szylton Zgłoś #441 Napisano 7 Marca 2017 (edytowane) Płynna, niemal przepisowa jazda na trasie Gryfino-Szczecin wooow, no takie to tylko oprawić w ramkę musiała być naprawdę płynna jazda Ja będę za parę dni robił trasę Warszawa - Genewa - Warszawa, ponad 3200km, raczej przepisowo, zobaczymy co uda się uzyskać z 4 chłopa na pokładzie i 4 walizkami. Liczę na średnie 10l/100km Edytowane 7 Marca 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #442 Napisano 7 Marca 2017 (edytowane) 3,9 L Ż domu do pracy w Koninie Jakbym się nastawić na rekord to 3.5 byłoby do zrobienia założyć letnie kapcie zejść z trybu sport na economy i włączyć stop/start nagrzać silnik przed domem Edytowane 7 Marca 2017 przez galux20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #443 Napisano 7 Marca 2017 Swoją drogą 1.6 potrafi naprawdę mało spalić o czym przekonałem się jak mi zabrali prawo jazdy zapunktyi jeździłem przepisowo pół roku to na trasach wychodziłoniewiarygodnie niskie spalanie, a gdybym tankował ropę zamiast opału to byłoby jeszcze z pół litra mniej, aż strach pomyśleć ile to auto pali z wyciętą ekologią przy takiej jeździe. Niestety nie mam już tego auta, bo miałem dzwona i była szkoda całkowita. Przysnąłem sobie na m1 przez te ciągle average speed camera, bo musiałem jechać 50 mph przez bardzo długi czas co jest strasznie frustrujące i męczące. Tez omijam te autostradę i zawsze jadę boczna drogą przez wsie, żeby się nie wlec jak debil bo to strasznie niebezpieczne. Tylko uważaj żebyś nie najechał na jakieś widły albo brony jak będziesz leciał te 150 km/h przez wieś bo na głównych drogach za wolno się lata. I nie wpadnij w poślizg na krowim placku :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #444 Napisano 7 Marca 2017 widzę że przy mądrej jeżdzie 1,6 tdi odwdzięcza się zużyciem paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #445 Napisano 7 Marca 2017 Na piatym biegu przy wcisnietym gazie w podloge 1.6 tdi pali 13 litrow do okolo 200 km/h powyzej 12 litrow a na szostym biegu przy kazdej predkosci 11 litrow. Ciezko wiec wykrecic naprawde wysokie spalanie nawet na szybkich odcinkach. Szostka nie nadaje sie na zwykle drogi, raczej tylko na autostrady. Mi osobiscie przy niskich predkosciach nie brakuje mocy w 1.6 tdi. Dopiero powyzej 110 kph praktycznie kazde przyspieszenie konczy sie docisnieciem gazu w podloge. Wyprzedza sie wbrew pozorom nie najgorzej, z tym ze wylacznie na 3 biegu, jakos tak wszystko jest na tyle fajnie zgrane ze auto nie jest tak mulaste jak auta benzynowe turbo o takiej lub nieco wyzszej mocy. Lubie tez w 1.6 tdi, ze dobrze slychac silnik w szoferce w przeciwienstwie do wielu innych przesadnie wytlumionych aut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #446 Napisano 7 Marca 2017 Dzisiejsza spokojna jazda 300 koników w benzynie [emoji4] Krajowka 100 Autostrada 140 A tu od tankowania w tym byl dość szybki powrót z Krakowa 200+ i kilka ostrzejszych przejazdów Największy plus tego auta to właśnie ten silnik [emoji173] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #447 Napisano 7 Marca 2017 Na piatym biegu przy wcisnietym gazie w podloge 1.6 tdi pali 13 litrow do okolo 200 km/h powyzej 12 litrow Gdzieś ostatnio czytałem, że ktoś tam przewiduje (rząd), że po brexicie wróci do kraju 200 tys. rodaków. Mam nadzieję, że ty z zaproszenia nie skorzystasz , prawko odbiorą ci angole (tym razem dożywotnio) i zostaniesz tam już na stałe. Bez urazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #448 Napisano 7 Marca 2017 Dzisiejsza spokojna jazda 300 koników w benzynie Krajowka 100 Autostrada 140 Marcin, ty robiłeś tylko chip czy układ wydechowy też zmieniałeś? Widzisz odczuwalną różnicę względem serii? W jakich sytuacjach? Bo ja się obawiam jeszcze większego zrywania przyczepności przy starcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #449 Napisano 7 Marca 2017 Marcin, ty robiłeś tylko chip czy układ wydechowy też zmieniałeś?Widzisz odczuwalną różnicę względem serii? W jakich sytuacjach? Bo ja się obawiam jeszcze większego zrywania przyczepności przy starcie... Box i dolot VWR600 pod koniec miesiąca wjeżdżają lepsze heble przód tył narazie na seryjnym zacisku Wydechu nie zamierzam robić, bo przy autostradowej jeździe za bardzo by darł, ew DP i ICek Wagnera dałby radę, ale wtedy to od razu na strojenie 400 powinno wypluć Różnica jest odczuwalna, 100-200 nie robi większego wrażenia, jedyne co to do 3ki bywają problemy z trakcja na osce, ale dobry kierownik ogarnie Jakbyś znał kogoś kto szuka takiego używanego to mojego chce odstąpić bo mam w dobrych pieniądzach inna furę nagrana Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #450 Napisano 8 Marca 2017 U mnie dzisiaj przy średniej 210 na odcinku 70 km / 12,3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #451 Napisano 9 Marca 2017 (edytowane) Octavia 1.9 tdi 110 KM paliła mi tak jak kolega powiedział 5,5 miasto. Ale to była era pompowtryskiwaczy w weekend trasa Warszawa Lublin, Lublin Warszawa ( syna zawoziłem na mistrzostwa i odbierałem ) 5,8. Dwie osoby mało bagażu Edytowane 9 Marca 2017 przez Inferno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #452 Napisano 9 Marca 2017 1.9 TDI 110 Km była na pompie a nie na pompowtryskach. Na pompowtryskach były silniki 1.9 TDI 130 KM (AWX,ASZ) i 150 KM (ARL) a także wersje 100 KM (ATD). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #453 Napisano 9 Marca 2017 silniki 1.9 TDI zasilane pompowtryskiwaczami oznaczenie silnika moc BSU 75KM przy 4000obr/min BRU, BXF, BXJ 90KM przy 4000obr/min ANU 90KM przy 4000obr/min ATD, AXR, BEW, BMT 101KM przy 4000obr/min AVB, AVQ 101KM przy 4000obr/min BSW 105KM przy 4000obr/min BJB, BKC, BLS, BSV, BXE 105KM przy 4000obr/min BPZ 116KM przy 4000obr/min AJM 116KM przy 4000obr/min ATJ, AUY, BVK 116KM przy 4000obr/min AWX 130KM przy 4000obr/min ASZ, AVF, BLT 130KM przy 4000obr/min ARL, BTB 150KM przy 4000obr/min BPX, BUK 160KM przy 3750obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #454 Napisano 9 Marca 2017 (edytowane) Spalanie u mnie po 2,5 kkm znacznie spadło .Teraz w mieście średnia 6,2 -6,5 na odcinku do 10-15 km bez korków. Na trasie 5 można uzyskać bez problema. Teraz sprawdzam czy się to pokrywa z rzeczywistością ale jeśli tak to jest suuper bo myślałem, że poniżej 7 nie zejdę w mieście. Teraz spalanie takie samo jak w b6 1.9 tdi na nowym turbo. Edytowane 9 Marca 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #455 Napisano 11 Marca 2017 Panowie niestety nie macie racji, nawet w tym samy roczniku występowały silniki z pompa rozdzielcza i pompowtryskiwaczami z mocą 110. Ja miałem wersje Elegance z silnikiem na pompowtryskiwaczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #456 Napisano 13 Marca 2017 Trasa Warszawa - Genewa (przez Wrocław) 4 osoby a pokładzie + pełny bagażnik, AC, wentylacja foteli, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #457 Napisano 13 Marca 2017 Według mnie bardzo przyzwoicie! To kawał silnika i sporo mocy, mój mini 1,6 190 KM pali więcej :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #458 Napisano 14 Marca 2017 Już wróciłem, po 3200km w 48h wyszło 9,3 i średnia 116kmh, trochę korków w Szwajcarii a później w Polsce chęć dojechania przed porannym szczytem podniosły nieco tą średnią, ale i tak jestem bardzo zadowolony. W ogóle mój egzemplarz bardzo zyskał w moich oczach po tej podróży. Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo. Dopiero po takim odcinku docenia się szczególnie wentylację foteli a nawet "masaż" odcinka lędźwiowego. Podobnie 3 pasjonatów BMW, którzy zmieniali się ze mną na fotelu kierowcy raczyło Paska wieloma komplementami. A silnik mimo, takiego obciążenia fenomenalnie radził sobie na autostradach, sprinty 120-200kmh nie stanowiły żadnego problemu, elastyczność to chyba jeden z największych plusów tej jednostki. Pewnie dość niska masa samego auta ma tutaj też coś do powiedzenia, ale jak by nie było. Same ochy i achy. Na zachodzie fajnie działają też te wszystkie systemy powiadamiania o niebezpieczeństwie w ruchu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #459 Napisano 15 Marca 2017 Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo. Tak z ciekawosci, czy montowales szyby zespolone (bo w 2015 nie bylo tego w polskich cennikach) i na jakich oponach smigasz? Ja mysle nad zmiana szyb. Auto chce trzymac do konca gwarancji tj. ok. 2021, wiec powiedzmy ze bylby sens to robic (o ile sa wymierne efekty). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #460 Napisano 15 Marca 2017 Mówisz o laminowanych? Tak montowałem w ASO i nieco bardziej się to nawet opłacało niż zamówić w konfiguracji Teraz mam jeszcze zimowe laczki Michelin PILOT ALPIN PA4 96W XL 235/40/R19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach