Skocz do zawartości

marekmoleda

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marekmoleda

  • Urodziny 30.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ozorków

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedz. To na razie dam sobie spokój z wycinaniem. Bardzo dziękuję za informacje
  2. Noszę się z zamiarem usunięcia DPF-a już dłuższy czas ale co chwilę słyszę, że na przeglądach spaliny będą badać itd.... Myślicie, że jeszcze chwilę pojeździ? Poniżej logi: Adres 01: Silnik (03L 906 018 PR) 17:01:10 12 hPa Filtr cząstek stałych; różnica ciśnienia 236 353668 m Filtr cząstek stałych; kilometry od ostatniej regeneracji 241 0.08 l Filtr cząstek stałych; zawartość popiołu w oleju 243 0 hPa Filtr cząstek stałych; offset różnicy ciśnienia 244 17.85 g Filtr cząstek stałych; obliczona masa sadzy 245 17.24 g Filtr cząstek stałych; zmierzona masa sadzy 246 Przebieg 135 tys. km. (oryginales )
  3. I co czekałeś aż się wypali pod Tesco, pojechałeś się przejechać czy po prostu zgasiłeś silnik?
  4. Ja bym najpierw wyciągną filtr kabinowy i zobaczył co i jak tam się kręci.
  5. Masz rację, że GPF ma dużo lepsze warunki pracy ale sam proces przebiegu spalania oleju napędowego jest bardziej hmmm "czysty" czy stabilny...(coś takiego) nie mogę znaleźć bardzo fajnego artykułu który czytałem pod koniec ubiegłego roku właśnie o możliwościach kontroli przebiegu procesu spalania paliwa. Tak do końca to sam nie wiem co bardziej truje a sam będąc dzieckiem bardzo mi się podobał zapach spalin poloneza z 85 roku ehhhh do tej pory pamiętam ten niezapomniany zapach z spalin gaźnikowca
  6. U mnie też się tył dużo szybciej zużywa niż przód. Miałem już różne firmy ale po prostu wymieniam co 30 tys. klocki z tyłu i tyle. Przebieg 120 tys. a już 4 komplet klocków prawie zajeździłem na tyle, za to z przodu dopiero chyba 2 zestaw
  7. Myślę, że jeszcze z 2 lata i znów Diesle wrócą do łask bo podobno benzyna już lepszych norm nie będzie spełniać. GPF do 1.5 TSI - ciekawe czy będzie usługa wycinania jak DPF ? Ciekawych czasu doczekaliśmy w motoryzacji
  8. A rozrządu nie robiłeś? Ja mam teraz 6 lat i zamierzam wymienić obydwa paski (rozrząd i wieloklin )
  9. Fajna grafika i dosyć dużo informacji. Napisz jak Ci się będzie spisywał ?
  10. Auto hold włącza się tylko jak trzeba tzn. samochód musi chcieć się toczyć. Jedyna kontrolka to ta od włączania i wyłączania obok lewarka zmiany biegów i tyle. Natomiast aby zaciągnąć ręczny nie musisz naciskać pedału hamulca (aby zwolnić ręczny już trzeba wcisnąć pedał) Ja ogólnie mam wyłączony auto hold (stara szkoła) podobno jakiś wpływ ma na zużycie tylnych klocków ale to nie jest potwierdzone.
  11. Sylwek to mówisz, że Ad Blue nie ma co się bać? Chodzi mi po głowie Passat B8 2.0 TDI a tam to już prawie zawsze Ad Blue występuje
  12. Ja robię codziennie ok 75 km no i diesel jednak wychodzi taniej na paliwie. Całe szczęście, że Ad Blue nie mam. Jak zacznie sprawiać kłopoty to się dziada wykastruje - i miejmy nadzieję, że przepisów rygorystycznych nie będzie które będą to mierzyły ?
  13. Wymuszenie komputerem? Może to sposób ale rozumiem, że wymuszasz normalne wypalanie a nie nie to serwisowe? Sam nie wiem czy lepiej zgasić silnik na początku wypalania kiedy podjeżdżam do domu czy czekać aż się dokończy? Jak wy robić? Ja zawsze czekałem! (powoli mnie to zaczyna irytować). Najgorzej jak pod robotą mnie spotka wypalanie DPF. Jak wczoraj pochodził 15 min wypalając DPF i dodałem mu gazu na 2,5 tys. piękna chmurę puścił ♻️
  14. Jest em ....e ..mmm ....mmmmm A tak na serio to słabo w Łodzi
  15. No i xenon-y wymienione. Na spokojnie obydwie strony w godzinę czasu można zrobić i jeszcze browarka trzasnąć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności