szu
-
Liczba zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O szu
- Urodziny 28.09.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 220KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
-
Z informacji od mechanika ze Startera, który przyjechał do mojego Paska, wezwany przez VW w ramach gwarancji mobilności, akumulatory w B8 padają jak muchy. Trzy lata i zonk. Twierdził, że bardziej padają koreańskie akumulatory instalowane w OEM. Koleś przyjechał do mnie przed 8 rano i twierdził, że to już drugi odpalny pasek tego dnia. Moja przygoda z akumulatorem w B8 - samochód 2015 rok, nocujący w ciepłym garażu - sobota - samochód normalnie jeździ. Brak jako takich oznak problemów z aku (poza rzadko włączającym się start-stopem - jak później zacząłem łączyć fakty). Wieczorem samochód postawiony do garażu (był listopad). Zero problemów - w niedzielę wieczorem wchodze do samochodu. Standardowa próba odpalenia - słychać tylko kliknięcie i nic. Druga próba - wszystko przygasa, choinka na AID i pojawia się komunikat o słabym aku. Samochodu nie odpaliłem. Zaskoczenie duże - do tej pory w innych samochodach AKU łagodniej padało - w poniedziałek z rana przyjechał mechanik ze Startera. Rozciągnął solidne kabelki, podłączył do mufy w swoim samochodzie, kazał odpalić - samochód odpalił. Podłączył tester aku - wydrukował kwit informujący, że ładowanie jest OK, a aku do wymiany. Wypisał swoje kwity i kazał jechać do serwisu. W serwisie ostatecznie akumulator wymienili na gwarancji (przedłużonej) ale z tydzień na to zeszło. Jako, że na gwarancji to nie można akumulatora z półki wziąć i wymienić tylko jest zabawa. Najpierw trzeba dobrze naładować akumulator. Poźniej trzeba aku przetestować czy oby na pewno jest uszkodzony. Później trzeba uzyskać akceptacje "centrali". U mnie akceptacja pojawiła się. Okazało się jednak, że nie ma akumulatorów podpisanych przez VW na magazynie. Trzeba było ściągnąć. Masakra U mnie miałem w OEMie miałem akumulator MOLL. Wymienili go na akumulator Varta.
-
72tyś km - bez dolewek
-
A tak wygląda od środka i młotek musisz mieć aby naprawić :-)
-
szu obserwuje zawartość → Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
-
Potwierdzam u mnie to samo. Jeżdzę na motulu x-clean+ 5W30 ze wymianą co 15k. Nie ma problemu brania oleju w silniku 2.0 TSI 220KM.
-
W opcjach samochodu musisz sobie włączyć. Poszukaj dobrze.
-
Szymon, W MY2016 jest tak samo. Tylko cele. Obstawiam, że te opcje pojawią się w pasku wraz z DP MY2018.
-
Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8
szu odpowiedział gromchester → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Nie wszystkie paski produkowane na Polskę są z Emden. Mój samochód jest z Mosel Zwickau. -
Dobry wybór. Podstawa to frajda z jazdy. Ciekawy jestem wrażen i porównania do słabszego paska.
-
Z tego co pamiętam kiedys rozwazałeś jeszcze Volvo (narzekajac na passata). Teraz jednak passek wygrał?
-
bagażnik rowerowy, dachowy - co macie/polecacie?
szu odpowiedział okiemserca → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Z oferty Thule które belki polecacie do varianta? Czy Wingbar Edge (9594) czy może standardowe WingBar 961 z mocowaniem 753? -
https://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_module Dokładnie :-)
-
Do zbierania statystyk spalania polecam http://www.motostat.pl/
-
Tu jest film z kalibrowania kamer Trochę zabawy jak widać jest.
-
To inna akcja serwisowa - 24CP.
-
Gdzie można dorwać takie świadectwo homologacji? Chciałbym zobaczyć dla Varianta 2.0 TSI.