paolokos Zgłoś #461 Napisano 15 Marca 2017 tylko, ze w oryginale jest jeszcze tylna laminowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #462 Napisano 15 Marca 2017 good point Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #463 Napisano 15 Marca 2017 Udaje się zrobić spalanie producenta, jak się trafi na krajówce na zielona fale [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #464 Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) Jak komus zalezy na ekonomi to podstawa to wylaczyc adblue, wywalic dpf z katalizatorem i na stale zlikwidowac egr aby silnik mial swieze powietrze. Ostatnio w cc 2.0 tdi po cipie mialem na trasie coventry-londyn-coventry 4.2/100km kiedy przed odmuleniem nie bylo szans zejsc ponizej 5.5-5.7 niezaleznie od warunkow. Wbrew pozorom wywalenie katalizotara tez duzo daje tylko tuner musi wszystko dobrze zgrac. W tsi kat jest niby dogrzewany wiec zysk z wywalenia bedzie wiekszy, wywalenie egr tez swoje zrobi bo spaliny nie beda dusic motoru i zniknie zamula po wcisnieciu gazu, juz nie mowiac o poprawie skladu mieszanki. W koncu nie bez przyczyny golf 3 gti 16v palil mniej jak golf 1.4 tsi. Mam jako fun car opla ascone 2.0 czyli tutaj cavaliera i to jeszcze na gazniku i pali mniej oleju i benzyny od insigni 1.6 t, ktora ma brat a daje przy tym wiecej przyjemnosci z jazdy. Jedyna wada to przegrzewanie sie coolantu w korkach, jednak to byly samochody do czerpania radosci z jazdy a nie stania i gapienia sie w ekran na konsoli jak obecne papierzaki. Nawet nie macie pojecia jak to reaguje na gaz i jak swietnie sie prowadzi - poprostu trzeba sie przejechac takim prawdziwym autem, zeby sie przekonac zr sprzedaja nam teraz elektroniczny kawal kupy w zlotku. Edytowane 17 Marca 2017 przez fury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ironman Zgłoś #465 Napisano 18 Marca 2017 Witam serdecznie, przymierzam sie do zakupu passata. Jakie obroty przy 160 km/h macie w 1.8 tsi manual .? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #466 Napisano 18 Marca 2017 (edytowane) Witam serdecznie, przymierzam sie do zakupu passata. Jakie obroty przy 160 km/h macie w 1.8 tsi manual .? Niestety mam zdjęcie 1.8 TSI z DSG. Przy tej prędkości spalanie ok. 10.7 l/100 km. Dopiero przy takiej prędkości wychodzi znacząca różnica w spalaniu porównując z 2.0 TDI 150 KM. Edytowane 18 Marca 2017 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ironman Zgłoś #467 Napisano 18 Marca 2017 Auta ze stocku 2.0 190 tdi i 1.8 tsi manual, roznica za 11tys zl. Przebiegi roczne 25tk jezdzilem octavia 1.8 tsi 180 i tam z tego co pamietam 3200 obrotow bylo juz przy 140. Troche duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #468 Napisano 18 Marca 2017 (edytowane) W UK Bluemotion ma nieco inne zestopniowanie od standardowego. Warto dopytać o to jak ktoś chce długi 6 bieg, ma to zaletę w postaci niższego spalania oleju silnikowego ale z drugiej strony nic tak nie psuje dynamiki jak długa skrzynia. Edytowane 18 Marca 2017 przez fury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #469 Napisano 18 Marca 2017 (edytowane) Auta ze stocku 2.0 190 tdi i 1.8 tsi manual, roznica za 11tys zl. Przebiegi roczne 25tkjezdzilem octavia 1.8 tsi 180 i tam z tego co pamietam 3200 obrotow bylo juz przy 140. Troche duzo W DSG na 7 biegu przy prędkości 160 km/h jest ok. 3200 obrotów. Zakładam, że w manualu na najwyższym 6-tym biegu będzie więcej, ale może się mylę (może skrzynia manualne jest inaczej zestopniowana?). Chyba po to jest siedem biegów w DSG , żeby obroty były niższe na najwyższym biegu, a w domyśle niższe spalanie. Ciekawostka: w 2.0 TSI na 6-tym biegu jest tylko 2750 obrotów przy 160 km/h. Edytowane 18 Marca 2017 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ironman Zgłoś #470 Napisano 18 Marca 2017 Tyl 1.8 tsi na forum, moze ktos z manualem sie znajdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #471 Napisano 18 Marca 2017 Warto dopytać o to jak ktoś chce długi 6 bieg, ma to zaletę w postaci niższego spalania oleju silnikowego ale z drugiej strony nic tak nie psuje dynamiki jak długa skrzynia. Ale dzięki temu jazda na tempomacie (zwłaszcza na ACC) na 6-tym biegu w manualu TDI w zakresie prędkości 100-160 km/h jest przyjemna, bo nie wymaga redukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek N. Zgłoś #472 Napisano 18 Marca 2017 Tyl 1.8 tsi na forum, moze ktos z manualem sie znajdzie 3000obr/min przy 160 km/h. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Its Zgłoś #473 Napisano 19 Marca 2017 Trasa Warszawa - Genewa (przez Wrocław) 4 osoby a pokładzie + pełny bagażnik, AC, wentylacja foteli,[ATTACH=CONFIG]151906[/ATTACH] Wyglada na to ze mamy identyczne auta. Jakie miales spalanie podczas docierania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #474 Napisano 19 Marca 2017 (edytowane) Na to wygląda :respect gratuluję wyboru :brawo:kciuczki Choć pewnie już w środku inaczej Nie zauważyłem żadnych istotnych zmian. Od nowości mam 10,5-10,3 średnie Edytowane 20 Marca 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeffoo Zgłoś #475 Napisano 19 Marca 2017 powrót z długiej trasy. Odcinek za Wejherowem do Słupska droga nr 6. Spokojnie do 100 km/h byle do domu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #476 Napisano 21 Marca 2017 Już wróciłem, po 3200km w 48h wyszło 9,3 i średnia 116kmh, trochę korków w Szwajcarii a później w Polsce chęć dojechania przed porannym szczytem podniosły nieco tą średnią, ale i tak jestem bardzo zadowolony.W ogóle mój egzemplarz bardzo zyskał w moich oczach po tej podróży. Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo. Dopiero po takim odcinku docenia się szczególnie wentylację foteli a nawet "masaż" odcinka lędźwiowego. Podobnie 3 pasjonatów BMW, którzy zmieniali się ze mną na fotelu kierowcy raczyło Paska wieloma komplementami. A silnik mimo, takiego obciążenia fenomenalnie radził sobie na autostradach, sprinty 120-200kmh nie stanowiły żadnego problemu, elastyczność to chyba jeden z największych plusów tej jednostki. Pewnie dość niska masa samego auta ma tutaj też coś do powiedzenia, ale jak by nie było. Same ochy i achy. Na zachodzie fajnie działają też te wszystkie systemy powiadamiania o niebezpieczeństwie w ruchu: [ATTACH=CONFIG]151950[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151951[/ATTACH] Fajny teścik na takiej trasie. Pewnie będę się wybierał do Frankfurtu we wrześniu na następne targi,.... co prawda tylko 1.8 TSI i jeszcze manual, ale liczę że również samochód zyska, w moich i nie tylko oczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #477 Napisano 22 Marca 2017 Fajny teścik na takiej trasie. Pewnie będę się wybierał do Frankfurtu we wrześniu na następne targi,.... co prawda tylko 1.8 TSI i jeszcze manual, ale liczę że również samochód zyska, w moich i nie tylko oczach. Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach. Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm. https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #478 Napisano 22 Marca 2017 Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach. Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm. https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'. Generalnie ten silnik przynajmniej w manualy ma dwa oblicza. Jedno spokojne do jazdy na wynik (spalanie), a drugie to 320 Nm i jak jadę sam (a tak głównie użytkuje auto) to przyspieszenie jest naprawdę imponujące. Inna sprawa, że żeby jechać w miare ekonomicznie po mieście to trzeba namachać się biegami.... z drugiej strony w momencie 'zabawy' to manual daje sporo frajdy. Na długiej trasie jeszcze nie testowałem, ale przy załadunku wakacyjnym 9L nie brzmi żle, ale rekordzista też nie jest. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach. Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm. https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'. Grossglockener strasse - Offtopic, jak wycieczka, warto ? To był punkt docelowy czy przy okazji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #479 Napisano 22 Marca 2017 Generalnie ten silnik przynajmniej w manualy ma dwa oblicza. Jedno spokojne do jazdy na wynik (spalanie), a drugie to 320 Nm i jak jadę sam (a tak głównie użytkuje auto) to przyspieszenie jest naprawdę imponujące. Inna sprawa, że żeby jechać w miare ekonomicznie po mieście to trzeba namachać się biegami.... z drugiej strony w momencie 'zabawy' to manual daje sporo frajdy. Na długiej trasie jeszcze nie testowałem, ale przy załadunku wakacyjnym 9L nie brzmi żle, ale rekordzista też nie jest. - - - - - aktualizacja - - - - - Grossglockener strasse - Offtopic, jak wycieczka, warto ? To był punkt docelowy czy przy okazji ? Przy okazji w drodze do Valalty w Chorwacji. Na bramkach bylismy o 5 rano bo chyba o tej otwieraja trase. Przejchalismy cala trase lacznie ze zwiedzaniem lodowca i gdzies okolo 11 jechalismy dalej do Chorwacji. Tak nam sie podobalo, ze w tym roku tez 'zahaczymy' ta trase w drodze do Valalty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #480 Napisano 30 Marca 2017 (edytowane) Takie dzisiejsze bujanie się wieczorkiem po zagłębiu-miasto - mały ruch, spalanie jak w octavii 1.9 .Laćki już letnie 235 Edytowane 30 Marca 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach