enstone Zgłoś #181 Napisano 18 Lipca 2015 Zdejmuję wężyki numer 1 i 2, zamykam obieg krótkim wężykiem (na różowo), wężyki 1 i 2 wrzucam do butelki z preparatem tak.? Więc filterek gdzie w takim razie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #182 Napisano 21 Lipca 2015 [ATTACH=CONFIG]134387[/ATTACH]Zdejmuję wężyki numer 1 i 2, zamykam obieg krótkim wężykiem (na różowo), wężyki 1 i 2 wrzucam do butelki z preparatem tak.? Więc filterek gdzie w takim razie ? Czy ten sposób jest poprawny..????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #183 Napisano 21 Lipca 2015 Dlatego ja załączyłem zdj mojego filtra paliwa i pytam czy to jest poprawny sposób, czy chodzi o dokładnie te wężyki. Robię to pierwszy raz i nie chcę narobić jakiś niepotrzebnych szkód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #184 Napisano 22 Lipca 2015 Nr 1 to przewód powrotny z pompy wtryskowej, a nr 2 to przewód zasilający pompę wtryskową (w silnikach TDI) To czyli mam tak zrobić jak jest na tym przykładowym zdjęciu tak.? wężyk 1 i 2 wkładam do puchy/butelki/słoika z preparatem, a tamten obieg zamykam razem małym wężykiem.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #185 Napisano 16 Sierpnia 2015 Odgrzewam kotleta. To w takim razie mały filterek założyć na 1. przewodzie powrotnym pompy vacum czy na 2. przewodzie zasilającym.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #186 Napisano 16 Sierpnia 2015 @bodino A jakie wrażenia po czyszczeniu pompek.? Coś się poprawiło na lepsze/gorsze logi robiles ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #187 Napisano 16 Sierpnia 2015 Ja tez robiłem czyszczenie i jestem zadowolony. Przed Po Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #188 Napisano 16 Sierpnia 2015 Noo ładnie się korekty i bipy zmniejszyły. Gratuluję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
09tp Zgłoś #189 Napisano 19 Sierpnia 2015 Wojtku a jakby wyglądał schemat podłączenia wężyków w silniku na wtryskiwaczach ? Przykładowo AFN nie ukrywam że chciałbym przeprowadzić u siebie taki zabieg ale myślę że również inni użytkownicy Passatów wyposażonych w silniki z takimi pompkami byliby zainteresowani takim zabiegiem dlatego takie pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #190 Napisano 19 Sierpnia 2015 Możesz dokładniej napisać o co Tobie chodzi. Chodzi mu o układ wtryskowy na pompie rotacyjnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
09tp Zgłoś #191 Napisano 20 Sierpnia 2015 Chodzi mu o układ wtryskowy na pompie rotacyjnej Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #192 Napisano 22 Sierpnia 2015 Witam, normalnie, odpinasz z filtra zasilanie i powrót, na zasilaniu dajesz filterek i oba węże, czyli zasilanie i powrót do Liqi Moly. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #193 Napisano 15 Września 2015 witam, co ile mozna takie czysczenie przeprowadzac? i co ile mozna wlewac to do paliwa -zbiornika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferben Zgłoś #194 Napisano 17 Września 2015 Witam, ostatnio oddałem swojego paska do mechanika ponieważ ciekł płyn chłodniczy w dużych ilościach, oczywistą diagnozą była uszczelka pod głowicą czego sam się domyślałem. Po rozebraniu okzało się, że poszły 3 z 4 pompowtrysków które od razu zamówiłem mają przyjść na jutro czyli piątek. Dzisiaj Mechanik dzwoni i mówi, że ze wszystkim tj. popychacze, szklanki, planowanie głowicy, wszystkie filtry, uszczelka i cały osprzęt głowicy wyjdzie 1400 zł. Czy jest to możliwe żeby mi wyszło tyle za robociznę z głowicą i częściami, z głowicą nie było nic więcej robione tylko planowanie. Podłączam się pod temat bo nie znalazłem takiego pytania na forum a własnego nie mogę założyć, jeżeli medator byłby tak uprzejmy i założył temat byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #195 Napisano 17 Września 2015 Ja płaciłem 1400zl za planowanie, sprawdzenie szczelności, szklanki wszystkie uszczelniacze, popychacze i 4 zawory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferben Zgłoś #196 Napisano 17 Września 2015 Ok, czyli mnie nie kroi bo dokładnie to samo mam robione co Ty. Dzięki za odpowiedź. Przy okazji zasłyszałem, że pompowtryski po 300k się rozpadają dokładnie jak u mnie, tak dla ciekawostki jeżeli ktoś nie wiedział. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #197 Napisano 17 Września 2015 pompowtryski po 300k się rozpadają moje jakoś nie chcą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #198 Napisano 17 Września 2015 Moje mają 360 000 i takze z nimi nie ma problemu. Korekcje bdb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferben Zgłoś #199 Napisano 21 Września 2015 Jak się dba to pewnie i można więcej jak u Was pojeździć, ja to auto mam od roku i go nie oszczędzałem żeby potem zrobić generalny remont jak teraz i być pewnym co w nim jest zrobione. To oczywiste, że teraz pewnie więcej na nich przejeżdżę, ale myślę że do 360 tysięcy to ja paska sprzedam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #200 Napisano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Jasna cholera ależ temat mnie zaciekawił. Postaram się w niedługim czasie wykonać operację czyszczenia pompek. Mój właśnie zrobił 390tyś i przydało by się wykonać kilka takich operacji. Najpierw muszę zakupić sprzęt do diagnostyki auta, żeby sobie robić te logi. Czy nie uważacie, że przed tym zabiegiem dobrze by było zalać sobie do pełna bak paliwem wyższej jakości, które ma zastosowane lepsze / więcej środków czyszczących ? Może to naruszy, rozpuści, aktualny syf, a potem czyścidło z tematu zadziała skuteczniej i lepiej. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach