tomek131 Zgłoś #161 Napisano 30 Kwietnia 2016 Właśnie ,dobrze ,że mi przypomniałeś ,czemu ten motor ma tak wąziutki zakres maks momentu i mocy??? Strasznie wąziutki P.S Przy okazji ,prośba- znam zyliard aut ze standardowym chipem 15-20% mocy i momentu w górę,które przejechały po 250tys i nic im nie jest.Ja nie robię autem więcej niż maks 130-140tys.Jeśli ktoś coś wie o motorze ,o jego możliwościach ,budowie,bardzo chętnie bym pogadał ,ale proszę - porady typu ,a co z haldexem,a co z pozostałymi podzespołami ,a co z gwarancją itp - błagam ,biorę to na siebie .Ok? W każdej takiej dyskusji idą identyczne argumenty.Chciałbym pogadać ,jeśli ktoś wie ,jak ten motor zniesie to co ma tutaj kolega z forum zrobione -305kucy i 580nM.Czy to za dużo?Może trzeba celować w jakieś 270KM i 560nM ? ABT zrobiło dwie wersje - 270KM i 300KM i 630nM - nic nie pisze ,żeby były tam zmiany mechaniczne Aha - w Dynosofcie powiedzieli ,że te 290-300KM i 580nM ,to nie jest jakiś straszny szał ,tyle po prostu da się bezpiecznie zrobić.Trochę szokujące parametry ,w końcu to tylko 2.0tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #162 Napisano 30 Kwietnia 2016 przeciez i tak nie kupisz passata, to po co to wszystko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #163 Napisano 30 Kwietnia 2016 Tego nie wiem,może poprawią zawias,bo chyba muszą,przecież tym się nie da jezdzić tak.A może w alltracku jest inny.Nie wiem.Jeszcze nie jechałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #164 Napisano 30 Kwietnia 2016 jezdzic sie da, mozna miec do zawieszenia pewne zastrzezenia, ale nie jest to jakas tragedia. mieszkam w niemczech i problemu zawieszenia raczej nie ma, jestem na forum niemieckim i tutaj ten problem nie jest bardzo eksponowany. moje osobiste zdanie jest takie, ze vw chyba takie zawieszenie zestroil specjalnie, bo jesli byloby idealne to kto kupi A6 nie mowiac o A4, a tak dostajesz bardzo fajny samochod z pewnymi brakami, albo doplacasz i ich masz mniej:) pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #165 Napisano 30 Kwietnia 2016 Tomek Jeżeli ABT, Dynasoft powiedzieli Ci że podniesienie parametrów do takich wartości to żaden szał to zapytaj ich oto co chcesz wiedzieć. Jak "czipują" to powinni wiedzieć z jakim materiałem mają do czynienia. W swoim poście wskazałem Ci konkretne podzespoły/parametry, które zmieniają swoją charakterystyke pracy po tuningu a nie p...o gwarancji. Pytania do tunerów Czy koło dwumasowe jest LUK czy ZF ? Czy krytyczny moment dla k.dwumasowego to 500 Nm,600Nm? Czy przy temp spalin powyzej 800C w kolektorze wydechowym moc silnika jest zachowana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #166 Napisano 2 Maja 2016 No ,to jakieś rzeczy o które można popytać.A tutaj chituning bitdi http://autokult.pl/24052,b-b-podkrecilo-volkswagena-passata-varianta-2-0-bitdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #167 Napisano 3 Maja 2016 B&B Tuning Base engine: 2.0 BiTDI (176 kW / 240 PS / 500 Nm) Stage 1: approximately 202 kW / 275 PS / 570 Nm modification of electronics Optimizing and reworking of the electronic injection code fields little increase in boost pressure by about 0.2 bar Adaption of the electronic injection code fields to the increased boost pressure Alteration of torque control Adapting the transmission electronics Stage 2: 220 kW / 300 PS / 630 Nm B & B downpipe Optimizing air induction and airflow Electronics change and adaptation to this work Increase in boost pressure by about 0.25 (total) Optimization and revision of the electronic injection code fields Adaptation of the injection code fields to the increased boost pressure Alteration of torque control Adapting the transmission electronics motor coordination Czyli nie takie Hop Siup! A najważniejsze to zastrzeżenie Wszystkie parametry (moc i moment obrotowy) zostały stwierdzone na pojazdach testowych i są przybliżone. Wartości te mogą się różnić w zależności od kół, przebiegu pojazdu, wyposażenia, wagi. W pojazdach z DSG w zależności od wersji przekładni może wystąpić ograniczenie wartość momentu obrotowego itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #168 Napisano 5 Maja 2016 No,czyli bezpiecznie 15% w góre można programem podnieść - na 280KM i 570nM.Więcej może lepiej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #169 Napisano 6 Maja 2016 Witam, Kilka informacje odnośnie 2.0 BiTDI (oczywiście w wersji 305 KM). Jechałem dłuższą trasę Polska-Czechy-Niemcy-Polska - Czechy autostrada zgodnie z przepisami - zużycie paliwa 6,9 l/100km - Czechy drogi lokalne zgodnie z przepisami - zużycie paliwa 6,4 l/100km - Niemcy autostrada zgodnie z przepisami - zużycie paliwa ???? nie mam pojęcia ale pewnie duże...... Na A4 pomiędzy Gerą a Dreznem udało mi się podczepić pod jakieś mocno stuningowane BMW M5 i dociągnąłem do 260 km/h (licznikowo). Generalnie do 220 km/ jedzie się komfortowo, pomiędzy 220 a 240 km/h auto jest już trochę nerwowe, a powyżej 240 raczej nie powinno się za często jeździć. Ponadto powyżej 220 km/h pojawia się problem z chłodzeniem ponieważ olej nagrzewa się do 125 stopni (gdzieś w tych granicach jest ustawiony limiter) a dobrzy ludzie jeżdżący po torach mówią, że nie powinno się przekraczać 120. Wychodzi na to, że jak się chce to ten sam samochód może być oszczędnym kanapowcem, a dociskając trochę gazu może jechać naprawdę szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #170 Napisano 6 Maja 2016 Zawias w Alltracu jest jeszcze gorszy niż w normalnym pasku (tył tłucze się na nierównościach ) , masakra - głośna muza i wszystko jest ok' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #171 Napisano 7 Maja 2016 Ani nie mów,bo liczyłem ,że będzie ok i wezmę Altracka z bitdi.Kto to konstruował na litość.Jest Tiguan z bitdi,ale wygląda jak pudełko zapałek to auto.Jak tak jest ,jak mówisz,to będę musiał wziąść GLC 2.2diesel i po chipie mieć 205kucy zamiast 280 kurde mol.Cena ta sama (bo mam na GLC13% rabatu,walczę o 16%)Wyposażenie trochę gorsze,ale są fajne progi,jest bajeczny Burmester,jest navi ,felga 18 ,pakiet chrom.Natomiast zawieszenie i odizolowanie i cisza wewnątrz to po prostu cud miód i orzeszki.Można jezdzić i nie wysiadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziow Zgłoś #172 Napisano 7 Maja 2016 Panowie a mierzył ktoś przyspieszenie 60-100 i 80-120? Wiem że DSG, ale interesuje mnie pomiar zarówno z kickdownem jak i wynik odpowiednio dla 5. i 6. biegu. Jestem ciekawy jak się ma do 2.0TSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochab Zgłoś #173 Napisano 13 Maja 2016 Witam, mam pytanie do posiadaczy 2.0 Bitdi. Mianowicie czy posiadacie czasem problem przy odpalaniu zimnego silnika ? Długo kręci i po chwili odpala. Bardzo rzadko ale zdarza się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #174 Napisano 13 Maja 2016 Tak. Niezaleznie od temperatury otoczenia. Send via tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #175 Napisano 13 Maja 2016 Tak, tez mam. Zglosilem to w serwisie, przy przegladzie na 30k maja to zbadac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochab Zgłoś #176 Napisano 13 Maja 2016 No właśnie, torchę kiepsko to wygląda na parkingu Też się wybiorę na serwis w takim razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #177 Napisano 13 Maja 2016 tez tak mam, czasami tylko sie to zdarza, dlugo bardzo nie kreci ale tak jak by 1-2 obroty rozrusznika dodatkowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #178 Napisano 13 Maja 2016 U mnie tylko raz taka sytuacja się zdarzyła. Kręcił bardzo długo (ok. 5-6sek.) po czym odpalił. Akurat stał wtedy przez całą noc na dworze a temperatura była bliska 0. Dźwięk zimnego silnika jest bardzo brzydki. Niby pracuje równo ale jakiś dodatkowy dźwięk wibrujący jest słyszalny spod maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #179 Napisano 18 Maja 2016 (edytowane) Właśnie zaplanowałem sobie na środę za tydzień wymianę oleju z filtrami. Oto koszta w moim przypadku: Wymiana oleju + koszt filtru oleju: 176,87 Euro Filtr powietrza: 47,28 Euro (specjalny na zimne kraje, z jakąś powłoką) Filtra paliwa: 64,16 Euro Filtr kabinowy: 34,98 Euro ========================== Łącznie: 323,29 Euro Brutto w tym jest 20 % podatku VAT Olej mam i daję swój 5L Motul Specific 5W/30 (504, 507) Chciałbym wiedzieć ile Was to kosztowało w Polsce. Edytowane 18 Maja 2016 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #180 Napisano 18 Maja 2016 nie wiem gdzie wymieniasz olej w Estoni, ale w Niemczech wymiana oleju + filtr to jakies 80-90 euro ( z olejem Castrol Edge do VW ), ja myslalem ze u mnie drogo biora za godzine jakies 70 euro, ale u Ciebie jakies 200 euro, skoro wymiana trwa jakies 20 - 30 min:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach