damianl
-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O damianl
- Urodziny 16.02.1989
Informacje osobiste
-
Imię
damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 220KM DSG6
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ffffjjjj - chyba tylko oryginalny VW (przynajmniej bez kombinowania) tak dziala. Ale da sie podlaczyc pod AP nawi i do tego wlaczyc hot-spot - pytanie po co dwa AP w aucie?
-
Wg mnie WiFi dla innych urzadzen dziala (czyli np dzieci i tablet z tylu), ale wydaje mi się że cele online to właśnie część car net - tak jak korki, aktywne objazdy i inne informacje odnośnie nawigacji.
-
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
damianl odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Błagam Was, skończcie te bredie że na rynk izachodnie VW lepiej składa auta... -
tjord a nie prosciej zadzwonic do dilera niz dywagowac na forum? jasnym jest ze nikt za free tej wymiany nie zrobi tak dlugo jak nie znajdzie sie gamon ktory zamowil wieksze felgi niz chcial i sie powymieniacie
-
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
damianl odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Minął rok więc dorzucę coś od siebie â dla odmiany opinia zadowolonego użytkownika. Tło: auto prywatne, c. 15kkm rocznie, miał być dynamiczny sedan, rozważałem obok VW przez dość długi czas âkuręâ i Mazdę 6. Tzw. premium nie chciałem â auto ma być możliwie najbardziej przeciętne, ponadto jako drugie auto ma być wygodne i wyposażone, ale nie widziałem sensu pakowania w nie 300k+. Tym samym stanęło na sedanie HL, 220 KM TSI dość mocno doposażonym. Poniżej to co warte wspomnienia: silnik 2.0 TSI 220 KM â przesiadam się z diesli (wcześniej 2.0 TDI 170KM VAG, drugie auto 235 KM Volvo) i pierwsze wrażenie: super. Auto żwawe, zupełnie inna kultura pracy, w połączeniu z DSG naprawdę miło się jeździ i dopiero w benzynie zrozumiałem sens tej skrzyni â w dieslu ona ma znacznie mniej pracy. Spalanie jest dla mnie drugorzędne i nie mierze go z linijką, ale âna czujaâ po mieście to jest 10-11, po krajówkach przy spokojnej jeździe poniżej 7 nie jest wyczynem, autostrada z ACC w okolicach 160-180 między 9 a 10.5. TOP LED â bardzo przyjemne rozwiązanie, wg mnie mus w każdym kolejnym aucie. Fotele â bardzo wygodne, tyłek etc nie boli, masaż to raczej proteza masażu, ale w jakimś stopniu umila jazdę. Mam skóra + alcantara i na razie brak istotnych śladów zużycia AID â b. fajne, lepsze niż w większości marek jakie widziałem, dla mnie osobiście nie ma problemów że w nocy jest za jasno etc. Wnętrze â b. miłe, subiektywnie lepiej niż we wszelkich Talismanach, Mazdach etc i na poziomie podstawowego Audi A4. Wyciszenie â jest dobrze jak na swoją klasę, ale premium to nie jest, ale to pewnikiem zabieg celowy. Kamery 360 â dobra rozdzielczość i dość pomocne dla kobiety DCC â polecam, bardzo przyjemna sprawa, na Comfort mógłby być ciut bardziej miękki ale jednocześnie mniej âpontonowatyâ Dynaudio â gra miło, piętą achillesową jest wyciszenie â tym samym póki nie jest za głośno to daje radę. Rezonowały mi tylne boczki, ale ASO się z tym uporało⌠Ogólne wrażenia są ok â do wad zaliczyłbym dziwnie zestrojone zawieszenie (to co pisali inni jakby czasem w zakręcie na nierównościach było uczucie uciekającego tyłu) ale ja osobiście nie narzekam na stukanie. Auto prowadzi się przewidywalnie. Z rzeczy których brakuje przy tym silniku to 4x4. Czy przy podobnych założeniach kupiłbym jeszcze raz? Owszem. W klasie dla mnie inne auta mają zbyt wiele wad już na etapie siedzenia w nich na jeździe próbnej. VW ideałem nie jest, ale jak zejdzie się na ziemie i odniesie się do konkurencji, a nie BMW 7 sąsiada które jest wypchane dodatkami po brzegi, to ma to zdecydowanie sens. -
To pytanie filozoficzne - jadę na ACC, dojeżdżam do auta przede mną z dużą różnicą prędkości, ACC oczywiście zwalnia dość stanowczo ale dodatkowo wyskakuje komunikat o ryzyku kolizji (choinka FA) - jeśli nie zareaguje, ACC dalej będzie zwalniać ale utrzyma auto w ruchu, czy będzie hamowanie awaryjne do zera? : ) d
-
tjord - wg moich obserwacji w Eco pali mniej, ale najprawdopodobniej nie dlatego ze jest tam zeglowanie tylko auto jest mulowate - wolno reaguje na gaz etc i nie sklania do palowania
-
Oświetlenie w B8 - LED TOP, LED BASIC i Halogen
damianl odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
olecki a czytałeś instrukcję? bo normalne długie jak włączysz ręcznie to nic nie wycina... -
Wg mnie patrząc na S klasse vs C, albo BMW 5 vs BMW 7 (i przykłady można mnożyć) to marki uspójniają design wszelkich linii, nawet mając pod to jakieś mądre marketingowe teorie więc Polo w zbliżonym design by mnie wielce nie zdziwiło
-
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
damianl odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Dolna krawędź to brzmi jak trend/comfortline czyli zwykłe światła -
Wg mnie to istotny błąd to wybór diesla w takim trybie użytkowania. A zeby nie bylo off top - ciekawe czy z benzynowymi "DPF" tez będą przeboje
-
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
damianl odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
IQM1 - a czy nie jest tak że BiTDI i 2.0 TSI maja w standardzie DCC, ergo sa nizej chyba o 10mm a obnizone zawieszenie bez DCC to bodaj 15mm (lub inne wartosci-zmierzam do tego, ze jest roznica) ? -
U mnie tryb jazdy Sport przestawia też skrzynie w S
-
MirrorLink w B8 - użyteczny w czasie jazdy
damianl odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
kubek197878 jeszcze pare dni temu pytałeś "jakiego kupić passata i która opcja ma zielony pasek na szybie" a dziś robisz za eksperta w zkaresie każdego pytania - tokiem rozumowania który podałeś (tablet na uchwycie) to można kupić passata z lat 90-tych, domontowac kamery, tablety, czujniki parkowania i za ułamek ceny B8 wyjdzie taki wypas, że klekajcie narody. Proszę, zostaw te mądrości dla siebie - jak ktoś pyta o różnicę/sens DP względem DM to znaczy, że interesuje go konkretna funkcjonalność wyposażenia auta, a nie szuka płaszczyzny do dyskusji, czy lepiej podłaczyć Galaxy TAB czy iPad, który zasłoni mu pół szyby A żeby nie było off top potwierdzam, że iOS to tylko CarPlay - z rzeczy realnie użytecznych jest Spotify/AppleMusic i mapy Apple (google z tego co pamiętam nie pokazują się w opcji) pzdr -
Akurat zima i czujnik easy open to wg mnie rzeczy, które niekoniecznie się lubią - jak auto jest mocno ubrudzone (oblepione błotem posniegowym lub całe w soli) to zdarza się, że ciężej/nie da się otworzyć machnięciem. Inne pory roku działa jak powinno