kuebk Zgłoś #241 Napisano 2 Czerwca 2014 Zacznij od napisania czegos wiecej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #242 Napisano 3 Czerwca 2014 Ja zdecydowałem ze kupuje nowy. Wychodzi taniej niż wycięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #243 Napisano 3 Czerwca 2014 Nowy DPF taniej niz wyciecie ?? Powiedz gdzie i za ile ? Ja zdecydowałem ze kupuje nowy. Wychodzi taniej niż wycięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #244 Napisano 3 Czerwca 2014 Nowy 5790 a teraz w ASO Szczecin jest promocja.....5300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #245 Napisano 3 Czerwca 2014 Na allegro 1150zł a jak odeślesz stary to dostajesz jeszcze zwrot. Kilka postów wcześniej była chyba o tym mowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #246 Napisano 3 Czerwca 2014 Zwrot czego tych 1150 ?? pokaż linka tego dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #247 Napisano 3 Czerwca 2014 Taa, dopłacą ci jeszcze.... Zwrot ustalonej kwoty dają za stary DPF jak im odeślesz )) A o samej aukcji było w poście 158 albo tu masz http://allegro.pl/show_item.php?item=4243730611 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #248 Napisano 3 Czerwca 2014 Taa, dopłacą ci jeszcze....Zwrot ustalonej kwoty dają za stary DPF jak im odeślesz )) A o samej aukcji było w poście 158 albo tu masz http://allegro.pl/show_item.php?item=4243730611 To podróba ciekawe co wrzucili w środek czy chociaż marnej jakości monolit. Nie porównuj do oryginału:jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #249 Napisano 3 Czerwca 2014 To podróba ciekawe co wrzucili w środek czy chociaż marnej jakości monolit I wszystko w temacie. Powodzenia w zakupie mimo wszystko życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #250 Napisano 3 Czerwca 2014 Dziękuję. 2 lata gwarancji jest. Nie widziałem złych opinii na temat tego produktu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #251 Napisano 3 Czerwca 2014 no to znów (po jakimś czasie) się włączę. jestem 1,5 roku po wycięciu dpf i zrobieniu programu - problemów ZERO a przebieg wciąż rośnie - aktualnie 241 tys km. więc jak to się mówi: POLECAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #252 Napisano 3 Czerwca 2014 Jestem tego samego zdania. Skoro już popiołu tyle że szkoda kasy na wypalanie tego...Najlepiej wyciac i spokój. Nawet koledzy z ASO to doradzają - oczywiście po cichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #253 Napisano 4 Czerwca 2014 Mnie tylko ciekawi czy ktoś ma oryginalnego DPF-a i przebieg powyżej 400 tys. km ? U mojego brata w korporacji taxi jeździ taki jeden sam stałem koło tego auta. 2007 rok pewnie BMP. Jakiś dobry egzemplarz mu się trafił . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #254 Napisano 4 Czerwca 2014 Jesli juz mowa o wymianie DPFa na nowy to czy ktos kupowal w tuneforce/dpfserwis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #255 Napisano 4 Czerwca 2014 Ciekaw jestem jak chemią da sie usunąć popiół skoro nawet producent takiego środka pisze, że służy on do usuwania sadzy... Proponuje zapoznać sie z budową DPFa i przestać opowiadać bzdury Pewnie jakąś cześć popiołu da sie usunąć chemia ale tylko po fizycznym wyjęciu filtra z samochodu i wkładu z puszki...chciałbym tylko dodać, że wylewanie takiej żarącej chemi "do ogródka" jest gorsze niż jazda bez DPFa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLopat Zgłoś #256 Napisano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Witam, Kilka miesięcy temu Koledzy pisali o możliwości wyjęcia DPF-u bez konieczności opuszczania kołyski przy silniku BMR. Jeśli to nie jest wielka tajemnica, to prosiłbym o parę zdjęć i opis manewru, pewnie przyda się także innym przy demontażu. Co do płynów czyszczących wnętrze DPF z popiołu, to wynalazki "kominkowe" bazują na wodorotlenku sodowym lub potasowym (soda kaustyczna), a reklamowany płyn "DPF F... Fluid" - węglan sodowy, fosforan trójsodowy i polikrzemian. Dlatego pierwsze płuczą w godzinę (ale rozpuszczają wkłady z metali kolorowych), a drugi - 8 godzin, ale podobno bezpieczniejszy. Pozdrawiam, Piortr Edytowane 17 Czerwca 2014 przez PLopat uzupełnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #257 Napisano 18 Czerwca 2014 A ja właśnie wymieniam na nowy i dam wam znać jak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #258 Napisano 18 Czerwca 2014 nie chce by zabrzmiało to jak reklama ale słyszeliście Panowie o dodatkach które mają pomóc w problemach z zapychającym się dpfem? Ktoś to testował czy pic na wodę/rosyjska technologia przy współpracy z NASA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #259 Napisano 18 Czerwca 2014 Rosja/NASA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mirek71 Zgłoś #260 Napisano 22 Czerwca 2014 Witam wszystkich i prosze o pomoc. Moj passat 2.0 tdi 2004 pierwszy z fabrycznie montowanym mokrym filtrem DPF. Jezdzil trzy lata bez usterki za to teraz nadrabia. Zaczelo sie od dziwnych sykow w silniku po dodaniu gazu, mechanik stwierdzil, ze przewody dochodzace do filtra DPF sa dziurawe, jakby wytopione. Po ich wymianie na drugi dzien okazalo sie , ze powodem jest zapchany filtr , proby jego oczyszczenia okazaly sie bezskuteczne. po wymianie na nowy DPF-na pewno nie oryginalny auto jezdzilo pare dni jednak zapalala sie kontrolka od swiec zarowych-mrugala, a auto przechodzilo w stan awaryjny- 2500 obrotow i nic wiecej. Nastepnym krokiem bylo czyszczenie a nastepnie wymiana turbiny- pewno tez podroba. potem wsszystkie mozliwe czujniki a auto dalej nie jezdzi, caly czas pokazuje bledy. po tych wszystkich wymianach bardzo wzroslo tez cisnienie turbiny- duzo ponad norme. Jeden z mechanikow pokazal mi tez jakas kostke ,ktora byla gdzies przy silniku, pytajac czy auto mialo jakis czip- a ja skad mam to wiedziec? Nikt nie ma pomyslu na to co to moze byc, moze ktos z was mial podobny problem i ma pewne przypuszczenia. Poza tym plyn do filtra byl dolewany a i warsztat jest sprawdzony, do tej pory same pochwaly. Bede wdzieczny za wskazowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach