Prim Zgłoś #261 Napisano 30 Października 2015 wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu Zgłoś #262 Napisano 30 Października 2015 Nie tylko z usługą wymiany w ASO VW przesadzają. To samo z cenami felg czy kół. Przykładowo cena samej felgi 18" Dartford 2480 PLN. Mniej więcej za tyle w ASO BMW kupuje się kompletne koło do X4 również z felgą 18", oponą runflat i czujnikiem ciśnienia. Tak więc w ASO VW taka to klasa biznes, że klasę premium w tyle zostawia - przynajmniej z cenami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #263 Napisano 31 Października 2015 wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ) Bardzo istotne przy wyważaniu, szczególnie przy większych kołach, jest aby urządzenia do wyrażania były w miarę nowoczesne i regularnie kalibrowane. Przy kołach 14" lub 15" nie ma to takiego znaczenia, ale przy większych, jeśli wyważarka jest stara i rozkalibrowana, to mogą pojawić się bicia. Ja zapłaciłem 200 za wyważanie na urządzeniu Hunter, które symuluje docisk nawierzchni, czyli tak jakby wyważanie następowało na samochodzie. Bardzo dokładne i sprawdza opony pod kątem wad fabrycznych. Z doświadczenia wiem, że nowe fabrycznie opony też mogą mieć bicia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #264 Napisano 31 Października 2015 Ma ktos z kolegow na forum samochod na 17ach z fabryki i wrzuci nam cisnienia do 17ek? Ja tez bym chcial niedlugo zmienic i nie wiem czy sugerowac sie naklejka z cisnieniami do 18ek czy nie... W tym wątku i kilku następnych były już wrzucane wlepy dotyczące ciśnień http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2272174&viewfull=1#post2272174 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #265 Napisano 1 Listopada 2015 wymiana opon w ASO 200 PLN !!!! Poj@%$&ło ich? w Skodzie... 99 ) coś drogo) ja za przerzucenie gum 18 zapłaciłem w aso 140 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #266 Napisano 1 Listopada 2015 W tym wątku i kilku następnych były już wrzucane wlepy dotyczące ciśnień http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2272174&viewfull=1#post2272174 I to jest jakaś wtopa. Jeśli dobrze rozumiem to autor posta do którego dajesz odnośnik ma sedana na 17". Ja też mam sedana na 17" odebranego wczoraj i mam zupełnie inne wartości ciśnień!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #267 Napisano 1 Listopada 2015 I to jest jakaś wtopa. Jeśli dobrze rozumiem to autor posta do którego dajesz odnośnik ma sedana na 17". Ja też mam sedana na 17" odebranego wczoraj i mam zupełnie inne wartości ciśnień!!!! [ATTACH=CONFIG]137959[/ATTACH] Jaki masz silnik? Ja tez nie moge dojsc do ładu z cisnieniami w 17 ach ktore chce zamienic z 18ek na zime. Z tego co przejzalem na forum to oprocz rozmiaru kol jest roznica jeszcze w silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #268 Napisano 1 Listopada 2015 Jaki masz silnik? Ja tez nie moge dojsc do ładu z cisnieniami w 17 ach ktore chce zamienic z 18ek na zime. Z tego co przejzalem na forum to oprocz rozmiaru kol jest roznica jeszcze w silniku... Faktycznie to będzie kwestia silnika. Ja mam 1.8 TSI a kolega z posta którego cytowałem ma TDI 190 km. TDI jest zazwyczaj cięższy więc i ciśnienie mu wyższe dali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #269 Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Faktycznie to będzie kwestia silnika. Ja mam 1.8 TSI a kolega z posta którego cytowałem ma TDI 190 km. TDI jest zazwyczaj cięższy więc i ciśnienie mu wyższe dali. Tak, oprócz rozmiaru koła znaczenie ma silnik, a właściwie masa pojazdu. Dlatego napisałem, że w kilku następnych też koledzy wkleili wlepki, bo z jednej strony są opisane różne fele, ale i różne silniki. Edytowane 1 Listopada 2015 przez MM_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #270 Napisano 3 Listopada 2015 To ja się też nie wyłamałem i zamówiłem dzisiaj Nokian WR A3 235/45R18 98 V XL. Będę zakładał na dartfordy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #271 Napisano 3 Listopada 2015 Hehehe Chyba co 2 passat na forum bedzie na tych oponach jezdzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #272 Napisano 3 Listopada 2015 Hehehe Chyba co 2 passat na forum bedzie na tych oponach jezdzil duzo luxusowych aut na tym jezdzi decyduje cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #273 Napisano 3 Listopada 2015 Ciekawostka. W moich 17 miałem 2,6 atm. Było mi twardo wiec zjechałem do 2,3 i jest zdecydowanie lepiej. Dziś rano był mróz i czujniki zaczęły piszczeć że za małe ciśnienie. Okazało się ze jest 2.1. Dopompować? Ja się znowu zrobi ciepło to będzie mi za twardo i za głośno! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #274 Napisano 4 Listopada 2015 Jak masz możliwość to najlepiej napompować azotem, wtedy nie ma takich wahań ciśnienia w szerokim zakresie temperatury, poza tym ma to też inne swoje zalety można na ten temat poczytać w necie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #275 Napisano 4 Listopada 2015 duzo luxusowych aut na tym jezdzi decyduje cena I to, że to są po prostu dobre opony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slowikk Zgłoś #276 Napisano 9 Listopada 2015 Panowie jestem totalnie ciemny w temacie o co chodzi z tym ET w felgach ? Czy felgi z ET 35 bedą pasowały ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #277 Napisano 9 Listopada 2015 Panowie jestem totalnie ciemny w temacieo co chodzi z tym ET w felgach ? Czy felgi z ET 35 bedą pasowały ? Przejrzyj ten wątek dokładnie od pierwszej strony, bo był ten temat już tutaj poruszany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3er Zgłoś #278 Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) Ja założyłem na oryginalne 18 Alu opony: Dunlop SP WINTER SPORT 5 235/45R18 98V. Spisują się dobrze, są w miarę ciche. Była mega walka z dopompowaniem powietrza, aby czujniki przestały wariowac. Skończyło się dopompowaniem na żywo przy włączonym silniku. Bez tego wariowaly i pokazywały dziwne odczyty od 2.3 do 2.6. Edytowane 10 Listopada 2015 przez 3er Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #279 Napisano 20 Listopada 2015 Z samochodem kupiłem oryginalny zestaw 17" - felga Corvana i opona Continental (dostałem dobrą cenę). Zawiozłem go dziś do wulkanizacji na zmianę i okazało się że trzeba je jeszcze dodatkowo wyważać. A niby są już oryginalnie wyważone. Spotkał się ktoś z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #280 Napisano 20 Listopada 2015 Tak, miałem dokładnie to samo z moimi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach