cypber Zgłoś #1101 Napisano 26 Czerwca 2014 w razie gdyby sprzedający w sklepie nie wiedział o co Ci chodzi, to powiedz mu żeby szukał "dysza dławiąca / zawór rozprężny" W intercarsie - 9zł ewentualnie: http://allegro.pl/dysza-dlawiaca-klimatyzacji-zolta-audi-vw-gm-i4307369173.html W intercarsach od ręki sprzedają. Cena jak kolega podał. Sam wymieniałem rok temu (koszt 8 zł), a z ciekawości dzwoniłem parę dni temu do IC i maja na miejscu za 9 zł za oryginał. Proponuje wymienić, bo często jest zasyfiony i źle rozpręża, a co za tym idzie system jest niewydolny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1102 Napisano 26 Czerwca 2014 ok, w takim razie kupię i wymienię. Tylko tak się zastanawiam czy on by powodował brak ciśnienia w układzie... Zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1103 Napisano 26 Czerwca 2014 ok, w takim razie kupię i wymienię. Tylko tak się zastanawiam czy on by powodował brak ciśnienia w układzie... Zobaczymy Zobacz jeszcze ile miałeś czynnika w układzie. Ja miałem około 280g i sprężarka się włączała, ale chłodzenia nie było. Więc jak ci odciągną czynnik, to powiedzą ile było, wymienią zawór rozprężny, uzupełnią czynnik i powinno działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1104 Napisano 26 Czerwca 2014 Miałem około 600. To właśnie było dziwne że czynnik był, nie ubywało więc padło że sprężarka powiedziała papa. Dlatego wymieniłem sprężarkę ale dalej nic z tego na dwóch sprężarkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #1105 Napisano 26 Czerwca 2014 Miałem około 600. To właśnie było dziwne że czynnik był, nie ubywało więc padło że sprężarka powiedziała papa. Dlatego wymieniłem sprężarkę ale dalej nic z tego na dwóch sprężarkach. A czyściłeś układ z grafitu który powstaje podczas zacierania się sprężarki? Czy po prostu założyłeś nową sprężarkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1106 Napisano 26 Czerwca 2014 A czyściłeś układ z grafitu który powstaje podczas zacierania się sprężarki? Czy po prostu założyłeś nową sprężarkę? Założyłem nową w sumie na farta i pochodziło to wszystko prawie 5 lat... Jeśli chodzi o czyszczenie to mi proponowali za minimum 1000zł więc dlatego wtedy na farta założyłem inną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #1107 Napisano 26 Czerwca 2014 Założyłem nową w sumie na farta i pochodziło to wszystko prawie 5 lat... Jeśli chodzi o czyszczenie to mi proponowali za minimum 1000zł więc dlatego wtedy na farta założyłem inną Hmm.... zaraz po zakupie mój ojciec w golfie V musiał wymienić sprężarkę. Sprężarka po regeneracji z gwarancją, czyszczeniem i napełnieniem układu kosztowało 900zł więc Tobie powiedzieli naprawdę dużo!!! Ponoć od tego grafitu zacierają się nowe sprężarki i dlatego trzeba płukać układ. Ale jak widać u Ciebie i tak to długo śmigało. P.s. Kolega z tego forum płukał układ wodą z kranu i dało radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1108 Napisano 26 Czerwca 2014 no mi tam coś kminili wtedy że żeby to dobrze zrobić to trzeba by było wyciągnąć wszystko z samochodu (wszystkie rurki itd) specjalnymi środkami to wyczyścić i skręcić. Wiem że się zacierają od tego dlatego wtedy założyłem używaną za 200zł i tyle pochodziło W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu. Opisał to kolega na forum? Masz linka? Albo kontakt do niego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #1109 Napisano 26 Czerwca 2014 no mi tam coś kminili wtedy że żeby to dobrze zrobić to trzeba by było wyciągnąć wszystko z samochodu (wszystkie rurki itd) specjalnymi środkami to wyczyścić i skręcić. Wiem że się zacierają od tego dlatego wtedy założyłem używaną za 200zł i tyle pochodziło W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu. Opisał to kolega na forum? Masz linka? Albo kontakt do niego ? U mojego ojca na pewno nic nie wyciągali z samochodu. Muszę poszukać tego opisu jak znajdę wkleję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1110 Napisano 26 Czerwca 2014 W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu tylko pamiętaj żeby odessać czynnik zanim się za to zabierzesz bo inaczej wszystko pójdzie w atmosfere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1111 Napisano 26 Czerwca 2014 Nie no jasne, już się umówiłem u znajomka właśnie na sobotę, ma zamówić ten zaworek z filterkiem i mam nadzieje że to pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkrriiss007 Zgłoś #1112 Napisano 26 Czerwca 2014 I nie trzeba wypuszczać czynnika z układu, bo czujnik ma tylko połączenie elektryczne. W sumie to nie jest czujnik, tylko wyłącznik ciśnieniowy. I on z czujnika dostaje sygnał. Czujnik oczywiście ejst na chłodnicy. Ale zajmij się tym, co napisałem. Tam zrób na chwilę mostek i zobacz czy zaskoczy. Mam nadzieje ze masz racje kolego. ominęłoby mnie trochę kosztów. kupie ten wyłącznik ciśnieniowy i zobaczę czy będzie działać. dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #1113 Napisano 28 Czerwca 2014 Witam. Mam pytanie co do climatronica, czy jesli jest wlaczona klimatyzacja, to lepiej jest zamknac obieg powietrza w srodku, czy zostawic wylaczony? Bo jak jest zamkniety do jest duzo chlodniej w aucie, ale nie wiem czy jest to dobre rozwiazanie na dluzsza jazde z zamknietym obiegiem powietrza i nie wiem, czy cos sie nie stanie przez to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #1114 Napisano 28 Czerwca 2014 Odnośnie mojej sprawy BINGO! filterek był tak zasyfiony że masakra. Same opiłki. Niepotrzebnie chyba tylko zapłaciłem za sprężarkę + wymianę. Jak 3 lata temu wiało z kratek 11 stopni, tak teraz około 2 Witam. Mam pytanie co do climatronica, czy jesli jest wlaczona klimatyzacja, to lepiej jest zamknac obieg powietrza w srodku, czy zostawic wylaczony? Bo jak jest zamkniety do jest duzo chlodniej w aucie, ale nie wiem czy jest to dobre rozwiazanie na dluzsza jazde z zamknietym obiegiem powietrza i nie wiem, czy cos sie nie stanie przez to? Owszem będzie chłodniejsze, bo zamyka dostęp ciepłego powietrza z zewnątrz. Możesz tak jechać, a climatronic i tak sam Ci to otworzy po pewnym czasie. Nie wiem czy ze względów bezpieczeństwa, że nie ma świeżego powietrza czy co, ale po jakimś czasie otwiera powietrze z zewnątrz. Tak samo jako jest bardzo gorąco na polu, to zamyka powietrze z zewnątrz i bierze ze środka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinlipsk Zgłoś #1115 Napisano 28 Czerwca 2014 passat b5 fl niestety okazało się przy nabijaniu, że czynnik jest a auta nie chłodzi delikatnie chłodne powietrze leci, problemem jest że sprężarka nabija ciśnienie nawet do 27 barów, filterek został wymieniony i jeden przewód jest zimny a drugi wręcz gorący.gdzie mogę szukać problemu bądź co robić... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1116 Napisano 28 Czerwca 2014 Moze chłodnica klimatyzacji jest zapchana :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinlipsk Zgłoś #1117 Napisano 29 Czerwca 2014 z tego co mówili to jest brak obiegu w klimie, więc jest takowe prawdopodobieństwo, że ta chłodnica jest przytkana lecz jako niekoniecznie znający się jestem w stanie to zweryfikować, czy będzie wiązało się to z utratą czynnika chłodzącego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1118 Napisano 29 Czerwca 2014 nie zweryfikujesz samemu, bo trzeba układ rozszczelnić, lepiej podjechać niech odciągną Ci czynnik wymień co trzeba i napełnij - różnicą tego co brakowało , za to powinieneś zapłacić, na pewno śię można tak dogadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soczek Zgłoś #1119 Napisano 29 Czerwca 2014 Mam problem z klimatyzacja podczas jazdy zgasł mi silnik okazało sie że rozszczelnił się czujnik ciśnienia klimatyzacji i zaczęło z niego wyciekać coś pod duzym ciśnieniem co prawdopodobnie spowodowało zwarcie i spalenie bezpiecznika po odpięciu tego czujnika bezpiecznika juz nie pali przy samodiagnozie wyskakuje błąd 318. Wiatrak klimy nie pracuje za to ten drugi co jest na pasku pracuje caly czas. Ponadto zauważyłem ze podniósł sie poziom oleju. Płynu chłodniczego nie ubylo wogóle. Czy to moze miec zwiazek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1120 Napisano 4 Lipca 2014 Witam, Dzisiaj postanowilem napelnić swoją klimę - początkowo facet sprawdził szczelność azotem - było słychać, że gdzieś koło osuszacza ucieka powietrze. Wyłączył i po chwili raz jeszcze zaczął napełniac azotem i o dziwo nabiło do 5barów czy tam atmosfer - nie znam się i tak trzymało ciśnienie bez problemu przez ok 15 minut. Postanowilem napełnić klimę, zaczęło nabijać 600gram, nabilo ok 100gram po czym wyskoczył błąd ze zbyt niska próżnia. Facet kazał urządzeniu "jechać" dalej po chwili był syyyyk i znowu rozszczelniło się coś w klimatyzacji... Generalnie widział, że koło osuszacza jest zasyfione czynnikiem - nie wiadomo czy to z rurki wysokiego czy niskiego ciśnienia... Co z Waszego doświadczenia najczęściej ulega awarii w tamtych rejonach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach