Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Codzienne testowania a la Zachar, raczej nic tego nie wytrzyma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, [email protected] napisał:

I to nie drobiazgi denerwują, bo wszyscy to rozumiemy, tylko pomoc i opieka serwisowa jaką powinniśmy otrzymać po zakupie auta, nawet jak nie jest premium (bo nikt tak nie uważa).

Mam wrażenie, że to chyba nasz krajowy problem, bo za granicą tak to chyba nie wygląda...

Coo??? Passat nie jest premium??? No ja rozumie jakaś Skoda ale Volksfagen Passat? Przecież to kfintesencia luksusu :D
*Pisownia zamierzona.

Teraz na poważnie - to samochód klasy tzw. średniej w pełnym tego słowa znaczeniu ale płacąc się wymaga i uważam, że każda usterka powinna być rozwiązana, a nie spotkać się odesłaniem z kwitkiem z napisem TenTypTakMa...

W DE z tego co pamiętam na uchwyty i DSG była akcja naprawcza, u nas kopniak w d**e chyba, że ktoś jest upierdliwy. Ale żeby nie było to nie tylko domena VW ;) Inna sprawa, żę o takim traktowaniu decydują Klienci. Nie podoba się? Zmień markę.

Nawet tzw. "Das Auto-Bild" się już jawnie na VW wypina ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka dokładnie jest definicja premium, ale ponoć maja funkcje wibracji podczas jazdy, może kiedyś sobie takie coś kupię, to muszą by doznania?, chyba, że da się Passata w taką funkcję doposazyc? Ktoś coś słyszał, wie jak to zrobić? 

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mini problemik się pojawił, otóż pas bezpieczeństwa tylny przekręcił się i nie mam pomysłu jak to odkręcić, a dostępu do rolki nie ma ..?

Ktoś, coś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dawid _Harvard napisał:

Mini problemik się pojawił, otóż pas bezpieczeństwa tylny przekręcił się i nie mam pomysłu jak to odkręcić, a dostępu do rolki nie ma ..?

Ktoś, coś ?

Jak rozpinam dziecko z fotelika to czasem się przekręci. Wyciągnij całkiem pas, przekręć w odpowiednią stronę i powinien się normalnie zwinąć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2019 o 19:58, [email protected] napisał:

I to nie drobiazgi denerwują, bo wszyscy to rozumiemy, tylko pomoc i opieka serwisowa jaką powinniśmy otrzymać po zakupie auta, nawet jak nie jest premium (bo nikt tak nie uważa).

Mam wrażenie, że to chyba nasz krajowy problem, bo za granicą tak to chyba nie wygląda...

Myśle ze drobiazgi irytują ale bardziej irytuje obsługa i opieka posprzedażowa/serwisowa.

Nie jestes już tym "waznym klientem który właśnie przyszedł kupić auto w tym konkretnym salonie tej właśnie marki" stajesz się jednym z wielu tysiecy "normalnych" klientów którzy maja jakiś problem, który przecież dla firmy jest mało istotny. Upierdliwego klienta w końcu załatwia inaczej niż pozostałych, którym nie chciało się powalczyć o swoje, bądź nie umieją tego zrobić. Zreszta o takich klientach maja i tak wyrobione zdanie. Mnie dealer po zakupie obiecał pewna pule gadżetów (ustalonych i zaakceptowanych przez jakiegoś tam kierownika) aby zrekompensować niedogodności i "wady" auta przed odbiorem po czym jak już auto było odebrane, a nie wszystkie "gadżety" otrzymałem (nie z winy delaera bo był jakiś przestój w dostępności), pseudo sprzedawca/doradca u którego kupowałem auto na moje pytanie kiedy mogę się ich spodziewać odpowiedział: co Pan jeszcze chce, przecież otrzymał Pan i tak już dużo innych rzeczy!! To właśnie ta obsługa posprzedażowa ktora u Nas nie istnieje..

Odezwal się do mnie mój salon w którym reklamowałem pęknięta "plastikowa skore" na fotelu ze mnie zapraszają na wymianę bo już maja nowe obszycie. Wywalczyłem to swoją determinacja i upierdliwością. Muszę znaleźć chwile aby podjechać.

Na moje zapytanie "jak planują rozliczyć różnice miedzy konfiguratorem, w którym widnieje opis ze skóra jest na fotelach, a nie tylko w ich części ws rzeczywistość jaką otrzymałem", kierownik działu serwisowego z którym od miesięcy w tej sprawie koresponduje odpisał, ze muszę kontaktować się w tym temacie z działem sprzedaży, który mi auto sprzedał bo to nie jego kompetencje! Mam rozmawiać z pseudo sprzedawca/doradca, który przy zakupie twierdził ze to pełna skóra NAPPA.

Jakiś rok, półtora temu miałem wymieniane na gwarancji listwy dolne drzwi (wszystkich) wraz z chromami (występuje jako jeden element) bo schodzi lakier (biały lakier wiec nie trudno zauważyć). Usłyszałem ze fabryka "słabo" lakieruje i tak się zdarza. Zrobili to "po swojemu", tak jak powinno być. Efekt: znowu lakier schodzi w tym samym miejscu, wiec znowu listwy drzwi do wymiany! 

To co kolega wspominał, pierdolki są i bedą, niektórych irytują bardziej, innych mniej. Najbardziej irytująca jest obsługa posprzedażowa/serwisowa. Jak nie będziesz "upierdliwy" to nie wywalczysz nic. Jak wywalczysz to bedą mieli o Tobie opinie tego co ciągle coś od Nich chce i w kółko ma jakiś problem..

Life...

PS. Jest to już mój trzeci Passat i chyba o ten jeden za dużo.. Czas zmienić "grupę" na jakiegoś innego Niemca, który będzie miał obsługę posprzedażowa/serwisowa na innym, niedostępnym dla Vw poziomie.

Edytowane przez adam.s
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.09.2019 o 22:05, brono napisał:

Jak rozpinam dziecko z fotelika to czasem się przekręci. Wyciągnij całkiem pas, przekręć w odpowiednią stronę i powinien się normalnie zwinąć. 

dokładnie to samo mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje wizyty w ASO:

1

. Huczące hamulce-" wymienimy za 1750 zł , bo przebieg to 11 kkm" , wymieniłem sam

2. Drgania , wibracje we wnętrzu przy  120km/h-" nic nie czuję, tak ma każdy" - dla porównania dali mi się przejechać 2 lata starszym z przebiegiem 166kkm ( mój miał 30kkm). Na moją sugestię ,że może wyważyć z testem drogowym i optymalizacją, przystali i o dziwo pomogło :D. No ale 350 brutto zapłaciłem

3. Stuki, kliki przy dodawaniu i odejmowaniu gazu na 2, 3-" nic nie słyszę, porównamy z innym"- znowu dwa lata starszy z przebiegiem 166kkm.

4. Mokry amortyzator tylny-" to tylko zapocenie , jeśli będą krople ściekać, wymienimy"

Poziom obsługi w ASO jest zazwyczaj żenujący.

Kariera mechanika po szkole zaczyna się warsztatach szybkich napraw, potem ASO, potem niezależny warsztat, potem na swoje. Z mojego doświadczenia wynika ,że najwyższy poziom mają niezależne warsztaty z ok 2-6 pracownikami, gdzie szef jest na miejscu i wszystko kontroluje. Mam taki zaufany warsztat w małym miasteczku obok Lublina. Tam szef nigdy nie sugerował nawet, że coś wymyślam i ,że tak ma być ( może nie był na szkoleniach z obsługi klienta w centrali VW :D). Często wspólnie szukaliśmy rozwiązania długo i dociekliwie. Dlatego w lutym , gdy kupowaliśmy, z żoną A6 nie brałem pakietu przeglądów ( na paska mam). Robię właśnie tam, mam wpis do elektronicznej książki serwisowej ( ma dostęp do syst. producenta jak ASO).

Co z tego ,że w ASO kawa, skórzane kanapy, ładne panie w recepcji skoro z uśmiechem na twarzy spuszczają Cię zazwyczaj na drzewo.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2019 o 14:03, galux20 napisał:

Damlok

Ja uważam  że to serwis ma racje

Mniejsza o to czy ma czy nie. Po pierwsze w aucie za 200tys, które uchodzi za flagowca takie usterki nie powinny mieć miejsca, zwłaszcza że auto ma znikomy przebieg 35tkm i więcej stoi niż jeździ. Po drugie, jak już się zdarzą to powinny być grzecznie usunięte. Dla serwisu to pewnie z 15 min roboty i jak nawet jest zapis o 6 miesiącach na regulację to powinni to zrobić w ramach gestu np podczas corocznego serwisu. Niesmak pozostaje a fama się niesie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po drugim przeglądzie (w ramach pakietu przeglądów) po 2. roku użytkowania auta (przebieg 49 tys km). Ponieważ wymiana oleju mi się rozjeżdża (i mam za 3200km) to nie wymieniali mi oleju i nie wymieniali też filtra  kabinowego,  bo wymienialem go w czerwcu 2018 przy serwisie klimy. Więc nic nie wymieniali (świece są przy 60kkm lub przy silniku 1.8 nawet przy 90kkm). Ale drugi przegląd szczegółowy bez żadnych znalezisk czy usterek więc ok.

Poza tym zgłosiłem w ramach gwarancji otarcia od tylnych drzwi, spolerowali to, nakleili czarna taśmę i wyregulowali drzwi. Zglaszalem też pękniętą rączkę (jak na zdjeciu) ale tego mi nie zaakceptowali. Czy ktoś się bujal z peknieciem w tym miejscu i to przepuscili? Pisać do VW Polska w tej sprawie czy poczekać i próbować kiedy indziej? 

20190910_113605.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio temat wałkowany na stronie 180 i wczesniej kilka razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ok, nie zauważyłem. Ale jak widać nie każde ASO wymienia to na gwarancji, mówiłem im, że temat dotyczy dużej  większości,  ale chyba raczej pęknięć w innym miejscu (przy tej aluminiowej obejmie) bo mi gość powiedział że mieli taki przypadek i wymienili to na gwarancji. Tu pęknięcie jest na uchwycie na środku (O czym też pisał tu ktoś właśnie na str 179 choć widzę że miał bardziej rozwalony uchwyt) i tego już ASO nie chce wymieniać (Porsche Kraków al. Pokoju).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najgorszy serwis w Krakowie, umów sie do Luzara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biokd

W którym serwisie Ci te drzwi wyregulowali? Odbyło się w ramach gwarancji czy z dobrej woli?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, damlok napisał:

biokd

W którym serwisie Ci te drzwi wyregulowali? Odbyło się w ramach gwarancji czy z dobrej woli?

 

W ramach gwarancji, regulacja pewnie niewiele da, bo i tak nakleili taśmę tam gdzie było wytarte. 

Serwis Porsche Kraków 

Takie coś:

20190910_180818.jpg

Edytowane przez biokd
Zdj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może maila do VW Polska do serwisu/obsługi gwarancyjnej bo na ich stronie jest tylko formularz kontaktowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[email protected]

Jedyny adres mailowy do kontaktu w takich właśnie sprawach. Ja do nich na niego pisze i z tego samego adresu przychodzą odpowiedzi

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź VW w sprawie rączki przy drzwiach kierowcy - naprawia w ramach gestu handlowego ... pewnie, przecież większość mechanicznie uszkadza sobie ten uchwyt, na przykład poprzez trzask zamykanych drzwi... ?

Screenshot_20190913-155637_Samsung Internet.jpg

Edytowane przez biokd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Helmut w fabryce zapomniał przykleić ???

 

IMG_1263.JPG

Edytowane przez adam.s
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umówiłem się w końcu z serwisem na wymianę (przyznanej przez VGP w ramach dobrej woli) tapicerki oparcia fotela kierowcy.

przy odbiorze zauważyłem ze poziome szycie nie jest najlepsze i pod "palcem" zrobiło się coś takiego

 

IMG_6756.JPG

Zglosilem wszystkie zastrzeżenia, porobili zdjęcia. Była już 19:00 wiec nikogo odpowiedzialnego w serwisie nie było. Zabrałem auto, przejechałem 20km i mamy efekt taki

 

IMG_6759.JPG

Nie wiem co mam o tym myslec

Kpina, żenada, niemiecka "solidność"..

Rece opadają...?

Sprawa zgłoszona do dyrektora serwisu i do VGP

Edytowane przez adam.s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności