vahu Zgłoś #581 Napisano 1 Września 2016 Trzeba było kupić TSI . Nigdy nie pozwoliłbym na rozebranie do gołej blachy nowego auta. Po tym ich tjuningu dopiero wszystko będzie trzeszczeć i rezonować. Odradzam takie zabiegi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #582 Napisano 1 Września 2016 (edytowane) Jak wynika z innego wątku koledze Broz chodzi o hałasy z zawieszenia, nadkoli etc, a nie o silnik, choć przy okazji i silnik można wyciszyć. Tak sobie przejrzałem ich realizacje i wynika z nich, że niejedno auto ma problem z tymi szumami/hałasami z zawieszenia Edytowane 1 Września 2016 przez MM_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #583 Napisano 2 Września 2016 Trzeba było kupić TSI . Nigdy nie pozwoliłbym na rozebranie do gołej blachy nowego auta. Po tym ich tjuningu dopiero wszystko będzie trzeszczeć i rezonować. Odradzam takie zabiegi. Oj, chyba nie masz za bardzo pojęcia o takiej robocie (oczywiście solidnie wykonanej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robercik84 Zgłoś #584 Napisano 2 Września 2016 Oj, chyba nie masz za bardzo pojęcia o takiej robocie (oczywiście solidnie wykonanej). Zgadzam się, jak robota jest dobrze wykonana to nie mowy o jakichkolwiek rezonansach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #585 Napisano 2 Września 2016 Oj, chyba nie masz za bardzo pojęcia o takiej robocie (oczywiście solidnie wykonanej). Uwierz mi, że jakieś tam pojęcie mam. Co fabryka raz złożyła tego lepiej nie tykać bo zawsze coś gdzieś będzie nie tak chyba że jesteś mega detalistą (jak ja) i wszystko zrobisz sam jeśli masz możliwości i trochę pojęcia. Z tego co słyszę nawet tak prosta robota jak wymiana głowicy w TSI przerosła ASO i jest gorzej niż było u jednego z Kolegów. Każda ingerencja w oryginał nie jest dobra. Jeszcze nie widziałem np. dobrze polakierowanego auta po uszkodzeniu - zawsze prędzej czy później czegoś można się dopatrzeć. A z wnętrzem żartów nie ma bo wyciszone będzie ale trzeszczeć też może. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #586 Napisano 2 Września 2016 I tak momentami trzeszczy, zdecydowanie mniej niz w B7 ale ideal to nie jest. U mnie serwis wyeliminowal trzeszczenie konsoli srodkowej po kilku probach i kilku miesiacach...jakby nie trzeszczenie tylnych slupkow bocznych to byloby nizezle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #587 Napisano 2 Września 2016 Kolego nie możesz prownywac mojej wymiany głowicy z wyciszeniem auta akurat przy wyciszeniu jest jakieś pole manewru i raczej koledzy maja na myśli profesjonalistów, w moim przypadku któryś z mechaników aso uczył sie jak wymienić głowice na moim aucie i nie był to mój widzimis tylko ich akacja która spieprzyli Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #588 Napisano 2 Września 2016 Ja porównuję tylko poprawianie fabryki przez rozbieranie i składanie do kupy całego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #589 Napisano 2 Września 2016 W 100% sie zgadzam, chociaż spasowanie wnętrza jest słabe u mnie trzeszczy deska i plastiki Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #590 Napisano 2 Września 2016 Co za bzdety piszecie o tym rozbieraniu i ponownym składaniu elementów wnętrza. Większość zaczepów wchodzi w sprężynujące metalowe gniazda. Nic się z tym nie dzieje nawet po wielu demontażach. Tam gdzie są plastikowe klipsy, które mogłyby się czasem obrobić lub inaczej osłabić podczas demontażu, to po prostu wymienia się je na nowe, bo kosztują kilka zeta. Przy okazji w tych zatrzaskiwanych elementach można (i należy) poprawić fabrykę, np. wyklejając każdy zatrzask lub jego metalowe gniazdo moherową taśmą (z miękkim meszkiem). Wówczas wszystkie plastiki siedzą mocno jak zabetonowane i "na miękko". Nic nie chrupnie i nie skrzypnie nawet przy mocnym naciskaniu. A tak właśnie trzeszczy przy naciśnięciu każdy dekor w oryginalniej wersji fabrycznej, którą broń Boże nie wolno ruszyć, bo przecież zatrzaśniecie nowego klipsa w polskim warsztacie, to nie to samo, co zatrzaśnięcie takiego samego klipsa przez oryginalne fabryczne ręce jakiegoś Turka. Dajcie na luz przy tak prostych sprawach, bo zaczyna to już wyglądać, jakby rodził się kult plastiku, podobnie jak za czasów Poloneza był kult blachy. A zresztą, nie mój cyrk, nie moje małpy. Każdy niech robi jak uważa. Do niczego nie mam zamiaru nikogo nakłaniać, ani przekonywać. Ja bliżej zimy rozkręcam swojego do golasa, bo mam lekkie uczulenie na różne hałasy i chrupiące klimaty (fabrycznie oryginalne ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekyowk Zgłoś #591 Napisano 3 Września 2016 Kolego jot, zabierales się już może za uciszenie tych zewnętrznych dekorów na drzwiach? Nie wystarczy tam czegoś właśnie podkleić taśma z meszkiem? Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #592 Napisano 3 Września 2016 Kolego jot, zabierales się już może za uciszenie tych zewnętrznych dekorów na drzwiach? Nie wystarczy tam czegoś właśnie podkleić taśma z meszkiem? Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Mowisz o tych zewnetrznych czarnych blyszczacych nakladkach slupkow bocznych na drzwiach? Tez mnie z tym szlag trafia, jsk swieci slonce i sie nagrzeja trzeszcza jak nie wiem, serwis wymienil jeden , zupelnie bez efektu. To sie trzyma tylko na 3 spinkach, nie wiem co z tym zrobic. Probowalem podlozyc taka mate jak do wygluszania z boku zeby to usztywnic troche ale tez bez efeku praktycznie... i ta sa wlasnie takie niuanse z ktorych prawdopodobnie bedzie to moj ostatni passat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #593 Napisano 3 Września 2016 Martwicie mnie tym trzeszczeniem... Przed zamówieniem jeździłem kilkoma egzemplarzami i nie słyszałem nic niepokojącego.. Czy to wychodzi po czasie, a może to kwestia egzemplarza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #594 Napisano 3 Września 2016 Martwicie mnie tym trzeszczeniem... Przed zamówieniem jeździłem kilkoma egzemplarzami i nie słyszałem nic niepokojącego.. Czy to wychodzi po czasie, a może to kwestia egzemplarza? Bo to trzeszczy jak samochod postoi w sloncu i sie konkretnie wygrzeja, jak wyjezdzasz z garazu albo jest chlodno bez slonca to problemu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #595 Napisano 3 Września 2016 U mnie trzeszczy zapięcie pasa kierowcy oraz tylne drzwi chyba od rolet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #596 Napisano 4 Września 2016 Kolego jot, zabierales się już może za uciszenie tych zewnętrznych dekorów na drzwiach? Nie wystarczy tam czegoś właśnie podkleić taśma z meszkiem? Nie zdejmowałem jeszcze tych dekorów, bo w moim aucie akurat żaden jeszcze nie trzeszczy nawet po mocnym nagrzaniu. Dlatego za bardzo jeszcze nie wiem w którym miejscu coś tam może o coś ocierać. Raczej powinno pomóc oklejenie spinek i powierzchni dekora mogącej dotykać do słupka (np. cienką taśmą piankową). Być może pomoże oklejenie tylko samych rantów dekoru. W tych miejscach akurat najlepiej tekstylną śliską taśmą olejo/wodoodporną, a nie taśmą z meszkiem, bo ta będzie nasiąkać wodą i dodatkowo gromadzić brud. Można też ranty dekoru od wewnątrz lub nawet cały słupek pod nim okleić śliską bezbarwna folią samoprzylepną. Są różne sposoby i raczej nie jest to jakaś wielka filozofia, tylko najpierw trzeba dokładniej wszystko oglądnąć i wyczaić co tam trzeszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #597 Napisano 22 Września 2016 Brakowało mi haczyków na siatki/reklamówki/torby. Dokupiłem składany haczyk i 2 metalowe haczyki z leroy merlin z mocowaniem do sufitów podwieszanych (tylko obciąłem gwinty na 1cm). Do haczyka oryginalnego (skłądanego) trzeba było dowiercić otwór na wymierzonym rozstawie, ale tak to skorzystałem z otworów, które już były. Efekt: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #598 Napisano 23 Września 2016 Powie ktoś gdzie jest złącze OBD w pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamaj Zgłoś #599 Napisano 23 Września 2016 No chyba tam gdzie od lat w pasku. Pod pokrętłem od świateł. o tutaj nawet jest filmik, bez problemu znajdziesz, popatrz http://www.ukprodiagnostics.co.uk/pages/vw_passat_b8_mk8_obd2_diagnostic_port_location_260124.cfm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarecki7 Zgłoś #600 Napisano 24 Września 2016 Koledzy chciałbym poprawić bas w aucie. Wygłuszenie drzwi nie wchodzi w gre, auto w leasingu i niechce zbytnio ingerować. Teraz jest tak że jak mocniejsza basowa muzyka zaczynaja trzeszczeć boczki. Czy jest możliwość podpięcia subwoofera do discovery pro bez dynaudio? Może być skrzynka w bagażniku nie koniecznie w koło zapasowe. Zależy mi by z głośników w drzwiach uzyskać wysokie i srednie tony a bas z subwoofera. Jeżeli juz ktoś robił taki myk lub zna firmę w mazowieckim to prosze o kontakt. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach