hammer Zgłoś #41 Napisano 17 Września 2013 Zgadzam się z twoją opinią. Passat nigdy nie porywał stylistyką, gdy pierwszy raz zobaczyłem b6, postanowiłem, że go kupię i nie żałuję, nawet chciałem kupić następce póki go nie zobaczyłem. B7 jest brzydkie, a i b8 szału nie robi, może CC będzie lepsze. Nic dodać nic ująć... B5 ładny, B5 FL jeszcze ładniejszy, B6 zwłaszcza CC ze swoim ociekającym chromem wyrazistym przodem najładniejszy w historii. Obecny B7 jest wstrętny a B8 na zdjęciach szału nie robi ale o niebo ładniejszy od B7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #42 Napisano 18 Września 2013 Jeszcze troszkę czasu zostało, to może ulepią coś dla Ciebie ... 3.2 albo 3.6 :spadam Teraz to ci będzie ciężko dogodzić, jak pod butem 3.2 i 250 kucyków Nie chodzi o jakieś specjalne dogadzanie. Po prostu nie leży mi charakterystyka doładowanych silników. Dla mnie V6 to minimum do dupowozu aby w miarę komfortowo przemieszczać się po PL drogach. Jak ktoś chce mały silniczek z turbiną lub diesla to ma go od razu, dla mnie od samego początku powinien być też jakiś V6. Ideałem byłby V8 o jakiejś sensownej pojemności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #43 Napisano 18 Września 2013 będziesz musiał zmienić markę, niekoniecznie grupę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #44 Napisano 18 Września 2013 niestety nie tak łatwo kupić coś takiego. Spoko, zostaje jeszcze SRT8 Ale trzymając się tematu wydaje mi się że trochę VW traci przez taką proeko politykę silnikową i usilne podążanie za modą. Nie mówię tu o PL rynku ale o innych (bogatszych) krajach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #45 Napisano 18 Września 2013 Oby nowy Passat miał w pełni ledowe przednie lampy... Jakoś się tak na nie nakręciłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #46 Napisano 18 Września 2013 Oby nowy Passat miał w pełni ledowe przednie lampy... Jakoś się tak na nie nakręciłem. no mozliwe ze ma i nie ma bo ledowe reflektory nie wymagają spryskiwaczy a ten pasek wiadac ze ma chyba ze to maxx opcja dodatkowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKI4MOZA Zgłoś #47 Napisano 19 Września 2013 Nie podniecajcie się prasowymi spekulacjami i zabawami Photoshopem przez grafików. Jeszcze rok do premiery samochodu, więc to co oglądamy jest wciąż odległe od ostatecznego kształtu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #48 Napisano 20 Września 2013 co za c***nia z grzybnią. I żadnego silnika nie ma. Musze Cie Witku zmartwić... Jak powiedział Mark Trahan (wiceprezes Volkswagen Group of America) w wywiadzie dla portalu Detroit News, w ciągu trzech najbliższych lat niemiecki producent wycofa ze swojej oferty silniki wolnossące. Choć nie jestem wielkim zwolennikiem idei downsizingu, to rozumiem ruch Volkswagena. Firma w swojej gamie nadal posiada takie silniki jak amerykański 2,5-litrowy motor benzynowy, który pomimo dużej pojemności osiąga jedynie 170 KM. Podobną moc jednostki VW osiągają już z pojemności 1,4 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #49 Napisano 22 Września 2013 Wszystko jest ładne ale jak przejdziemy do elektryki no to juz nie bedzie tak ciekawie auto jest nie do modowania z uwagi ze vw zabezpieczył auta przed modyfikacjami tak jak golfa 7 bez aso nie zrobimy nic. Cała elektronika będzie z golfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #50 Napisano 22 Września 2013 Wojtek, no przecież o to chodzi!!! Obyś tylko przypadkiem czegoś sobie sam nie naprawił. Zresztą chyba wszystkie koncerny zmierzają w tym kierunku, aby jak najbardziej utrudnić życie użytkownikowi, a i żywotność auto dostosować do okresu gwarancyjnego. Dlaczego, ano serwisować musisz w ASO bo straszą cię, że stracisz gwarancję, a jak się skończy to zacznie się sypać i wtedy dopiero będziesz dostarczycielem kasy. Czasy kiedy można było sobie samemu w garażu zmienić olej czy klocki hamulcowe powoli odchodzą w niepamięć, bo nawet do tak prostych(wydawałoby się) czynności bez komputera nic nie zrobisz. Dlatego elektronika i wszelkiego rodzaju zabezpieczenia zbliża się wielkimi krokami. A co do samego "B8" to jeszcze jest trochę czasu i zobaczymy co się wykluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #51 Napisano 22 Września 2013 będzie więcej tematów na forum nie wiem jak golf 7 ale najnowsza A4 (poliftowa) ma sporo cieńsze blachy niż np. B6 . Pogratulować takiego odchudzania... Golf 7 ma ciensze blachy i aluminium w silniku, dlatego rzeczywiście jest 100 kg lzejszy, tylko nie wiecie ze te ciensze blachy to cud technologii. I tak w Golfie 6 bylo A- blachy o wysokiej wytrzymałości - 66% B- blachy o b. Wysokiej wytrzymałości - 6 % C - blachy o ultrawysokiej wytrzymałości (tj wiecej niz 1000 Mpa) - 0% a w Golfie 7 macie A - 80% B - 26% C - 9% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #52 Napisano 22 Września 2013 Czyli w golfie 7 mamy 115% blach dobrej wytrzymałości... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX1reme Zgłoś #53 Napisano 22 Września 2013 I tak w Golfie 6 bylo A- blachy o wysokiej wytrzymałości - 66% B- blachy o b. Wysokiej wytrzymałości - 6 % C - blachy o ultrawysokiej wytrzymałości (tj wiecej niz 1000 Mpa) - 0% a w Golfie 7 macie A - 80% B - 26% C - 9% Rozumiem, że w golfie 6 pozostałe 28% to był plastik i inne tworzywa, ale w 7 to Ci się już sama blacha do 115% zsumowała EDIT Widzę, że kolega wyżej już mnie ubiegł z analizą zawartości blachy w samochodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #54 Napisano 23 Września 2013 Musze Cie Witku zmartwić...Jak powiedział Mark Trahan (wiceprezes Volkswagen Group of America) w wywiadzie dla portalu Detroit News, w ciągu trzech najbliższych lat niemiecki producent wycofa ze swojej oferty silniki wolnossące. Choć nie jestem wielkim zwolennikiem idei downsizingu, to rozumiem ruch Volkswagena. Firma w swojej gamie nadal posiada takie silniki jak amerykański 2,5-litrowy motor benzynowy, który pomimo dużej pojemności osiąga jedynie 170 KM. Podobną moc jednostki VW osiągają już z pojemności 1,4 litra. Wiem, wiem dlatego nigdy więcej fałweja. B6 kupiłem bo szybko potrzebowałem auta. I to był błąd. Lepiej było wziąć coś z wypożyczalni i spokojnie poszukać czego, co nie trzeszczy. I jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #55 Napisano 23 Września 2013 Wiem, wiem dlatego nigdy więcej fałweja. B6 kupiłem bo szybko potrzebowałem auta. I to był błąd. Lepiej było wziąć coś z wypożyczalni i spokojnie poszukać czego, co nie trzeszczy. I jeździ. tylko wez pod uwage, zenie wszyscy maja tak nabitą sakwe jak Ty i koszty ubezpieczenia, oraz paliwa maja znaczenie. Takze w tym wypadku takie pojemnosci jakie bedaw nowym pasku sa uzasadnione, oraz kryzys itd w koncu to VOLKSwagen chociaz watpie zeby nie dali jednej jednostki typowo dla Ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #56 Napisano 26 Września 2013 tylko wez pod uwage, zenie wszyscy maja tak nabitą sakwe jak Ty i koszty ubezpieczenia, oraz paliwa maja znaczenie.Takze w tym wypadku takie pojemnosci jakie bedaw nowym pasku sa uzasadnione, oraz kryzys itd w koncu to VOLKSwagen chociaz watpie zeby nie dali jednej jednostki typowo dla Ciebie Nie chodzi o nabitą sakwę czy nie. Jeśli policzyć uczciwie wszystkie koszty (paliwo, naprawy) to nie wiem czy V6 wyjdzie drożej niż uturbiona benzyna R4. Nie stać mnie na naprawy diesla dlatego kupuję dużą benzynę. IMO jeśli VW będzie zamykał się na klientów szukający 1.0T to nigdy nie wyjdzie z niszy volks. Ale... nie moje małpy nie mój cyrk - utwierdzam się tylko, że pora przejść na jakieś konkretniejsze auta. -- 300C SRT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #57 Napisano 27 Września 2013 Nie chodzi o nabitą sakwę czy nie. Jeśli policzyć uczciwie wszystkie koszty (paliwo, naprawy) to nie wiem czy V6 wyjdzie drożej niż uturbiona benzyna R4. Nie stać mnie na naprawy diesla dlatego kupuję dużą benzynę. IMO jeśli VW będzie zamykał się na klientów szukający 1.0T to nigdy nie wyjdzie z niszy volks. Ale... nie moje małpy nie mój cyrk - utwierdzam się tylko, że pora przejść na jakieś konkretniejsze auta. -- 300C SRT A "Wicia" dalej głosi swoje mądrości... Jakie naprawy diesla?! Ja mam CR i zero napraw, nasłuchałeś się opowieści dotyczących pierwszych nieudanych diesli w B6 i generalizujesz. Owszem, diesle były awaryjne do momentu wprowadzenia common rail. Z nowymi dieslami VW nie ma problemu i przyjmij to do wiadomości. Powodzenia w poszukiwaniu 300 sryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksak Zgłoś #58 Napisano 28 Września 2013 Nie chodzi o nabitą sakwę czy nie. Jeśli policzyć uczciwie wszystkie koszty (paliwo, naprawy) to nie wiem czy V6 wyjdzie drożej niż uturbiona benzyna R4. Nie stać mnie na naprawy diesla dlatego kupuję dużą benzynę. IMO jeśli VW będzie zamykał się na klientów szukający 1.0T to nigdy nie wyjdzie z niszy volks. Ale... nie moje małpy nie mój cyrk - utwierdzam się tylko, że pora przejść na jakieś konkretniejsze auta. -- 300C SRT A gadanie. Czemu VW mialby wychodzic z pozycji rynkowej ktora nazwales "nisza volks" skoro mu tam dobrze patrzac na wyniki finansowe? VW nie produkuje samochodow, produkuje pieniadze dla swych akcjonariuszy. Czy bedzie to robic produkujac modele tanie czy drogie - bez znaczenia. Tam gdzie jest, jest uznawane i co najwazniejsze kupowane i tyle. Kup sobie to 300SRT i niech Ci sluzy przynajmniej tak dobrze jak moje 2.0 tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #59 Napisano 30 Września 2013 niestety nie tak łatwo kupić coś takiego. Spoko, zostaje jeszcze SRT8 Ale trzymając się tematu wydaje mi się że trochę VW traci przez taką proeko politykę silnikową i usilne podążanie za modą. Nie mówię tu o PL rynku ale o innych (bogatszych) krajach. Dla tych co mają budżet i chcą V6 jest audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #60 Napisano 30 Września 2013 Dla tych co mają budżet i chcą V6 jest audi. IMO ceny Audi są wzięte z kosmosu, mocno przestrzelone. Na "+" pozostaje stałe 4x4 (szkoda, że VW odszedł od tego), na "-" mimo wszystko słaba oferta silnikowa. Wolnossące benzyny w A6 mocą nie powalają (200 koni, do tego przy quattro tylko w konf z S tronikiem), a TFSI też dupy nie urywa (310 koni i S tronik). A S6 (niestety też uturbione) ceną wyjściową przekracza BMW 550ix. Wiem, wiem - ekologia. To przez nią nie ma wolnossaków i stałych napędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach