3er
-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 3er
- Urodziny 01.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WAW
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2015
-
nie mylisz sie: http://www.tomason.de/tn19_dark_hyperblack_polished.php
-
Postraszyc importera zadaniem wymiany auta na wolne od wad. Problem od razu sie rozwiaze. Zadzialalo w przypadku brata VW
-
Link do postu: https://tinyurl.com/yaqr9qsh Preview: http://preview.tinyurl.com/yaqr9qsh
-
Poniewaz to auto do jazdy dookola komina to wahalem sie nad Coupe. Ostatecznie jednak praktycznosc wygrala i przyjechal Sportback w wersji Sportline. Co do komentarza powyzej odnosnie pakietow etc. to rowniez w Audi sa dobre oferty: np. Technology. Ostateczny rabat wyszedl powyzej 15%. Porownanie pomiedzy Passatem, a A5 jesli chodzi o wykonczenie wypada lepiej dla tego drugiego. Jest sporo roznic i nie da sie np elektroniki porownac 1 do 1. Czesci opcji nie ma, pare jest dodatkowo w porownaniu do HL. Nowa Insignia jest duza, przestronna, ale w srodku to nawet nie lapie sie do Passata.
-
Passat ma jeszcze u mnie 1 rok, ale drugie auto trzeba bylo zmienic. Zastanawialem sie nad B8 w 280 KM lub Insignia 260 KM 4x4. Ostatecznie do garazu wjechalo A5 Q 252KM. Majac Paska jeszcze przez rok, nie jest mi drugie duze auto potrzebne. Za rok pewnie bedzie Aerton...
-
Dolewalem przy 16 tys km. Okolo 1 roku eksploatacji. Dolewasz koncentrat. Druga dolewke mialem przy 25 tys.
-
Przeglad przy 24 tys. km - 1,5 roku eksploatacji: - wymiana oleju - przeglad - kampanie: sterownik radia oraz sterowniki szyb (zwiekszenie czulosci, aby szybciej sie zatrzymywaly jesli pojawi sie opor). - zgloszone dodatkowo: sprezyny grzewcze widoczne na bialej skorze.
-
W ogole portow USB powinno byc napackane w kazdym miejscu. 2 w podlokietniku, 2 z przodu pod radiem, 2 z tylu i przynajmniej jedno z przodu gdzies nad wlacznikiem swiatel. Teraz tyle gadzetow czlowiek ma w aucie, ze USB to podstawa. Dodatkowo te USB powinny byc w opcji quick charge, a nie badziewne standardowe. Na dzien dzisiejszy to ja ukrywam dodatkowe USB nad podstopnica.
-
W nowym HL tez juz nie ma. Ostatnio widzialem je w Audi. Moze to nowe rozroznienie pomiedzy premium, a srednia
-
Dodatkowo jeszcze mozna miec Jam assist i wtedy argument o ACC na autostradzie jest jeszcze bardziej bez sensu. Nawiasem mowiac, to przyspieszanie zdarza sie i w Audi a tam sa 2 radary, kamera i 4 czujki ultra z przodu.
-
Zobacz na wlaczonym zaplonie przytrzymanie kazdej z szyb pojedynczo na maksa do gory klawiszem na pare sekund. Pusc przycisk i nacisnij gora jeszcze raz. Moze zapomnial ustawienia. Mi sie to zdarzylo po rozlaczeniu akumulatora.
-
Zainstalowana. Jak zwykle mapy sa z tylu za rzeczywistoscia. Limity predkosci nadal pokopane. Tam gdzie ma byc 120 jest nagle 60. Chociaz podobny blad mam w MMI Plus w Audi. Jakis szalonych poprawek w obszarze Warszawy nie widze.
-
Napisalem wyzej, ze mam to samo przy prawie 19k. Oczywiscie termin w VW dopiero w przyszlym tygodniu. Po 5 dniach samochod zostal pogoniony pod 150 km na godzine na odcinku prawie 100 km i komunikat zniknal. Natomiast nadal do serwisu sie wybieram, zeby zmienili soft i sprawdzic ten tajemniczy 4ty kanal... Majac doswiadczenia i z Honda i z VW i z Oplem to stwierdzam, ze VW ma najgorszy poziom obslugi serwisowej, dostepu do czesci i podejscia do klienta.
-
18680: Awaria AdBlue (DEF). Umowiony na serwis na przyszly tydzien. Maja sprawdzic 4ty kanal (?). Ech ta jakosc VW.
-
Mam to samo. Z tym, ze jest to bardziej widoczne ze wzgledu na jasna skore. Dodatkowo odcisk nabywa koloru od jeansow. Czekam na reklamacje i pewnie skonczy sie wymiana pokrycia. Jednakze takie cos nie powinno sie zdarzac, bo swiadczy to o slabej jakosci i oszczednosci na skorze, gabce etc.