szylton Zgłoś #6741 Napisano 27 Stycznia 2016 Swoją drogą, to większy zbiornik by nie zaszkodził W TSI zbiornik ma ponad 73litry bo nie ma zbiornika AdBlue, mi wystarcza średnio na ponad 700km, ale ja mam średnie spalanie ok. 10l Bez problemu w dłuższej trasie można zrobić 900km na zbiorniku, uważam, że jak na 220konną benzynę to bardzo akceptowalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #6742 Napisano 27 Stycznia 2016 Jakość nie powala ale może mam za wysokie oczekiwania. A rezonans dobija i się odechciewa słuchać A masz ustawiona scene dzwiekowa i charakterystyke dynaudio? Na stereo i classic rzeczywiscie nie powala, ale na small albo wide i dynamic albo authentic moim zdaniem gra bardzo dobrze, a mam porownanie do kilku samochodow. Co do rezonansu to tylko wytlumienie drzwi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #6743 Napisano 27 Stycznia 2016 YO. przejelalem 10kkm i mam juz jednoznaczna zdanie na temat tego samochodu. BADZIEW. a nawet BADZIEW+ bo dalem sie wprowadzic w blad jaki to VW super a passat to sczyt marzen. g..no prawda. samochod jest pospolity i sredni. wiecej szczerosci produktu znajduje w dacii. do tego dochodzi arogancja sprzedawcow i serwisu, ale myslalem sobie.. moze faktycznie to jest boski samochod i moga sobie na to pozwolic. w miedzy czasie, rowniez dzieki wam, za co troche wam dziekuje, odkrylem o co chodzi w hejcie na VW, golfa itd. otoz wlasciciele VW nie przyjmuja zadnej krytyki. masturbuja sie przy swoich samochodach jakby faktycznie to byl nadsamochod. jesli ktos zastanawia sie nad passatem to zal mi jego 150-200k. naprawde zastanowscie sie 4 razy. zegnam szczesliwych kierowcow, ADMINA PROSZE O WYWALENIE MI TURBO BANA, WYPISANIE MNIE I WYLACZENIE Z TEGO FORUM. pojedynczo pewnie jestescie super goscie, ale jako VAG grupa jestescie do dupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #6744 Napisano 27 Stycznia 2016 YO. przejelalem 10kkm i mam juz jednoznaczna zdanie na temat tego samochodu. BADZIEW. a nawet BADZIEW+ Oj nie podałeś zbyt wielu konkretów... wlasciciele VW nie przyjmuja zadnej krytyki. masturbuja sie przy swoich samochodach jakby faktycznie to byl nadsamochod. Spokojnie - to głównie Ci, którzy aktualnie przyzwyczajają się do trzasków, dudnienia audio premium za które dopłacili lub drgań silnika na luzie w nowym aucie To faza wyparcia. Pamiętaj tylko że wszystkie marki poleciały w ostatnich latach z jakością i składa się na to wiele przyczyn (łącznie z taką jak akceptacja klientów że w nowym aucie coś trzeszczy albo jest znacznie gorzej wykonane niż w ich starym wozie). A B8 to i tak dobry wybór za tą cenę patrząc na rynek "w porównaniu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6745 Napisano 27 Stycznia 2016 panny z wilka: to taka prowokacja? Co? Zdaje się, że kiedyś użytkowałem przez 3 lata samochód, który Kolega też miał przyjemność eksploatować (S80 II 2,5T). Opinia Kolegi była miażdżąca, choć na koniec okraszona słodkim "Lubiłem ten samochód". Złapałem sie wtedy na tym, że moje odczucia były podobne. No, może nie tak miażdżące, ale ten Volvo do najzgrabniej prowadzących samochodów sie nie zaliczał. I teraz taka opinia o Passacie. OMG. Jeżeli po 10 kkm dojde do podobnych wniosków, to kiszka. Może Kolega podałby kilka szczegółow. Jakieś przykłady badziewia (a nawet badziewia +)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6746 Napisano 27 Stycznia 2016 5. no i generalnie to i tak to dawkowanie jakie jest podawane niewiele daje, bo powinno się chyba wiadrami lać ... Bo na tym polega przekręt VW, serio. Adblue powinno się zużywać 4-5% ilości paliwa by działało, więc przy powiedzmy spalaniu 6l i pojemności 13l wystarczy go na 4300km. A wystarcza chyba na dużo więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6747 Napisano 27 Stycznia 2016 Bo na tym polega przekręt VW, serio. ... VW jest na cenzurowanym. Już nie tylko uzytkownicy czy dziennikarze patrzą im na ręce. Prokuratorzy w paru krajach też. Zatem, czy byliby aż tak beztroscy (albo aroganccy), żeby pchać się w kolejny skandal? Chyba, że jest to druga odsłona tego samego skandalu... Jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biner Zgłoś #6748 Napisano 27 Stycznia 2016 kurcze niech panny z wilka poda jakieś szczegóły osobiście jak wchodzil B8 i mondeo MK5 wybralem mondeo a teraz do firmy chcę dla kontrastu kupić B8 TSI 220 PS ale jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5. NIe chciałbym przepłacać kilkanaście tysięcy za znaczek VW . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6749 Napisano 27 Stycznia 2016 VW jest na cenzurowanym. Już nie tylko uzytkownicy czy dziennikarze patrzą im na ręce. Prokuratorzy w paru krajach też. Zatem, czy byliby aż tak beztroscy (albo aroganccy), żeby pchać się w kolejny skandal? Chyba, że jest to druga odsłona tego samego skandalu... Jest? To jest ten sam skandal związany z TDI. Gdyby się dało zużywać mniej niż te 4% adblue to tir'y bo to miały od dawna, tam koszty eksploatacji to bardzo ważny wskaźnik. Dlatego zastanawiam się czy po wgrywaniu nowego oprogramowania które ma naprawiać TDI nie wzrośnie zużycie adblue. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6750 Napisano 27 Stycznia 2016 jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5. Czy po przeczytaniu jednej, emocjonalniej krytyki ale i po przeczytaniu pozostałych 6751 postów w tym wątku można na serio nabrać przekonania, że coś jest na serio nie teges z tym samochodem? Się mi nie wydaje. Intrygujace jest (albo i nie jest), co też takiego sie stało z TYM KONKRETNYM egzemplarzem, że tak jego właściciela zapieniło? Naprawdę nie warto budować opinii na pojedynczych, z definicji subiektywnych, obserwacji. Tym sposobem np. nigdy byśmy do takiej Chorwacji nie pojechali. Bo sie Januszowi pewnemu urlop nie udał i te całe wakacje tam to do dooopy są... - - - - - aktualizacja - - - - - To jest ten sam skandal . A to nie wiedziałem. Te 4%-5% to są pewne liczby? Bo my tu dojść do ładu ze spalaniem nie umiemy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamciek88 Zgłoś #6751 Napisano 27 Stycznia 2016 To jest ten sam skandal związany z TDI. Gdyby się dało zużywać mniej niż te 4% adblue to tir'y bo to miały od dawna, tam koszty eksploatacji to bardzo ważny wskaźnik.Dlatego zastanawiam się czy po wgrywaniu nowego oprogramowania które ma naprawiać TDI nie wzrośnie zużycie adblue. Ale nowe oprogramowanie ma "naprawić TDI" bez adblue, tylko euro 5 a samochody z adblue sa euro 6. Wydaje mi sie ze 4% jest w ciężarówkach konieczne ale w samochodzie osobowym moze to byc sporo mniejszy % Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #6752 Napisano 27 Stycznia 2016 Bo na tym polega przekręt VW, serio. Adblue powinno się zużywać 4-5% ilości paliwa by działało, więc przy powiedzmy spalaniu 6l i pojemności 13l wystarczy go na 4300km. A wystarcza chyba na dużo więcej. Artykuł, który przytaczałem nie dotyczył VW, tylko ogólnie silników z SCR. Generalnie chodziło mi o to, że te artykuły są mega tendencyjne i nie ma co na ich podstawie wyrabiać sobie opinii. Jeśli zaś chodzi o B8 190 KM to ten według dostępnych danych nie jest dotknięty ani aferą NOx (Ad Blue) ani CO2, więc żadnej aktualizacji oprogramowania nie będzie miał. Nie wiem jak BiTDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #6753 Napisano 27 Stycznia 2016 Z wad to drżenie przy zatrzymaniu na D i słabe audio (dynaudio) poza tym narazie brak jest super Chodzi mi o to "drżenie przy zatrzymaniu na D". Ale cała buda czy drgania na kierownicy czy chodzi w ogóle o coś innego? Sprecyzuj proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6754 Napisano 27 Stycznia 2016 A u mnie dzisiaj pękło 12tys i literek oleju dolany został.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #6755 Napisano 27 Stycznia 2016 kurcze niech panny z wilka poda jakieś szczegóły osobiście jak wchodzil B8 i mondeo MK5 wybralem mondeo a teraz do firmy chcę dla kontrastu kupić B8 TSI 220 PS ale jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5. NIe chciałbym przepłacać kilkanaście tysięcy za znaczek VW . Panowie spokojnie!! "Nowi forumowicze" - nie znacie "panny z wilka", bo jesteście tutaj zbyt krótko!! "Starzy forumowicze" - nie reagują, bo "panny z wilka" jest im dobrze znany - troll, który niestety powrócił!!! Nie reagujcie i go nie karmcie, a ADMINA proszę o stosowną reakcję. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6756 Napisano 27 Stycznia 2016 A to nie wiedziałem. Te 4%-5% to są pewne liczby? Bo my tu dojść do ładu ze spalaniem nie umiemy :-) Tak, zużycie zależy od normy: http://www.volvotrucks.com/trucks/poland-market/pl-pl/aboutus/Environment-old/euro4_euro5/questions_answers/Pages/question_5.aspx I małe a znaczenie czy to silnik tir'a czy osobówki, to są proporcje o paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #6757 Napisano 28 Stycznia 2016 Chodzi mi o to "drżenie przy zatrzymaniu na D". Ale cała buda czy drgania na kierownicy czy chodzi w ogóle o coś innego? Sprecyzuj proszę. Tak jak pisałem ja i inni uczucie jakbyś w manualu trzymał na biegu hamulec i delikatnie puścił sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #6758 Napisano 28 Stycznia 2016 A u mnie dzisiaj pękło 12tys i literek oleju dolany został.... Uuu... Ja wymieniłem olej w serwisie po 15 tys km ale dolewka aż taka to chyba nie byłaby potrzebna, poziom oleju wg bagnetu był nadal w normie choć nieznacznie ubyło go porównując do poziomu bezpośrednio po wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6759 Napisano 28 Stycznia 2016 Tak, zużycie zależy od normy:http://www.volvotrucks.com/trucks/poland-market/pl-pl/aboutus/Environment-old/euro4_euro5/questions_answers/Pages/question_5.aspx Miałem cichą nadzieję, na wytknięcie Koledze, że opiera się na jakichś miejskich legendach... Sorka, za brak wiary :-) Dzięki za info i zwrócenie uwagi. Wychodzi na to, że jest to kolejna niedogodność, z którą trzeba będzie żyć. Zatem co 4-5 tys. trzeba ten zbiornik uzupełnić (a może i częściej, bo nikt nie jeździ do ostatniej kropelki). Częstotliwośc troche mniejsza niz płynu do spryskiwaczy. Ok, jakos sie trzeba pocieszać...Poszperałem w necie i tak to rzeczywiście wygląda. I jeszcze ta nazwa. Mocznik. To może na postoju, zamiast do sławojki... Ale żeby 13 litrów?! :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #6760 Napisano 28 Stycznia 2016 Spokojnie po uzupełnieniu wystarczy Ci spokojnie na jakieś 7-9 tys. km i do ostatniej kropli będzie jeszcze daleko. Po zatankowaniu pokazuje zasięg ok. 11.5 tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach