Skocz do zawartości

szu

  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szu

  • Urodziny 28.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015
  1. Z informacji od mechanika ze Startera, który przyjechał do mojego Paska, wezwany przez VW w ramach gwarancji mobilności, akumulatory w B8 padają jak muchy. Trzy lata i zonk. Twierdził, że bardziej padają koreańskie akumulatory instalowane w OEM. Koleś przyjechał do mnie przed 8 rano i twierdził, że to już drugi odpalny pasek tego dnia. Moja przygoda z akumulatorem w B8 - samochód 2015 rok, nocujący w ciepłym garażu - sobota - samochód normalnie jeździ. Brak jako takich oznak problemów z aku (poza rzadko włączającym się start-stopem - jak później zacząłem łączyć fakty). Wieczorem samochód postawiony do garażu (był listopad). Zero problemów - w niedzielę wieczorem wchodze do samochodu. Standardowa próba odpalenia - słychać tylko kliknięcie i nic. Druga próba - wszystko przygasa, choinka na AID i pojawia się komunikat o słabym aku. Samochodu nie odpaliłem. Zaskoczenie duże - do tej pory w innych samochodach AKU łagodniej padało - w poniedziałek z rana przyjechał mechanik ze Startera. Rozciągnął solidne kabelki, podłączył do mufy w swoim samochodzie, kazał odpalić - samochód odpalił. Podłączył tester aku - wydrukował kwit informujący, że ładowanie jest OK, a aku do wymiany. Wypisał swoje kwity i kazał jechać do serwisu. W serwisie ostatecznie akumulator wymienili na gwarancji (przedłużonej) ale z tydzień na to zeszło. Jako, że na gwarancji to nie można akumulatora z półki wziąć i wymienić tylko jest zabawa. Najpierw trzeba dobrze naładować akumulator. Poźniej trzeba aku przetestować czy oby na pewno jest uszkodzony. Później trzeba uzyskać akceptacje "centrali". U mnie akceptacja pojawiła się. Okazało się jednak, że nie ma akumulatorów podpisanych przez VW na magazynie. Trzeba było ściągnąć. Masakra U mnie miałem w OEMie miałem akumulator MOLL. Wymienili go na akumulator Varta.
  2. A tak wygląda od środka i młotek musisz mieć aby naprawić :-)
  3. Potwierdzam u mnie to samo. Jeżdzę na motulu x-clean+ 5W30 ze wymianą co 15k. Nie ma problemu brania oleju w silniku 2.0 TSI 220KM.
  4. W opcjach samochodu musisz sobie włączyć. Poszukaj dobrze.
  5. szu

    Car net

    Szymon, W MY2016 jest tak samo. Tylko cele. Obstawiam, że te opcje pojawią się w pasku wraz z DP MY2018.
  6. Nie wszystkie paski produkowane na Polskę są z Emden. Mój samochód jest z Mosel Zwickau.
  7. Dobry wybór. Podstawa to frajda z jazdy. Ciekawy jestem wrażen i porównania do słabszego paska.
  8. Z tego co pamiętam kiedys rozwazałeś jeszcze Volvo (narzekajac na passata). Teraz jednak passek wygrał?
  9. Z oferty Thule które belki polecacie do varianta? Czy Wingbar Edge (9594) czy może standardowe WingBar 961 z mocowaniem 753?
  10. https://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_module Dokładnie :-)
  11. Do zbierania statystyk spalania polecam http://www.motostat.pl/
  12. Tu jest film z kalibrowania kamer Trochę zabawy jak widać jest.
  13. Gdzie można dorwać takie świadectwo homologacji? Chciałbym zobaczyć dla Varianta 2.0 TSI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności