Skocz do zawartości
ptaku

Opony i Felgi - wszystko na temat

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko z usługą wymiany w ASO VW przesadzają. To samo z cenami felg czy kół.

Przykładowo cena samej felgi 18" Dartford 2480 PLN. Mniej więcej za tyle w ASO BMW kupuje się kompletne koło do X4 również z felgą 18", oponą runflat i czujnikiem ciśnienia.

Tak więc w ASO VW taka to klasa biznes, że klasę premium w tyle zostawia - przynajmniej z cenami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ;))

 

Bardzo istotne przy wyważaniu, szczególnie przy większych kołach, jest aby urządzenia do wyrażania były w miarę nowoczesne i regularnie kalibrowane. Przy kołach 14" lub 15" nie ma to takiego znaczenia, ale przy większych, jeśli wyważarka jest stara i rozkalibrowana, to mogą pojawić się bicia. Ja zapłaciłem 200 za wyważanie na urządzeniu Hunter, które symuluje docisk nawierzchni, czyli tak jakby wyważanie następowało na samochodzie. Bardzo dokładne i sprawdza opony pod kątem wad fabrycznych. Z doświadczenia wiem, że nowe fabrycznie opony też mogą mieć bicia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktos z kolegow na forum samochod na 17ach z fabryki i wrzuci nam cisnienia do 17ek? Ja tez bym chcial niedlugo zmienic i nie wiem czy sugerowac sie naklejka z cisnieniami do 18ek czy nie...

 

W tym wątku i kilku następnych były już wrzucane wlepy dotyczące ciśnień http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2272174&viewfull=1#post2272174

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ;))

 

coś drogo) ja za przerzucenie gum 18 zapłaciłem w aso 140 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym wątku i kilku następnych były już wrzucane wlepy dotyczące ciśnień http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2272174&viewfull=1#post2272174

 

I to jest jakaś wtopa. Jeśli dobrze rozumiem to autor posta do którego dajesz odnośnik ma sedana na 17".

Ja też mam sedana na 17" odebranego wczoraj i mam zupełnie inne wartości ciśnień!!!!

 

IMG_20151031_154425.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I to jest jakaś wtopa. Jeśli dobrze rozumiem to autor posta do którego dajesz odnośnik ma sedana na 17".

Ja też mam sedana na 17" odebranego wczoraj i mam zupełnie inne wartości ciśnień!!!!

 

[ATTACH=CONFIG]137959[/ATTACH]

Jaki masz silnik? Ja tez nie moge dojsc do ładu z cisnieniami w 17 ach ktore chce zamienic z 18ek na zime. Z tego co przejzalem na forum to oprocz rozmiaru kol jest roznica jeszcze w silniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki masz silnik? Ja tez nie moge dojsc do ładu z cisnieniami w 17 ach ktore chce zamienic z 18ek na zime. Z tego co przejzalem na forum to oprocz rozmiaru kol jest roznica jeszcze w silniku...

 

Faktycznie to będzie kwestia silnika. Ja mam 1.8 TSI a kolega z posta którego cytowałem ma TDI 190 km.

TDI jest zazwyczaj cięższy więc i ciśnienie mu wyższe dali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie to będzie kwestia silnika. Ja mam 1.8 TSI a kolega z posta którego cytowałem ma TDI 190 km.

TDI jest zazwyczaj cięższy więc i ciśnienie mu wyższe dali.

 

Tak, oprócz rozmiaru koła znaczenie ma silnik, a właściwie masa pojazdu. Dlatego napisałem, że w kilku następnych też koledzy wkleili wlepki, bo z jednej strony są opisane różne fele, ale i różne silniki.

Edytowane przez MM_VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się też nie wyłamałem i zamówiłem dzisiaj Nokian WR A3 235/45R18 98 V XL. Będę zakładał na dartfordy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehehe :) Chyba co 2 passat na forum bedzie na tych oponach jezdzil ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehehe :) Chyba co 2 passat na forum bedzie na tych oponach jezdzil ;)

duzo luxusowych aut na tym jezdzi decyduje cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka.

 

W moich 17 miałem 2,6 atm. Było mi twardo wiec zjechałem do 2,3 i jest zdecydowanie lepiej. Dziś rano był mróz i czujniki zaczęły piszczeć że za małe ciśnienie. Okazało się ze jest 2.1. Dopompować? Ja się znowu zrobi ciepło to będzie mi za twardo i za głośno!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość to najlepiej napompować azotem, wtedy nie ma takich wahań ciśnienia w szerokim zakresie temperatury, poza tym ma to też inne swoje zalety można na ten temat poczytać w necie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
duzo luxusowych aut na tym jezdzi decyduje cena

I to, że to są po prostu dobre opony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem totalnie ciemny w temacie

o co chodzi z tym ET w felgach ?

Czy felgi z ET 35 bedą pasowały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jestem totalnie ciemny w temacie

o co chodzi z tym ET w felgach ?

Czy felgi z ET 35 bedą pasowały ?

 

Przejrzyj ten wątek dokładnie od pierwszej strony, bo był ten temat już tutaj poruszany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem na oryginalne 18 Alu opony: Dunlop SP WINTER SPORT 5 235/45R18 98V.

Spisują się dobrze, są w miarę ciche. Była mega walka z dopompowaniem powietrza, aby czujniki przestały wariowac. Skończyło się dopompowaniem na żywo przy włączonym silniku. Bez tego wariowaly i pokazywały dziwne odczyty od 2.3 do 2.6.

Edytowane przez 3er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z samochodem kupiłem oryginalny zestaw 17" - felga Corvana i opona Continental (dostałem dobrą cenę).

Zawiozłem go dziś do wulkanizacji na zmianę i okazało się że trzeba je jeszcze dodatkowo wyważać.

A niby są już oryginalnie wyważone.

 

Spotkał się ktoś z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, miałem dokładnie to samo z moimi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności