Skocz do zawartości

klichy

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O klichy

  • Urodziny 16.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam do Was prośbę a mianowicie chodzi mi o to, że co jakiś czas wyskakują mi dwa błędy na silniku a to ich nr 17912 i 17961 i zapala się kontrolka silnika i EPC na liczniku po czym dławi go i nie ma mocy aby jechać po ich skasowaniu na liczniku kontrolki znikają i auto śmiga normalnie aż do pojawienia się ich s powrotem. Przeglądałem węzyki wszystkie i nie widzę nigdzie pęknięć ani luzów. Może Wy wiecie co może być przyczyną ich pojawiania sie? P.S. Auto benzyna 1.8 125KM
  2. Sprawa już została wyjaśniona usterki. Wina alternatora to była, który nie ładował i nie było wystarczającego zasilania aby wszystkie podzespoły prawidłowo działały. Po naprawie szybkiej alternatora chodzi już mi prawidłowo na benzynie auto.
  3. Mechanik stwierdził brak ładowania alternatora i przez to mi wyskakują kontrolki i auto gaśnie z powodu rozładowania akumulatora. Brak ładowania przez alternator może powodować duszenie się auta na benzynie a na gazie nie?
  4. Akumulator mam jeszcze niecały rok dopiero, więc nie wiem czy to jego wina może być. Auto stoi u mechanika więc zobaczę, czy alternator go dobrze ładuje, jeśli tak, to może i faktycznie może jakiś wadliwy ten akumulator się trafił. Podejrzewam, że może to być problem z przepustnicą, ale zobaczę jeszcze. Co do sondy lambda wyświetliła mi się 2 razy jak alternator został zdemontowany do regeneracji i przy odłączeniu wtyczki czujnika przepływomierza powietrza. Tak to nie wyskakuje mi błąd z sondą.
  5. Witam Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu zaczęło mi auto się dusić na benzynie i szarpać i widać brak mocy i przyśpieszenia po wciśnięciu pedału gazu. Nie wiem co może być tego przyczyną a kilka błędów mi wyskoczyło na komputerze, ale po usunięciu ich i tak dalej jeździ tak samo. Dodam, że na gazie jak się załączy jeździ idealnie mi autko i nic się nie dzieje. Jeszcze drugi problem, który mi się pojawił w aucie, to podczas jazdy wyświetliły mi się kontrolki ABS i poduszki powietrznej i po krótkim czasie dodatkowo kontrolka od płynu hamulcowego ten trójkąt z wykrzyknikiem w środku, która pikała. Jak się wyświetliły te kontrolki to cale podświetlenie w aucie i światła przygasły mocno a radio się wyłączyło i dusiło się autko i na pedał gazu już nie reagowało i jak zgasło to już jakby akumulator był padnięty. Jedynie z po pychu odpalił i tak do ponownego zapalenia się tych kontrolek. Na zimnym silniku ciężko szło odpalanie gdzieś do 6sek. trzeba było kręcić aby złapał. Oto błędy jakie miałem: -01165 -00532 -16514 -18010 -17967 -00561
  6. Witam. Mam problem ze światłami w swoim passku a mianowicie jak włącznik przekręcę na pozycyjne, to mi się nie palą w ogóle w lewym i prawym a z tyłu światła się świecą i tablica rejestracyjna również. Sprawdziłem bezpieczniki i żarówki wymieniłem na nowe i dalej nic. Światła mijania mi działają i drogowe. Podmieniłem włącznik świateł z audi a4 b6, ale pozycyjne dalej się nie włączają a mijania tak. Wiecie może co może być nie tak, czy może włącznik świateł ten co pożyczyłem od audi po prostu nie jest w pełni odpowiedni do passata?
  7. Witam od jakiegoś czasu borykam się z problem u siebie w aucie a mianowicie szwankuje mi centralny zamek. Przyczyny są następujące jakie zauważyłem: - otwierają się i zamykają bez problemu z kluczyka w zamku wszystkie drzwi, - z pilota w kluczyku drzwi się otwierają, ale przy zamykaniu muszę kilkakrotnie naciskać zamkniecie, bo nie uzbraja mi się alarm i nie błyskają kierunkowskazy przy zamknięciu za pierwszym razem (sporadycznie załapie od razu) i muszę to robić aż do skutku, - od niedawna drzwi pasażera mi się nie otwierają z centralnego pilota a z kluczyka w zamku bez problemu się otwierają i zamykają, zdarza się że załapią drzwi i się otworzą, ale później jest sytuacja, gdzie się już nie zamkną i muszę bezpośrednio z kluczyka zamykać, - na komputerze wyskakują mi dwa błędy z centralnym zamkiem a mianowicie tylne lewe i prawe przednie drzwi w module komfortu. Nie wiem czy da się to naprawić bez wymiany zamków, czy jednak trzeba je wymienić na nowe i wszystkie problemy znikną wraz z ich wymianą?
  8. Witam mam sekwencje gazowa lpgtech i sterownik techa i wtryski dragona. Mam taki problem ze od jakiegos czasu gdy zalaczaja sie pokolei wtryski to trzesie mi strasznie autem i jak sie juz zalaczy to tez to dalej trzyma i chodzi jak traktor w miejscu. Musze niekiedy przygazowac do 6tys obrotow i mu przejdzie tak jakby musial sie jescze rozgrzac. Wtryski byly wymieniane na nowe bo gazownik powiedzial ze sa zabrudzone ale problem dalej pozostal. Wie ktos co to moze byc i czy regulacja to naprawi czy jakas czesc padnieta jest moze?
  9. Witam miałem założone felgi aluminiowe "16" i opony letnie i mi na nich coś piszczala kierownica przy skręcie tylko w lewo, po przełożeniu kół na zimowe i felgi stalowe "15" piszczenie kierownicy ustało na dobre przy tym skręcie w lewo. Mam pytanie, czy ktoś domyśla się może co powoduje, to piszczenie na tych większych felgach i tylko przy skręcaniu kierownicą w lewo?
  10. Wymieniłem wahacz dolni tylni w prawym kole i skrzypienie ustało w kole jak i przy skręcaniu kierownica w lewo.
  11. Witam Mam taki problem a mianowicie skrzypi mi kierownica przy skrecie w lewo i tylko w lewo. Dzieje sie to juz od dluzszego czasu i nie bylo wiadomo co to moze powodowac i przed chwila po przyjezdzie pod dom na parkingu zaczalem skrecac gwaltownie kierownica w lewo i w prawo i slysze ze skrzypi mi dosc mocno juz w lewym kole i pytanie czy to wachacz jakis juz do wymiany co powodowal mi skrzypienie kierownicy czy cos innego to moze byc?
  12. Mam problem z wyborem świec do tego silnika, co jest w temacie podany i dodatkowo mam gaz założony. W serwisie VW mi doradzono założenie oryginalnych świec i są to u nich 3 elektrodowe a w sklepie doradzili mi takie NGK Laser Platinum - PFR6Q No.6458, bo jak stwierdził sprzedawca tylko takie podejdą do mojego auta a w podanych modelach pasują one z silnikami 1.8T tylko, więc nie wiem, czy będą dobre. Jakie mam wybrać, aby auto dobrze jeździło?
  13. Mysle ze napinacz mam spoko, bo automatycznie napina i naciag paska jest ok. Nie zauwazylem aby mial luzy jakies, ale obejrze go jeszcze.
  14. Wlasnie nie wiem, ale nasluc***ac raczej z pompy nic nie slychac, aby była ona powodem tego piszczenia kierownicy. Nie wiem, czy to nie jakiś wachacz, ale byłem na sprawdzaniu na dwóch stacjach diagnostycznych i u mechanika, to wszyscy mowia ze wszystko jest ok. Jeszcze się zastanawiam, czy to nie przez amory może mi tak skrzypi czasem, ale nie jestem tego pewny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności