d7d Zgłoś #1381 Napisano 26 Maja 2017 820 pln to nie taka duża suma przy kupnie nowego Passata B8 w cenie od chyba 120 do ponad 200 tysięcy zł.Lepiej mieć niż nie mieć. Masz rację ... hakowanie i dodawanie później bo teraz nie ma kasy ? A jak wykryją nie autoryzowane zmiany i pozbawią gwarancji to będzie płacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #1382 Napisano 28 Maja 2017 I jak na poszczególnych trybach zachowuje się auto - wolniejsze przełączanie biegów, inny zakres obrotów na zmianach biegów itp. Najlepiej znajdź auto z tą funkcją i się przejedź. Różnica jest, ale żyć bez tego się da, zwłaszcza jeśli nie bierzesz DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1383 Napisano 28 Maja 2017 Najlepiej znajdź auto z tą funkcją i się przejedź. Różnica jest, ale żyć bez tego się da, zwłaszcza jeśli nie bierzesz DCC. Ja akurat miałem to w standardzie (HL 2016). Jak mam 1.8 z manualem ale funkcje wyboru trybu jazdy uważam za przydatną i wartą tej kwoty z katalogu, więc bym się nie zastanawiał tylko brał. Co do spalania to nie zauważyłem jakiejś wielkiej różnicy. W większości przypadków uważam, że wszystko zależy od kierowcy. Ja jeżdzę na indywidualnym gdzie w większości mam sport i spalanie mi wychodzi 9,3/100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #1384 Napisano 29 Maja 2017 Ja akurat miałem to w standardzie (HL 2016). Jak mam 1.8 z manualem ale funkcje wyboru trybu jazdy uważam za przydatną i wartą tej kwoty z katalogu, więc bym się nie zastanawiał tylko brał. Co do spalania to nie zauważyłem jakiejś wielkiej różnicy. W większości przypadków uważam, że wszystko zależy od kierowcy. Ja jeżdzę na indywidualnym gdzie w większości mam sport i spalanie mi wychodzi 9,3/100. Zdeczko sie nie zrozumielismy - ja pytalem o tryby pracy DSG, bo z tego co rozumiem to jest to za 820zl jako dodatek i to sie ustala na wyswietlaczu (a nie pokrętłem jak DCC). Wiec raczej wybor ten nie odnosi sie do zawieszenia, czy tam oporu na kierownicy. No chyba ze sie myle. ale wg mnie odnosi sie to tylko i wylacznie do skrzyni DSG. Oczywiscie profil jazdy z DCC to inna - rozszerzona bajka. Ale nie o to pytalem. Pytanie - czy ktos moze podac konkret - ze np. w trybie ECO DSG - ma np. 0.3L spalania/100km mniej? itp Takie dane mnie intersują. z góry dzięki T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #1385 Napisano 29 Maja 2017 Zdeczko sie nie zrozumielismy - ja pytalem o tryby pracy DSG, bo z tego co rozumiem to jest to za 820zl jako dodatek i to sie ustala na wyswietlaczu (a nie pokrętłem jak DCC).Wiec raczej wybor ten nie odnosi sie do zawieszenia, czy tam oporu na kierownicy. No chyba ze sie myle. ale wg mnie odnosi sie to tylko i wylacznie do skrzyni DSG. Oczywiscie profil jazdy z DCC to inna - rozszerzona bajka. Ale nie o to pytalem. Pytanie - czy ktos moze podac konkret - ze np. w trybie ECO DSG - ma np. 0.3L spalania/100km mniej? itp Takie dane mnie intersują Poczytaj jednak instrukcję, albo to forum Tryb jazdy to zdecydowanie więcej niż tylko sterowanie DSG. Koledzy pisali prawdę. Spalanie: jak włączysz eco i będziesz pałował, to spali więcej niż delikatna jazda w trybie sport. To są akademickie dyskusje. Jest wątek o spalaniu i tam można się dość dokładnie dowiedzieć, komu ile pali, w zależności od silnika i warunków jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianl Zgłoś #1386 Napisano 29 Maja 2017 tjord - wg moich obserwacji w Eco pali mniej, ale najprawdopodobniej nie dlatego ze jest tam zeglowanie tylko auto jest mulowate - wolno reaguje na gaz etc i nie sklania do palowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #1387 Napisano 29 Maja 2017 Wiem, że gdzieś było ale nie mogę znaleźć. Chodzi mi o czytanie znaków drogowych, samochód ma kamerę ale to czytanie to ściema. Znaki wyświetlają się z nawigacji. Najlepiej widać na to na parkingu np pod centrum handlowym od razu wyświetla komunikat, że funkcja czytania jest ograniczona. W warunkach drogowych też często zauważam, że nie pokrywają się ograniczenia prędkości wynikające z bieżącego oznakowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snow_b Zgłoś #1388 Napisano 29 Maja 2017 W Eco pali mniej bo tak zamula, że się w ogóle odechciewa przyspieszać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1389 Napisano 29 Maja 2017 Wiem, że gdzieś było ale nie mogę znaleźć. Chodzi mi o czytanie znaków drogowych, samochód ma kamerę ale to czytanie to ściema.Znaki wyświetlają się z nawigacji. Najlepiej widać na to na parkingu np pod centrum handlowym od razu wyświetla komunikat, że funkcja czytania jest ograniczona. W warunkach drogowych też często zauważam, że nie pokrywają się ograniczenia prędkości wynikające z bieżącego oznakowania. to nie jest sciema, tylko jesli wystepuje natlok znakow to system wlasnie tak reaguje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1390 Napisano 29 Maja 2017 Co nie zmienia faktu, że w PL to jest niezbyt użyteczne. Niestety auto nie wie, że skrzyżowania odwołują ograniczenie prędkości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #1391 Napisano 29 Maja 2017 Polecam dla 2 rzeczy - można ustawić kierownice w tryb sport (większy opór) oraz światła też w tryb sport (szybciej działają). Jeśli ktoś to lubi to w trybie eco DSG ma opcję żeglowania - na co dzień nie da się tak jeździć ale czasem jest fajne. żeglowanie - co to znaczy:-) poza tym jakie są funkcję kluczyka? czy da rady zamykać otwierać bagażnik kluczykiem. ? oczywiście z automatyką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1392 Napisano 29 Maja 2017 Żeglowanie - jak puścisz gaz auto wrzuca luz i się toczy bez hamowania silnikiem. Kluczykiem da się otwierać i zamykać bagażnik elektryczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #1393 Napisano 29 Maja 2017 Kluczykiem da się otwierać i zamykać bagażnik elektryczny Czy zamykać na pewno też z kluczyka? A jak to jest w EasyOpen? Tez z kluczyka da się zamknąć czy tylko przyciskiem na klapie lub "z ręki"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1394 Napisano 30 Maja 2017 Mam Easy Open i mogę zamykać kluczykiem. Jeśli dobrze pamietam to trzeba nacisnąć 2x i ten drugi raz trzymać aż się zamknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1395 Napisano 30 Maja 2017 testowałem to kiedyś i zamykać z kluczyka można tylko będąc w pobliżu auta - za autem. Próbowałem obchodzić samochód i z ładnych paru metrów zamykał się tylko gdy byłem za autem. Z boku, z przodu to nie działało - chyba Zachar kiedyś robił podobny test i się potwierdza. Za to otwieranie bagażnika z pilota działa mi nawet z ok. 100m. Potrafię (przykładając pilota do głowy) tworzyć bagażnik/auto patrząc z biurowca na parking Może sęk tkwi w tym że do zamykania bagażnika trzeba faktycznie przytrzymać przycisk pilota a z dalszej odległości jakość sygnału jest gorsza/przerywana i sterownik nie rozpoznaje ciągłego wciśnięcia. Za to jednorazowe krótkie wciśnięcie służące do otwarcia auta/bagażnika - dociera nawet z dalszych odległości bo to jeden krótki impuls... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1396 Napisano 30 Maja 2017 Dla mnie kompletnym bezsensem jest to, że mając kluczyk w kieszeni każdy może odjechać autem gdy silnik jest zapalony. Testowałem z kumplem i silnik nie wyłączy się po przejechaniu przynajmniej 100m ale cały czas wyskakuje kontrolka braku kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #1397 Napisano 30 Maja 2017 ...każdy może odjechać autem gdy silnik jest zapalony... Jakieś unijne regulacje zabraniają wyłączania silnika ze względów bezpieczeństwa. Z tego samego powodu nielegalne są systemy alarmowe, które unieruchamiają silnik po jakimś czasie od zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #1398 Napisano 30 Maja 2017 Jakieś unijne regulacje zabraniają wyłączania silnika ze względów bezpieczeństwa.Z tego samego powodu nielegalne są systemy alarmowe, które unieruchamiają silnik po jakimś czasie od zapłonu. Tak, pewnie kiedys jakiemus zlodziejowi ktory ukradl auto zgasl silnik przy wyprzedzaniu i sam zginal. To tak jak z dlugoscia 'szpicy' na WŁASNYM ogrodzeniu. moze miec max iles tam centymetrow zeby sie zlodziej na nim nie zabil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #1399 Napisano 30 Maja 2017 Wyobraź sobie, że wyprzedasz tira a akurat kluczyk się wyłączył/zawiesił/popsuł/rozładował i auto mówi dziękuje stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #1400 Napisano 31 Maja 2017 To jest nienormalne. Brakuje, żeby regulacje nakazywały okładać dom naokoło materacami, żeby przypadkiem złodziej się nie zabił jakby chciał wejść przez okno na 1 piętrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach