Skocz do zawartości
KLICHO

Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no nie miałem strojenia. Tylko jak tak czytam jak to piszą że 20km po 216 dochodzi i że po tłoczku 11mm itp. Ja różnicy nie widze praktycznie żadnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po strojeniu poczujesz różnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To po strojeniu poczujesz różnicę.

 

delikatnie mówiąc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w aaz'cie,jak i w 1Y montowane były te same wałki 028D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a do avf jakiś wałek od SDI podejdzie , warte zachodu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warte,ale zdobycie wałka sdi od 2.0 pd jest jeszcze trudniejsze,jak wałka 38E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sagon - > a mógłbyś podrzucić , czego konkretnie mam szukać ? tzn oznaczeń na wałku , symboli silników , jakie autka , itd ... bardzo byś mi pomógł .. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znacie temat na przelot :)

 

dziękuje Tobie bardzo za pomoc .. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, uszczelniacz wałka rozrządu SDI to 038103085C a w TDI 068103085E. Który brać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, uszczelniacz wałka rozrządu SDI to 038103085C a w TDI 068103085E. Który brać?

 

038103085C

 

Średnica wewnętrzna [mm]:

32

średnica zewnętrzna [mm]:

47

Szerokość [mm]:

10

Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:

ASW

Rodzaj gwintu:

Gwint prawoskrętny

Materiał:

PTFE (Teflon) / ACM (poliakryl-kauczuk)

Ochrona przeciwpyłowa:

z uszczelką wargową przeciwpyłową

 

 

068103085E

Średnica wewnętrzna [mm]:

32

średnica zewnętrzna [mm]:

47

Szerokość [mm]:

10

Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:

ASW

Rodzaj gwintu:

Gwint zmienny

Materiał:

FPM / ACM (viton / poliakryl-kauczuk)

Ochrona przeciwpyłowa:

z uszczelką wargową przeciwpyłową

 

Różnice tylko w rodzaju gwintu części uszczelniającej (odrzucającej olej) oraz materiale.

Czy ma to jakieś znaczenie? Hmm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ma to jakieś znaczenie? Hmm.

 

gdyby nie miało, nie montowali by różnych uszczelniaczy na podobnych wałkach, poza tym 068... kosztuje 87 zł a 038... ponad 100 zl.

 

Dzięki Sławek za te info, przynajmniej widać różnice między nimi,

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za reinz'a 32/47/10 dałem około 25 zeta,szczerze,to nawet nie wnikałem do jakiego jest silnika.Wcześniej też brałem 32/47/10 i nawet kropelki nie przepuścił,ganiałem na nim z 6 lat.A do jakiego silnika był dedykowany...Bóg raczy wiedzieć.

Tak więc serek,nie przepłacaj,bo szkoda tylko kasy.Kup zwykły uszczelniacz do td/tdi reinza,lub elringa i cisz się mocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w nowych VW są tylko te PTFE czyli z teflonem

różnica jest taka że nie mają sprężynki, po zamontowaniu powinien siedzieć na wałku kilka godzin przed odpaleniem - nie pamiętam ile

kolejną różnicą jest to że są wytrzymalsze i nie ciekną nawet po 300tys

 

sagon ma rację z tego się nie szczela :) kupuj zwykły i "pal laka" :manga

 

---------- Dodano o 21:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:31 ----------

 

wracając do tematu

jest sens wkładać ten wałek do AFNa po programie bez żadnych innych modów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w

 

jest sens wkładać ten wałek do AFNa po programie bez żadnych innych modów ?

 

Kij wie :) zawsze byl do aut grubo dlubanych zakladany....zaloz i daj znac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie tak tylko gdybam i tak przy okazji wymiany popychaczy patrząc na cene tych wałków nasuwają się różne glupie myśli :)

myśli te wzmaga świadomość że mając już FMIC, dwumas 240mm, a w garażowym magazynie gtb17 jest się coraz bliżej planu osiągnięcia np 200/400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest coś jeszcze potrzebne oprócz tego uszczelniacza przy wymianie wałka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest coś jeszcze potrzebne oprócz tego uszczelniacza przy wymianie wałka ?

 

Najlepiej komplet popychaczy , ale to stan ocenisz po zdjeciu wałka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności