vwpicia Zgłoś #6581 Napisano 10 Stycznia 2016 przecież nie doczytałem :ok - - - - - aktualizacja - - - - - octavia 2,0 tsi przy 140 2600 obrotów... rewelacji nie ma przy silniku 1.8 Tsi 180 Km przy prędkości 140 masz obroty 2800 - a tyle dopłacałeś do 2.0 tsi trzeba było brać ten 1.8 Tsi i w wyposażenie wejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #6582 Napisano 10 Stycznia 2016 To pocieszająca wiadomość, jeśli faktycznie te dekory to koszt około ~1000zl to nie tak dużo, ... Na te plastiki każdy lakiernik tryśnie ci czarny lakier + bezbarwny klar za maksymalnie 1/4 tej ceny lub za przysłowiową większą flaszkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #6583 Napisano 11 Stycznia 2016 To pocieszająca wiadomość, jeśli faktycznie te dekory to koszt około ~1000zl to nie tak dużo, u Niemca dopłata w Alltracu do Piano Black ( oczywiście tam można) jeśli dobrze pamiętam to 430euro (dekory+listwy) Prawie zrezygnowałem z zakupu, bo chciałem koniecznie Alltraca ale ta srebrna konsola mocno mnie zniechęcała, mimo to zdecydowałem się i przeżyję tę dopłatę do ramek Piano Black (banan będzie większy) tak jak napisali koledzy na allegro wyjdzie mniej niż niż 1000zł ale trzeba by pojechac i zobaczyc osobiście jak sa porysowane, bo na zdjeciu nie bedzie widac, mikroryski po swiatło sa normalne i po miesiacu koło lewarka bedziesz je miał. Natomaist wserwisie napewno bedzie ponad 1000 zł, ja celowałbym za całość ok 2 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6584 Napisano 11 Stycznia 2016 rewelacji nie ma przy silniku 1.8 Tsi 180 Km przy prędkości 140 masz obroty 2800 - a tyle dopłacałeś do 2.0 tsi trzeba było brać ten 1.8 Tsi i w wyposażenie wejść mnie jeszcze miota - nie zamówiłem jeszcze. ale priorytetem jest 4M więc albo Bitdi abo albo Alltrack TSI. wertuję teraz forum , szukając porównania 2,0 TSI vs BiTDI , awiec jakby ktoś chciał pomóc i podrzucić nr stron , dobry uczynek z rana będzie zapisany < Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6585 Napisano 11 Stycznia 2016 mnie jeszcze miota - nie zamówiłem jeszcze.ale priorytetem jest 4M więc albo Bitdi abo albo Alltrack TSI. wertuję teraz forum , szukając porównania 2,0 TSI vs BiTDI , awiec jakby ktoś chciał pomóc i podrzucić nr stron , dobry uczynek z rana będzie zapisany < Pisz jak masz pytania do BiTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #6586 Napisano 11 Stycznia 2016 Bitdi będzie na pewno mniej paliło ,będziesz butował i nie przejmował się spalaniem,tsi przy butowaniu będzie robiło wir w baku.Bitdi robią programem na 300kucy ,podobnie jak 2,0 tsi.Benzyna będzie na bank cichsza.Nic nie czytaj ,tylko się przejedz tym i tym Problem jest taki ,że alltracka nie ma do jazdy i jest problem znalezść ,mało się tego sprzedaje i dealer woli sobie zamówić 20tdi 150 ,bo wie ,że sprzeda.Ciekawe jak oni to chcą sprzedać,jak nie da się przejechać autem,które kosztuje tyle co bmw ,volvo lexus i mercedes,a jest tylko passatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6587 Napisano 11 Stycznia 2016 Bitdi będzie na pewno mniej paliło ,będziesz butował i nie przejmował się spalaniem,tsi przy butowaniu będzie robiło wir w baku.Bitdi robią programem na 300kucy ,podobnie jak 2,0 tsi.Benzyna będzie na bank cichsza.Nic nie czytaj ,tylko się przejedz tym i tymProblem jest taki ,że alltracka nie ma do jazdy i jest problem znalezść ,mało się tego sprzedaje i dealer woli sobie zamówić 20tdi 150 ,bo wie ,że sprzeda.Ciekawe jak oni to chcą sprzedać,jak nie da się przejechać autem,które kosztuje tyle co bmw ,volvo lexus i mercedes,a jest tylko passatem BiTdi jechałem i wyją turbiny w sposób ataki,że moja Małżonka - kompletny lajkonik motoryzacyjny - zwróciła na to uwagę . Auto z ASO toruń - cie wiem czy to standard. Jeżeli tak, to baaardzo słabo. To jest po prostu natarczywie słyszalne przy każdym mocniejszym dodaniu gazu. Dla mnie chyba praktycznie wyklucza ten motor. Na jazdę próbną 2,0 TSi nie mam żadnych szans. Pozostaje uprzejmość kogoś z forum w regionie kuj-pom. Ja jeżdżę dużo dużo krótkich odcinków miejskich, czasami auto 2-3 tygodnie robi po 10 km/dzień. Ale w roku robię ca 25 tkm , czyli jednak te wypady narciarsko - wakacyjne coś tam nabijają na licznik. Jeżdżę dynamicznie, szybko. Nie wyobrażam sobie ,że dysponując TSi 220 - 280 jadę 133 km/h bo pali naście litrów. Kiedyś już wspominałem, moje TDI140 w sharanie nie jest genetycznie w stanie spalić więcej niż 11-12 l przy jeździe w stylu 1350 km w 10,5 h. Jak jest w TSi 220 w takich warunkach? Parę odpowiedzi n/t 280 już zdobyłem dzięki kolegom z forum, za co raz jeszcze dziękuję sorki za lekki chaos w moich wypowiedziach ale ogarniam parę spraw na raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6588 Napisano 11 Stycznia 2016 Tak dla informacji: BiTDI przy prędkościach rzędu 220-240 pali jakieś 16-17l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6589 Napisano 11 Stycznia 2016 Tak dla informacji: BiTDI przy prędkościach rzędu 220-240 pali jakieś 16-17l cudów nie ma ale z drugiej strony z taką szybkością poruszasz się incydentalnie. przelotowa 160 -180. jak to się wtedy przedstawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6590 Napisano 11 Stycznia 2016 Około 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #6591 Napisano 11 Stycznia 2016 Ja bym liczył w alltracku średnio 12 przy Twojej jezdzie i już.Jeśli Ci to pasuje,tsi na bank będzie cichsze.Zastanów się jednak nad innymi opcjami ,kiedyś np wklejałem tu pięknego Lexusa nx za 158koła 2.0t 240km,cena alltracka jest kosmiczna,jak zresztą całego Passata.W bitdi jest jedynie tyle,że mało kto oferuje te osiągi w takim spalaniu.Jak ja się przejechałem ,było tragicznie głośno.NIe tylko od motoru,głośno w ogóle, plus fatalny zawias (czuć każdą dziurkę na drodze) Ale śledząc forum ,można przypuszczać niby,że nie wszystkie egzemplarze tak mają,co wydaje się jednak mało prawdopodobne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #6592 Napisano 11 Stycznia 2016 Aktualnie mam 1.8 tfsi w A4 B8 i ostatnio porownywalem spalanie z podawanym na innym forum Leonem Cupra (2.0tsi 280km). Bylem mocno zdziwiony, ze podawane przez userow spalanie w trasie jest prawie ze identyczne jak moje w 160 konnym A4. Dla przykladu ostatni wypad na Swieta, ponad 100km S8ki z butem w podloge i predkosciami 190-220km/h to ponad 12l/100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6593 Napisano 11 Stycznia 2016 Bitdi będzie na pewno mniej paliło ,będziesz butował i nie przejmował się spalaniem,tsi przy butowaniu będzie robiło wir w baku.Bitdi robią programem na 300kucy ,podobnie jak 2,0 tsi.Benzyna będzie na bank cichsza.Nic nie czytaj ,tylko się przejedz tym i tymProblem jest taki ,że alltracka nie ma do jazdy i jest problem znalezść ,mało się tego sprzedaje i dealer woli sobie zamówić 20tdi 150 ,bo wie ,że sprzeda.Ciekawe jak oni to chcą sprzedać,jak nie da się przejechać autem,które kosztuje tyle co bmw ,volvo lexus i mercedes,a jest tylko passatem Jak zwykle głupoty piszesz, oczywiście diesel bierze moc z powietrza i przy 200 masz 5 literków, bo to tdi. TSI 280 będzie miał na hamowni 300KM bez programu, po programie będzie 350-360. Nie ma powodów by 280 paliło więcej od 220 a są powody by alltrack palił więcej od zwykłego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6594 Napisano 11 Stycznia 2016 Na jazdę próbną 2,0 TSi nie mam żadnych szans. Pozostaje uprzejmość kogoś z forum w regionie kuj-pom. Skoda Bohemia Motors, mają superba 280, napęd ten sam co w passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6595 Napisano 11 Stycznia 2016 Skoda Bohemia Motors, mają superba 280, napęd ten sam co w passacie. jeździłem cuprą 280. Miałem na myśli 220 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #6596 Napisano 11 Stycznia 2016 Bitdi będzie na pewno mniej paliło ,będziesz butował i nie przejmował się spalaniem,tsi przy butowaniu będzie robiło wir w baku.Bitdi robią programem na 300kucy ,podobnie jak 2,0 tsi.Benzyna będzie na bank cichsza.Nic nie czytaj ,tylko się przejedz tym i tymProblem jest taki ,że alltracka nie ma do jazdy i jest problem znalezść ,mało się tego sprzedaje i dealer woli sobie zamówić 20tdi 150 ,bo wie ,że sprzeda.Ciekawe jak oni to chcą sprzedać,jak nie da się przejechać autem,które kosztuje tyle co bmw ,volvo lexus i mercedes,a jest tylko passatem skąd ty takie rewelacje bierzesz................. Ty w ogóle jeździłeś tym co proponujesz innym? bo moim zdaniem NIE.... gdzieś się po prostu naczytałeś i "walisz czystą demagogię...", porównywać w jednym zdaniu bmw, lexus, volvo i mercedesa to trąci wiedzą na poziomie definicji pojazdu sprzed 100 lat: "4 koła i napęd mechaniczny.... głównie parowy chociaż podobno niektórzy szaleńcy wymyślili coś co się porusza na produkty naftopochodne bez pary...." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #6597 Napisano 11 Stycznia 2016 Diesel zawsze pali mniej ,bo ma inną sprawność.Diesel nie jest też tak wrażliwy na sposób jazdy.Butowane bitdi spali 10 średnio ,a butowana benzyna 15.Lekko.Alltrack istotnie może palić troszkę więcej ,z uwagi na troszkę inny opór,ale to to samo auto stojące 2cm wyżej ,więc różnica będzie bardzo ,bardzo mała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rumcajs Zgłoś #6598 Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Nie ma powodów by 280 paliło więcej od 220 a są powody by alltrack palił więcej od zwykłego. Witaj Dziki, z całym szacunkiem ale trudno mi się z Tobą zgodzić. Wprawdzie do około 4.5 tys. obrotów charakterystyki mocy obu silników są prawie identyczne, ale TSI280 posiada znacznie krótsze przełożenie pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów, co powoduje, że przy tych samych prędkościach obrotowych silnika, prędkość, którą rozwija auto z silnikiem 280 będzie mniejsza niż dla 220. Automatycznie skutkuje większym spalaniem na kilometr pokonanej trasy. W przypadku wyższych obrotów silnika, nadwyżka mocy nad 220 też się nie bierze z samego powietrza, a raczej z mieszanki paliwowo-powietrznej. Reasumując, przynajmniej teoretycznie, bo nigdy nie jeździłem autem z silnikiem 220, zużycie paliwa przez 280 będzie wyższe. W przypadku mojego auta, przy naprawdę ekonomicznej jeździe, wynosi ono średnio 11 litrów / 100 km (średnia wskazywana przez komputer z 3.800 km, które przejechałem do tej pory, w zasadzie wyłącznie w trybie ECO). Pozdrawiam Wszystkich gorąco z mokrego Gdańska. Rumcajs Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Rumcajs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3er Zgłoś #6599 Napisano 11 Stycznia 2016 B6 200 koni mialo wir w baku i w miescie nawet przy delikatnej jezdzie mialem 15 litrow, a po jezdzie w korkach i 17. Podobnie mam w insigni obecnie. Jedynie na trasie pali okolo 9 do 10. W dieslu podoba mi sie, ze przy 180 km/h mam 10.8 i jest to przewidywalne. Jednak prywatnie Passat 220 koni z DSG7 i 4motion bylby moim nowym wyborem. W benzynie DSG6 to slaba opcja, bo potrzeba wiecej przelozen, aby nie krecic silnika przy predkosci 180 do 4 tys obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saymanek Zgłoś #6600 Napisano 11 Stycznia 2016 Panowie, w piątek odebrałem Passata b8 z salonu, ale dopiero po przyjechaniu do domu zauważyłem, że reflektory są zaparowane od wewnątrz. Czekać na cud, aż para zejdzie czy jechać do serwisu i niech wymieniają na gwarancji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach