Skocz do zawartości
KLICHO

Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli wałek 28H może być taki sam jak 38E?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, bo miał by ten sam numer - podobny tak, taki sam NIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie to mogę wam porobić zdj. tego wałka 28H może coś z nich się da wywnioskować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porób zdjęcia i pomierz krzywki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za późno odczytałem waszą wiadomość i wałek już siedzi w aucie razem z nowymi hydrosami. Jak będę ściągał kapę zaworową to na pewno zrobię zdj i pomierzę krzywki, ale z tego co wiem pomiar krzywek dużo nie da. W każdym razie jeden hydros to był złom... można go po wyjęciu wałka palcem naciskać i zapadał się o 2mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie wałek o takich nr DE WTR 13 38K 004 a to co przy śrubach jest to :

056 103 459 MHH

 

1776e832edb58a6em.jpg

cde738b8fec08468m.jpg

499b012589a7e887m.jpg

075e3605a02d8a06m.jpg

 

Jest to wałek z SDI?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową.

Edytowane przez banshee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam kłeszczyn za 101PKT do respectu ;-) który wałek do 90KM AGR.... 28H? 28D? 38E ?? każdy w tym wątku montuje inny... Samochód głównie lata trasy zależy na dynamice pojazdu... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do agr musisz szukać 38E lub ori, bo tylko te mają nacięcie w osi wałka na napęd pompy vacum.

Trasa, czy nie, nie ma znaczenia. Osobiście pozostałbym przy serii bez większych przeróbek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Osobiście pozostałbym przy serii bez większych przeróbek.

Aktualnie jest soft, w drodze dolot z ASZta... Teraz zastanawiamy się nad wałkiem... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak masz to zamontuj 38E. Zastanawiam się tylko, czy do turbiny z agr jest sens zakładać dolot z PD? Jakie masz doładowanie z ciekawości na tej turbince?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by Loga zrobić bo nawet nie pamiętam :) jakie aktualnie jest dołądowanie :), ale wypluło ponad 110KM i ponad 265NM ;-) Po samym - zaznaczam - naprawdę lajtowym remapie ;-) dolot z PD po to żeby go troszkę odetkać na dole, bo jednak to wąskie gardło w tych 90/110/115 robi swoje :) Nie ma celowania w jakieś niebotyczne moce i momenty, ale ma być dynamika fest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dolot z PD po to żeby go troszkę odetkać na dole

Czyli w jakich obrotach? Jestem ciekawy, bo może to dobry pomysł, aby jeszcze coś poprawić u siebie...

Jakbyś miał jakiegoś loga 011 na tym programie z chęcią bym zobaczył, bo ciekaw jestem jak szybko wstają te turbinki? Możesz podesłać na PW. dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, [quote name=" banshee

"]38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową.

To akurat wiem, ale chodziło mi o to czy to wałek z TDI, czy SDI. Koleś, który go ma twierdzi, że to wałek SDI?

Może ktoś wrzucić jakąś fotkę wałka SDI z nr?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli w jakich obrotach? Jestem ciekawy, bo może to dobry pomysł, aby jeszcze coś poprawić u siebie...

Jakbyś miał jakiegoś loga 011 na tym programie z chęcią bym zobaczył, bo ciekaw jestem jak szybko wstają te turbinki? Możesz podesłać na PW. dzięki

przede wszystkim na dole :) może dziś się uda zrobić loga :) choć jest tak gorąco.. że.. nie chce mi się nawet nosa wysadzać z domu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DE WTR 13 38K 004
Cytat Zamieszczone przez banshee

38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową.

 

Chyba napisałem jasno... Ten wałek to TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do agr musisz szukać 38E lub ori, bo tylko te mają nacięcie w osi wałka na napęd pompy vacum.

 

No chyba nie tylko te ? W starym 1z miałem takie nacięcie pod blokade wałka na czas wymiany rozrządu a tam napęd vacu pompy był z bloku silnika.Kłócił się nie będe ale tak mi się coś przypomina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nacięcie służące do blokowania to chyba wszystkie wałki mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No chyba nie tylko te ? W starym 1z miałem takie nacięcie pod blokade wałka na czas wymiany rozrządu a tam napęd vacu pompy był z bloku silnika.Kłócił się nie będe ale tak mi się coś przypomina.

 

Te nacięcie służące do blokowania to chyba wszystkie wałki mają.

 

tak, ale nie wszystkie mają je dokładnie w osi wałka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stare tdi vp mają te nacięcie przesunięte, a nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności