Skocz do zawartości

Ojciec

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ojciec

  • Urodziny 29.12.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W piątek miałem błąd polegający na świeceniu kontrolek ABS i ESP, a do tego czasami wywalało błąd ENGINE WORKSHOP i migająca kontrolka świec żarowych. Trochę się przestraszyłem, bo komunikat brzmiał groźnie. Telefon do przyjaciela, wycieczka do ASO, zakup włącznika świateł stopu (45 zł), wymiana zajęła mi może 5 min i problemu nie ma. Swoją drogą nie wiem co za kretyn w VW wymyślił, żeby zwalony włącznik świateł stopu był sygnalizowany ENGINE WORKSHOP... no comment.
  2. W tym roku byłem w Val Thorens we Francji i mimo, że zwiedziłem parę ośrodków w Europie to Val Thorens jest wyjątkowe. Bądź co bądź największy kompleks tego typu na świecie - 600km tras robi wrażenie. Na stokach ceny trochę wysokie bo za piwo 0,5 liczą 6.5E, ale da się wytrzymać.
  3. Ok, znalazłem skąd wypadła ta rurka. Prowadzi ona do plastikowej rurki z zaworu N18 (wiązka czarnych rurek biegnąca wzdłuż ściany grodziowej). Objawem tego było, że samochód nie miał mocy, był problem nawet z hamulcami. Widać wypiąłem go przy czyszczeniu EGR. Nie zmienia to oczywiście faktu, że sam przedmiotowy problem z błędem pozostał.
  4. Szukaj? Gdzie mam szukać? Szukałem i nie znalazłem. Jedyna możliwość to żebym zerknął u Ciebie i porównał.
  5. Jak go zatkam przy pracującym silniku to silnik gaśnie
  6. No właśnie nic nie powiedział... Przewód idzie do dwójnika/rozgałęźnika a ten z kolei idzie do czujnika N18 a z drugiej strony do takiego dziwnego czegoś w okolicy filtra powietrza (taki mały cylinderek biało - czarny)
  7. Dziś przy okazji mycia samochodu umyłem silnik i wyczyściłem zawór EGR, założyłem nowe uszczelki i zbadałem krok po kroku instalację biegnącą od EGR. Odłączałem rurki i wpinałem ponownie. No i natrafiłem na coś... no właśnie - do czego to może być? Nie znalazłem nic do czego mógłbym to podpiąć. Proszę o podpowiedź
  8. Spróbuje jak mówisz ale sam wiesz jak tam jest natkane pod maską. Ciężko dłoń gdziekolwiek wcisnąć. Jutro zajrzę bo coś mi się kojarzy, że gumowe kolanko przy czujniku n18 było pęknięte, ale przy nasadzie więc pomyślałem, że w takim miejscu nie powinno to niczym skutkować.
  9. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to właśnie była wymiana EGR (post #1). Nie zamierzam wydawać już więcej na próbę pozbycia się tej usterki. Po tym wszystkim mam wątpliwości czy to pomoże. Mam dość. Prędzej pewnie go sprzedam w cholerę
  10. KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 13.03.2009 Godzina 18:33:31 °38906019KD 1,9l R4 EDC 0000SG 4897 19586 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
  11. No i jedna wielka QPA... Przez 2 dni spokój i już byłem na 100% pewien, że problem został rozwiązany, a dziś znowu PIIIIIIIP, EMISSIONS WORKSHOP... nosz kur... mam dość! Wywaliłem ponad 200zł i nic... Mam dość tego czujnika, mam dość VW...
  12. Dobra, czujnik wymieniony, błąd wykasowany. Oczywiście nie poszło mi na tyle sprawnie i zaliczyłem ubytek 1l płynu chłodzącego. Dla ułatwienia podam, że żeby znacznie ułatwić sobie dostęp do czujnika można zdjąć/poluzować obudowę filtra powietrza. Zawleczka trzymająca czujnik jest skierowana uchwytem do dołu i wystarczy ją wysunąć ruchem pionowym do dołu - wkłada się w odwrotny sposób. Mam nadzieję, że to pomoże. Dam znać jak zrobię trochę kilometrów.
  13. To powiedzcie mi jeszcze gdzie jest zamontowany ten czujnik bo przed chwilą obejrzałem silnik i za cholerę nie mogę go zlokalizować. Dzwoniłem do intercarsu i pytali mnie jaki ma kolor ten mój czujnik bo są 2 rodzaje - zielony i czarny. Powiedzieli żebym sprawdził i dobiorą mi identyczny. No ale gdzie on jest? EDIT: Czy to to? A jeśli to to, to jeszcze powiedzcie jak to wyjąć? Próbowałem i jedynie się kręci wokół osi (ciężki dostęp bo się egr wpija w rękę). To jest po prostu na wcisk czy trzeba jakoś obrócić?
  14. Pogadaj jeszcze to Ci spalę ten kiosk na towarowej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności