Skocz do zawartości

ieble

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ieble

  • Urodziny 07.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubuskie, Skwierzyna

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1993
  1. Panowie proszę o ocenę logów. Auto nie jedzie do 2200obr - gaz w podloge i nic tylko kupa czarnego dymu, po przekroczeniu 2200obr wciska w fotel już do końca. Dodatkowo przy 1500obr szarpie silnikiem przy stalej jeżdzie na każdym biegu. Po odłączeniu przepływki dymienie ustaje szarpanie również ale niestety wciskanie w fotel także ustaje. Wtryski mają korekcje 0,35, 0,40 i 0,25, Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217181.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_217180.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_217179.html Audi 80 z pierburg, 16bit, wałek 038e, DE143, 11mm, 216, oct, egr out. soft by kostrz 51mg.
  2. ieble

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    zakupiony do audi 80 1z....
  3. Witam. Mój problem polega na tym, że klima (manualna) sama się włącza - po opaleniu zalącza sie sprężarka - bez wiatraka. Przycisk od klimy jest wyłączony, nawiew wyłączony a sprężarka chodzi. Musiałem wyjąć przekaźnik nr 384 - przy jego wkładaniu sprężarka się włącza - mimo iż przycisk od AC i nawiew są wyłączone.. Po oględzinach wzrokowych przekaźnik wygląda na sprawny. Gdy na zapłonie nacisne przycisk od klimy - silnik nie chodzi to włącza się wiatrak klimy - czy tak ma być? Nie wiem gdzie szukać przyczyny samoczynnego właczania się sprężarki - wystarczy włączyć silnik i już się załancza sprężarka.
  4. ieble

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Nie no nie miałem strojenia. Tylko jak tak czytam jak to piszą że 20km po 216 dochodzi i że po tłoczku 11mm itp. Ja różnicy nie widze praktycznie żadnej.
  5. ieble

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    jak wrażenia? hm ciężko odpowiedzieć, bo szału jakiegos nie ma - założyłem tloczek 11mm i wałek jednocześnie..... NA chwile obecną tzn - Turbo awx, wtryski 216, tloczek 11mm, fmic, ssacy awx, wałek 028D - nie ma najmniejszych szans by podskoczyc do 2.5Tdi R5 (AEL lub AAT) - zaczynam wątpić w to że to kiedykolwiek pojedzie - no chyba że strojenie jakoś to poprawi.
  6. Mogłeś zainwestować w szersze opaski - mam nadzieję że masz na rurkach garbiki - inaczej będzie się to rozłączało. Ja na początku dałem takie same wąskie opaski - i przy zmainie na szerokie zauważyłem że pocieły mi one silikony. Oby się sprowowało.
  7. ieble

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Najwidoczniej tak. Dziekuje
  8. ieble

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Panowie mam pytanko. Zalozyłem wałek 028D - i dałem nowy simering o takich wymiarach jaki wyjąłem z wałkiem 028F - dziś dojechałem do pracy i widze że kapie mi olej - leci z simeringa na wałku rozrządu - czy ten simering ma być inny niż założyłem?
  9. Oki panowie będę kombinował bo fajnie było by wiedzieć jakie napięcia oferują w/w nastawniki bo ten mój z afn szału nie robi - 4160V max. Bedą dane na przyszłość jak mi sie uda.
  10. BANSHEE - wiem wiem - ale pytam bo może ktoś posiada taką wtyczkę np. zepsuty nastawnik to chętnie odkupię taki kabelek. Na swoim mam małe napięcia, ale auto uzytkuje na codzień i nie mam kiedy rozbierać swojego nastawnika, a tak mając wtyczke porobił bym napierw jeden potem drugi i wiedział bym który lepszy. Jak nie załatwie wtyczki to bede musiał stanąć i robić.
  11. Panowie nie ma nikt z was nie potrzebnej wtyczki z nastawnika od afn? Mam nastawniki renault hdk248 i hdk251 - z chęcią bym je sprawdził ale potrzebuję właśnie wtyczkę. Może ktoś posiada takową i mu zalega? Ja mam u siebie nastawnik hdk196 i napięcie max na nim to 4.160V ciekawią mnie te dwa z renault. Może ktoś wie abo ma jakiś schemacik jak podłączyć wiązke z renault z wtyczką z VW - nie chce rozbierać swojego nastawnika - potrzebna mi tylko wtyczka.
  12. Panowie jestem po przeszczepie tłoczka 11mm - i mam problem: 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Błąd pojawia się co chwile. Kąt mam ustawiony na 47-49, rozrząd na znakach....dziś rano silnik dość długo kręcił by odpalić.... rozrząd mam ustawiony jak na foto Wcześniej miałem "0" na kole ustawione po drugiej str niż na obrazku - ustawiłem jak na obrazku i nie wiem może przez to jest? Nie ma tam w tym okienku żadnego odniesienia, kreski itp.
  13. Rosa od 2.0 też jest lipa z hakiem i rzeźba w plastikach. Ten od 3.0 jest pojemniejszy od 2.0 i pisali że może być większy lag na nim ale nie wiem tego na 100%.
  14. Rosa pystasz o pcv - miałem kiedyś clio z silnikiem volvo b18ft - 1.7 z turbo i dolot był właśanie z pcv - silnik wciskał w fotel, jednak co chwile coś się rozłączało - nie było jak zrobić stożka jak to np w alu lub kwasie. Co do ic z a5 i scenica - mam u siebie z a5 i wszystko super jest spasowane, plastikowe boczki to coś złego - skoro dali je do a5 to chyba nie jest o jakaś tragedia. Są też minusy np zaczep do holowania a raczej jego brak. Nie wiem który jest wydajnieszy, mam z a5 i zamontowałem go bez problemu, działa jak należy a wszystkie info co potrzeba do montażu jest w tym temacie. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności