Mareve Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2013 Witam, dziś oddałem auto na czyszczenie EGR , po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem , że auto totalnie nie ma mocy. Czym to może być spowodowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2013 Jeśli zapłaciłeś za robotę, to śmigaj z reklamacją. Przed czyszczeniem moc była? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2013 W ogóle nie ma mocy czy może nie chce się kręcić powyżej 2tyś? Sprawdzałeś węże od podciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasco Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2013 Ja miałem coś podobnego. Jeden mechanik mi powiedział, że turbina pada (nonsens). Pojechałem do innego warsztatu i okazało się, że miałem dziurę w wężu kolektora dolotowego. Po naprawieniu ubytku już ok. Tak jak kolega michal_tmi - sprawdź węże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2013 Myślę, że dziurę w dolocie byłoby "słychać". Ja miąłem po wymianie rozrządu muła totalnego- powód wężyk podciśnienia chyba od turbo (nie pamiętam dokladnie) zsunął się i przez to nie było sterowania zmienną geometrią. Auto praktycznie nie dało się przyśpieszać powyżej 2tyś obrotów a i do tych obrotów bardzo słabo szło. Druga sprawa w poprzednim golfie klapa gasząca przy EGRze urwała się przy gaszeniu auta i stanęła w poprzek dolotu, efekt brak mocy i do tego chmura dymu z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2013 Auto dojdzie nawet do 5000 obrotów, tylko trzeba czasu. I strasznie cicho pracuje silnik , inaczej niż zwykle nie ma tego hałasu. Pod górę obroty nie rosną, tylko stoją w miejscu. Przed czyszczeniem EGR zasuwał aż miło, jeszcze dziś byłem go przegonić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 28 Lutego 2013 Może klapa gasząca się spsuła i temu pracuje inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #8 Napisano 28 Lutego 2013 Jak to było po robocie z erg to tam bym szukał przyczyny... tak jak mówią poprzednicy jakiś wężyk może być rozpięty lub źle założony lub klapka gasząca A wogule to dziwie się że z miejsca nie wróciłeś do warsztatu z zapytaniem co to ...rwa ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #9 Napisano 28 Lutego 2013 Wróciłem , przejechał się koleś i powiedział, że mam pojeździć jeśli nic to nie da to mam wrócić jutro. Sam sprawdziłem wężyki są ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #10 Napisano 28 Lutego 2013 a czy ma ktos pojecie dlaczego dlaczego moj b5 nieraz ciagnie super a nieraz jakby slabiej??niedzieje sie to w casie jazdy a po ktoryms tam odpaleniu ,to ze ciagnie lepiej zdarza sie rzadko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #11 Napisano 28 Lutego 2013 koleś i powiedział, że mam pojeździć jeśli nic to nie daA co ma dać ...? ---------- Dodano o 23:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:03 ---------- a czy ma ktos pojecie dlaczego dlaczego moj b5 nieraz ciagnie super a nieraz jakby slabiej??Może będzie miał , jeśli zrobisz odpowiednie logi i wstawisz na Forum do analizy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #12 Napisano 28 Lutego 2013 Mnie nie pytaj , o to samo zapytałem , w końcu ma większą wiedzę niż ja:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #13 Napisano 28 Lutego 2013 Mnie nie pytaj , o to samo zapytałem , w końcu ma większą wiedzę niż jaNie pytam Cię, Marcin . "Załamuję się". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2013 No nic na własną rękę tego nie zrobię. Jutro pojadę i niech się bawią chłopaki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2013 Może tak go wyczyścili, że cały czas jest otwarty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2013 Mówili , że był cały zawalony i trochę się namęczyli żeby go dobrze wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #17 Napisano 28 Lutego 2013 Skoro zapłaciłeś za robotę, to niech poprawiają. Możesz ew zdjąć wężyk podcisnienia z egr i zobaczyć czy będzie różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #18 Napisano 28 Lutego 2013 albo zwyczajnie ci przeskoczyl rozrzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #19 Napisano 1 Marca 2013 Właśnie odebrałem od nich auto i sprawdzili wszystko i mówią , że najprawdopodobniej jakiś czujnik czy to możliwe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #20 Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) Tak, możliwe, że "jakiś" czujnik, albo "coś" się popsuło lub też "coś" nie działa prawidłowo. Może też "coś" "skądś" spadło albo nie łączy. Masakra. Pisząc w ten sposób nikt Ci nie pomoże. Wątek tylko bez sensu się rozrasta. Z tego co czytam, wcale nie chcesz naprawić auta, tylko pisać sobie na forum. Edytowane 1 Marca 2013 przez Trucio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach