Skocz do zawartości
sirocco

Passat B8 Pomiar spalania

Rekomendowane odpowiedzi

tylko, ze w oryginale jest jeszcze tylna laminowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

good point ;):luka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2ba241eeff6c6d3fffd37b229c186c77.jpg

Udaje się zrobić spalanie producenta, jak się trafi na krajówce na zielona fale [emoji23]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak komus zalezy na ekonomi to podstawa to wylaczyc adblue, wywalic dpf z katalizatorem i na stale zlikwidowac egr aby silnik mial swieze powietrze. Ostatnio w cc 2.0 tdi po cipie mialem na trasie coventry-londyn-coventry 4.2/100km kiedy przed odmuleniem nie bylo szans zejsc ponizej 5.5-5.7 niezaleznie od warunkow. Wbrew pozorom wywalenie katalizotara tez duzo daje tylko tuner musi wszystko dobrze zgrac. W tsi kat jest niby dogrzewany wiec zysk z wywalenia bedzie wiekszy, wywalenie egr tez swoje zrobi bo spaliny nie beda dusic motoru i zniknie zamula po wcisnieciu gazu, juz nie mowiac o poprawie skladu mieszanki. W koncu nie bez przyczyny golf 3 gti 16v palil mniej jak golf 1.4 tsi. Mam jako fun car opla ascone 2.0 czyli tutaj cavaliera i to jeszcze na gazniku i pali mniej oleju i benzyny od insigni 1.6 t, ktora ma brat a daje przy tym wiecej przyjemnosci z jazdy. Jedyna wada to przegrzewanie sie coolantu w korkach, jednak to byly samochody do czerpania radosci z jazdy a nie stania i gapienia sie w ekran na konsoli jak obecne papierzaki. Nawet nie macie pojecia jak to reaguje na gaz i jak swietnie sie prowadzi - poprostu trzeba sie przejechac takim prawdziwym autem, zeby sie przekonac zr sprzedaja nam teraz elektroniczny kawal kupy w zlotku.

Edytowane przez fury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, przymierzam sie do zakupu passata. Jakie obroty przy 160 km/h macie w 1.8 tsi manual .?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie, przymierzam sie do zakupu passata. Jakie obroty przy 160 km/h macie w 1.8 tsi manual .?

 

2016-07-02 10.46.48.jpg

Niestety mam zdjęcie 1.8 TSI z DSG.

Przy tej prędkości spalanie ok. 10.7 l/100 km.

 

Dopiero przy takiej prędkości wychodzi znacząca różnica w spalaniu porównując z 2.0 TDI 150 KM.

2016-06-24 13.35.01.jpg

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auta ze stocku 2.0 190 tdi i 1.8 tsi manual, roznica za 11tys zl. Przebiegi roczne 25tk

jezdzilem octavia 1.8 tsi 180 i tam z tego co pamietam 3200 obrotow bylo juz przy 140. Troche duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W UK Bluemotion ma nieco inne zestopniowanie od standardowego. Warto dopytać o to jak ktoś chce długi 6 bieg, ma to zaletę w postaci niższego spalania oleju silnikowego ale z drugiej strony nic tak nie psuje dynamiki jak długa skrzynia.

Edytowane przez fury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auta ze stocku 2.0 190 tdi i 1.8 tsi manual, roznica za 11tys zl. Przebiegi roczne 25tk

jezdzilem octavia 1.8 tsi 180 i tam z tego co pamietam 3200 obrotow bylo juz przy 140. Troche duzo

W DSG na 7 biegu przy prędkości 160 km/h jest ok. 3200 obrotów. Zakładam, że w manualu na najwyższym 6-tym biegu będzie więcej, ale może się mylę (może skrzynia manualne jest inaczej zestopniowana?). Chyba po to jest siedem biegów w DSG , żeby obroty były niższe na najwyższym biegu, a w domyśle niższe spalanie.

 

Ciekawostka: w 2.0 TSI na 6-tym biegu jest tylko 2750 obrotów przy 160 km/h.

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyl 1.8 tsi na forum, moze ktos z manualem sie znajdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Warto dopytać o to jak ktoś chce długi 6 bieg, ma to zaletę w postaci niższego spalania oleju silnikowego ale z drugiej strony nic tak nie psuje dynamiki jak długa skrzynia.

Ale dzięki temu jazda na tempomacie (zwłaszcza na ACC) na 6-tym biegu w manualu TDI w zakresie prędkości 100-160 km/h jest przyjemna, bo nie wymaga redukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyl 1.8 tsi na forum, moze ktos z manualem sie znajdzie :)

 

3000obr/min przy 160 km/h. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trasa Warszawa - Genewa (przez Wrocław) 4 osoby a pokładzie + pełny bagażnik, AC, wentylacja foteli,[ATTACH=CONFIG]151906[/ATTACH]

 

Wyglada na to ze mamy identyczne auta. Jakie miales spalanie podczas docierania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda :respect gratuluję wyboru :brawo:kciuczki

Choć pewnie już w środku inaczej ;)

Nie zauważyłem żadnych istotnych zmian. Od nowości mam 10,5-10,3 średnie

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powrót z długiej trasy. Odcinek za Wejherowem do Słupska droga nr 6. Spokojnie do 100 km/h byle do domu....

IMG_8863.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już wróciłem, po 3200km w 48h wyszło 9,3 i średnia 116kmh, trochę korków w Szwajcarii a później w Polsce chęć dojechania przed porannym szczytem podniosły nieco tą średnią, ale i tak jestem bardzo zadowolony.

W ogóle mój egzemplarz bardzo zyskał w moich oczach po tej podróży. Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo. Dopiero po takim odcinku docenia się szczególnie wentylację foteli a nawet "masaż" odcinka lędźwiowego.

Podobnie 3 pasjonatów BMW, którzy zmieniali się ze mną na fotelu kierowcy raczyło Paska wieloma komplementami.

A silnik mimo, takiego obciążenia fenomenalnie radził sobie na autostradach, sprinty 120-200kmh nie stanowiły żadnego problemu, elastyczność to chyba jeden z największych plusów tej jednostki. Pewnie dość niska masa samego auta ma tutaj też coś do powiedzenia, ale jak by nie było. Same ochy i achy.

Na zachodzie fajnie działają też te wszystkie systemy powiadamiania o niebezpieczeństwie w ruchu:

[ATTACH=CONFIG]151950[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151951[/ATTACH]

 

Fajny teścik na takiej trasie. Pewnie będę się wybierał do Frankfurtu we wrześniu na następne targi,.... co prawda tylko 1.8 TSI i jeszcze manual, ale liczę że również samochód zyska, w moich i nie tylko oczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajny teścik na takiej trasie. Pewnie będę się wybierał do Frankfurtu we wrześniu na następne targi,.... co prawda tylko 1.8 TSI i jeszcze manual, ale liczę że również samochód zyska, w moich i nie tylko oczach.

 

Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach.

Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm.

https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg

 

A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach.

Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm.

https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg

 

A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'.

 

Generalnie ten silnik przynajmniej w manualy ma dwa oblicza. Jedno spokojne do jazdy na wynik (spalanie), a drugie to 320 Nm i jak jadę sam (a tak głównie użytkuje auto) to przyspieszenie jest naprawdę imponujące. Inna sprawa, że żeby jechać w miare ekonomicznie po mieście to trzeba namachać się biegami.... z drugiej strony w momencie 'zabawy' to manual daje sporo frajdy.

 

Na długiej trasie jeszcze nie testowałem, ale przy załadunku wakacyjnym 9L nie brzmi żle, ale rekordzista też nie jest.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie no da rade bez przesady. Jeszcze niedawno 180km bylo tylko w sportowych autach.

Ja w zeszlym roku w 4 osoby + bagaze przejechalem cala Grossglockener strasse w austrii lacznie z wjechaniem na najwyzszy punkt trasy czyli 'bikers point', cos okolo 2500m npm.

https://customcruising.files.wordpress.com/2011/05/gross-glockner-bikers-point-1.jpg

 

A tak wogole to cala trasa do chorwacji i z powrotem, ponad 4000km wyszla ze spalaniem okolo 9l/100km wiec w miare przyzwoicie ale nigdzie auta nie 'zalowalem'.

 

Grossglockener strasse - Offtopic, jak wycieczka, warto ? To był punkt docelowy czy przy okazji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie ten silnik przynajmniej w manualy ma dwa oblicza. Jedno spokojne do jazdy na wynik (spalanie), a drugie to 320 Nm i jak jadę sam (a tak głównie użytkuje auto) to przyspieszenie jest naprawdę imponujące. Inna sprawa, że żeby jechać w miare ekonomicznie po mieście to trzeba namachać się biegami.... z drugiej strony w momencie 'zabawy' to manual daje sporo frajdy.

 

Na długiej trasie jeszcze nie testowałem, ale przy załadunku wakacyjnym 9L nie brzmi żle, ale rekordzista też nie jest.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Grossglockener strasse - Offtopic, jak wycieczka, warto ? To był punkt docelowy czy przy okazji ?

 

Przy okazji w drodze do Valalty w Chorwacji. Na bramkach bylismy o 5 rano bo chyba o tej otwieraja trase. Przejchalismy cala trase lacznie ze zwiedzaniem lodowca i gdzies okolo 11 jechalismy dalej do Chorwacji. Tak nam sie podobalo, ze w tym roku tez 'zahaczymy' ta trase w drodze do Valalty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie dzisiejsze bujanie się wieczorkiem po zagłębiu-miasto - mały ruch, spalanie jak w octavii 1.9 .Laćki już letnie 235

20170330_205854.jpg

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności