Skocz do zawartości
sirocco

Passat B8 Pomiar spalania

Rekomendowane odpowiedzi

Płynna, niemal przepisowa jazda na trasie Gryfino-Szczecin

 

wooow, no takie to tylko oprawić w ramkę :) musiała być naprawdę płynna jazda :)

Ja będę za parę dni robił trasę Warszawa - Genewa - Warszawa, ponad 3200km, raczej przepisowo, zobaczymy co uda się uzyskać z 4 chłopa na pokładzie i 4 walizkami. Liczę na średnie 10l/100km :)

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20170307_101252.jpg 3,9 L

Ż domu do pracy w Koninie

Jakbym się nastawić na rekord to 3.5 byłoby do zrobienia

 

założyć letnie kapcie

zejść z trybu sport na economy i włączyć stop/start

nagrzać silnik przed domem

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą 1.6 potrafi naprawdę mało spalić o czym przekonałem się jak mi zabrali prawo jazdy zapunktyi jeździłem przepisowo pół roku to na trasach wychodziłoniewiarygodnie niskie spalanie, a gdybym tankował ropę zamiast opału to byłoby jeszcze z pół litra mniej, aż strach pomyśleć ile to auto pali z wyciętą ekologią przy takiej jeździe. Niestety nie mam już tego auta, bo miałem dzwona i była szkoda całkowita. Przysnąłem sobie na m1 przez te ciągle average speed camera, bo musiałem jechać 50 mph przez bardzo długi czas co jest strasznie frustrujące i męczące. Tez omijam te autostradę i zawsze jadę boczna drogą przez wsie, żeby się nie wlec jak debil bo to strasznie niebezpieczne.

 

 

 

 

Tylko uważaj żebyś nie najechał na jakieś widły albo brony jak będziesz leciał te 150 km/h przez wieś bo na głównych drogach za wolno się lata.

I nie wpadnij w poślizg na krowim placku :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że przy mądrej jeżdzie 1,6 tdi odwdzięcza się zużyciem paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na piatym biegu przy wcisnietym gazie w podloge 1.6 tdi pali 13 litrow do okolo 200 km/h powyzej 12 litrow a na szostym biegu przy kazdej predkosci 11 litrow. Ciezko wiec wykrecic naprawde wysokie spalanie nawet na szybkich odcinkach. Szostka nie nadaje sie na zwykle drogi, raczej tylko na autostrady. Mi osobiscie przy niskich predkosciach nie brakuje mocy w 1.6 tdi. Dopiero powyzej 110 kph praktycznie kazde przyspieszenie konczy sie docisnieciem gazu w podloge. Wyprzedza sie wbrew pozorom nie najgorzej, z tym ze wylacznie na 3 biegu, jakos tak wszystko jest na tyle fajnie zgrane ze auto nie jest tak mulaste jak auta benzynowe turbo o takiej lub nieco wyzszej mocy. Lubie tez w 1.6 tdi, ze dobrze slychac silnik w szoferce w przeciwienstwie do wielu innych przesadnie wytlumionych aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

81ff4eaeab464135250ef6f44e074b63.jpg

Dzisiejsza spokojna jazda 300 koników w benzynie [emoji4] Krajowka 100 Autostrada 140

6045dad68f1e14efe406e1e2b9506c32.jpg

A tu od tankowania w tym byl dość szybki powrót z Krakowa 200+ i kilka ostrzejszych przejazdów ;)

 

Największy plus tego auta to właśnie ten silnik [emoji173]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na piatym biegu przy wcisnietym gazie w podloge 1.6 tdi pali 13 litrow do okolo 200 km/h powyzej 12 litrow

 

Gdzieś ostatnio czytałem, że ktoś tam przewiduje (rząd), że po brexicie wróci do kraju 200 tys. rodaków.

Mam nadzieję, że ty z zaproszenia nie skorzystasz :hurra , prawko odbiorą ci angole (tym razem dożywotnio) i zostaniesz tam już na stałe.

Bez urazy :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiejsza spokojna jazda 300 koników w benzynie Krajowka 100 Autostrada 140

Marcin, ty robiłeś tylko chip czy układ wydechowy też zmieniałeś?

Widzisz odczuwalną różnicę względem serii? W jakich sytuacjach? Bo ja się obawiam jeszcze większego zrywania przyczepności przy starcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcin, ty robiłeś tylko chip czy układ wydechowy też zmieniałeś?

Widzisz odczuwalną różnicę względem serii? W jakich sytuacjach? Bo ja się obawiam jeszcze większego zrywania przyczepności przy starcie...

 

Box i dolot VWR600 pod koniec miesiąca wjeżdżają lepsze heble przód tył narazie na seryjnym zacisku ;) Wydechu nie zamierzam robić, bo przy autostradowej jeździe za bardzo by darł, ew DP i ICek Wagnera dałby radę, ale wtedy to od razu na strojenie ;)

400 powinno wypluć :D

Różnica jest odczuwalna, 100-200 nie robi większego wrażenia, jedyne co to do 3ki bywają problemy z trakcja na osce, ale dobry kierownik ogarnie :)

 

Jakbyś znał kogoś kto szuka takiego używanego to mojego chce odstąpić bo mam w dobrych pieniądzach inna furę nagrana :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj przy średniej 210 na odcinku 70 km / 12,3 ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno

Octavia 1.9 tdi 110 KM paliła mi tak jak kolega powiedział 5,5 miasto. Ale to była era pompowtryskiwaczy

w weekend trasa Warszawa Lublin, Lublin Warszawa ( syna zawoziłem na mistrzostwa i odbierałem ) 5,8.

Dwie osoby mało bagażu

Edytowane przez Inferno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 TDI 110 Km była na pompie a nie na pompowtryskach. Na pompowtryskach były silniki 1.9 TDI 130 KM (AWX,ASZ) i 150 KM (ARL) a także wersje 100 KM (ATD).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silniki 1.9 TDI zasilane pompowtryskiwaczami

 

oznaczenie silnika moc

 

BSU 75KM przy 4000obr/min

BRU, BXF, BXJ 90KM przy 4000obr/min

ANU 90KM przy 4000obr/min

ATD, AXR, BEW, BMT 101KM przy 4000obr/min

AVB, AVQ 101KM przy 4000obr/min

BSW 105KM przy 4000obr/min

BJB, BKC, BLS, BSV, BXE 105KM przy 4000obr/min

BPZ 116KM przy 4000obr/min

AJM 116KM przy 4000obr/min

ATJ, AUY, BVK 116KM przy 4000obr/min

AWX 130KM przy 4000obr/min

ASZ, AVF, BLT 130KM przy 4000obr/min

ARL, BTB 150KM przy 4000obr/min

BPX, BUK 160KM przy 3750obr/min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalanie u mnie po 2,5 kkm znacznie spadło .Teraz w mieście średnia 6,2 -6,5 na odcinku do 10-15 km bez korków. Na trasie 5 można uzyskać bez problema. Teraz sprawdzam czy się to pokrywa z rzeczywistością ale jeśli tak to jest suuper bo myślałem, że poniżej 7 nie zejdę w mieście. Teraz spalanie takie samo jak w b6 1.9 tdi na nowym turbo.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno

Panowie niestety nie macie racji, nawet w tym samy roczniku występowały silniki z pompa rozdzielcza i pompowtryskiwaczami z mocą 110.

Ja miałem wersje Elegance z silnikiem na pompowtryskiwaczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasa Warszawa - Genewa (przez Wrocław) 4 osoby a pokładzie + pełny bagażnik, AC, wentylacja foteli,20170312_184256.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno

Według mnie bardzo przyzwoicie! To kawał silnika i sporo mocy, mój mini 1,6 190 KM pali więcej :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wróciłem, po 3200km w 48h wyszło 9,3 i średnia 116kmh, trochę korków w Szwajcarii a później w Polsce chęć dojechania przed porannym szczytem podniosły nieco tą średnią, ale i tak jestem bardzo zadowolony.

W ogóle mój egzemplarz bardzo zyskał w moich oczach po tej podróży. Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo. Dopiero po takim odcinku docenia się szczególnie wentylację foteli a nawet "masaż" odcinka lędźwiowego.

Podobnie 3 pasjonatów BMW, którzy zmieniali się ze mną na fotelu kierowcy raczyło Paska wieloma komplementami.

A silnik mimo, takiego obciążenia fenomenalnie radził sobie na autostradach, sprinty 120-200kmh nie stanowiły żadnego problemu, elastyczność to chyba jeden z największych plusów tej jednostki. Pewnie dość niska masa samego auta ma tutaj też coś do powiedzenia, ale jak by nie było. Same ochy i achy.

Na zachodzie fajnie działają też te wszystkie systemy powiadamiania o niebezpieczeństwie w ruchu:

20170313_180723.jpg

20170313_180720.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fantastycznie się jechało, wygodnie, cicho, komfortowo.

 

 

Tak z ciekawosci, czy montowales szyby zespolone (bo w 2015 nie bylo tego w polskich cennikach) i na jakich oponach smigasz?

 

Ja mysle nad zmiana szyb. Auto chce trzymac do konca gwarancji tj. ok. 2021, wiec powiedzmy ze bylby sens to robic (o ile sa wymierne efekty).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o laminowanych? Tak montowałem w ASO i nieco bardziej się to nawet opłacało niż zamówić w konfiguracji ;)

Teraz mam jeszcze zimowe laczki Michelin PILOT ALPIN PA4 96W XL 235/40/R19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności