arsen Zgłoś #361 Napisano 23 Października 2013 ale spójrz: No właśnie patrze... Nie mam niestety nigdzie na "podorędziu" takiego wałka żeby "krzywki porównać"... Musi być jakiś lepszy wałek do PDków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #362 Napisano 27 Października 2013 (edytowane) To ja napiszę co udało mi się zdziałać ze swoim autem... okazało się, że jedna świeca żarowa jest trafiona... :lol3 , ale w sposób dziwny... grzeje od połowy a nie jej końcówka. Dlatego auto po odpaleniu tak przebierało. Zmieniłem też nastawnik na ten z ahu i auto już nie skacze po obrotach, ale jeszcze podczas jazdy szarpało. Dlatego zmieniłem wtryski na te od 1z i szarpanie przeszło. Problem jest jeszcze taki, że gdy auto zagrzane to kąt zadany nie pokrywa się z aktualnym ( na biegu jałowym )... zadany jest wcześniejszy a aktualny późniejszy. Muszę sprawdzić ciśnienie w pompie bo może być już kiepskie na jałowych. Głowica i tak będzie do ściągnięcia ponieważ... gdy odpalę auto to chodzi równo, ale jak gam gazu to trochę przebiera i jeszcze dymi na niebiesko niespaloną ropą a gdy dogrzewanie świecami puści wtedy lekko kołysze silnikiem. Na wałku z SDI auto prawie nie dymi i to mi się podoba Tutaj log podczas jazdy na pompie 10mm z 1z, wtryski 1z http://vaglog.rtnet.pl/marcinas1983_147093.html EDYTA: zdjąłem głowicę i sprawdziłem czy zawory nie puszczają... 2 wydechowe puszczają od razu po nalaniu w nie benzyny i to te dwa na których kompresja była najgorsza. Edytowane 1 Listopada 2013 przez marcinas1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arks Zgłoś #363 Napisano 2 Grudnia 2013 Kurde dziś patrząc na allegro znalazłem wałem niby 038E ale z cena to gość lekko przesadział;/ http://allegro.pl/walek-rozrzadu-38e-vw-skoda-seat-1-9-sdi-i3763285767.html Nie wie ktoś o tańszym? bo 028 nie ma sensu kłaść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvdzi23 Zgłoś #364 Napisano 2 Grudnia 2013 Skontaktuj się ze mną . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #365 Napisano 2 Grudnia 2013 Kurde dziś patrząc na allegro znalazłem wałem niby 038E ale z cena to gość lekko przesadział;/http://allegro.pl/walek-rozrzadu-38e...763285767.html Nie wie ktoś o tańszym? bo 028 nie ma sensu kłaść? 028D i tak bedzie lepszy niż ten co masz w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booster70 Zgłoś #366 Napisano 6 Grudnia 2013 mi walek dal po pomiarach na 4 biegu od 1500 do 4000rpm 0.6 sekundy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubazibizy Zgłoś #367 Napisano 10 Stycznia 2014 Witam, tydzien temu do ASV wrzucilem walek 038e (z AQM albo AGP nie pamietam...) , powiazane to bylo z wymiana uszczelki glowicy i przerobka pompy na 11mm wiec nie moge porownac co dal mi sam walek ale roznica jest diabelna. Problem jest inny, otoz przed wlozeniem walka sprawdzalem i ogladalem oba walki z kazdej strony, szczegolnie naped pompy vacum, naaciecie na pletwe w OBU ,jednak nie jest idealnie w osi walka. Dziwna rzecza jest ze po mniej wiecej 20km jazdy zaczelo cos jeczec z okolic glowicy i hamulce zaczely znikac... Turbo takze nie dzialalo...znaczy sie pompa vacum. Chcialbym sie dowiedziec od ktoregos z Was czy na pewno to nie jest wina walka, bo padaczka pompy dziwnie zbiegla sie z jego wymiana. Zakupilem juz nastepna pompe i jutro bede wymienial, ale jesli ma mi znowu wystarczyc na 20km to piernicze ten walek... Acha, dodam zezaczelo jeczec po tym jak na 3cim biegu stracil przyczepnosc i kontrola trakcji wkroczyla do akcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #368 Napisano 10 Stycznia 2014 Pewnie się pompa wysrała.Wałek 38E,poza innymi fazami i krzywkami ma wszystko inne,czyli stożek i wycięcie na pompę identyczne,jak wałki 38K,więc to raczej nie wałek,a pompa. Załóż pompę i w drogę.Czasami tak bywa,jedno się zbiegnie z drugim i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubazibizy Zgłoś #369 Napisano 10 Stycznia 2014 tez mam taka nadzieje... Sagon wogóle WIIEEELLLKKIIEEE DZIĘKUJĘ za podpowiedzi przy pompie. rezultat przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! BRD zaczęła wstawać od 1.7 - 1.8 k obrotów, przyspieszenie i odgłos pracy silnika powodują banana na twarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #370 Napisano 11 Stycznia 2014 BRD zaczęła wstawać od 1.7 - 1.8 k obrotów, przyspieszenie i odgłos pracy silnika powodują banana na twarzy. na jakim biegu to odczuwalne? Możesz też napisać, czy BRD było regulowane na sztandze czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #371 Napisano 11 Stycznia 2014 Sagon wogóle WIIEEELLLKKIIEEE DZIĘKUJĘ za podpowiedzi przy pompie. Coś tam namodził,bo nie pamiętam. Wstawanie turbiny to zasługa turbinki.Na mocniejszych pompach hybrydowe na vc nawet przy 3000 nie dmuchały tego,co powinny już dmuchnąć przy 2500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #372 Napisano 11 Stycznia 2014 Wstawanie turbiny to zasługa turbinki.Na mocniejszych pompach hybrydowe na vc :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #373 Napisano 11 Stycznia 2014 Na mocniejszych pompach hybrydowe ... turbiny... na vc ... . Kolega ma identyczną pompę jak moja,więc chyba lała,pomimo tego hybryda na vc dopiero powyżej 3200 dmuchała swoje,w sofcie i ze sztangą robione cuda.Zmienił na bv43/43a i problem zniknął,jak za dotknięciem czarodziejskiej... . Jak turbina będzie z dupy,to nawet na 12/290 jej nie obudzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubazibizy Zgłoś #374 Napisano 15 Stycznia 2014 (edytowane) hmmm....turbo BRD zawitało już dawno w ibi, miałem trochę problemów z jej ustawieniem ponieważ, aby zamontować dmuchawę na kolektor i złożyć głowicę do kupy musiałem zdjąć całą gruchę z podstawką i ...oczywiście nie zaznaczyłem sobie oryginalnego położenia... finalnie cięgno gruszki jest ustawione tak, że gwintu wystaje około 10mm poza dolną nakrętkę kontrującą. Na początku turbo wstawało 2100-2200 obr, obecnie swist , w/g mojego mniemania odglos rozpoczęcia wstawania turbo można usłyszeć od 1400 a przy 1700-1800obr , niezależnie od biegu turbo osiąga normalne ciśnienie ktore pozwala pompie wlać odpowiednią dawke żeby uzyskać moment. Na 1biegu koła nie łapią przyczepności, na 2 od 2500 przy pełnym bucie mieli kołami,na 3biegu od 3000obr robi to samo, zaznaczam ze mam opony zimowe 195. nie ruszałem softu jeszcze( było coś grzebniete przez poprzedniego ownera na 140kM/310Nm) ale na te efekty złożyło się pare spraw i nie mogę określić co dokładnie pomogło. wymiana pompy vacum - na pewno polepszyło wysterowanie turbo, przebudowa pompy na 11 - lepsza wydajność bo szczerze to nie mam pojęcia w jakiej kondycji była stara,wałek sdi - poprawia dół bo jest lepsze przepłukanie. na codzień mam do czynienia z silnikami diesla o wielkości domu jednorodzinnego i mocy par,parunastu tysięcy kW, widziałem niejedno rozwiązanie aby turbo było na podtrzymaniu lub aby nie rozbiegało się i nie doszło do pompażu który potrafi połamać łopatki. reasumując - to co chciałem osiągnąłem, trochę sam, trochę z pomocą SAGONA. resztę TuneUp w Gdańsku załatwi. do spotkania na ulicy pzdr Edytowane 15 Stycznia 2014 przez kubazibizy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #375 Napisano 21 Lutego 2014 (edytowane) wpadł mi w ręce wałek z polo 2000 ASX głowica z której wyjąłem wałek miała nr 028103374k, a wg etki głowica w ASX ma nr 028103265m wałek wg etki to 028109101e a na moim wałku jest wybine 028H nr wałka 028H ani też nr głowicy nie wchodzi w etke być może numery się pozmieniały ale tego nie jestem pewny i nie wiem jak to sprawdzić czy ten wałek da coś w moim afn/brd/230/11 ? Edytowane 21 Lutego 2014 przez wydra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #376 Napisano 21 Lutego 2014 (edytowane) wpadł mi w ręce wałek z polo 2000 ASXgłowica z której wyjąłem wałek miała nr 028103374k, a wg etki głowica w ASX ma nr 028103265m wałek wg etki to 028109101e a na moim wałku jest wybine 028H nr wałka 028H ani też nr głowicy nie wchodzi w etke być może numery się pozmieniały ale tego nie jestem pewny i nie wiem jak to sprawdzić czy ten wałek da coś w moim afn/brd/230/11 ? Miałem tenwałek z sdi 1.7/1.9 28h lecz wolałem ten od tdi. Edytowane 21 Lutego 2014 przez zeejay83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #377 Napisano 21 Lutego 2014 dlaczego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #378 Napisano 22 Lutego 2014 dlaczego ? Z tego co zauważyłem to turbona tym wałku jakby ciut wcześniej wstawało, na wtryskach od afn ( wtedy takie miałem ) silnik nie kręcił się tak wysoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #379 Napisano 25 Lutego 2014 wałek był OK tylko program pewnie do korekty ... a jakie turbo wtedy miałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #380 Napisano 25 Lutego 2014 wałek był OK tylko program pewnie do korekty ...a jakie turbo wtedy miałeś ? Soft zmieniałem ale lepiej jechał na tym od tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach