serek Zgłoś #121 Napisano 28 Lutego 2013 (edytowane) kupuję od użytkownika forum VW a nie handlarza. Wałek pochodzi z zapasowego silnika, przebieg jakieś 50 tyś. przed wypadkiem. Na pewno wałek jest ten co trzeba bo ma wybity numer 38E. Edytowane 28 Lutego 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #122 Napisano 28 Lutego 2013 w którym miejscu wałka powinien być nabity numer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #123 Napisano 28 Lutego 2013 (edytowane) Jak dotrze zrób kilka fotek krzywek i wałka dla potomnych,jedną z numerem. A czy to 50kkm,czy 150,to stan wałka będzie identyczny. Numer wałka i umiejscowienie masz na fotce,którą zamieściłem kilka postów wcześniej,114ty post,druga fota.Między 1wszą,a 2gą krzywką,licząc od lewej. Edytowane 28 Lutego 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #124 Napisano 28 Lutego 2013 zdjęcia już mam tylko na razie samego numeru - zrobię fotki całego wałka jak przyjdzie. Co do przebiegu - jak ma 50kkm to przynajmniej miał jeszcze olej i ori popychacze w dobrym stanie, po 150kkm różnie to bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #125 Napisano 28 Lutego 2013 Najważniejsze,że zdobyłeś ten upragniony rarytas.Zawsze to kilka koni i niutów przybędzie.Wsadź przy okazji nowe popychacze,tylko od afn-a,bo nowsze vp mają już inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #126 Napisano 28 Lutego 2013 Brat usunął numer,bo miał namiary na gościa,który sprzedawał takie wałki.Sam u niego kupował wałek z caddy sdi.Dał za niego chyba 300 zeta. Wielu mysli ze ma walki z sdi a wcale ich nie maja np koledze Mnichowi taki sprzedali Bo ma numerek nabity 101H czyli walek 038 109 101 AH od silnika BSU BMM BLS czyli 1.9 tdi i 2.0 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #127 Napisano 28 Lutego 2013 Co sądzicie o tym; http://allegro.pl/glowica-kompletna-polo-1-9-sdi-golf-fabia-caddy-i3063471048.html Warto brać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #128 Napisano 28 Lutego 2013 Jak potrzebujesz całą głowice,to bierz.Jak chcesz ją kupić z uwagi na wałek,to szkoda kasy. Wielu mysli ze ma walki z sdi a wcale ich nie maja np koledze Mnichowi taki sprzedali Tylko,że mój brat,to Sławek,a nie Mnichu:marecek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #129 Napisano 28 Lutego 2013 A czy głowica z sdi podejdzie do tdi? I czym one różnią się od siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #130 Napisano 1 Marca 2013 Wsadź przy okazji nowe popychacze,tylko od afn-a,bo nowsze vp mają już inne w ubiegłym roku robiona głowica to i nowe popychacze były. Nie będę zakładał kolejnego kompletu bo te nawet nie zdążyły się wytrzeć pod wałkiem. Co sądzicie o tym; http://allegro.pl/glowica-kompletna-...063471048.html Warto brać? nie wiem po Ci ta głowica z tym wałkiem, tam nie ma 38E - co najwyżej 28 ---------- Dodano o 09:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:48 ---------- A czy głowica z sdi podejdzie do tdi? I czym one różnią się od siebie? niektóre głowice są takie same jak w tdi, kwestia numerów i mocy silnika SDI (te najmocniejsze miały głowicę tdi - przeważnie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #131 Napisano 1 Marca 2013 Tamten wałek za 199zł + film to 028E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #132 Napisano 1 Marca 2013 czy tylko kolega Rafał miał problem z podcinaniem uszczelki pokrywy na walku SDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #133 Napisano 1 Marca 2013 również podcinałem na wałku aaz nie ma takiego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #134 Napisano 1 Marca 2013 http://allegro.pl/show_item.php?item=2988711876 ten gościu ma nasze potrzebne wałki wystarczy napisać koszt 300 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #135 Napisano 1 Marca 2013 Tamten wałek za 199zł + film to 028E. To jest wałek z golfa III 1.9 sdi,oraz pochodnych 028 109 101 E Uszczelkę,a dokładnie pierścień po prawej stronie trzeba ściąć o 1mm. Te wałki po 300,to jak rozumiem,zamienniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #136 Napisano 1 Marca 2013 Tak zamienniki ale o takich samych krzywkach itp tak mi gościu powiedział zamiennik tego 38E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #137 Napisano 1 Marca 2013 To powiem Ci,że jak za taką cenę,to rewelacyjne nie będą. Taki zamiennik 38E z febiego kosztuje około 450 zeta,podobnie ruville. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #138 Napisano 1 Marca 2013 Może bd dobry nie wiadomo a cena też atrakcyjna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #139 Napisano 1 Marca 2013 1. Klicho, zawsze jest szansa 50/50 - możesz przejeździć na nim i 200tkm a może klęknąć po kilku tkm - dlatego płacisz 300 a nie 1300 zł za sprawdzony z ASO 2. sagon - ruville kosztuje ponad 1k pln w IC 3. mój wałeczek już do mnie jedzie, będzie po niedzieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #140 Napisano 1 Marca 2013 Czyli po prostu lepiej poświęcić czas i szukać używanej 38E ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach