Jump to content

bipop

  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bipop

  • Birthday 07/10/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    krk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skrzynia naprawiona. Przyczyna to jedna ze śrub sprężystych odpowiadających wracaniu drążka zmiany biegów na pozycje neutralną uległa uszkodzeniu.
  2. Odgrzewam kotleta. Dziś przytrafiło mi się to samo. Nagle brak jedynki, dwójki i wstecznego. Nie mogę przesunąć dźwigni w lewo. Ewidentnie coś ją blokuje. Pozostałe biegi są. 3 i 4 chodzą trochę ciężej niż zwykle, 5 i 6 ok. Sprzęgło wysprzęgla dobrze. Nie ma znaczenia czy silnik odpalony czy nie. Autorowi mechanik naprawił (podobno pierdoła to była) ale nie podzielił się z nim co było przyczyną. Może ktoś miał już podobną sytuację i podzieli się informacją
  3. Witam. Zdiagnowano u mnie uszkodzone poduszki silnika . Chcę je wymienić. Opcja nr 1 używane, mam ofertę już. Po ważeniu wyszło że jedna waży 630 g A druga 698 g. Sprzedający twierdzi że silnik na tych poduszkach nie drgal i nie było z nimi kłopotu. Opcja 2 nowe lemforder w przystępnej cenie. Decydować się na którąś opcje(z informacji które doczytałem to waga sprawnych ok 750 g) czy szukać dalej sprawnych używek?
  4. Witam. Mogę prosić i rzuceniem na logi z Leona kolegi? Wg mnie geometria do czyszczenia ale chciałbym się upewnić. BS gr 011 http://vaglog.com/log-011_uz1505.html Dynamiczne gr.003,010,011 http://vaglog.com/log-011_010_003_UEiA4.html
  5. Z tego co mi wiadomo to są dwa rodzaje sworzni ale na wahaczu prostym a nie na bananie. Zawieszenie kupiłem po nr VIN. Co się okazało że jakby z taśmy zjechał 3 auta wcześniej miałbym ten drugi sworzeń i było by taniej o 50 PLN. Tulejka nie wygląda na dorabianą. Dodam jeszcze że wahacze które demontowałem były oryginalne VW.
  6. Witam. Wymieniałem zawieszenie ostatnio w moim Passacie. Wybór padł na Mastersport. Wszystko dobrze szło aż do momentu wymiany bananów które zostawiłem sobie na koniec. Długo walczyłem z lewej strony żeby wyszedł ze zwrotnicy. Po lekkim podgrzaniu i solidnych razach młotkiem wreszcie puścił. Zdziwiłem się ponieważ wyszedł razem z tulejką z małym kołnierzem po jednej stronie która siedziała w zwrotnicy. To samo było z drugiej strony tylko że tam poszło po dwóch uderzeniach młotkiem. Trochę walczyłem później ze zbijaniem owych tulejek ze sworzni. Zrobiłem taki mały przyrząd bo strasznie mocno siedziały. Po całej operacji wbiłem owe tulejki na swoje miejsce i zamontowałem wahacze. Pytanie czy ktoś się spotkał z takimi tulejkami w zwrotnicy? Ponieważ mój kolega który nie jednego Passata robił był zdziwiony faktem ze są tam jakieś tulejki.
  7. Dlatego najlepiej zamiast tej rurki założyć porządny wężyk w oplocie stalowym.
  8. Nie ma sensu...lata na boki ...łożysko się wysypało.
  9. Ja wywaliłem przeciwmgielne i wsadziłem DRL. Wyszło wyszło 28 cm. Wszystko zgodnie z przepisami.
  10. Witam. Odgrzewam kotleta. Piszczy mi rolka napinacza paska wielorowkowego w moim AVF. Sam napinacz jest ok. Pytanie: czy da się wymienić sama rolkę bez wyciągania napinacza? Dostęp do śruby trzymającej rolkę jest kiepski bo jest na przykręcona od strony rozrządu. Ale po ściągnięciu paska napinacz się odchyli w stronę alternatora , tylko nie jestem pewien czy na tyle by wsadzić tam klucz. Może ktoś już przerabiał taką wymianę wiec wskazówki mile widziane.
  11. Im cieplej na zewnątrz tym więcej wody.
  12. Potwierdzam. Na filmie widać że Pan Cugier używał dość sporej siły do wyjęcia soczewki........Ja aż tak mocno nie musiałem ciągnąc i wyskoczyło.
  13. Jak pisałem wcześniej....trzeba dobrze złapać...i nic sie nie urwie. A robiłem to pierwszy raz. Efekt po wymianie odbłyśników jest powalający:jupi
  14. Jaki problem???Trzeba pociągnąć i wyjdzie. Ja tak zrobiłem i poszło a robiłem to pierwszy raz wg tego filmu.
  15. Jeżeli mówisz o tej zaślepce montowanej na 3 wkręty to 34 PLN w ASO. Miałem ten sam problem,parowanie lampy. Osłona była lekko uszkodzona. Nowa z nowa uszczelka bardzo ładnie ciasno siadła.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy