ieble
-
Liczba zawartości
54 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ieble
- Urodziny 07.05.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubuskie, Skwierzyna
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1993
-
Panowie proszę o ocenę logów. Auto nie jedzie do 2200obr - gaz w podloge i nic tylko kupa czarnego dymu, po przekroczeniu 2200obr wciska w fotel już do końca. Dodatkowo przy 1500obr szarpie silnikiem przy stalej jeżdzie na każdym biegu. Po odłączeniu przepływki dymienie ustaje szarpanie również ale niestety wciskanie w fotel także ustaje. Wtryski mają korekcje 0,35, 0,40 i 0,25, Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217181.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_217180.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_217179.html Audi 80 z pierburg, 16bit, wałek 038e, DE143, 11mm, 216, oct, egr out. soft by kostrz 51mg.
-
zakupiony do audi 80 1z....
-
Witam. Mój problem polega na tym, że klima (manualna) sama się włącza - po opaleniu zalącza sie sprężarka - bez wiatraka. Przycisk od klimy jest wyłączony, nawiew wyłączony a sprężarka chodzi. Musiałem wyjąć przekaźnik nr 384 - przy jego wkładaniu sprężarka się włącza - mimo iż przycisk od AC i nawiew są wyłączone.. Po oględzinach wzrokowych przekaźnik wygląda na sprawny. Gdy na zapłonie nacisne przycisk od klimy - silnik nie chodzi to włącza się wiatrak klimy - czy tak ma być? Nie wiem gdzie szukać przyczyny samoczynnego właczania się sprężarki - wystarczy włączyć silnik i już się załancza sprężarka.
-
Nie no nie miałem strojenia. Tylko jak tak czytam jak to piszą że 20km po 216 dochodzi i że po tłoczku 11mm itp. Ja różnicy nie widze praktycznie żadnej.
-
jak wrażenia? hm ciężko odpowiedzieć, bo szału jakiegos nie ma - założyłem tloczek 11mm i wałek jednocześnie..... NA chwile obecną tzn - Turbo awx, wtryski 216, tloczek 11mm, fmic, ssacy awx, wałek 028D - nie ma najmniejszych szans by podskoczyc do 2.5Tdi R5 (AEL lub AAT) - zaczynam wątpić w to że to kiedykolwiek pojedzie - no chyba że strojenie jakoś to poprawi.
-
Mogłeś zainwestować w szersze opaski - mam nadzieję że masz na rurkach garbiki - inaczej będzie się to rozłączało. Ja na początku dałem takie same wąskie opaski - i przy zmainie na szerokie zauważyłem że pocieły mi one silikony. Oby się sprowowało.
-
Najwidoczniej tak. Dziekuje
-
Panowie mam pytanko. Zalozyłem wałek 028D - i dałem nowy simering o takich wymiarach jaki wyjąłem z wałkiem 028F - dziś dojechałem do pracy i widze że kapie mi olej - leci z simeringa na wałku rozrządu - czy ten simering ma być inny niż założyłem?
-
Oki panowie będę kombinował bo fajnie było by wiedzieć jakie napięcia oferują w/w nastawniki bo ten mój z afn szału nie robi - 4160V max. Bedą dane na przyszłość jak mi sie uda.
-
wielkie dzieki
-
BANSHEE - wiem wiem - ale pytam bo może ktoś posiada taką wtyczkę np. zepsuty nastawnik to chętnie odkupię taki kabelek. Na swoim mam małe napięcia, ale auto uzytkuje na codzień i nie mam kiedy rozbierać swojego nastawnika, a tak mając wtyczke porobił bym napierw jeden potem drugi i wiedział bym który lepszy. Jak nie załatwie wtyczki to bede musiał stanąć i robić.
-
Panowie nie ma nikt z was nie potrzebnej wtyczki z nastawnika od afn? Mam nastawniki renault hdk248 i hdk251 - z chęcią bym je sprawdził ale potrzebuję właśnie wtyczkę. Może ktoś posiada takową i mu zalega? Ja mam u siebie nastawnik hdk196 i napięcie max na nim to 4.160V ciekawią mnie te dwa z renault. Może ktoś wie abo ma jakiś schemacik jak podłączyć wiązke z renault z wtyczką z VW - nie chce rozbierać swojego nastawnika - potrzebna mi tylko wtyczka.
-
Panowie jestem po przeszczepie tłoczka 11mm - i mam problem: 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Błąd pojawia się co chwile. Kąt mam ustawiony na 47-49, rozrząd na znakach....dziś rano silnik dość długo kręcił by odpalić.... rozrząd mam ustawiony jak na foto Wcześniej miałem "0" na kole ustawione po drugiej str niż na obrazku - ustawiłem jak na obrazku i nie wiem może przez to jest? Nie ma tam w tym okienku żadnego odniesienia, kreski itp.
-
Rosa od 2.0 też jest lipa z hakiem i rzeźba w plastikach. Ten od 3.0 jest pojemniejszy od 2.0 i pisali że może być większy lag na nim ale nie wiem tego na 100%.
-
Rosa pystasz o pcv - miałem kiedyś clio z silnikiem volvo b18ft - 1.7 z turbo i dolot był właśanie z pcv - silnik wciskał w fotel, jednak co chwile coś się rozłączało - nie było jak zrobić stożka jak to np w alu lub kwasie. Co do ic z a5 i scenica - mam u siebie z a5 i wszystko super jest spasowane, plastikowe boczki to coś złego - skoro dali je do a5 to chyba nie jest o jakaś tragedia. Są też minusy np zaczep do holowania a raczej jego brak. Nie wiem który jest wydajnieszy, mam z a5 i zamontowałem go bez problemu, działa jak należy a wszystkie info co potrzeba do montażu jest w tym temacie. pozdrawiam