Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

w razie gdyby sprzedający w sklepie nie wiedział o co Ci chodzi, to powiedz mu żeby szukał "dysza dławiąca / zawór rozprężny" ;) W intercarsie - 9zł ;)

 

ewentualnie:

http://allegro.pl/dysza-dlawiaca-klimatyzacji-zolta-audi-vw-gm-i4307369173.html

 

W intercarsach od ręki sprzedają. Cena jak kolega podał. Sam wymieniałem rok temu (koszt 8 zł), a z ciekawości dzwoniłem parę dni temu do IC i maja na miejscu za 9 zł za oryginał.

Proponuje wymienić, bo często jest zasyfiony i źle rozpręża, a co za tym idzie system jest niewydolny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, w takim razie kupię i wymienię. Tylko tak się zastanawiam czy on by powodował brak ciśnienia w układzie... Zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok, w takim razie kupię i wymienię. Tylko tak się zastanawiam czy on by powodował brak ciśnienia w układzie... Zobaczymy :)

 

Zobacz jeszcze ile miałeś czynnika w układzie. Ja miałem około 280g i sprężarka się włączała, ale chłodzenia nie było. Więc jak ci odciągną czynnik, to powiedzą ile było, wymienią zawór rozprężny, uzupełnią czynnik i powinno działać. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem około 600. To właśnie było dziwne że czynnik był, nie ubywało więc padło że sprężarka powiedziała papa. Dlatego wymieniłem sprężarkę ale dalej nic z tego na dwóch sprężarkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem około 600. To właśnie było dziwne że czynnik był, nie ubywało więc padło że sprężarka powiedziała papa. Dlatego wymieniłem sprężarkę ale dalej nic z tego na dwóch sprężarkach.

A czyściłeś układ z grafitu który powstaje podczas zacierania się sprężarki? Czy po prostu założyłeś nową sprężarkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czyściłeś układ z grafitu który powstaje podczas zacierania się sprężarki? Czy po prostu założyłeś nową sprężarkę?

 

Założyłem nową w sumie na farta i pochodziło to wszystko prawie 5 lat... Jeśli chodzi o czyszczenie to mi proponowali za minimum 1000zł więc dlatego wtedy na farta założyłem inną :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Założyłem nową w sumie na farta i pochodziło to wszystko prawie 5 lat... Jeśli chodzi o czyszczenie to mi proponowali za minimum 1000zł więc dlatego wtedy na farta założyłem inną

Hmm.... zaraz po zakupie mój ojciec w golfie V musiał wymienić sprężarkę. Sprężarka po regeneracji z gwarancją, czyszczeniem i napełnieniem układu kosztowało 900zł więc Tobie powiedzieli naprawdę dużo!!!

Ponoć od tego grafitu zacierają się nowe sprężarki i dlatego trzeba płukać układ. Ale jak widać u Ciebie i tak to długo śmigało.

P.s. Kolega z tego forum płukał układ wodą z kranu i dało radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mi tam coś kminili wtedy że żeby to dobrze zrobić to trzeba by było wyciągnąć wszystko z samochodu (wszystkie rurki itd) specjalnymi środkami to wyczyścić i skręcić. Wiem że się zacierają od tego dlatego wtedy założyłem używaną za 200zł i tyle pochodziło :) W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu. Opisał to kolega na forum? Masz linka? Albo kontakt do niego ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no mi tam coś kminili wtedy że żeby to dobrze zrobić to trzeba by było wyciągnąć wszystko z samochodu (wszystkie rurki itd) specjalnymi środkami to wyczyścić i skręcić. Wiem że się zacierają od tego dlatego wtedy założyłem używaną za 200zł i tyle pochodziło W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu. Opisał to kolega na forum? Masz linka? Albo kontakt do niego ?

U mojego ojca na pewno nic nie wyciągali z samochodu.

Muszę poszukać tego opisu jak znajdę wkleję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sobotę wymienię ten zaworek, jak się okaże że to nie to i zobaczę jakiś syf w rurkach, to będę myślał o czyszczeniu

 

tylko pamiętaj żeby odessać czynnik zanim się za to zabierzesz bo inaczej wszystko pójdzie w atmosfere ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasne, już się umówiłem u znajomka właśnie na sobotę, ma zamówić ten zaworek z filterkiem i mam nadzieje że to pomoże :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nie trzeba wypuszczać czynnika z układu, bo czujnik ma tylko połączenie elektryczne. W sumie to nie jest czujnik, tylko wyłącznik ciśnieniowy. I on z czujnika dostaje sygnał. Czujnik oczywiście ejst na chłodnicy. Ale zajmij się tym, co napisałem. Tam zrób na chwilę mostek i zobacz czy zaskoczy.

 

Mam nadzieje ze masz racje kolego. ominęłoby mnie trochę kosztów. kupie ten wyłącznik ciśnieniowy i zobaczę czy będzie działać. dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie co do climatronica, czy jesli jest wlaczona klimatyzacja, to lepiej jest zamknac obieg powietrza w srodku, czy zostawic wylaczony? Bo jak jest zamkniety do jest duzo chlodniej w aucie, ale nie wiem czy jest to dobre rozwiazanie na dluzsza jazde z zamknietym obiegiem powietrza i nie wiem, czy cos sie nie stanie przez to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mojej sprawy BINGO! filterek był tak zasyfiony że masakra. Same opiłki. Niepotrzebnie chyba tylko zapłaciłem za sprężarkę + wymianę. Jak 3 lata temu wiało z kratek 11 stopni, tak teraz około 2 :D

 

 

Witam. Mam pytanie co do climatronica, czy jesli jest wlaczona klimatyzacja, to lepiej jest zamknac obieg powietrza w srodku, czy zostawic wylaczony? Bo jak jest zamkniety do jest duzo chlodniej w aucie, ale nie wiem czy jest to dobre rozwiazanie na dluzsza jazde z zamknietym obiegiem powietrza i nie wiem, czy cos sie nie stanie przez to?

Owszem będzie chłodniejsze, bo zamyka dostęp ciepłego powietrza z zewnątrz. Możesz tak jechać, a climatronic i tak sam Ci to otworzy po pewnym czasie. Nie wiem czy ze względów bezpieczeństwa, że nie ma świeżego powietrza czy co, ale po jakimś czasie otwiera powietrze z zewnątrz. Tak samo jako jest bardzo gorąco na polu, to zamyka powietrze z zewnątrz i bierze ze środka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat b5 fl niestety okazało się przy nabijaniu, że czynnik jest a auta nie chłodzi delikatnie chłodne powietrze leci, problemem jest że sprężarka nabija ciśnienie nawet do 27 barów, filterek został wymieniony i jeden przewód jest zimny a drugi wręcz gorący.gdzie mogę szukać problemu bądź co robić... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze chłodnica klimatyzacji jest zapchana :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co mówili to jest brak obiegu w klimie, więc jest takowe prawdopodobieństwo, że ta chłodnica jest przytkana lecz jako niekoniecznie znający się jestem w stanie to zweryfikować, czy będzie wiązało się to z utratą czynnika chłodzącego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zweryfikujesz samemu, bo trzeba układ rozszczelnić, lepiej podjechać niech odciągną Ci czynnik wymień co trzeba i napełnij - różnicą tego co brakowało , za to powinieneś zapłacić, na pewno śię można tak dogadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klimatyzacja podczas jazdy zgasł mi silnik okazało sie że rozszczelnił się czujnik ciśnienia klimatyzacji i zaczęło z niego wyciekać coś pod duzym ciśnieniem co prawdopodobnie spowodowało zwarcie i spalenie bezpiecznika po odpięciu tego czujnika bezpiecznika juz nie pali przy samodiagnozie wyskakuje błąd 318. Wiatrak klimy nie pracuje za to ten drugi co jest na pasku pracuje caly czas. Ponadto zauważyłem ze podniósł sie poziom oleju. Płynu chłodniczego nie ubylo wogóle. Czy to moze miec zwiazek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dzisiaj postanowilem napelnić swoją klimę - początkowo facet sprawdził szczelność azotem - było słychać, że gdzieś koło osuszacza ucieka powietrze.

Wyłączył i po chwili raz jeszcze zaczął napełniac azotem i o dziwo nabiło do 5barów czy tam atmosfer - nie znam się i tak trzymało ciśnienie bez problemu przez ok 15 minut.

Postanowilem napełnić klimę, zaczęło nabijać 600gram, nabilo ok 100gram po czym wyskoczył błąd ze zbyt niska próżnia.

Facet kazał urządzeniu "jechać" dalej po chwili był syyyyk i znowu rozszczelniło się coś w klimatyzacji...

Generalnie widział, że koło osuszacza jest zasyfione czynnikiem - nie wiadomo czy to z rurki wysokiego czy niskiego ciśnienia...

Co z Waszego doświadczenia najczęściej ulega awarii w tamtych rejonach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności