Skocz do zawartości

passatforum

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passatforum

  • Urodziny 07.11.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    czuchow

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam Podpinam sie pod pytanie kolegi jak zdemontować dolny zawias może już ktoś z was go wymieniał Proszę opisać jak podejść do tematu a dokładnie które śruby i w jaki sposób wykręcić Z góry dziękuje
  2. Nap najlepiej używkę ale nie pofatygowaliście się nap ile nowa część i czy macie ale dzięki za odpowiedz
  3. Witam Potrzebuje pompo wtrysk o nr.03G130073S CONTINENTAL najlepiej sprawną używkę Pozdrawiam
  4. Nie mam pojęcia od jakiego może pasować dlatego pytam
  5. Może ktoś wie czy od innego vw podejdzie czujnik szukam kompletnej używki wraz z cięgłem łączącym belke z czujnikiem może ktoś ma sam łącznik lub komplet szukam na allegro ale same szroty
  6. Witam Panowie Odgrzeje temat a mianowicie moje światła zaczeły świecić za wysoko i okazało się że zgubiłem gdzieś łącznik który łączy czujnik poziomowania ksenonów z tylną belką zawieszenia. Mam do was wielką prośbę czy zmierzył by mi ktoś z was jaka jest długość tego łącznika bo chcę sobie dorobić taki łącznik samego nie dokupię tylko z czujnikiem w komplecie są dostępne a ja mam sprawny czujnik chodzi mi o tylny łącznik Passat B6 Z góry dziękuje i Pozdrawiam
  7. 1997r prd.na pompkach sprecyzuj opis i pytanie
  8. Miałem tzn.mam ten sam problem jaki został opisany.Mieszkam w Holandi codziennie dojeżdżam do pracy 40km.Nie mam możliwości jechać autostradą tylko drogi lokalne i miasta.Prędkość max.80km/h nie można więcej bo co kawałek radar:O Często łapie tryb awaryjny powód oczywiście kierownice turbo(niedawno czyszczone)wymieniłem gumki na zaworach nowe wtryski N75nowy pomogło;)Łapie awaryjny ale rzadziej,ale jadę do polski na urlop autostrady w niemcach bez ograniczeń;)Po powrocie do holandi półtora miesiąca spokój i z notlauf znowu i tak do kolejnego urlopu.Uważam że żeby przegonić paska trzeba jechać ok.150km z pręd.ok.150km/h butowanie do 4,5tyś pomaga trochę ale nie eliminuję problemu.To jest poprostu przypadłość naszych pasków czym większy przebieg tym częściej zapiekają się kierownice.Tak to jest u mnie.Pozdrawiam
  9. Ja już mam coś takiego dostałem od znajomego.Nie mam problemów z odpalaniem ani z akumulatorem więc nie potrzebuję tego ustrojstwa montować,byłem tylko ciekawy co to jest i jak działa i czy w pasku by się przydało.Oki.Dzięki
  10. Witam Panowie podepnę się pod temat,a mianowicie otrzymałem od kolegi urządzenie które ma zapobiegać rozładowaniu aku.To jest link na temat tego urządzenia http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl.Nie'>http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl.Nie wiem czy można to zamontować w passacie co z alarmem i z zegarkiem nie mam pojęcia jak to działa.Może ktoś słyszał lub widział coś takiego i czy można to zamontować w pasku i jak to zrobić?Z góry dzięki Pozdro. ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl to ten link bo ten wyżej jest nie poprawny sorry;)
  11. Po jakiej regeneracji bo nie wiem co masz na myśli :0
  12. Witam miałem podobne objawy jak twoje u mnie okazało się że wina tkwi w oponach podczas jazdy nie trzęsło ale jak za hamowałem to masakra.Może to właśnie to;)
  13. Wiem że jest temat czytałem jest tam wiele przydatnych informacji ale one mnie nie dotyczą turbine mam nową jw.w temacie N75 nowe wężyki podciśnienia IC i wszystkie węże wyczyszczone i sprawdzone.W tej chwili jestem za granicą i nie mam możliwości podłączenia do kompa.Po wymianie turbo komp był podłączony wszystko było ok,aż do teraz poprostu nie ma żadnego punktu zaczepienia,albo moja wiedza jest zbyt uboga.
  14. Witam panowie po wymianie turbo ok.miesiąc było ok a teraz zaczoł łapać tryb awaryjny.Odpalam samochód nie deptam dopóki temp.nie dojdzie do 90st.(na wskazniku temp.) potem jak mu przycisne tak do 3.7tyś na trójce notlauf,tylko na trójce wyłanczam silnik uruchamiam ponownie i ok.potem moge cisnąć do oporu i już notlaufu nie złapie moje odczucie że dzieje się tak dopuki nie osiągnie pełnych 90 st.temp.Jak nie cisne przez powiedzmy 20 km.to wszystko ok.moge cisnąć notlaufu nie ma.Co o tym sądzicie?Pozdro
  15. Witam wszystkich,obiecałem że jak zamontuje turbine to nap.czy wszystko ok.Turbina śmiga jak się należy wszystko dobrze działa troche wolniej w w niższych portiach obrotów się wkręca,ale za to po przekroczeniu 2,7tyś obrotów jest bez porównania wąż pasuje od 130konnego silnika bez żadnych przeróbek teraz mam w planie założyć wtryskiwacze większe i myśle że to wystarczy troszke KM przybędzie.Cenie sobie wasze wypowiedzi więc jeśli mocie jakieś sugestje odnośnie wtrysków o kturych pisze (nie chce chipować)to nap.Pare KM więcej się przyda.Pozdrawiam.Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności