passatforum Zgłoś #41 Napisano 19 Listopada 2011 1997r prd.na pompkach sprecyzuj opis i pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sejo20 Zgłoś #42 Napisano 20 Listopada 2011 tak mój passat jest z 1997 z silnikiem 131km na pompowtrysku po swapie z 90km zatarłem turbine po urwaniu miski i chce zwiekszyc moc turbiny wiec chce załozyc mocniejsza tylko nie wiem z czego najlepiej bedzie pasowac bo nie chce mi sie robic całego wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #43 Napisano 21 Listopada 2011 Ludzie na forum piszą, że z BRD jest P&P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sejo20 Zgłoś #44 Napisano 22 Listopada 2011 ludzie ja potrzebuje ninimum 200 kuców Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #45 Napisano 22 Listopada 2011 ludzie ja potrzebuje ninimum 200 kuców Jak pisałeś, że nie chcesz się bawić w wymianę wydechu, a mierzysz w min. 200KM?! To z samego większego turbo (nawet przy zdrowym AWX) tego raczej nie osiągniesz, a bez choćby wywalenia kata tym bardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #46 Napisano 22 Listopada 2011 a jaki wplyw na moc moze miec zamontowanie turbo z AVX do AVN czy da sie zwiekszyc ilosc kucy bez chip tunning ewentualnie korekta ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #47 Napisano 23 Listopada 2011 a jaki wplyw na moc moze miec zamontowanie turbo z AVX do AVN czy da sie zwiekszyc ilosc kucy bez chip tunning ewentualnie korekta ??? Takich oznaczeń silników to nie znam Chodzi o turbo z AWX / AVF do AFN / AVG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #48 Napisano 11 Czerwca 2012 Sam demontaż turbiny jest taki sam jak dla silnika BGW. Dla zainteresowanych manual+foto: http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-Turbina-czyszczenie-kierownic?p=1678966&viewfull=1#post1678966 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xaverus Zgłoś #49 Napisano 12 Czerwca 2012 Wyciek z przewodu, http://imageshack.us/photo/my-images/268/dsc0013exc.jpg/ przewód został dokładnie dokręcony. jednym przy szlifowanym kluczem od dołu a drugim od góry . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #50 Napisano 30 Stycznia 2013 hej mam pytanko skąd najlepiej zamówić turbo do avf ? macie jakiś poleconych sprzedawców ? bo dziś sobie elegancko smigam autkiem i nagle coś strzeliło kupa białego dymu smierdzącego spalonym olejem i dziwna praca turbiny jak by tarł wirnik o obudowe dojechałem powoli do domu i zgasiłem , teraz mam pytanie mam do kuzyna na warsztat jakieś 15km raczej pewnie nie ryzykować jazdy autem? lepiej hol albo laweta? i jeszcze jedno mogło sie coś jeszcze stać co bede musiał wymienić czy jak wymienie turbo to bedzie ok? silnik chodził normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #51 Napisano 31 Stycznia 2013 nie ryzykowałbym jazdy bo może Ci się silnik rozbiegać lepiej choćby nawet na lince dojechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #52 Napisano 31 Stycznia 2013 Jeśli twierdzisz że silnik chodził w miarę normalnie to jest szansa, że nic więcej złego się nie stało. Ale to się okaże jak ktoś jeszcze zajrzy do tego. Na pewno masz do czyszczenia z oleju cały układ dolotowy, czasem jak pójdzie dużo oleju to zapycha się też katalizator. Jednak skoro przejechałeś jeszcze kawałek (jak długi?) to pewnie znaczna część tego oleju została "wydalona". Przy wymianie turbo na pewno musisz się liczyć odrazu z wymianą oleju i filtrów oraz przewodu olejowego do turbo. Jeśli chcesz żeby skończyło się to ewentualnie tylko na turbo to odżałuj na lawetę, albo hol bo jazda w tym stanie może być nieopłacalna PS: Aktualne ceny m.in. turbo do AVF masz w moim temacie (link w sygnaturce poniżej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #53 Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) tak zrobie pociągne go na lince do warsztatu nie bede ryzykował , przejechałem jeszcze jakieś 7km także pewnie troszkę przepaliło ,zastanawiam sie czy nie wyciąć kata po takim zdarzeniu auto i tak w niemcowni miało założonego powerboxa to mu nawet lepiej zrobi, dzieki za podpowiedzi , mogłbys wysłać mi pw z ceną turbo bo nie mogę wejsc w twoje ogłoszenie bo nie mam uprawnien ps. a dlaczego trzeba wymienic ten przewód olejowy od turbo? to jest ten taki metalowy ?nie można go jakoś przeczyśćić? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Pytka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #54 Napisano 31 Stycznia 2013 a dlaczego trzeba wymienic ten przewód olejowy od turbo? bo na 90% go urwiesz odkręcając przewód w ASO oryginał 110zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #55 Napisano 31 Stycznia 2013 Właśnie m.in. dlatego bo na 90% go urwiesz odkręcając przewód w ASO oryginał 110zł... ale głównie ze względu na to, żeby mieć pewność że nowa będzie odpowiednio zaopatrywana w olej, a koszt tego nie jest wysoki w porównaniu z ewentualnymi konsekwencjami. PS: PW poszło :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #56 Napisano 31 Stycznia 2013 oki dzięki za wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimilii Zgłoś #57 Napisano 27 Marca 2016 ktos ostatnio z Was demontowal turbine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #58 Napisano 28 Marca 2016 a jakich informacji potrzebujesz na temat demontażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czajnik Zgłoś #59 Napisano 28 Czerwca 2016 Panowie i ja wrzucę ponownie kotlecika na patelnie Zacząłem wczoraj wymontowywać turbinę z mojego AVF i stanąłem w miejscu. Odkręciłem wszystko dookoła turbiny (wydech, kolektor wydechowy, śruba 13mm pod turbiną, węże oleju) , turbina jest już luźna ale za cholere nie mogę jej wyjąć. Macając ją od spodu coś stoi jej na drodze kolega Marek na samym początku wątku wspomniał o łapie podtrzymujące turbinę i tu mam prośbę czy moglibyście wrzucić jakieś zdjęcie/szkic tej łapy z ewentualną wskazówką co trzeba jeszcze odkręcić żeby turbinka wyszła. Z góry dziękuję Czajnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #60 Napisano 28 Czerwca 2016 w avf jest wspornik turbiny przykrecony do poduszki silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach