-
Liczba zawartości
212 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O broz
- Urodziny 05.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Broz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bydgoszcz
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Buczenie przy wyższych prędkościach (Sedan)
broz odpowiedział viperpl → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Czy jakiś serwis w PL wymienił wam ten element na inny, sprawny? U mnie serwis twierdzi, że nie ma mają żadnych informacji o tym problemie i nie wiedzą co z tym zrobić bo jest dostępna tylko ta sama guma z tym samym numerem. -
-
Zawias to jest tragedia u mnie wiec większa masa nie robi różnicy !
-
Wczoraj zmieniłem letnie opony na zimowe Dunlop Winter Sport 5 i faktycznie opory toczenia przekładają się na spalanie Jest niższe niz na letnich Dunlopach. Zimowe 17", ciśnienie 2,7.
-
Istnieje jakaś możliwość aktualizacji systemu aby był wybór?
-
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
broz odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Czy ktoś z kolegów ma rownież takie nieprzyjemne buczenie silnika przy prędkości 140km/h? Wg forum w DE winowajcą jest ta plastikowa/gumowa owiewka znajdująca się nad chłodnicą. Sprawdzał już ktoś u siebie? Zgłosiłem to do serwisu ale czekam na lepszą pogodę i dogodne warunki do zaprezentowania tego ASO. -
1. Nie znaleziono wycieku, nagle spryskiwacz przestał przeciekać i jest od kilku dni sucho. 2. Nie stwierdzono żadnych niepokojących dźwięków i faktycznie po odbiorze samochodów dźwięk znikł 3. Drzwi kierowcy wyregulowano i faktycznie lepiej trzymają, odgłosy dobiegające z zewnątrz są mniejsze jednak do ideału daleko. Co do trzeszczenia to niby posmarowano olejem silikonowym, jednak nadal trzeszczą więc w przyszłym tygodniu to zgłoszę przy wymianie filtra powietrza. 4. W zawieszeniu nie słyszą nic niepokojącego, sprawdzono amortyzatory. Wynik w trybie komfortowym 7O%, w trybie normalnym 73%. Wg serwisu to dobry wynik Przebieg samochodu 20 tys. Jak żyć Panowie? Jak żyć? :rozpacz
-
Dalej tłucze. U mnie wymiana tulei nic nie wniosła.
-
1. U mnie cały zbiornik zleciał w ciagu tygodnia wiec wymiana była konieczna. Lewy sączy ale nie mam zamiaru tego tolerować. 2. Powstał taki drugi dźwięk biegnący bardziej z dołu, z pod silnika. Klekot takiego leciwego diesla. Słychać przy ruszaniu i wolno jadąc niezależnie od ciepłoty silnika. 3. Czy ustawienie spowodowało ze z zewnątrz drzwi są jakby głębiej osadzone i nie zlewają się z tylnymi? U mnie z zewnątrz wyglada to idealnie. Czy zmniejszyło to szum powietrza? (Chyba ze u Ciebie nie było dźwięku "niedomknietego okna"?) 4. Standardowo mam DCC i zapewne amorki takie jak wszyscy. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach typu łączenie fragmentów asfaltu z których jeden jest wyżej od drugiego.
-
Ja nazbierałem już kilka kolejnych awarii: 1.Wycieki z lewego spryskiwacza reflektorów (prawy wcześniej też przeciekał-wymieniony na nowy) 2.Po wymianie skrzyni biegów, do wnętrza dostaje się dźwięk starego diesla, tak jakby ktoś nagle zabrał jakąś matę wygłuszającą. 3.Trzeszczące uszczelki w drzwiach, głównie kierowcy i szum wiatru dobiegający z tych drzwi, tak jakby cały czas było niedomknięte okno (od strony pasażera nie ma takiego problemu) 4.Zawieszenie wali już tak mocno przenosząc drgania do wnętrza, że plastiki na drzwiach i desce rozdzielczej zaczynają się mocno odzywać W przyszłym tygodniu serwis zmierzy się z tymi wyzwaniami... Ogólnie, to powinienem otrzymać wynagrodzenie od VW jako kierowcy testowego...
-
A przypadkiem ta różnica 21k to nie jest z dodatkiem w postaci napędu 4motion? Za napęd wypada doliczyć 10k i różnica juz nie jest taka duża Sam jeździłem benzyną v6 przez 8 lat i zapewne następne auto, które nie będzie już Volkswagenem wezmę w benzynie. Co nie zmienia faktu, że z osiągów biTDI jestem mega zadowolony (pomijam fakt głośności silnika).
-
Spalanie oleju silnikowego - zużycie oleju
broz odpowiedział Passat cc → na temat → Tematy techniczne
U mnie spalanie oleju wynosi średnio 1 litr na 10tys. -
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
broz odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
I tutaj zapewne u wielu osób załącza się pytanie na przyszłość czy wypasionego Passata czy np. A6 golasa. Po tym jak emocje już opadną i zachwyt tymi wszystkimi bajerami w środku opada, zaczynamy zdawać sobie sprawę, że podstawa to cisza w środku i kulturalna praca zawieszenia. Cała reszta przestaje cieszyć gdy zawieszenie tłucze, a wygłuszenie i spasowanie elementów wewnątrz pozostawia wiele do życzenia. Niestety takie jest moje zdanie po roku użytkowania. Ale szczegóły opiszę w innym poście bo trochę mi to czasu zajmie... -
Ale w Passacie nigdy nie jest cicho i zawsze słychać głośny szum, tak jakby było okno niedomknięte. W Rapidzie tego nie ma i szczerze to nie obchodzi mnie co ma więcej uszczelek a co mniej. Liczy sie efekt końcowy. Co mi z tego, że Passat ma dużo miękkich plastików a Rapid same twarde skoro te twarde plastiki nie skrzypią, a w Passacie świerszcze odzywają się w wielu miejscach. Jest to wina głównie zawieszenia, które tak mocno przenosi wszystkie drgania do wnętrza zamiast je odpowiednio tłumić. Nawet nie chce wiedzieć jak te plastiki będą trzeszczeć za jakieś 2 lata... Mam jednak nadzieję, że ten problem nie bedzie juz dotyczył mnie.
-
Daleko nie trzeba szukać. Ostatnio jeździłem zastępczym Rapidem, który jest subiektywnie bardziej cichy od Passata. Tam szum ze strony słupka A nie występuje przy prędkości 80-90km/h. Za Passka którego kupiłem można mieć 3 takie Rapidy...Volkswagen zakpił z nas. Osobiście czuję się wydymany.
-
Trzymaj się od ASO najdalej jak możesz chyba, że chcesz zeby wszystkie plastiki w drzwiach zaczęły trzeszczeć... U mnie wymieniono skrzynię DSG na nową. Nie dość, że niczego to nie wniosło to jest jeszcze gorzej. Na dodatek silnik zaczął chodzić jak traktor i do wnętrza dostaje się dźwięk "starego diesla" z lat 90. Silnik to była jedyna rzecz, której nie mogłem się czepiać. Spierdo... jest teraz i to. Nawet nie chcecie wiedzieć co trzeba było zdemontować aby wyjąc skrzynię. Jak to zobaczyłem opadły mi ręce...