Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

klima chłodzi ładnie. jak zablokuje to włączam econ i zaraz znowu klimę i jest ok do ponownego zablokowania paska. wentylator działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem ciekawy. Cisnienie jest wysokie bo nie daje rady schlodzic chlodnicy wentylator. Dziala wogole? Jak wygladaja zeberka w chlodnicy klimy? Rozumiem ze klima dziala normalnie puki kompresor nie stanie. Podjedz moze na kontrole do budy z klima. Sprawdza cisnienia przy ktorej to sie dzieje. Osobiscie pierwszo slaszeze o blokowaniu sie sprezarki z powodu duzego cisnienia, predzej sie rozlacza klima niz kompresor sie zblokuje. W poprzednim poscie mialem na mysli ze jak blokuje na wlaczonej klimie to kompresor jest caly czas zblokowany czyli zatarty.

 

 

Mi sprężarka popiskiwała, a nawet jak silnik był zimny i włączyłem klimę to pasek potrafił się obśliznąć z powodu nagłego zatrzymania kompresora. Okazało się że łożysko w sprężarce (w środku nie mylić z kołem pasowym) się rozsypało. Taniej było mi kupić kolejny kompresor niż bawić się w rozbiórkę i regenerację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ostatnio sprawny i szczelny kompresor za 150zł także trafiłem okazję i klima juz działa i fajnie chłodzi autko

autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zauważyłem dzisiaj że mam problem z moim klimatronikiem,mianowicie po włączeniu zapłonu miga wyświetlacz klimatyzacji a po chwili przestaje i niby wszystko wygląda ok, ale po siedziałem chwilę w aucie i patrzyłem czy wszystko działa i wydaje mi się że co chwile sprężarka się włącza i wyłącza zresztą widać to po chwilowym spalaniu, i wydaje mi się że prawie nie chłodzi.Dodam jeszcze że wczoraj pożyczyłem prądu sąsiadowi.Czy to przez to mogło się coś stać? ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Zauważyłem dzisiaj że mam problem z moim klimatronikiem,mianowicie po włączeniu zapłonu miga wyświetlacz klimatyzacji a po chwili przestaje i niby wszystko wygląda ok, ale po siedziałem chwilę w aucie i patrzyłem czy wszystko działa i wydaje mi się że co chwile sprężarka się włącza i wyłącza zresztą widać to po chwilowym spalaniu, i wydaje mi się że prawie nie chłodzi.Dodam jeszcze że wczoraj pożyczyłem prądu sąsiadowi.Czy to przez to mogło się coś stać? ???

 

 

Jezeli przy odpalaniu Ci miga wyswietlacz chwile i załacza i rozłacza klime samoczynnie to znak na 98 % ze brakuje Ci czynnika czyli brak freonu dlatego Ci rozlacza miałem tak samo jak wymienialem chłodnice tylko ze ja celowo cały freon spusciłem w powietrze i jezdziłem chwile bez freonu to był własnie taki objaw tyle ze u mnie nie zalaczalo nawet na chwile bo nie było wcale czynnika ... ale mrugał wyswietlacz przy zapalaniu, nabijasz na maxa i powinno byc ok przestaje migac wyswietlacz i zalacza ci normalnie klime po nabicu zaden bład Ci sie nie zapisuje jak jest wszystko ok takze nawet nie musisz nic kasowac ... Ewentualnie jak masz mozliwosc podpiecia Vaga to podepnij i powinno pokazac bład o braku czynniku w układzie ...

 

 

Chyba ze jestes pewien ze masz w stu procentach nabita klime i czynnik na pewno jest to mozna podjerzewac czujnik cisnienia klimy ze mu cos odbiło i do wymiany nie jest...

 

Sprawdz tez lampka UV caly ukląd klimy przewody, osuszacz, chłodnice sprezarke czy nie ma gdzies wycieku... jezeli bedzie to masz juz odpowiedz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czynnik był nabijany ponad rok temu jeszcze u poprzedniego właściciela wiec nie wiem ile go bylo. Robiłem samodiagnoze ale nic nie pokazuje na wyświetlaczu.Czyli muszę jechać na sprawdzenie klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj podłączyłem mojego passata pod komputer, po skanowaniu wyskoczyło mi aż 6 błędów związanych z klimą :dodupy

Numery:

00603

01271

01272

01273

01274

00792

 

Zdążyłem już wygooglować o co mniej więcej chodzi. Czy są serwisy specjalizujące się w czyszczeniu klimy? Czy może jest możliwość zrobienia tego samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak była nabijana ponad rok temu to juz tego czynnika moze nie byc ... Jeszcze tym bardziej jak jest nieszczelnosc gdzies... w passacie to nie problem z nieszczelnoscia, najczestrze nieszczelnosci powinnes wiedziec gdzie ma :) Podejrzewam brak czynnika na 99 procent ewnetulanie uwalony czujnik cisnienia klimy... Najlepiej podłacz Vaga normalnie a nie samodiagnboze climatronikiem i sprawdz błedy na klimie ... a jesli nie masz takiej mozliwosci to podjedz do serwiu klimy i niech podepnie zegar sprawdzi cisnienie na wezu czynnika i bedzie wiadomo wszystko...

 

czynnik był nabijany ponad rok temu jeszcze u poprzedniego właściciela wiec nie wiem ile go bylo. Robiłem samodiagnoze ale nic nie pokazuje na wyświetlaczu.Czyli muszę jechać na sprawdzenie klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam taki problem ( a może nie ) - w moim B5 po odpaleniu klima startuje i chłodzi niby na maxa ale jakoś tak nie za mocno, po jakimś czasie co prawda nie wyłącza się ale jakby jej wydajność spada i w aucie robi coraz cieplej . W załączeniu foto przewodów od klimy - takie zaszronienie to normalne jest ? Filtr przeciwpyłkowy wyjęty .

 

[ATTACH=CONFIG]121443[/ATTACH]

 

z góry dziękuję za podpowiedzi

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podpowie jak na krótko sprawdzić czy sprężarka działa ? Jak dostać się do przekaźnika 267 od klimatyzacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Bylem nabić klime i okazało się że mam gdzieś wyciek bo maszyna nabiła 176 mbar a niby jak by nabiał do 50 mbar to byłby jakiś mikroskopijny wyciek.Mam przyjechać pod koniec tygodnia i sprawdzą gdzie ucieka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Mam taki problem ( a może nie ) - w moim B5 po odpaleniu klima startuje i chłodzi niby na maxa ale jakoś tak nie za mocno, po jakimś czasie co prawda nie wyłącza się ale jakby jej wydajność spada i w aucie robi coraz cieplej . W załączeniu foto przewodów od klimy - takie zaszronienie to normalne jest ? Filtr przeciwpyłkowy wyjęty .

 

[ATTACH=CONFIG]121443[/ATTACH]

 

z góry dziękuję za podpowiedzi

Marcin

 

Miałem identyczny szron na przewodach w sumie nie wiem dla czego. Z tym że było to na sprężarce która miała uszkodzone łożysko wewnętrzne no i strasznie popiskiwała i sprawiała spory opór. Oczywiście nowy osuszacz + dysza rozprężna. Po wymianie na inny kompresor i montażu teraz klima chłodzi równie dobrze, z tym że jest cicho i rurki są tylko spocone. Sam się zastanawiałem dlaczego takie cuda się działy. Może dysza była przy pchana i za mocno gaz się rozprężał trudno powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś podpowie jak na krótko sprawdzić czy sprężarka działa ? Jak dostać się do przekaźnika 267 od klimatyzacji ?

 

rozlacz kostke od sprezarki i jakims przewodem podlacz ja do + na aku. a przekaznik znajdziesz pod kolumna kierownicy. ja co prawda wkladalem reke przez boczna zaslepke bo mi sie reka miescila tylko mialem jakis inny nr przekaznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem identyczny szron na przewodach w sumie nie wiem dla czego. Z tym że było to na sprężarce która miała uszkodzone łożysko wewnętrzne no i strasznie popiskiwała i sprawiała spory opór. Oczywiście nowy osuszacz + dysza rozprężna. Po wymianie na inny kompresor i montażu teraz klima chłodzi równie dobrze, z tym że jest cicho i rurki są tylko spocone. Sam się zastanawiałem dlaczego takie cuda się działy. Może dysza była przy pchana i za mocno gaz się rozprężał trudno powiedzieć.

 

Zamarza wam parownik (chodnica w kokpicie) prawdopodobnie ze zbyt duzego cisnienia w ukladzie dlatego wymiana sprezarki pomogla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w moim pasku nie działa klima a konkretnie chłodzenie. Od znajomego mechanika dowiedziałem się, że nie mam 1 z tych rurek pokazanych na obrazku. Chciałbym się dowiedzieć co to są za rurki, za co one odpowiadają i czy jest możliwość dokupienia ich i zamontowania bez całkowitej naprawy klimy.

 

[ATTACH=CONFIG]121542[/ATTACH]

Jeżeli odpada taka możliwość chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje kompletna naprawa klimatyzacji gdyż jazda w tych warunkach bez klimy to mordęga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są to rurki dokładnie z klimatyzacji czyli kupujesz nowe/używane, nowe podkładki ( uszczelnienia), montujesz i jedziesz na stacje obsługi klimy sprawdzić szczelność + sprawdzić sobie w własnym zakresie czy sprężarka pracuje ( jak jest tu nie raz napisane w tym temacie). Chyba że kupujesz i zawozisz do montażu na stacji obsługi klimy.

Obowiązkowo nowy osuszacz przy tak rozszczelnionej a wręcz otwartym układzie klimatyzacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z climatronic-iem. Otóż posiadaczem w/w autka jestem dopiero od kilku dni. O problemie nic bym nie wiedział gbyby nie to, że kupiłem sobie interfejs VAG KKL USB i odczytałem błędy. Błędy dotyczące climatronica były następujące.

Saturday, 26 July 2014, 09:07:09
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 3B1 907 044 H
 Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP    0008
          Software Coding: 17000
           Work Shop Code: WSC 05311
3 Faults Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
       35-00 - -
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
       35-00 - -
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
       35-00 - -
---------------------------------------------------------------------------

Climatronic w moim odczuciu działa poprawnie (reaguje na zmianę temperatury oraz na zmianę nawiewu (przód bądź nawiew na nogi). Jednak chciałbym w/w błędy usunąć. Wyczytałem na forum iż czasami zdarza się iż ponowna adaptacja spowoduje iż w/w błędy znikną. Niestety z jakiegoś względu nie mogę jej przeprowadzić ponieważ przycisk test jest nie aktywny. Chciałbym aby w tym temacie wypowiedział się ktoś kto wie jak to ugryźć. Przeczytałem również iż konieczne może być wymontowanie tych silniczków i ich rozkręcenie. Jeżeli tak będzie to chciałbym się dowiedzieć gdzie ich szukać i jak najłatwiej się do nich dostać . Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

na samym początku muszę przeprosić bo nie miałem mocy żeby przeczytać temat do końca zaciąłem się na ok 25 stronie.

 

Mój problem z klima (climatronic a autko jak w opisie) jest następujący.

 

Mam ten samochód już rok w zeszłe lato jeździłem na klimie i było ok. Przez zimę jeździłem na econ, z początkiem sezonu letniego tego roku zacząłem odpalać klimę ale... słabo chłodziła no to pojechałem na nabicie i od tamtego czasu dmucha wręcz świetnie czasem tylko jak długo jej używam to potrafi zrobić coś takiego jak bym włączył na chwilę obieg zamknięty a potem znów tak jak było ( ustawienie auto), to mi nie przeszkadza bardziej jednak martwi mnie to że zaczął mi piszczeć pasek od klimy. Zacząłem się temu przyglądać tak więc jak mam ustawione econ albo off pasek klimy jak i jej koło pasowe kręci się elegancko bez żadnych zacięć czy coś, natomiast jak włączę klimę czy to na auto czy na LO elektromagnes złapie koło zaczyna się ono przycinać, wtedy pasek się po nim ślizga i siłą rzeczy piszczy.

 

Prosił bym o diagnozę bo nie mogę się doczytać konkretów czy jest to sam w sobie pasek, czy jest on słabo napięty i wystarczy go napiąć, czy jest to samo łożysko sprzęgła klimy czy też zatarty agregat, czy też może nabili mi zbyt dużo czynnika ( bo problem pojawił się kilka dni po nabiciu).

 

Wielkie dzięki za wszelkie info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czynnika za dużo nie nabijesz gdyż maszyna po ustawieniu modelu samochodu nabija tylko tyle ile powinna. Na mój gust albo sprzęgiełko siada albo kompresor pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności