GRZECHHH Zgłoś #121 Napisano 28 Lipca 2011 Niekoniecznie jest tak jak piszecie... Owszem można kupić już od 1zł podobne mikrostyki/przełączniki ale nie w porządnej wersji hermetycznej takiej jak oryginał. Taki za 1zł owszem będzie działał ale długo to raczej nie ze względu na ciężkie warunki pracy. Można taki hermetyczny kupić taniej: http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=V4NSUL#id_category%3D113049%26cleanParameters%3D1%26 Ten z allegro to model V4NST7UL, w TME po 10zł netto. Jest tez wersja z przewodami V4NSUL ale po 29zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #122 Napisano 17 Sierpnia 2011 Panowie, czytając te posty przyznam, że zrozumiałem z tego tyle, że mikrostyki padły. Moje pytanie, czy kupując taki zamek np http://allegro.pl/vw-passat-b5-golf-iv-bora-leon-zamek-drzwi-l-nowy-i1766901005.html i go wymieniając wszystko będzie działać ? tzn te brzęczyki światełka w środku itp czy to nie jest dobre rozwiązanie bo już mnie zmieszały te wszystkie wypowiedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #123 Napisano 17 Sierpnia 2011 Panowie, czytając te posty przyznam, że zrozumiałem z tego tyle, że mikrostyki padły.Moje pytanie, czy kupując taki zamek np http://allegro.pl/vw-passat-b5-golf-iv-bora-leon-zamek-drzwi-l-nowy-i1766901005.html i go wymieniając wszystko będzie działać ? tzn te brzęczyki światełka w środku itp czy to nie jest dobre rozwiązanie bo już mnie zmieszały te wszystkie wypowiedzi? jeśli zamek będzie sprawny to będzie działać chyba ze problem w przewodach siedzi nie w zamku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #124 Napisano 17 Sierpnia 2011 Panowie, czytając te posty przyznam, że zrozumiałem z tego tyle, że mikrostyki padły.Moje pytanie, czy kupując taki zamek np http://allegro.pl/vw-passat-b5-golf-...766901005.html i go wymieniając wszystko będzie działać ? tzn te brzęczyki światełka w środku itp czy to nie jest dobre rozwiązanie bo już mnie zmieszały te wszystkie wypowiedzi? Spróbuj najpierw przelutować punkty lutownicze w zamku !Na razie niczego nie kupuj.80% -zimne luty,20% mikrostyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #125 Napisano 13 Września 2011 Witam Podczepię się z podobnym problemem. U mnie zamek sam się zamyka, lampki pod drzwiami przednimi prawymi i lewymi nie świecą (próbowałem innych), podłoga była niestety zalana, a obudowa modułu fabrycznie źle złożona, przez co jeden ząbek nie "zaskakuje", u kierowcy nie było tak mokro, może nie wpłynęło... Zamek u kierowcy wyciągnąłem, rozebrałem, dokładnie oglądnąłem i nie widzę uszkodzeń czy też niepewnych miejsc. Załączam plik z pomiaru błędów VAGiem oryginalnym HEX-CANem jeśli coś to zmienia, tyle że zamek kierowcy był odłączony i jeśli trzeba będzie to go podłącze ale już jutro i sprawdzę czy będą inne błędy, ale na razie chciałbym się upewnić czy może on być sprawny, co tu mogło się jeszcze stać, mikrostyki i luty eleganckie, nie przepalone, może być coś co oko nie zobaczy? Mam na stanie zamek tylny prawy gdyby trzeba było przeszczep robić. Aha i tak nawiasem od czego jest taka plastikowa biała podkładeczka w zamku bo wypadła mi ze środka gdzie jest płytka i nie wiem gdzie ją ułożyć. LINK: http://www.megaupload.com/?d=X28KX7MZ i wersje mam 3BG, mogłem źle wybrać, dopiero 2 raz podłączam VAGa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #126 Napisano 13 Września 2011 LINK: http://www.megaupload.com/?d=X28KX7MZ Plik jest chwilowo niedostępny. Spróbuj ponownie później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #127 Napisano 13 Września 2011 (edytowane) Plik jest chwilowo niedostępny. Spróbuj ponownie później. http://www.przeklej.pl/plik/log-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx-xxxxxxxxkm-01-txt-0032bmcof03p Coś nie tak z MU... Dodam, że nie świeci mi się kontrolka otwarcia drzwi przednich lewych i prawych, tylne działają. Przód lewe próbowałem i świeciły się jak były po prostu nie domknięte, prawe już nie pamiętam. Rozbierałem kiedyś całą wykładzinę moduł nie był w wodzie a przewody jak pamiętam wyglądały w porządku. Edytowane 13 Września 2011 przez dawids20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #128 Napisano 13 Września 2011 Sprawdzałeś wtyki w module komfortu,wiązkę idącą z modułu na odcinku około metra? Jak wygląda sam komfort,ścieżki,ślady korozji-mówiłeś,że był zalany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dodix Zgłoś #129 Napisano 13 Września 2011 Mysle ze sam zamek do ogladniecia i mikrostyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #130 Napisano 13 Września 2011 Sprawdzałeś wtyki w module komfortu,wiązkę idącą z modułu na odcinku około metra? Sprawdzałem cały moduł, obudowę, i na moje oko woda tam siedzieć nie mogła, śladów nie ma żadnych, najbliższe wiązki jak mówię dokładnie się nie przyglądałem ale nie było na pewno przerwań itp... Jak wygląda sam komfort,ścieżki,ślady korozji-mówiłeś,że był zalany. Nic z tych rzeczy, wyciągałem całą wykładzinę, ślady delikatnej korozji były po prawej w tylnym rogu, ale tu było widać, że przez filtr szło tego trochę. Po lewej w zasadzie nie było oznak wody, jedynie to że wiedziałem, iż tam była, no troszkę było wilgotno i tyle. Obudowa nie była jakaś mokra, śliska itp. Mogę jutro złożyć zamek i podłączyć oraz wrzucić log ale jak mówię, dobrze by było gdybyście powiedzieli co w nim mogę jeszcze sprawdzić/zrobić, żeby to już złożyć a nie rozbierać kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #131 Napisano 13 Września 2011 Pisałem o śladach korozji w samym module i na jego wtyczkach.Korozja to nie tylko ruda rdza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #132 Napisano 13 Września 2011 Pisałem o śladach korozji w samym module i na jego wtyczkach.Korozja to nie tylko ruda rdza. Takiej tym bardziej nie ma. Wiem, że nie tylko rdza ale jakoś nie przyszło mi to na myśl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #133 Napisano 13 Września 2011 mikrostyki i luty eleganckie, nie przepaloneUwierz mi, tego czasami nie widać a jednak te punkty lutownicze są winne usterki.Przelutuj je dobrze, spoiwem lutowniczym z topnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #134 Napisano 13 Września 2011 Uwierz mi, tego czasami nie widać a jednak te punkty lutownicze są winne usterki.Przelutuj je dobrze, spoiwem lutowniczym z topnikiem. Dobra dzięki jutro przelutuje wszystkie 4 mikrostyki oraz dla pewności te dwa kabelki jak i wtyczkę, więcej pewnie nie da się przy zamku zrobić, więc też go złożę i podłączę do auta, po czym wrzucę na forum log z błędami. Aha jeszcze jedna rzecz, ten zamek jest główny, ale czy tak samo może być u pasażera i na tyłach, bo u pasażera lampka nie świeci, a z tyłu po lewej w czasie jazdy miałem czasem wrażenie, że coś tam stuka/przełącza się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #135 Napisano 13 Września 2011 Aha jeszcze jedna rzecz, ten zamek jest główny, ale czy tak samo może być u pasażera i na tyłach, bo u pasażera lampka nie świeci, a z tyłu po lewej w czasie jazdy miałem czasem wrażenie, że coś tam stuka/przełącza się... Tak,może być to samo,niestety...(dużo do rozbiórki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #136 Napisano 13 Września 2011 Tak,może być to samo,niestety...(dużo do rozbiórki). Ehh nie pocieszyłeś mnie ;( Z tyłami chyba dam spokój bo już rozbierałem je 3 razy, teraz ładnie jest na silikonie a boję się trochę o szybę bo te kołki to ciężko wepchnąć w siebie i trzymałem od tyłu nitem, ale musi on się trochę zgiąć żeby wypadł, a to trochę ryzykowne. Jeszcze o jedno zapomniałem zapytać, wypadła mi taka tulejka/podkładka mała plastikowa, biała o śr. ~1cm, gr. 3mm, była tam gdzie płytka tylko nie wiem dokładnie gdzie siedziała, nie orientujecie się? bo nie widzę miejsca gdzie by pasowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #137 Napisano 13 Września 2011 Jeszcze o jedno zapomniałem zapytać, wypadła mi taka tulejka/podkładka mała plastikowa, biała o śr. ~1cm, gr. 3mm, była tam gdzie płytka tylko nie wiem dokładnie gdzie siedziała, nie orientujecie się? bo nie widzę miejsca gdzie by pasowała. Sprawdź tu na zdjęciach może coś znajdziesz:http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #138 Napisano 14 Września 2011 (edytowane) Dobra dzięki jutro przelutuje wszystkie 4 mikrostyki oraz dla pewności te dwa kabelki jak i wtyczkę Kolego a co z 5 mikrostykiem, tzn. tym w części mechanicznej zamka? Dochodzą do niego dwa kabelki, chyba te, o których piszesz. Jeżeli on niezbyt dobrze przewodzi i jest na nim opór, to moduł odbierze jakby drzwi się nie otworzyły i zamyka zamek po pewnym czasie - z tego co piszesz to zrozumiałem, że tak właśnie masz u siebie. Gdyby tu był problem to możesz go wymienić na mikrostyk v4nst7ul - są na alledrogo, ale w tme i jego sklepach można kupić za połowę ceny... Widzę, że kolega GRZECHHH podał też wyżej oznaczenie tego mikrowłącznika, rzeczywiście w tme jest po 9,99, ale tam zakupy można zrobić dopiero od 70 zł wzwyż, w sklepie koszt to 11,99 - i tak mniej niż na allegro (około 26 zł) Edytowane 14 Września 2011 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawids20 Zgłoś #139 Napisano 15 Września 2011 Kolego a co z 5 mikrostykiem, tzn. tym w części mechanicznej zamka? Dochodzą do niego dwa kabelki, chyba te, o których piszesz. Jeżeli on niezbyt dobrze przewodzi i jest na nim opór, to moduł odbierze jakby drzwi się nie otworzyły i zamyka zamek po pewnym czasie - z tego co piszesz to zrozumiałem, że tak właśnie masz u siebie. Gdyby tu był problem to możesz go wymienić na mikrostyk v4nst7ul - są na alledrogo, ale w tme i jego sklepach można kupić za połowę ceny...Widzę, że kolega GRZECHHH podał też wyżej oznaczenie tego mikrowłącznika, rzeczywiście w tme jest po 9,99, ale tam zakupy można zrobić dopiero od 70 zł wzwyż, w sklepie koszt to 11,99 - i tak mniej niż na allegro (około 26 zł) Dzięki za informację, ale mógł byś mnie oświecić gdzie ten 5 mikrostyk? Ja kabelki mam po prostu przylutowane do płytki. Drugiego końca kabla nie rozbierałem bo nie wiem czy to w ogóle część rozbieralna była. Teraz złożyłem zamek, skręciłem to i powiem szczerze na razie nie chce mi się za to zabierać bo nie narzekam. A objawy sprawdziłem i wygląda to tak: - Gdy otwieram samochód i drzwi kierowcy to po chwili zamykają mi się wszystkie zamki prócz kierowcy (nie wiem może tak ma być?) Z tym, że dzisiaj tego problemu nie zauważyłem, a kilka razy otwierałem drzwi i przez dłuższą chwilę były otwarte - następna sprawa nie świecą żarówki pod boczkiem kierowcy i pasażera - na podsufitce nie działa lampeczka po lewej stronie (tą muszę jeszcze sprawdzić czy się nie zużyła) - tak nawiasem to są również problemy z podświetlaniem głównym tym nad lusterkiem, muszę ustawić między pozycję 0 a otwarcia drzwi, wtedy świeci cały czas, inaczej w ogóle nie reaguje, może ma to coś wspólnego... Luty w zamku poprawiałem, ale było to ich nadtopienie i zlały się lepiej, wydaje mi się, że to wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #140 Napisano 15 Września 2011 Dzięki za informację, ale mógł byś mnie oświecić gdzie ten 5 mikrostyk? Ja kabelki mam po prostu przylutowane do płytki. Drugiego końca kabla nie rozbierałem bo nie wiem czy to w ogóle część rozbieralna była. Teraz złożyłem zamek, skręciłem to i powiem szczerze na razie nie chce mi się za to zabierać bo nie narzekam. A objawy sprawdziłem i wygląda to tak: - Gdy otwieram samochód i drzwi kierowcy to po chwili zamykają mi się wszystkie zamki prócz kierowcy (nie wiem może tak ma być?) Z tym, że dzisiaj tego problemu nie zauważyłem, a kilka razy otwierałem drzwi i przez dłuższą chwilę były otwarte - następna sprawa nie świecą żarówki pod boczkiem kierowcy i pasażera - na podsufitce nie działa lampeczka po lewej stronie (tą muszę jeszcze sprawdzić czy się nie zużyła) - tak nawiasem to są również problemy z podświetlaniem głównym tym nad lusterkiem, muszę ustawić między pozycję 0 a otwarcia drzwi, wtedy świeci cały czas, inaczej w ogóle nie reaguje, może ma to coś wspólnego... Luty w zamku poprawiałem, ale było to ich nadtopienie i zlały się lepiej, wydaje mi się, że to wystarczy. Może coś nie łączy jednak w zamku sprawdzałeś miernikiem przejście ?? Bo jak twierdzisz że tam wszystko ok to moduł komfortu Ci zostało sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach