF zawsze coś tam wyleci
  14. marekmoleda

    Ile oleju do tdi 2.0 140 PS ?

    Przepraszam macie rację 5w40 miałem a zminiłem na 5w30 strona Castrola ale czy na 5w40 szybciej filtr DPF się zapcha?
  15. marekmoleda

    Ile oleju do tdi 2.0 140 PS ?

    Witam, Posiadam Passata 1.9 TDI 2006r. z filtrem cząstek stałych. Jeździłem na oleju Castrol 15W40 EDGE 50501. Teraz wlałem Castrol 5w30 EDGE 50400 50700 silnik jest według mnie dużo głośniejszy niż na poprzednim oleju. Czy mogę jeździć przy filtrze DPF na oleju 5w40 50501 EDGE? Czy to nie jest szkodliwe dla filtra DPF?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności