Krycho Zgłoś #6601 Napisano 11 Stycznia 2016 Z tego co piszą koledzy to nie jesteś sam, ale nie pamietam czy to samo przechodzi czy trzeba jechać do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #6602 Napisano 12 Stycznia 2016 W salonie stal w cieple, wyjechales a jest mroz. Ja jak odbieralem poprzedni samochod mialem tak samo, po kilku dniach zeszlo samo. Mozesz zawsze wziac suszarke i wygrzac troche lampy, powinno zejsc szybko no i samochod na noc potem do garazu. Jak nie pomoze to serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6603 Napisano 12 Stycznia 2016 Jak masz LEDy to może zejdzie samo bo masz ogrzewanie wnętrza reflektorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #6604 Napisano 12 Stycznia 2016 Czy ktos moze mi powiedziec od kiedy w wyposazeniu pojawil sie przycisk MODE nad przyciskiem Auto Start/Stop? Czy to jest czescia jakiegos pakietu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #6605 Napisano 12 Stycznia 2016 Czy ktos moze mi powiedziec od kiedy w wyposazeniu pojawil sie przycisk MODE nad przyciskiem Auto Start/Stop?Czy to jest czescia jakiegos pakietu? Od roku modelowego 2016, czyli dla aut produkowanych gdzieś od czerwca 2015. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #6606 Napisano 12 Stycznia 2016 od 23 tygodnia 2015. Jest w standardzie chyba, bo ja tego nie zamawiałem, a auto mam dokładnie wyprodukowane w 23 tygodniu i to mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6607 Napisano 12 Stycznia 2016 od 23 tygodnia 2015. Jest w standardzie chyba, bo ja tego nie zamawiałem, a auto mam dokładnie wyprodukowane w 23 tygodniu i to mam. A to nie bylo tak ze z DCC zawsze był ? A czy bez DCC teraz też jest ? Z drugiej strony jakos nie wyobrażam sobie bezpiecznego przełączani trybu jazdy bez tego guzika jak go nie było to jakieś nieporozumienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #6608 Napisano 12 Stycznia 2016 Nie mam DCC, ale domyślam się, że przy tej opcji zawsze był. Teraz jest też bez DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #6609 Napisano 12 Stycznia 2016 Nie mam DCC, auto z września 2015 - brak przycisku MODE nad S&S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #6610 Napisano 12 Stycznia 2016 A jaką wersję masz, bo ja HL. Może tu tkwi sedno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #6611 Napisano 12 Stycznia 2016 A czy wczesniej zamowione auta bez tego przycisku maja jakas mozliwosc zmiany trybu jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #6612 Napisano 12 Stycznia 2016 niestety nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #6613 Napisano 12 Stycznia 2016 A "problem" nie jest w DSG? Gdzie jest DSG tam jest ten przycisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #6614 Napisano 12 Stycznia 2016 W autach z DCC, jest od początku produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotisko Zgłoś #6615 Napisano 12 Stycznia 2016 A "problem" nie jest w DSG? Gdzie jest DSG tam jest ten przycisk? Ja mam 1.8 TSI HL manual i ten przycisk jest dostepny jako standard w modelu 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6616 Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Witaj Dziki, z całym szacunkiem ale trudno mi się z Tobą zgodzić. Wprawdzie do około 4.5 tys. obrotów charakterystyki mocy obu silników są prawie identyczne, ale TSI280 posiada znacznie krótsze przełożenie pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów, co powoduje, że przy tych samych prędkościach obrotowych silnika, prędkość, którą rozwija auto z silnikiem 280 będzie mniejsza niż dla 220. Automatycznie skutkuje większym spalaniem na kilometr pokonanej trasy. W przypadku wyższych obrotów silnika, nadwyżka mocy nad 220 też się nie bierze z samego powietrza, a raczej z mieszanki paliwowo-powietrznej. Reasumując, przynajmniej teoretycznie, bo nigdy nie jeździłem autem z silnikiem 220, zużycie paliwa przez 280 będzie wyższe. W przypadku mojego auta, przy naprawdę ekonomicznej jeździe, wynosi ono średnio 11 litrów / 100 km (średnia wskazywana przez komputer z 3.800 km, które przejechałem do tej pory, w zasadzie wyłącznie w trybie ECO). Pozdrawiam Wszystkich gorąco z mokrego Gdańska. Rumcajs Przełożenia są delikatnie krótsze, a nadwyżka mocy to uważasz że jest cały czas, jak silnik ma 280 to zawsze podaje 280? Więc pisanie że mocniejszy silnik musi spalić więcej to wprowadzanie w błąd. Najlepiej wiedzą to Ci co robili program u siebie. Jak się pałuje to spali więcej, bo mocniejszy silnik to MOŻLIWOŚĆ SPALENIA WIĘKSZEJ ILOŚCI PALIWA ale tylko podczas korzystania z tej dodatkowej mocy, przy normalnej jeździe spalanie jest identyczne. Kto wie jak wyglądają mapy silnika to wie że podczas chipowania zmienia się tylko wartości WOT. Oczywiście Ci co piszą że diesle nie reagują na styl jazdy kłamią w żywe oczy albo mówią o 1.9SDI gdzie zawsze się jedzie z gazem w podłodze. Ile to już razy takie brednie czytałem i dementowałem, jak kupiłem Clio II RS to pisali na forum clio (będzie 10 w trasie i 15 w mieście), przejazd na zlot zderzak w zderzak z 1.4 i spalił delikatnie więcej, przy większej prędkości spalił by... mniej. Nawet w top gear zrobili pewien test: Edytowane 12 Stycznia 2016 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #6617 Napisano 13 Stycznia 2016 A "problem" nie jest w DSG? Gdzie jest DSG tam jest ten przycisk? Mam 1.8TSI HL manual, produkcja 1tydzień czerwca 2015, przycisk jest. Funkcję wyboru trybu jazdy producent dołożył bodaj od KW22. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radziej Zgłoś #6618 Napisano 13 Stycznia 2016 Przełożenia są delikatnie krótsze, a nadwyżka mocy to uważasz że jest cały czas, jak silnik ma 280 to zawsze podaje 280?Więc pisanie że mocniejszy silnik musi spalić więcej to wprowadzanie w błąd. Najlepiej wiedzą to Ci co robili program u siebie. Jak się pałuje to spali więcej, bo mocniejszy silnik to MOŻLIWOŚĆ SPALENIA WIĘKSZEJ ILOŚCI PALIWA ale tylko podczas korzystania z tej dodatkowej mocy, przy normalnej jeździe spalanie jest identyczne. Kto wie jak wyglądają mapy silnika to wie że podczas chipowania zmienia się tylko wartości WOT. Oczywiście Ci co piszą że diesle nie reagują na styl jazdy kłamią w żywe oczy albo mówią o 1.9SDI gdzie zawsze się jedzie z gazem w podłodze. Ile to już razy takie brednie czytałem i dementowałem, jak kupiłem Clio II RS to pisali na forum clio (będzie 10 w trasie i 15 w mieście), przejazd na zlot zderzak w zderzak z 1.4 i spalił delikatnie więcej, przy większej prędkości spalił by... mniej. Nawet w top gear zrobili pewien test: No widzisz a ja z własnego doświadczenia mam odmienne zdanie, owszem zgadzam się z tym,że auta z mniejszymi silnikami potrafią spalić więcej niż mocniejsze auta ,ale muszą między nimi być spore różnice w mocy, kiedyś miałem podrząd 3 astry kombi z silnikami 1,3 cdti 90ps żeby tym jakoś jeździć to paliły ok.6,5 litra w tym samym czasie miałem audi a6 2,0tdi 140ps a wcześniej citroena c5 HDI 110 PS średnia ze spalania w tych dwóch ostatnich była ok.7 ale jazda zderzak w zderzak to te dwa ostatnie paliły około pół litra mniej, ale w kolejnym przypadku insignia kombi diesel 160 vs diesel biturbo 195 hatchback jazda zderzak w zderzak i w biturbo spalanie wyższe około 2 litry,kolejną parą mogą być bmw 530d kombi 6 cylindrów vs 525d sedan 4 cylindry jazda autostradą w granicach 200-230km/h średnia 185km/h w 530 spalanie było 10,5 w 525 9,8. W danych technicznych producenta np.passata zużycie paliwa między silnikami też się różni im mocniejszy tym zużycie paliwa jest wyższe z czego to wynika skoro te testy są przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych? być może nie są to duże różnice ,ale są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #6619 Napisano 13 Stycznia 2016 a jaką wersję masz, bo ja hl. Może tu tkwi sedno. CL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #6620 Napisano 13 Stycznia 2016 W danych technicznych producenta np.passata zużycie paliwa między silnikami też się różni im mocniejszy tym zużycie paliwa jest wyższe z czego to wynika skoro te testy są przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych? być może nie są to duże różnice ,ale są. Porównania samochódów nie mają sensu. Mi nowy B8 pali średnio więcej od starego 1.8, ale to kombi (opory powietrza), większe felgi i reszta innych zmian. Zmiana ciśnienia w oponach to odczuwalne różnice. Różnica w danych Passata pomiędzy 220 i 280 mogą wynikać z napędu 4x4. Porównujemy bliźniacze silniki o małych różnicach, one jeszcze je mają, ale np wersje 265,280,300 z tego co pamiętam nie różnią się niczym. 2.0 BiTDI i 2.0TDI to już nie są bliźniacze silniki, stopień skomplikowania tego pierwszego jest zupełnie inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach