masterunio Zgłoś #1281 Napisano 9 Lutego 2016 Nie dokładnie ta aukcja ale generalnie o coś takiego chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #1282 Napisano 10 Lutego 2016 Ja kupowałem ten rozbieralny. Obudowa zostaje stara a mechanizm wkładasz nowy To może doprecyzujmy, o który mikrostyk chodzi. Nie pamiętam dokładnie, ale w zamku sa 2 czy 3 mikrostyki. Z tego co kojarzę wszyscy piszecie o tym zamocowanym na kabelkach na zewnątrz, który daje objawy niezamkniętych drzwi, tj. nie gasnące oświetlenie kabiny i kontrolkę na desce rozdzielczej. To nie jest objaw w moim przypadku. Mój zamek nie chciał się zamykać i otwierać. Pomagało pociąganie za klamkę wewnątrz auta i wtedy zaskakiwał. Teraz nie chce sie otworzyć o ile nie walnę mocno w drzwi na zewnątrz pod klamką. Nie jestem ekspertem, ale jak ostatnio wyjąłem zamek, przelutowałem wszystkie punkty lutownicze, posprawdzałem czy wszystko działa, to nie zauważyłem, aby zewnętrzy mikrostyk miał coś wspólnego z tym, że zamek nie zaskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seba1,9-TDI Zgłoś #1283 Napisano 10 Lutego 2016 Witam mam problem z centralny. Otóż mam auto rok czasu kupiłem od gościa naprawde w dobrym stanie technicznym,k. Marca. Od początku bagażnik był swoją drogą otwierany. Po 3 miesiącach padł centr. tzn. jak zamykalem z pilota to (musiało sie robić zwarcie czy cos) i sie za chwile otwierało cale auto. Dlatego pozbyłem się pilota-odczepiłem guziki(tradycyjny scyzoryk). I znów po 2 miesiącach padło centralne otw/zamykanie od strony kierowcy, kluczyk po włozeniu poprostu jakby zamarzł(przy 28*C). Piszą wszędzie, że w pasatach to normalne, że centralka siada. Ja nie chce sie z tym zgadzać- skoro sa auta w których nie padają, to nie moge zrobić takiego obejścia i w pasacie? Druga sprawa sa na rynku zestawy z (4x zamek centralny + 2 piloty i moduł) centralką, i tu znów mam pytanie. Czy jak kupie sobie taki zestaw to, musiałbym mieć 2 kluczyki 1 do otwierania drzwi 2 do odpalenia auta czy jak? Jestem w tym totalnie zielony. I prosze mi podpowiedzieć jeszcze jedno, czy jak juz było by wszystko pieknie to czy będzie to współgrało z bagaznikiem. Bo do tej pory to bagaznik był sobie, a samochód sobie. Czyli jak zamknołem auto to bagażnik trzeba było osobno z kluczyka-jak pozbyłem się awaryjnego pilita, to i tak problem zostawal(chociaz wcześniej nie współgrał)- a jak zamykałem bagażnik to i cale auto sie zamykało. I 3 strona medalu jak otwieralem bagaznik to auto dalej zamkniete i tak samo jak otwieralem auto(a bagaznik zamknięty) to on dalej był zamknięty. 1 Czy jak kupie ten zestaw to problem sie rozwiąże? 2. Czy jak kupie te dwa zapasy (kluczyków) to jak to będzie z immobilajzerem-otworze auto, ale nie odpale czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #1284 Napisano 10 Lutego 2016 Sebastian na początek sprawdz przewody w lewym progu. Porozwijaj taśmę izolacyjna i zobacz w jakim są stanie. Mogą byc tak jak u mnie. Zobacz moj temat. Jeżeli przewody będą ok to wtedy trzeba szukać przyczyny gdzie indziej. Sorki pierwsze co to podepnij auto pod kompa a później dopiero rozbieraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadio1987 Zgłoś #1285 Napisano 28 Lutego 2016 Witam. Już dwa dni szukam na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam Passata z 96r zielone zegary bez alarmu i lini can. Muszę wymienić dwa zamki- kierowcy i lewy tył. Teraz moje pytanie: czy mogę założyć zamek z Passata np z roku 99r który ma już linie can ale też ma kostkę 6 pin w tylnym zamku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1286 Napisano 28 Lutego 2016 Zamki w B5 są zamienne bez ograniczeń. Oczywiście tył-tył przód-przód. Nie ma czy z CAN czy bez. Nie ma też 3B czy 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadio1987 Zgłoś #1287 Napisano 29 Lutego 2016 ok super bardzo mnie ucieszyła ta odpowiedź dzięki bardzo za szybką odpowiedż:respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniekk Zgłoś #1288 Napisano 9 Marca 2016 Sprawdzcie kostki w laczeniach dzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
res159 Zgłoś #1289 Napisano 7 Kwietnia 2016 Witam Mam taki problem, otóż rozłożyłem zamek i złożylem wg instrukcji. czytałem kopalem na ten temat wiele godzin i po zlożenia wszystkiego wszystkie drzwi sie rygluja a tylko ten zamek od kierowcy nie rygluje mi zamka otwiera tylko a nie rygluje ktoś się spotkał z czymś takim przy okazji rozbierania zamka lutowania zimnych lutów i wymianie mikrowyłącznika ??? błagam o pomoc bo nie zostawie otwartegi auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1290 Napisano 7 Kwietnia 2016 Witam Mam taki problem, otóż rozłożyłem zamek i złożylem wg instrukcji. czytałem kopalem na ten temat wiele godzin i po zlożenia wszystkiego wszystkie drzwi sie rygluja a tylko ten zamek od kierowcy nie rygluje mi zamka otwiera tylko a nie rygluje ktoś się spotkał z czymś takim przy okazji rozbierania zamka lutowania zimnych lutów i wymianie mikrowyłącznika ??? błagam o pomoc bo nie zostawie otwartegi auta... Liczysz na to, że mamy tu kryształową kulę? Przelutuj od nowa, starą cynę usuń, daj nową, nie przegrzewaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1291 Napisano 7 Kwietnia 2016 "Bo nir zostawie otwartego auta" a przepraszam ze wtrace a recznie przez kluczyk sie nie da zamknac ? Mozesz tez w ten sposob okreslic czy zamek mechanicznie dovrze zlozyles zamykajac i otwierajac kluczykiem a poyem zajzec na styki caly zamek na allegro zamiennik 55 zeta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1292 Napisano 7 Kwietnia 2016 Lepiej kupić używany zamek za 30zł niż nowy zamiennik za 55zł. Pewnie jak składałeś 2 części to jedna z dźwigienek nie wskoczyła w dziurkę lub źle złożyłeś ślimak z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
res159 Zgłoś #1293 Napisano 8 Kwietnia 2016 dzięki za podpowiedzi, w końcu się udało. Dokładnie nie wiem jak to się stało że zadziałało, ale wywnioskowałem że zamek przy ponownym zakładaniu nie był ustawiony w takiej pozycji jakiej go zdejmowałem, ustawiłem go w pozycji otwarcia zamka i jak się okazało ta pierdoła spowodowała że nie ryglował się zamek. Tak mi się wydaje bo rozbierałem całość jeszcze raz i sprawdzałem z instrukcją i było wszystko ok. Więc jako przyczynę uznaję złe ustawienie zamka przy montażu nie wiem czy może być taka przyczyna ale na to wychodzi. Moja nieuwaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #1294 Napisano 13 Lipca 2016 Panowie a ja mam taki kłopot. Centralny zamek działa zamyka drzwi wszystkie za jednym kliknięciem ale nie zbroi alarmu ( tz. nie miga lampka przy ryglu zamka kierowcy ) ! Muszę kliknąć raz jeszcze i tez nic dopiero za 3 razem uzbroi alarm i lampka miga. Dzieje się tak np. jak jest wilgotne powietrze - bądź jak jest suche i ciepłe - na zmianę - w pewnych warunkach wilgotności łapie na raz wszystko. Kable w progach już robiłem kiedyś wiec tam wszystko ok. Moduł komfortu tez sprawdzałem przy robieniu kabli w progu i innych objawów nie widzę. Elektromechanik jak mu o tym mówiłem że czegoś w progach nie dolutował to twierdzi ze nie ma takiej możliwości i że za to jedynie jakiś "switch" w zamku możne odpowiadać ? Coś ktoś w tym temacie ? Czy wymiana zamka całego to jest rozwiązanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1295 Napisano 13 Lipca 2016 a na vagu jakieś błędy są na pewno - podaj jakie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #1296 Napisano 14 Lipca 2016 a na vagu jakieś błędy są na pewno - podaj jakie No właśnie nic VAG czysty - miałem jedynie błąd czujnika temperatury ! Chyba że te błędy są gdzie indziej niż wszystkie ? Albo resetuje się przy odpaleniu silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1297 Napisano 14 Lipca 2016 Na vagu musisz wybrać "central conv" - w tym module znajdziesz ew. błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #1298 Napisano 14 Lipca 2016 Na vagu musisz wybrać "central conv" - w tym module znajdziesz ew. błędy Ok postaram się jutro podjechać do mechanika - ewentualnie jak nie oni to do elektromechanika PS. tam nie sprawdzałem dzięki za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #1299 Napisano 17 Lipca 2016 Witam, Właśnie zakupiłem B5tkę i mam problem z centralnym tego typu, że raz nie otwiera tylnych lewych drzwi, raz przednich lewych, a czasami w ogóle lewej strony i przód i tył. Od sprawdzanie czego zacząć? To chyba nie wina zamka, ale sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1300 Napisano 17 Lipca 2016 najpewniej wiązka przy module do przejrzenia, ale samych zamków też nie można wykluczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach