Skocz do zawartości
Mareve

Po wyczyszczeniu EGR auto nie ma mocy. 1.9 tdi AVF 130

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś oddałem auto na czyszczenie EGR , po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem , że auto totalnie nie ma mocy. Czym to może być spowodowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zapłaciłeś za robotę, to śmigaj z reklamacją. Przed czyszczeniem moc była?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie ma mocy czy może nie chce się kręcić powyżej 2tyś?

Sprawdzałeś węże od podciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś podobnego. Jeden mechanik mi powiedział, że turbina pada (nonsens). Pojechałem do innego warsztatu i okazało się, że miałem dziurę w wężu kolektora dolotowego. Po naprawieniu ubytku już ok. Tak jak kolega michal_tmi - sprawdź węże :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dziurę w dolocie byłoby "słychać".

Ja miąłem po wymianie rozrządu muła totalnego- powód wężyk podciśnienia chyba od turbo (nie pamiętam dokladnie) zsunął się i przez to nie było sterowania zmienną geometrią. Auto praktycznie nie dało się przyśpieszać powyżej 2tyś obrotów a i do tych obrotów bardzo słabo szło.

Druga sprawa w poprzednim golfie klapa gasząca przy EGRze urwała się przy gaszeniu auta i stanęła w poprzek dolotu, efekt brak mocy i do tego chmura dymu z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto dojdzie nawet do 5000 obrotów, tylko trzeba czasu. I strasznie cicho pracuje silnik , inaczej niż zwykle nie ma tego hałasu. Pod górę obroty nie rosną, tylko stoją w miejscu. Przed czyszczeniem EGR zasuwał aż miło, jeszcze dziś byłem go przegonić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może klapa gasząca się spsuła i temu pracuje inaczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to było po robocie z erg to tam bym szukał przyczyny... tak jak mówią poprzednicy jakiś wężyk może być rozpięty lub źle założony lub klapka gasząca A wogule to dziwie się że z miejsca nie wróciłeś do warsztatu z zapytaniem co to ...rwa ma być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem , przejechał się koleś i powiedział, że mam pojeździć jeśli nic to nie da to mam wrócić jutro.

Sam sprawdziłem wężyki są ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ma ktos pojecie dlaczego dlaczego moj b5 nieraz ciagnie super a nieraz jakby slabiej??niedzieje sie to w casie jazdy a po ktoryms tam odpaleniu ,to ze ciagnie lepiej zdarza sie rzadko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koleś i powiedział, że mam pojeździć jeśli nic to nie da
A co ma dać ...? :wmorde

 

---------- Dodano o 23:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:03 ----------

 

a czy ma ktos pojecie dlaczego dlaczego moj b5 nieraz ciagnie super a nieraz jakby slabiej??
Może będzie miał , jeśli zrobisz odpowiednie logi i wstawisz na Forum do analizy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie pytaj , o to samo zapytałem , w końcu ma większą wiedzę niż ja:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie nie pytaj , o to samo zapytałem , w końcu ma większą wiedzę niż ja
Nie pytam Cię, Marcin .

"Załamuję się".

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic na własną rękę tego nie zrobię. Jutro pojadę i niech się bawią chłopaki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może tak go wyczyścili, że cały czas jest otwarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówili , że był cały zawalony i trochę się namęczyli żeby go dobrze wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro zapłaciłeś za robotę, to niech poprawiają. Możesz ew zdjąć wężyk podcisnienia z egr i zobaczyć czy będzie różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo zwyczajnie ci przeskoczyl rozrzad :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem od nich auto i sprawdzili wszystko i mówią , że najprawdopodobniej jakiś czujnik czy to możliwe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, możliwe, że "jakiś" czujnik, albo "coś" się popsuło lub też "coś" nie działa prawidłowo. Może też "coś" "skądś" spadło albo nie łączy.

 

Masakra. Pisząc w ten sposób nikt Ci nie pomoże. Wątek tylko bez sensu się rozrasta. Z tego co czytam, wcale nie chcesz naprawić auta, tylko pisać sobie na forum.

Edytowane przez Trucio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności