tomek1634 Zgłoś #301 Napisano 30 Lipca 2013 Czyli wałek 28H może być taki sam jak 38E? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #302 Napisano 30 Lipca 2013 nie, bo miał by ten sam numer - podobny tak, taki sam NIE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #303 Napisano 30 Lipca 2013 Jak chcecie to mogę wam porobić zdj. tego wałka 28H może coś z nich się da wywnioskować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #304 Napisano 30 Lipca 2013 porób zdjęcia i pomierz krzywki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #305 Napisano 30 Lipca 2013 Za późno odczytałem waszą wiadomość i wałek już siedzi w aucie razem z nowymi hydrosami. Jak będę ściągał kapę zaworową to na pewno zrobię zdj i pomierzę krzywki, ale z tego co wiem pomiar krzywek dużo nie da. W każdym razie jeden hydros to był złom... można go po wyjęciu wałka palcem naciskać i zapadał się o 2mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #306 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam, panowie wałek o takich nr DE WTR 13 38K 004 a to co przy śrubach jest to : 056 103 459 MHH Jest to wałek z SDI? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #307 Napisano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) 38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #308 Napisano 2 Sierpnia 2013 Panowie, mam kłeszczyn za 101PKT do respectu który wałek do 90KM AGR.... 28H? 28D? 38E ?? każdy w tym wątku montuje inny... Samochód głównie lata trasy zależy na dynamice pojazdu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #309 Napisano 2 Sierpnia 2013 Do agr musisz szukać 38E lub ori, bo tylko te mają nacięcie w osi wałka na napęd pompy vacum. Trasa, czy nie, nie ma znaczenia. Osobiście pozostałbym przy serii bez większych przeróbek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #310 Napisano 2 Sierpnia 2013 Osobiście pozostałbym przy serii bez większych przeróbek. Aktualnie jest soft, w drodze dolot z ASZta... Teraz zastanawiamy się nad wałkiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #311 Napisano 2 Sierpnia 2013 No to jak masz to zamontuj 38E. Zastanawiam się tylko, czy do turbiny z agr jest sens zakładać dolot z PD? Jakie masz doładowanie z ciekawości na tej turbince? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #312 Napisano 2 Sierpnia 2013 Trzeba by Loga zrobić bo nawet nie pamiętam jakie aktualnie jest dołądowanie , ale wypluło ponad 110KM i ponad 265NM Po samym - zaznaczam - naprawdę lajtowym remapie dolot z PD po to żeby go troszkę odetkać na dole, bo jednak to wąskie gardło w tych 90/110/115 robi swoje Nie ma celowania w jakieś niebotyczne moce i momenty, ale ma być dynamika fest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #313 Napisano 3 Sierpnia 2013 dolot z PD po to żeby go troszkę odetkać na dole Czyli w jakich obrotach? Jestem ciekawy, bo może to dobry pomysł, aby jeszcze coś poprawić u siebie... Jakbyś miał jakiegoś loga 011 na tym programie z chęcią bym zobaczył, bo ciekaw jestem jak szybko wstają te turbinki? Możesz podesłać na PW. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #314 Napisano 3 Sierpnia 2013 Witam, [quote name=" banshee "]38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową. To akurat wiem, ale chodziło mi o to czy to wałek z TDI, czy SDI. Koleś, który go ma twierdzi, że to wałek SDI? Może ktoś wrzucić jakąś fotkę wałka SDI z nr? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #315 Napisano 3 Sierpnia 2013 Czyli w jakich obrotach? Jestem ciekawy, bo może to dobry pomysł, aby jeszcze coś poprawić u siebie...Jakbyś miał jakiegoś loga 011 na tym programie z chęcią bym zobaczył, bo ciekaw jestem jak szybko wstają te turbinki? Możesz podesłać na PW. dzięki przede wszystkim na dole może dziś się uda zrobić loga choć jest tak gorąco.. że.. nie chce mi się nawet nosa wysadzać z domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #316 Napisano 3 Sierpnia 2013 DE WTR 13 38K 004 Cytat Zamieszczone przez banshee38K to standard 1.9 tdi z głowic z pokrywą aluminiową. Chyba napisałem jasno... Ten wałek to TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #317 Napisano 3 Sierpnia 2013 Do agr musisz szukać 38E lub ori, bo tylko te mają nacięcie w osi wałka na napęd pompy vacum. No chyba nie tylko te ? W starym 1z miałem takie nacięcie pod blokade wałka na czas wymiany rozrządu a tam napęd vacu pompy był z bloku silnika.Kłócił się nie będe ale tak mi się coś przypomina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #318 Napisano 3 Sierpnia 2013 Te nacięcie służące do blokowania to chyba wszystkie wałki mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #319 Napisano 3 Sierpnia 2013 No chyba nie tylko te ? W starym 1z miałem takie nacięcie pod blokade wałka na czas wymiany rozrządu a tam napęd vacu pompy był z bloku silnika.Kłócił się nie będe ale tak mi się coś przypomina. Te nacięcie służące do blokowania to chyba wszystkie wałki mają. tak, ale nie wszystkie mają je dokładnie w osi wałka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #320 Napisano 3 Sierpnia 2013 Stare tdi vp mają te nacięcie przesunięte, a nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach