Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją drogą, to większy zbiornik by nie zaszkodził

W TSI zbiornik ma ponad 73litry :) bo nie ma zbiornika AdBlue, mi wystarcza średnio na ponad 700km, ale ja mam średnie spalanie ok. 10l :) Bez problemu w dłuższej trasie można zrobić 900km na zbiorniku, uważam, że jak na 220konną benzynę to bardzo akceptowalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakość nie powala ale może mam za wysokie oczekiwania. A rezonans dobija i się odechciewa słuchać ;)

A masz ustawiona scene dzwiekowa i charakterystyke dynaudio? Na stereo i classic rzeczywiscie nie powala, ale na small albo wide i dynamic albo authentic moim zdaniem gra bardzo dobrze, a mam porownanie do kilku samochodow. Co do rezonansu to tylko wytlumienie drzwi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

YO. przejelalem 10kkm i mam juz jednoznaczna zdanie na temat tego samochodu. BADZIEW. a nawet BADZIEW+ bo dalem sie wprowadzic w blad jaki to VW super a passat to sczyt marzen. g..no prawda. samochod jest pospolity i sredni. wiecej szczerosci produktu znajduje w dacii. do tego dochodzi arogancja sprzedawcow i serwisu, ale myslalem sobie.. moze faktycznie to jest boski samochod i moga sobie na to pozwolic.

w miedzy czasie, rowniez dzieki wam, za co troche wam dziekuje, odkrylem o co chodzi w hejcie na VW, golfa itd. otoz wlasciciele VW nie przyjmuja zadnej krytyki. masturbuja sie przy swoich samochodach jakby faktycznie to byl nadsamochod.

jesli ktos zastanawia sie nad passatem to zal mi jego 150-200k. naprawde zastanowscie sie 4 razy.

zegnam szczesliwych kierowcow, ADMINA PROSZE O WYWALENIE MI TURBO BANA, WYPISANIE MNIE I WYLACZENIE Z TEGO FORUM. pojedynczo pewnie jestescie super goscie, ale jako VAG grupa jestescie do dupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
YO. przejelalem 10kkm i mam juz jednoznaczna zdanie na temat tego samochodu. BADZIEW. a nawet BADZIEW+

 

Oj nie podałeś zbyt wielu konkretów...

 

wlasciciele VW nie przyjmuja zadnej krytyki. masturbuja sie przy swoich samochodach jakby faktycznie to byl nadsamochod.

 

Spokojnie - to głównie Ci, którzy aktualnie przyzwyczajają się do trzasków, dudnienia audio premium za które dopłacili lub drgań silnika na luzie w nowym aucie ;) To faza wyparcia.

 

Pamiętaj tylko że wszystkie marki poleciały w ostatnich latach z jakością i składa się na to wiele przyczyn (łącznie z taką jak akceptacja klientów że w nowym aucie coś trzeszczy albo jest znacznie gorzej wykonane niż w ich starym wozie).

 

A B8 to i tak dobry wybór za tą cenę patrząc na rynek "w porównaniu" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panny z wilka: to taka prowokacja? Co? Zdaje się, że kiedyś użytkowałem przez 3 lata samochód, który Kolega też miał przyjemność eksploatować (S80 II 2,5T). Opinia Kolegi była miażdżąca, choć na koniec okraszona słodkim "Lubiłem ten samochód". Złapałem sie wtedy na tym, że moje odczucia były podobne. No, może nie tak miażdżące, ale ten Volvo do najzgrabniej prowadzących samochodów sie nie zaliczał. I teraz taka opinia o Passacie. OMG. Jeżeli po 10 kkm dojde do podobnych wniosków, to kiszka. Może Kolega podałby kilka szczegółow. Jakieś przykłady badziewia (a nawet badziewia +)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5. no i generalnie to i tak to dawkowanie jakie jest podawane niewiele daje, bo powinno się chyba wiadrami lać ...

 

Bo na tym polega przekręt VW, serio. Adblue powinno się zużywać 4-5% ilości paliwa by działało, więc przy powiedzmy spalaniu 6l i pojemności 13l wystarczy go na 4300km. A wystarcza chyba na dużo więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo na tym polega przekręt VW, serio. ...

VW jest na cenzurowanym. Już nie tylko uzytkownicy czy dziennikarze patrzą im na ręce. Prokuratorzy w paru krajach też. Zatem, czy byliby aż tak beztroscy (albo aroganccy), żeby pchać się w kolejny skandal? Chyba, że jest to druga odsłona tego samego skandalu... Jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze niech panny z wilka poda jakieś szczegóły osobiście jak wchodzil B8 i mondeo MK5 wybralem mondeo a teraz do firmy chcę dla kontrastu kupić B8 TSI 220 PS ale jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5. NIe chciałbym przepłacać kilkanaście tysięcy za znaczek VW .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VW jest na cenzurowanym. Już nie tylko uzytkownicy czy dziennikarze patrzą im na ręce. Prokuratorzy w paru krajach też. Zatem, czy byliby aż tak beztroscy (albo aroganccy), żeby pchać się w kolejny skandal? Chyba, że jest to druga odsłona tego samego skandalu... Jest?

 

To jest ten sam skandal związany z TDI. Gdyby się dało zużywać mniej niż te 4% adblue to tir'y bo to miały od dawna, tam koszty eksploatacji to bardzo ważny wskaźnik.

Dlatego zastanawiam się czy po wgrywaniu nowego oprogramowania które ma naprawiać TDI nie wzrośnie zużycie adblue.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5.

Czy po przeczytaniu jednej, emocjonalniej krytyki ale i po przeczytaniu pozostałych 6751 postów w tym wątku można na serio nabrać przekonania, że coś jest na serio nie teges z tym samochodem? Się mi nie wydaje. Intrygujace jest (albo i nie jest), co też takiego sie stało z TYM KONKRETNYM egzemplarzem, że tak jego właściciela zapieniło? Naprawdę nie warto budować opinii na pojedynczych, z definicji subiektywnych, obserwacji. Tym sposobem np. nigdy byśmy do takiej Chorwacji nie pojechali. Bo sie Januszowi pewnemu urlop nie udał i te całe wakacje tam to do dooopy są...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

To jest ten sam skandal .

A to nie wiedziałem. Te 4%-5% to są pewne liczby? Bo my tu dojść do ładu ze spalaniem nie umiemy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest ten sam skandal związany z TDI. Gdyby się dało zużywać mniej niż te 4% adblue to tir'y bo to miały od dawna, tam koszty eksploatacji to bardzo ważny wskaźnik.

Dlatego zastanawiam się czy po wgrywaniu nowego oprogramowania które ma naprawiać TDI nie wzrośnie zużycie adblue.

 

Ale nowe oprogramowanie ma "naprawić TDI" bez adblue, tylko euro 5 a samochody z adblue sa euro 6. Wydaje mi sie ze 4% jest w ciężarówkach konieczne ale w samochodzie osobowym moze to byc sporo mniejszy %

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo na tym polega przekręt VW, serio. Adblue powinno się zużywać 4-5% ilości paliwa by działało, więc przy powiedzmy spalaniu 6l i pojemności 13l wystarczy go na 4300km. A wystarcza chyba na dużo więcej.

 

Artykuł, który przytaczałem nie dotyczył VW, tylko ogólnie silników z SCR. Generalnie chodziło mi o to, że te artykuły są mega tendencyjne i nie ma co na ich podstawie wyrabiać sobie opinii.

 

Jeśli zaś chodzi o B8 190 KM to ten według dostępnych danych nie jest dotknięty ani aferą NOx (Ad Blue) ani CO2, więc żadnej aktualizacji oprogramowania nie będzie miał. Nie wiem jak BiTDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z wad to drżenie przy zatrzymaniu na D i słabe audio (dynaudio) poza tym narazie brak jest super :)

 

Chodzi mi o to "drżenie przy zatrzymaniu na D". Ale cała buda czy drgania na kierownicy czy chodzi w ogóle o coś innego? Sprecyzuj proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dzisiaj pękło 12tys i literek oleju dolany został....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze niech panny z wilka poda jakieś szczegóły osobiście jak wchodzil B8 i mondeo MK5 wybralem mondeo a teraz do firmy chcę dla kontrastu kupić B8 TSI 220 PS ale jak czytam wasze posty to zaczynam zastanawiać się nad drugim Mk5. NIe chciałbym przepłacać kilkanaście tysięcy za znaczek VW .

 

Panowie spokojnie!!

 

"Nowi forumowicze" - nie znacie "panny z wilka", bo jesteście tutaj zbyt krótko!!

 

"Starzy forumowicze" - nie reagują, bo "panny z wilka" jest im dobrze znany - troll, który niestety powrócił!!!

Nie reagujcie i go nie karmcie, a ADMINA proszę o stosowną reakcję.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie wiedziałem. Te 4%-5% to są pewne liczby? Bo my tu dojść do ładu ze spalaniem nie umiemy :-)

 

Tak, zużycie zależy od normy:

http://www.volvotrucks.com/trucks/poland-market/pl-pl/aboutus/Environment-old/euro4_euro5/questions_answers/Pages/question_5.aspx

 

I małe a znaczenie czy to silnik tir'a czy osobówki, to są proporcje o paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o to "drżenie przy zatrzymaniu na D". Ale cała buda czy drgania na kierownicy czy chodzi w ogóle o coś innego? Sprecyzuj proszę.

 

Tak jak pisałem ja i inni uczucie jakbyś w manualu trzymał na biegu hamulec i delikatnie puścił sprzęgło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie dzisiaj pękło 12tys i literek oleju dolany został....

 

Uuu... Ja wymieniłem olej w serwisie po 15 tys km ale dolewka aż taka to chyba nie byłaby potrzebna, poziom oleju wg bagnetu był nadal w normie choć nieznacznie ubyło go porównując do poziomu bezpośrednio po wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem cichą nadzieję, na wytknięcie Koledze, że opiera się na jakichś miejskich legendach... Sorka, za brak wiary :-) Dzięki za info i zwrócenie uwagi.

Wychodzi na to, że jest to kolejna niedogodność, z którą trzeba będzie żyć. Zatem co 4-5 tys. trzeba ten zbiornik uzupełnić (a może i częściej, bo nikt nie jeździ do ostatniej kropelki). Częstotliwośc troche mniejsza niz płynu do spryskiwaczy. Ok, jakos sie trzeba pocieszać...Poszperałem w necie i tak to rzeczywiście wygląda. I jeszcze ta nazwa. Mocznik. To może na postoju, zamiast do sławojki... Ale żeby 13 litrów?! :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie po uzupełnieniu wystarczy Ci spokojnie na jakieś 7-9 tys. km i do ostatniej kropli będzie jeszcze daleko. Po zatankowaniu pokazuje zasięg ok. 11.5 tys. km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności