ieble Zgłoś #221 Napisano 21 Marca 2013 Nie no nie miałem strojenia. Tylko jak tak czytam jak to piszą że 20km po 216 dochodzi i że po tłoczku 11mm itp. Ja różnicy nie widze praktycznie żadnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #222 Napisano 21 Marca 2013 To po strojeniu poczujesz różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #223 Napisano 21 Marca 2013 To po strojeniu poczujesz różnicę. delikatnie mówiąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #224 Napisano 22 Marca 2013 Koledzy, pojawiło się ogłoszenie dla chętnych http://allegro.pl/show_item.php?item=3121192326 http://allegro.pl/show_item.php?item=3121049898 Nie wiem, czy ten drugi też jest poszukiwany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #225 Napisano 22 Marca 2013 Tak w aaz'cie,jak i w 1Y montowane były te same wałki 028D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #226 Napisano 22 Marca 2013 http://allegro.pl/show_item.php?item=3115071229 Tu gościu może sprzedać wałek 38E za kwotę 150zł + wysyłka. Jeśli ktoś jest zainteresowany to uzyskałem takie informacje i można się na nie powołać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #227 Napisano 22 Marca 2013 a do avf jakiś wałek od SDI podejdzie , warte zachodu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #228 Napisano 22 Marca 2013 Warte,ale zdobycie wałka sdi od 2.0 pd jest jeszcze trudniejsze,jak wałka 38E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #229 Napisano 23 Marca 2013 @sagon - > a mógłbyś podrzucić , czego konkretnie mam szukać ? tzn oznaczeń na wałku , symboli silników , jakie autka , itd ... bardzo byś mi pomógł .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #230 Napisano 23 Marca 2013 A potrafisz trochę poszukać? Masz raptem 12stron i wszystko dokładnie opisane, również dla PD. http://forum.vw-passat.pl/threads/127410-Walek-od-SDI-do-1-9TDI-1Z?p=1857752&viewfull=1#post1857752 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #231 Napisano 23 Marca 2013 znacie temat na przelot dziękuje Tobie bardzo za pomoc .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #232 Napisano 25 Marca 2013 Panowie, uszczelniacz wałka rozrządu SDI to 038103085C a w TDI 068103085E. Który brać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #233 Napisano 25 Marca 2013 Panowie, uszczelniacz wałka rozrządu SDI to 038103085C a w TDI 068103085E. Który brać? 038103085C Średnica wewnętrzna [mm]: 32 średnica zewnętrzna [mm]: 47 Szerokość [mm]: 10 Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny Materiał: PTFE (Teflon) / ACM (poliakryl-kauczuk) Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową 068103085E Średnica wewnętrzna [mm]: 32 średnica zewnętrzna [mm]: 47 Szerokość [mm]: 10 Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW Rodzaj gwintu: Gwint zmienny Materiał: FPM / ACM (viton / poliakryl-kauczuk) Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową Różnice tylko w rodzaju gwintu części uszczelniającej (odrzucającej olej) oraz materiale. Czy ma to jakieś znaczenie? Hmm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #234 Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Czy ma to jakieś znaczenie? Hmm. gdyby nie miało, nie montowali by różnych uszczelniaczy na podobnych wałkach, poza tym 068... kosztuje 87 zł a 038... ponad 100 zl. Dzięki Sławek za te info, przynajmniej widać różnice między nimi, Edytowane 25 Marca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #235 Napisano 25 Marca 2013 Ja za reinz'a 32/47/10 dałem około 25 zeta,szczerze,to nawet nie wnikałem do jakiego jest silnika.Wcześniej też brałem 32/47/10 i nawet kropelki nie przepuścił,ganiałem na nim z 6 lat.A do jakiego silnika był dedykowany...Bóg raczy wiedzieć. Tak więc serek,nie przepłacaj,bo szkoda tylko kasy.Kup zwykły uszczelniacz do td/tdi reinza,lub elringa i cisz się mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #236 Napisano 25 Marca 2013 w nowych VW są tylko te PTFE czyli z teflonem różnica jest taka że nie mają sprężynki, po zamontowaniu powinien siedzieć na wałku kilka godzin przed odpaleniem - nie pamiętam ile kolejną różnicą jest to że są wytrzymalsze i nie ciekną nawet po 300tys sagon ma rację z tego się nie szczela kupuj zwykły i "pal laka" :manga ---------- Dodano o 21:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:31 ---------- wracając do tematu jest sens wkładać ten wałek do AFNa po programie bez żadnych innych modów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #237 Napisano 25 Marca 2013 w jest sens wkładać ten wałek do AFNa po programie bez żadnych innych modów ? Kij wie zawsze byl do aut grubo dlubanych zakladany....zaloz i daj znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #238 Napisano 25 Marca 2013 narazie tak tylko gdybam i tak przy okazji wymiany popychaczy patrząc na cene tych wałków nasuwają się różne glupie myśli myśli te wzmaga świadomość że mając już FMIC, dwumas 240mm, a w garażowym magazynie gtb17 jest się coraz bliżej planu osiągnięcia np 200/400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #239 Napisano 25 Marca 2013 Jest coś jeszcze potrzebne oprócz tego uszczelniacza przy wymianie wałka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #240 Napisano 26 Marca 2013 Jest coś jeszcze potrzebne oprócz tego uszczelniacza przy wymianie wałka ? Najlepiej komplet popychaczy , ale to stan ocenisz po zdjeciu wałka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach