Skocz do zawartości
wasil1

Mikrostyk (mikrowłącznik) w drzwiach

Rekomendowane odpowiedzi

A drzwi rygluje czy nie??

Tzn czy po jakimś czasie od zamknięcia można drzwi otworzyć od środka klamką??

Tego nie sprawdziłem, jutro obczaję.

 

 

To że lampka w końcu zgaśnie to norma.

Nawet jak zostawisz otwarte drzwi (uchylone)

to lampka po jakimś czasie zgaśnie.

No teraz wydaje mi się że dość szybko gaśnie, ale może mi się wydawać. Wcześniej była dyskoteka (świeci gaśnie przygasa świeci i w kółko), a jak się zaświeciła to już na bardzo długo. Nie jest problem zamek rozebrać, bo i tak będę robił z przodem, ale nie bardzo mam pomysł co w nim grzebać:P

 

Masz może zdjęcie tego mikrostycznika? Bo nie bardzo zakumuje który to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale gaśnie zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce?

No właśnie o to chodzi że nie gaśnie. I ciężko jeździć szczególnie w nocy jak te kilkanaście sekund światło się świeci.

 

Kurde nie wiem dalej. On jest jako tako niewymienialny i nierozkręcalny chyba. Jeszcze zrobię jedno podejście z lutowaniem i może tym razem nie znajomek będzie lutował, a ja:P

 

Jeszcze popatrzę na te kabelki może one tam coś nie bardzo. Jeśli to będzie wyglądało ok, to niestety ale chyba zamek do wymiany.

 

Dziwi mnie tylko, że jak go rozkręciliśmy jeszcze raz i złożyliśmy, to działał 2 dni:P

Edytowane przez _chris_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

99% mikrostyk

 

Miałem to samo, ale w odwrotną stronę.

Wymieniłem i śmiga wtedy kiedy ja chce:-)

 

 

Ja kupiłem to na kablach:

http://www.tme.eu/html/PL/mikroprzelaczniki-serii-v4nc-i-v4n-firmy-saia-burgess/ramka_1486_PL_pelny.html

 

drobna przeróbka i bez problemu pasuje

Edytowane przez nikej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniłem i śmiga wtedy kiedy ja chce:-)

Da się wymienić sam ten mechaniczny mikrostyk w tej drugiej stronie zamka? (nie w tej z płytką?)

 

ten na rysnukuDoorLocks7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da się

 

Drobna przeróbka zamiennika i śmiga

Nie ma oryginałów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam w moim pasku sa tekie objawy jak otworze drzwi pasarzera:

1. nie zapalaja sie swiatla wewntarz jak i pod drzwiamy

2. komputer nie sygnalizuje o otwartych drzwiach

3. przy zapalonych swiatlach jak otworze te drzwi nie sygnalizuje

4. od srodka jak zamykam to wszystkie drzwi sie zamykaja ale po chwili te od pasarzera sie otwieraja

5. centralny dziala oki

 

Co to moze byc bo juz sie pogubilem jedni pisza ze mikrowlacznik drudzy ze modul prosze o pomoc.

PS. jak wcisne kilkakrotnie otwieranie drzwi na pilocie to sie zapala swiatlo i wszystko jest oki ale czasami tylko tak sie dzieje.

 

za pomoc bardzo dziekuje

 

Trochę już minęło od Twojego postu... ale może ktoś inny się dopiszę od rana czytam forum i przeszukuję mam te same objawy... mikrostyk albo zimne luty mówicie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem nie w swoim Passacie a w żony Seacie Ibizie z 2006 roku, podbiera mi prąd skubana, wystarczy że postoi 2-3 dni i nie ma czym odpalić auta. Jednak nie jest tak zawsze, bo nie kiedy nawet po tygodniowym postoju odpala bez najmniejszego problemu.

Do czego zmierzam, po otwarciu drzwi kierowcy nie zapala się światło na podsufitce, nie działa też brzęczyk świateł ale drzwi z pilota zamyka bez problemu, czyli problem jest w zamku jak mniemam. Czy jest jednak możliwe żeby zamek robił mi robotę jeżeli chodzi o podkradanie prądu??? Próbowałem sprawdzać miernikiem pobór prądu na postoju - po kolei wyciągałem bezpieczniki - ale nic szczególnego nie zauważyłem a jednak prąd ginie, nie zawsze ale ginie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem coś pobiera mi prąd i po 3 dniach postoju rozładowuje aku wyskoczył błąd zamku strona kierowcy

dodam że tez przestał działać brzęczyk i mruganie swiatłami w sobotę muszę zaglądnąć do tego nieszczęsnego zamka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopię trochę temat, mam mały problem z oświetleniem wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. Mianowicie - w sumie ono działa, ale tylko w momencie gdy zamek w drzwiach cofnę lekko w kierunku zamknięcia, nie działa wcale przy pozycji otwartej. Tak jakby łapie nie w tej pozycji co trzeba. Jakiś pomysł od czego zacząć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakiś pomysł od czego zacząć?
Od zamka.

Mikrostyki i dźwignie je naciskające. Być może luty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz zdjęcie wyżej . Szwankuje Ci mikrostyk na osobnych kabelkach , może jest wytarty i nie styka . Tylko jego wymiana coś pomoże .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie jest też problem z drzwiami kierowcy a konkretnie z tym mikrostykiem( brak oświetlenia, komputer nie wyświetla otwartych drzwi, brak podświetlenia u spodu drzwi i brak brzęczka zapalonych świateł). Odkrylem jednak ze jak zamkne drzwi ale beda one nie domknięte i z miejsca kierowcy pchne boczek tak jakbym chcial otworzyc drzwi to wszystkie wyżej wymienione elementy działaja. Macie jakiś pomysł? Mikrostyk? zimne luty? Czy może jakaś inna rzecz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie do wymiany był mikrostyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkopię trochę temat, mam mały problem z oświetleniem wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. Mianowicie - w sumie ono działa, ale tylko w momencie gdy zamek w drzwiach cofnę lekko w kierunku zamknięcia, nie działa wcale przy pozycji otwartej. Tak jakby łapie nie w tej pozycji co trzeba. Jakiś pomysł od czego zacząć?
Od zamka.

Mikrostyki i dźwignie je naciskające. Być może luty.

Zobacz zdjęcie wyżej . Szwankuje Ci mikrostyk na osobnych kabelkach , może jest wytarty i nie styka . Tylko jego wymiana coś pomoże .

i cały ten wątek.

.................

 

 

Koledzy u mnie jest też problem z drzwiami kierowcy a konkretnie z tym mikrostykiem( brak oświetlenia, komputer nie wyświetla otwartych drzwi, brak podświetlenia u spodu drzwi i brak brzęczka zapalonych świateł). Odkrylem jednak ze jak zamkne drzwi ale beda one nie domknięte i z miejsca kierowcy pchne boczek tak jakbym chcial otworzyc drzwi to wszystkie wyżej wymienione elementy działaja. Macie jakiś pomysł? Mikrostyk? zimne luty? Czy może jakaś inna rzecz?

 

:wmorde

Zamknijcie ten temat.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega tomnik ma rację . Brak słów .... :sciana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz i sorka bo nie zauważyłem że kolaga dziadzior1 mial ten sam problem i otrzymal odpowiedz. Podjade na Plac Grzybowski i mam nadzieje ze ludzie zajmujacy sie tam zamkami ogarną temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ludzie zajmujacy sie tam zamkami
A konkretnie to co tam jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Także mam problem z mikrostykiem drzwi kierowcy. Kilka dni temu zaczął szwankować. Najpierw pokazywał drzwi jako zamknięte, jak ustawiłem zamek w pozycji środkowej to pokazywały się otwarte. Obecnie coś się schrzaniło i teraz ciągle pokazuje jako otwarte, co skutkuje tym, że nie mogę zamknąć samochodu pilotem, a zamka na kluczyk u mnie nie ma, jest tylko na klapie bagażnika. Sam mikrostyk kupiłem, jednak żaden warsztat nie chciał mi tego wymienić, ewentualnie cały zamek za który zaśpiewali 700 zł za nowy. Oczywiście wyśmiałem kolesia... Problem jest bardziej złożony, ponieważ jestem u teściów na święta i jutro wracam do Niemiec do Flensburga. A tam ceny za usługi mechaniczne są kilka razy wyższe, poza tym nie znam tam nikogo kto mógłby to wymienić. Chciałem sam to zrobić, ale zatrzymałem sie na odkręceniu blachy do której przymocowane są prowadnice szyby. Nie wiem jak to zrobić. Czy szybę także trzeba wyjąć? Wiem, że temat był już wałkowany ale niestety nie mam tutaj komputera, a szukanie w necie przez telefon jest mało komfortowe. Czy pomógłby mi ktoś się z tym uporać lub ewentualnie podesłał linka do jakiegoś dobrego tutoriala? Ewentualnie podzielił sie własnym doświadczeniem? Proszę o priv. Za wszelką chęć pomocy będę wdzięczny.

 

Dodam, że znalazłem jakiś tutorial anglojęzyczny z jakiegoś wątku na naszym forum, ale nie był on opisany dostatecznie szczegółowo, ponadto drzwi które tam były rozbierane różniły się od moich. Nie było tam tylu kabli co u mnie.

 

Ponadto nie wiem czy to ma związek z mikrostykiem, alew tym samym czasie zwariowały mi lusterka, tzn jak ustawiam prawe, to ustawia się ok i wszystko działa, a jak ustawiam lewe to ustawiają się oba. Czym to może być spowodowane? Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności