Skocz do zawartości

panny z wilka

  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O panny z wilka

  • Urodziny 13.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    wilk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wro

Samochód

  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. hahaha... no, ty wojtekk masz luz, masz styl, masz nieksiazkowe podejscie i horyzonty po horyzont. nie idziesz z pradem, masz wkasne zdanie. i dlatego jezdzisz passatem b5. co za gosc! sentymentalny i wrazliwy! wez idz spac i sprobuj krytycznie na to spojrzec. btw. co ty robisz na tym forum skoro wybrales juz raz na cale zycie B5? nie odpowiadaj. nie interesuje mnie to
  2. o! faktycznie. swoja droga, mysle ze najbardziej rozczarowani sa ci, ktorzy lykneli ze "arteon bedzie duzo wyzej pozycjonowany" pamietam jak w motorze napisali ze bierze na celownik.. bmw 6gt.. ( serio, juz wtedy bylo smiesznie).. teraz luzuja i pisza ze audi a5/bmw 4.. ale w sumie to musialo sie tak skonczyc. stary, dobry passat przebrany na bal sportowca! jak nie przeswiruja z cena w slabszych wersjach to bedzie ok. ale szpanu to z tego nie bedzie.. no chyba ze w miastach <50.000 mieszkancow
  3. zauwazyliscie, ze w standardzie jest jednostrefowa klimatyzacja? manual? zobaczcie w konfiguratorze na vw.de
  4. zlomnik.pl publikacja 13.02.2017 O nowej insigni. w punkt. Już wiadomo: nowy Opel Insignia kombi ma pięć metrów długości. Pięć metrów. To więcej niż klasa S W126, więcej niż beemka piątka, Mercedes klasy E itp. pojazdy. Znacznie więcej niż Omega, ostatni model Opla klasy średniej. Czy pięć metrów to klasa średnia? Kto wpadł na taki pomysł w Oplu, żeby sprzedawać samochody gargantuicznej wielkości, ale za to małe w środku? To dość dziwne, że wprowadza się silnikowy downsizing, ale zarazem powiększa się długość modeli do zupełnie absurdalnych rozmiarów. Obecnie oferowane segmenty nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Auta miejskie mają długość czterech metrów i więcej. Jak chcę sobie kupić małe auto do miasta, to zostaje mi Fiat Panda, VW Up!, ewentualnie Toyota Aygo. Tylko one mają rozmiar pozwalający je dość swobodnie parkować. Auta kompaktowe to duża klasa średnia. Octavia III – auto większe niż BMW serii 3. W związku z tym nazwałem ostatnio E46 „kompaktowym sedanem” i zostałem zwymyślany przez fanbojów BMW. Auta klasy średniej są tak wielkie, że powinny mieścić 8 osób. Zastanawiam się, czy tego naprawdę oczekują klienci - nieustającego powiększania długości. Przypuszczam, że wątpię. Klienci raczej oczekują, żeby samochód był coraz praktyczniejszy, a nie coraz większy. Już dotychczasowa Insignia kombi była festiwalem absurdu, z tą gigantyczną półką za krawędzią bagażnika, tym zderzakiem większym niż w lokomotywie i dodatkowymi światłami pod klapą, do których trzeba było poprowadzić oddzielną instalację. Jakoś to nie podnosiło producentowi kosztów, o które przecież tak walczy. No ale co ja się tu tak denerwuję, przecież to Opel. Po prostu nie jestem targetem i nie rozumiem, że Insignia władzy muszą być duże, żeby robiły wrażenie na plebsie.
  5. kupel zimnej wody: zobaczcie co VW robi z Passata w chinach. nie ma co sie oszukiwac; dla producentow samochodow europa zaczyna byc III swiatem, a my sie wkurzamy ze w polskim cenniku nie bylo szyb dzwiekoszczelnych abo ACC 210.. oni nawet nie wiedza gdzie bulanda lezy http://phideon.svw-volkswagen.com/
  6. hehe, a faktycznie, fotel pasazera tez mam uwalony jedzeniem;) magia, no!
  7. wypowiedz z serii " nie popelnij mojego bledu" tez mam dzieci i tez bardzo chcialem jasne wnetrze, ale: " ze dzieci, ze beda brudzic, ze lepiej ciemne".. BZDURA! chcesz biale, zamiawiaj biale! dzieci w to nie mieszaj;) 1. czekolada wyglada tak samo zle na czarnym jak na bialym 2. na czarnej alkantarze czy skorze tak samo fajnie sie rysuje kredkami, szczegolnie biala fajnie siedzi;) 3. mam czarny srodek i najbardziej uwalone jest.. u kierowcy!, bo to ja wnosze syf do samochodu a nie dzieci wiec jesli faktorem wyboru wnetrza maja byc dzieci... to jest to slaba wymowka pozdrawiam.
  8. Panowie, troche przelecialem ostatni watek, wiec zapytam bo chyba jakies jaja? walicie piane z powody rysy 2mm?? czy dobrze zrozumialem? wy to auto do gabloty za szybe kupujecie czy do jazdy? a wiecie ze pod lupą to kazde i cale jest przecharatane z gory na dol? a pod mikroskopem to zlom kazdy jeden.. koledzy, naprawde nie wbijajcie ******* bo ktos kto chce kupic samochod naprawde pomysli ze po nowe auto trzeba isc z prawnikiem.
  9. mysle o calorocznych. michelin crossclimate? nie wiem jeszcze robie rocznie 20k i coraz bardziej nie chce sie bawic w opony. jezdze po asfaltach, coraz czesciej w miescie zima bardziej mokra niz zimna.. mysle ze czasy sie troche zmienily, co myslicie?
  10. ograniczaj sie dalej. koreanczycy odrobili lekcje. i to jest fakt. i nie ma znaczenia kto co lubi.
  11. zostawcie juz Tomka, bo robicie dokladnie to samo co on. przekonujecie sie nawzajem co jest lepsze ( lepsze w czym?) liczac ze druga strona przyzna wam racje. Tomek napisal swoje zdanie, kazdy sobie wyciagnie wnioski. Abstrac***ac od beznadziejnego porownania passata do xc60, no naprawde nie wiem co te dwa samochody maja ze soba wspolnego. ani passat ani xc60 nie sa zlymi samochodami. nawet dacia nie jest zlym samochodem. pytanie do czego ma sluzyc. no chyba ze gadamy o tym przy ktorym wam szybciej staje.. to faktycznie z dacia kiepsko...
  12. tak, mam. - - - - - aktualizacja - - - - - 1. wszystko to co piszesz wyzej to prawda 2. 80% muzyki mam w tlustych flakach i nie jest to kwestia jakosci nagrania 3. slyszales B&W w nowych volvo? nie chce rozpoczynac porownania ale gra troche inaczej niz dyna w passacie;) 4. spodziewalem sie wiecej, bo zawsze mialem zaufanie do dynaudio; wiesz, dom, poprzedni samochod, te tematy 5. po prostu dalem sie nabrac na marke dynaudio. 6. subwoofer wylaczylem po 2 dniach bo totalnie nie kumam jakie jest jego zadanie w tym zestawie. n..p...da..nie??? nie wiem. zamykajac watek, bo dzial nazywa sie "na co zwrocic uwage" wg mnie: nie spodziewajcie sie magicznych doznan po dynaudio w passacie. jesli macie dylemat pomiedzy CL a HL tylko z powodu dostepnosci nowych opcji w wyzszej wersi to dynaudio napewno nie powinno byc argumentem za HL. ja wzialem HL bo chcialem pakiet drogowy i dynaudio. reszta z HL mi lata. ACC dokupilbym do CL. kupowalem w ciemno. nie mialem mozliwosci posluchania. PS. wogole nie odwazylbym sie na okreslenie hi-end w stosunku do grania w samochodzie, gdzie akustyka jest jak w parowozie. niezaleznie od dostawcy technologii, wnetrze samochodu nie nadaje sie do hi-endowej zabawy. temat rzeka. po prostu dynaudio robiac ten zestaw do paska troche olalo temat.. i jeszcze ten subwoofer w kole zapasowym ktory jakoscia przypomina klape od kibla.. no blagam. do VW: sygnujcie ten zestaw logo philipsa, sony, LG. mniej ludzi sie nabierze.
  13. byloby cudownie, natomiast dynaudio w tym samochodzie rozczarowywuje czy ma ta kompensacje czy nie. ale jeszcze bardziej zaskakuje postawa importera/sprzedawcy. nawet w tym opisie, ktory tutaj przytaczasz jest babol, bo glosnikow w rzeczywistosci jest 12 a nie 10.. w salonie lepiej nie pytac..
  14. Czy wózek do sedana sie zmieści - szkoda ze pasek nie jest liftbackiem;) mowimy o wozku dla dziecka czy krowy??? wtf? do sedana wchodzi kazdy wozek, z gondola czy bez. wzdloz. generalnie mam zawsze luz w bagazniku ile by nas nie jechalo. co wy wozicie w tych bagaznikach? slikami jestescie zeby caly dom wozic? a jeszcze ulubionym argumentem dla kombi jest "pralka" taaa... kazdy z nas wiezie pralke raz tyg..
  15. jak masz dzieci to wybralbym pakiet tyle poduszki powietrze. nie dlatego ze boczne z tylu to koniecznosc ale dlatego ze bez tego pakietu tylne pasy nie maja napinaczy, a to juz wtopa. druga rzecz w variancie: chyba wybralbym szklany dach. mam sedana i odpuscilem, ale w variancie to zupelnie inna sprawa. pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności