sagon Zgłoś #201 Napisano 13 Marca 2013 To załóż popychacze od sdi,sam jestem ciekawy,jak to będzie ze sobą współpracowało. Ja niedawno kupiłem nowe dedykowane dla afn-a.Innych nie zamierzam wkładać.Skoro na starych wałek z sdi cudów nie wyczynia,to na nowych,takich samych też powinno być dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #202 Napisano 14 Marca 2013 banshee czy u Ciebie te popychacze były przeznaczone przez producenta do Twojego silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #203 Napisano 14 Marca 2013 banshee czy u Ciebie te popychacze były przeznaczone przez producenta do Twojego silnika ? Tak, u mnie takie są montowane seryjnie i takie kupiłem. W sklepach jednak oferują te tańsze, cięższe i powiem szczerze że najpierw takie kupiłem bo sam nie wiedziałem. Na tych cięższych było słychać cykanie i je wymieniłem na te lekkie. Tylko taką różnicę zauważyłem pomiędzy nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #204 Napisano 14 Marca 2013 Na tych cięższych było słychać cykanie i je wymieniłem na te lekkie. Cykanie nie było spowodowane wagą popychaczy,tylko inną konstrukcją.W silnikach,dla których przewidziane są te cięższe popychacze,jak afn,nie ma po wymianie na nowe najmniejszego cykania. Cykanie spowodowane jest nadmiernym luzem,który wynika z innej budowy wewnętrznej popychacza. "Luz nadmierny skraca czas otwarcia zaworu, czyli zmniejsza efektywną moc silnika i trwałość całego rozrządu, a zwiększa hałaśliwość jego pracy. Z kolei przy luzie zbyt małym zawór się nie domyka, co skutkuje jego przyspieszonym wypalaniem się i również spadkiem mocy oraz pogorszeniem składu emitowanych spalin." Są popychacze z zabezpieczeniem wypływu oleju,z dolnym zasysaniem,labiryntowe.Każdy z nich ma inną budowę i charakterystykę pracy. Dlatego trzeba stosować takie,jakie są przewidziane dla danego silnika.A czy ktoś będzie się do zaleceń producenta stosował,to już jego sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #205 Napisano 14 Marca 2013 Udało mi się dostać wałek 028D za 30zł. Po rozmowie z Robertem pojechałem i zakupiłem w ciemno - Po pracy dodam foto. Jak bedzie szrot to trudno....strata nieduża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #206 Napisano 14 Marca 2013 Udało mi się dostać wałek 028D za 30zł Widziałem, pojawił się na allegro. Gratulacje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #207 Napisano 14 Marca 2013 Proszę oceńcie go czy jest sens zakładać: banshee ten nie był kupiony na allegro i napewno nie był wystawiony. Gość znalazł go w starych częściach gdzieś w szopie. Ja się zbytnio nie znam na ocenianiu wałków - na oko wygląda ok ale przydała by się wasza opinia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #208 Napisano 14 Marca 2013 Moim zdaniem, jeszcze polata, ja bym go zakładał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #209 Napisano 15 Marca 2013 Czy na czubkach krzywek są jakieś odpryski, wżery? Na zdjęciach cos widać, ale nie wiem co, bo nie sa za wyraźne. Jeśli coś się zaczyna wykruszać z niego to trzeba będzie za pół roku sprawdzić jego stan. Możesz zmierzyć wysokość całkowitą krzywki. W tym moim wałku sdi wydech ma 46,95 a ssący 46,6mm lub odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #210 Napisano 15 Marca 2013 banshee to tak wyszlo na foto dziwnie. Nic sie nie kruszy, nie ma odbarwień ani wżerów - takie załamanie światła sie porobiło. Ty masz wałek z 035E a ja 028D - wzniosy będą te same? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #211 Napisano 15 Marca 2013 Ty masz wałek z 035E a ja 028D - wzniosy będą te same? raczej 38E, żeby nikogo nie zmylić. Koledzy pojawił się wałek do wzięcia: http://allegro.pl/walek-rozrzadu-vw-golf-passat-1-9-td-028-d-wtr-2-i3101728414.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #212 Napisano 20 Marca 2013 Panowie mam pytanko. Zalozyłem wałek 028D - i dałem nowy simering o takich wymiarach jaki wyjąłem z wałkiem 028F - dziś dojechałem do pracy i widze że kapie mi olej - leci z simeringa na wałku rozrządu - czy ten simering ma być inny niż założyłem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #213 Napisano 20 Marca 2013 Uszczelniacz wałka ma taki sam rozmiar w obu przypadkach. B 068 103 085 E Musiałeś coś źle złożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #214 Napisano 20 Marca 2013 Najwidoczniej tak. Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #215 Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) Zalozyłem wałek 028D jakie wrażenia ? P.S. Ja dziś poległem ścigając się z Golfem 6 TSI, nie wiem jakiej mocy silnik bo chyba było kilka. Normalnie bida... Edytowane 20 Marca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #216 Napisano 20 Marca 2013 P.S. Ja dziś poległem ścigając się z Golfem 6 TSI, nie wiem jakiej mocy silnik bo chyba było kilka. Normalnie bida... Obstawiam, że był to 2.0 TSI 210, 235 lub R-ka 271KM Bo 1.8 TSI 160KM objedziesz jak chcesz tym setupem który masz pod machą. banshee 38E wrzucony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #217 Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) Obstawiam, że był to 2.0 TSI 210, 235 lub R-ka 271KM z zewnątrz zwykły, bez pakietu ospojlerowania. Dobrze, że nie 1.4 TSI Szedł łeb w łeb ale odpuściłem, bo ciemno i zimno się zrobiło. Poza tym pasek żadnych układów wspomagających głupotę nie ma. Jeszcze sprawdziłem, 2.0 to tylko GTI więc to nie ten. Jest 1.4 i 1.8 TSI. W takim razie mój pasztet słabo jeździ na tym setupie. Edytowane 20 Marca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #218 Napisano 20 Marca 2013 raczej 38E, żeby nikogo nie zmylić. Koledzy pojawił się wałek do wzięcia: http://allegro.pl/walek-rozrzadu-vw-golf-passat-1-9-td-028-d-wtr-2-i3101728414.html Zakupiony :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #219 Napisano 21 Marca 2013 jak wrażenia? hm ciężko odpowiedzieć, bo szału jakiegos nie ma - założyłem tloczek 11mm i wałek jednocześnie..... NA chwile obecną tzn - Turbo awx, wtryski 216, tloczek 11mm, fmic, ssacy awx, wałek 028D - nie ma najmniejszych szans by podskoczyc do 2.5Tdi R5 (AEL lub AAT) - zaczynam wątpić w to że to kiedykolwiek pojedzie - no chyba że strojenie jakoś to poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #220 Napisano 21 Marca 2013 A miales jakies strojenie wogole czy tylko sqm montaz gratow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach