paolokos Zgłoś #3601 Napisano 21 Września 2019 Przecież te fotele w Polsce robią ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #3602 Napisano 21 Września 2019 58 minut temu, paolokos napisał: Przecież te fotele w Polsce robią ? I co Cię tak cieszy?Z niemiecką jakością jest tak cudownie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #3603 Napisano 21 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, adam.s napisał: Nie wiem co mam o tym myslec Kpina, żenada, niemiecka "solidność".. Rece opadają...? Sprawa zgłoszona do dyrektora serwisu i do VGP Premium ? Czy zapytali Cię na końcu "czy jesteś szczególnie zadowolony?" VW się kompromituje. adam.s walcz Chłopie, nie odpuszczaj. Trzymam kciuki. Edytowane 21 Września 2019 przez Losec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #3604 Napisano 21 Września 2019 (edytowane) Nie wiem czy robią fotele w Polsce, tapicerkę ściągali z magazynu centralnego w Niemczech. Kontrola jakości w magazynie jak i u dealera stoi na najwyższym poziomie ? Na czas wymiany dostałem samochód zastępczy, pominę jaki był lśniący w środku, zrobiłem nim 40km (do domu i z powrotem do salonu), spaliłem ok. 3 litrów paliwa (golf 1.0). Zrobili awanturę ze nie uzupełniłem benzyny i mam im dać kasę (10-15zł) to oni zatankują.. Kilka postow wyżej pisałem jakie mam odczucie jak już zostało się klientem Vw po zakupie auta (jesteś jednym z wielu tysięcy, milionów). Wcześniej skaczą abyś kupił. Kupisz, spierd...j co od nas jeszcze chcesz. VW.. DAS AUTO! Walcze dalej.. Nie odpuszczę.. Napewno wiem ze nie kupię już żadnego Vw, nawet jakby mi osobisty konsierge z Vw miał codziennie tyłek podcierać.. Edytowane 21 Września 2019 przez adam.s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #3605 Napisano 21 Września 2019 Macie czas Tak się nakręcac. ? Ta nitka to do poprawki. Do k..... nędzy To tylko samochód a nie dzięki sztuki. Nie szkoda wam zdrowia To się nakrecajcie. To jest rzecz użytkowa a nie członek rodziny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #3606 Napisano 21 Września 2019 Do poprawki ale jak nie zglosi teraz to potem moze isc sie bujac z tym gdzie tylko chce. Wpadki sie zdarzaja, ale to to powinni od razu zauwazyc a nie auto do odbioru, moze nie zauwazy i podpisze, ze jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3607 Napisano 22 Września 2019 @galux20 Niby tylko samochód ale jednak płacąc określoną kwotę oczekuje się przynajmniej poprawnego poskładania i braku wad w okresie gwarancji, a co dopiero przy odbiorze auta. Inna sprawa, że taka tapicerka to też dopłata, więc za te kilka tysięcy taka nitka nie powinna mieść miejsca i powinno być to wyłapane przed wydaniem auta. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #3608 Napisano 22 Września 2019 Już to pisałem wcześniej, że niemieckie serwisy inaczej traktują klientów. A tutaj mamy do kontaktu polskiego importera i dilera z zatrudnionymi Polakami i oni właśnie tak traktują klientów i odpowiadają za to jak wygląda kontakt z klientem. I trochę to boli....Niemiecki producent pewno nie ma o tym pojęcia, bo takich krajów na całym świecie są setki, do których trafiają te auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3609 Napisano 22 Września 2019 Nie wydaje mi się, że ma to gdzieś - żadnemu przedsiębiorstwu nie zależy na złym PR... a nie czekaj... VW i dobry PR to się ostatnio nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #3610 Napisano 22 Września 2019 (edytowane) Dnia 21.09.2019 o 13:43, galux20 napisał: Macie czas Tak się nakręcac. ? Ta nitka to do poprawki. Do k..... nędzy To tylko samochód a nie dzięki sztuki. Nie szkoda wam zdrowia To się nakrecajcie. Masz racje ze jest to rzecz użytkowa, a nie członek rodziny ale jak przechodzi się tak długa walkę i widzi się efekt finalny to człowieka krew zalewa. oczekujesz od serwisu jakości, wydajesz na auto kasę, masz gwarancje, jeździsz do nich do serwisu i co...? Masz racje, nitka do poprawy czyli - trzeba rozebrać ponownie fotel i założyć ewentualnie nową tapicerkę (6-8 godzin roboty) - rozebrać, zawieść do firmy która zrobi przeszycie, odebrać, zamontować, przy dobrym założeniu 2-3 dni robocze nikt się nie nakręca, w takich sytuacjach widać jakość serwisów oraz kontrole jakości towaru nie wspomnę ze od momentu zgłoszenia pęknięcia skory , przepraszam plastiku, do realizacji wymiany minęło 6 miesięcy. kilkanascie tygodni walki z dealerem aby uznał swoją winę a nie użytkownika (nie uznali) Kilka tygodni walki z VGP aby uznali swoją winę a nie użytkownika (uznali w ramach dalszej dobrej współpracy czy jakoś tam) kilka tygodni oczekiwania na tapicerkę bo nigdzie nie ma jest, nareszczie, wymiana, po 8 godzinach przy odbiorze ZONK oczywiscie, wieczór, nikogo konkretnego w salonie i serwisie, piątek (wcześniej w tygodniu nie mieli czas), wydaje "uczeń" który nic nie wiem.. masz racje ze to nie dzieło sztuki, ale skoro uznają reklamacje, dają nowy, a nie z defektem! Edytowane 23 Września 2019 przez adam.s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_ek Zgłoś #3611 Napisano 23 Września 2019 Adam, napisz do centrali do Niemiec.Jak nie znasz niemieckiego to po angielsku i opisz jak wygląda sytuacja. O dziwo oni bardzo serio traktują takie informację i są bardzo za klientem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #3612 Napisano 23 Września 2019 Może warto napisać do Niemiec, ma ktoś może jakiś namiar do nich? przyszla odpowiedz od dealera, cyt. (...)Zamówione zostało nowe poszycie oparcia jak tylko przyjdzie na magazyn zostanie Pan o tym poinformowany i obecne zostanie zmienione na nowe. Niestety podczas montażu pracownik nie zauważył tej wady materiału = przeszycia. jakies słowo, przepraszamy za zaistniała sytuacje? Jakoś nie znalazłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3613 Napisano 23 Września 2019 (edytowane) Jako, że vw to niemiecka firma, to może spróbuj vw.de. Kieruj się słowami Kontakt a potem Kritik, albo możesz napisać na ogólny email, który można znaleźć raczej bez problemu w sieci. Edytowane 23 Września 2019 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #3614 Napisano 23 Września 2019 4 godziny temu, paolokos napisał: Jako, że vw to niemiecka firma, to może spróbuj vw.de. Kieruj się słowami Kontakt a potem Kritik, albo możesz napisać na ogólny email, który można znaleźć raczej bez problemu w sieci. Dziękuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #3615 Napisano 23 Września 2019 17 godzin temu, radekrp90 napisał: Nie wydaje mi się, że ma to gdzieś - żadnemu przedsiębiorstwu nie zależy na złym PR... a nie czekaj... VW i dobry PR to się ostatnio nie łączy. Nie, jakość gwarancji VW spadła do zera. Jak miałem swoje B8 to przekonał się o tym boleśnie serwis, odkupował ode mnie samochód z wadą, przy okazji wyszło że padło sprzęgło w DSG przy przebiegu 70kkm. Jak odkupowali to powiedzieli żebym się nie martwił, naprawią sobie sami z gwarancji te sprzęgła. Po miesiącu zadzwonił pracownik z ciekawostką że VW im odmówił naprawy gwarancyjnej co kiedyś było nie do pomyślenia. Naprawiali w DSG wszystko by nie było o nich złych opinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3616 Napisano 23 Września 2019 Nie wyszło im do tego stopnia, że dziś mało kto poleca używane DSG. Ale widać, że nawet nowego nie można polecać. Nie dziwne, że tu i ówdzie słyszy się o rychłym końcu skrzyń dwu-sprzęgłowych na rzecz (co by nie mówić) dużo lepiej dopracowanych przekładni hydrokinetycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3617 Napisano 23 Września 2019 Sam wpadles na ten koniec skrzyń dwusprzeglowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3618 Napisano 23 Września 2019 Nie, nie wpadłem - ale tak już kilka razy zasłyszałem i odniosłem się do tego podejścia VW Zresztą polityka koncernu już od około 2008 roku zaczynała się robić dziwna, a od czasu "diesel-gate" to już totalna porażka. Co do DSG - nie podzielam tego zdania, bo z technicznego punktu widzenia to genialne rozwiązanie i da się to zrobić dobrze (patrz DQ250 czy TCT) ale fakt jest faktem, że obecne skrzynie "klasyczne" również robią robotę i wielostopniowa przekładnia planetarna jest dużo tańsza, szybsza i trwalsza niż podwójna zmechanizowana skrzynia manualna. Zwyczajnie już kilka razy to gdzieś w różnych miejscach usłyszałem i tak mi się przypomniało po tekście "żeby nie było, że są awaryjne". Są i będą, bo nie da się inaczej. Ale co dziś jest bezawaryjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #3619 Napisano 25 Września 2019 W aucie którym jeżdżę, odkleiła się skóra z kierownicy - nie mam zdjęcia, ale jest to na tym ramieniu skierowanym ku dołowi. Od frontu mam pseudo aluminium a pod spodem jest doklejona skóra do plastiku kierownicy. Generalnie nie trzymam tam dłoni - odkryte przez przypadek. Nie ukrywam, że mnie to wk.... nieco i co chwila teraz tam grzebię paluchem. Żenada normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3620 Napisano 26 Września 2019 Problem w tym, że jeździłes samochodem dużym z silnikiem i skrzynia biegów od polo stąd te może zle doświadczenia, ale wracając do tematu. Jeśli nie widzisz żadnych zalet dsg to nie znaczy, że ich nie ma. Każda skrzynia ma zalety i wady, tylko zamiast opowiadać bajki może to rzetelnie porównać? Wtedy okaże się, że niezłych bzdur tutaj naopowiadales. https://www.autobild.de/bilder/drei-automatikgetriebe-im-test-5015826.html#bild1 Dwa wpisy użytkowników. Cytuj Das 9g schaltet wie das 7g. Ist die gleiche Technik. bin den 280cdi T-Model mit 7g 3 Jahre gefahren und fahre jetzt seit 9 Monaten den S212 300BT mit 9g. Wenn ich in eine Kreuzung mit 30kn/h hereinfahre und muss dann mal schnell beschleunigen, ist da sowas wie eine Gedenksekunde. Habe echt schon ein paar mal einen Schock bekommen, Vollgas und es passiert nichts. Dann plötzlich Kraft auf der Hinterachse. Bin vorher den 530D mit dem ZF 8 Gang gefahren (3 Jahre). Der Umstieg auf Mercedes war ein echter Abstieg. Meiner Meinung nach setzt Mercedes hier alte Technik ein. Nicht nur die Schaltzeiten sind bescheiden, sondern auch im kalten Zustand ist das Getriebe absolut sch.... hackelige Schaltvorgänge..... kann Deine Beobachtungen bestätigen, jedoch nur in den Gängen 1 und 2. Alle anderen Gänge werden absolut "geschmeidig" gewechselt. Es gibt Tage, da sind die Schaltvorgänge im kalten Zustand besonders ruppig und an anderen wiederum weniger "spektakulär". Auch im warmen Zustand schaltet das Getriebe mal total unauffällig (nicht spürbar) und mal total inakzeptabel. Die Niederlassung macht außer nach Software-Updates zu suchen nur eine Neu-Adaption des Getriebes - leider ohne Erfolg - Po prostu piszmy o faktach, a będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach