klichy
-
Liczba zawartości
88 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O klichy
- Urodziny 16.03.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Mam do Was prośbę a mianowicie chodzi mi o to, że co jakiś czas wyskakują mi dwa błędy na silniku a to ich nr 17912 i 17961 i zapala się kontrolka silnika i EPC na liczniku po czym dławi go i nie ma mocy aby jechać po ich skasowaniu na liczniku kontrolki znikają i auto śmiga normalnie aż do pojawienia się ich s powrotem. Przeglądałem węzyki wszystkie i nie widzę nigdzie pęknięć ani luzów. Może Wy wiecie co może być przyczyną ich pojawiania sie? P.S. Auto benzyna 1.8 125KM
-
Sprawa już została wyjaśniona usterki. Wina alternatora to była, który nie ładował i nie było wystarczającego zasilania aby wszystkie podzespoły prawidłowo działały. Po naprawie szybkiej alternatora chodzi już mi prawidłowo na benzynie auto.
-
Mechanik stwierdził brak ładowania alternatora i przez to mi wyskakują kontrolki i auto gaśnie z powodu rozładowania akumulatora. Brak ładowania przez alternator może powodować duszenie się auta na benzynie a na gazie nie?
-
Akumulator mam jeszcze niecały rok dopiero, więc nie wiem czy to jego wina może być. Auto stoi u mechanika więc zobaczę, czy alternator go dobrze ładuje, jeśli tak, to może i faktycznie może jakiś wadliwy ten akumulator się trafił. Podejrzewam, że może to być problem z przepustnicą, ale zobaczę jeszcze. Co do sondy lambda wyświetliła mi się 2 razy jak alternator został zdemontowany do regeneracji i przy odłączeniu wtyczki czujnika przepływomierza powietrza. Tak to nie wyskakuje mi błąd z sondą.
-
Witam Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu zaczęło mi auto się dusić na benzynie i szarpać i widać brak mocy i przyśpieszenia po wciśnięciu pedału gazu. Nie wiem co może być tego przyczyną a kilka błędów mi wyskoczyło na komputerze, ale po usunięciu ich i tak dalej jeździ tak samo. Dodam, że na gazie jak się załączy jeździ idealnie mi autko i nic się nie dzieje. Jeszcze drugi problem, który mi się pojawił w aucie, to podczas jazdy wyświetliły mi się kontrolki ABS i poduszki powietrznej i po krótkim czasie dodatkowo kontrolka od płynu hamulcowego ten trójkąt z wykrzyknikiem w środku, która pikała. Jak się wyświetliły te kontrolki to cale podświetlenie w aucie i światła przygasły mocno a radio się wyłączyło i dusiło się autko i na pedał gazu już nie reagowało i jak zgasło to już jakby akumulator był padnięty. Jedynie z po pychu odpalił i tak do ponownego zapalenia się tych kontrolek. Na zimnym silniku ciężko szło odpalanie gdzieś do 6sek. trzeba było kręcić aby złapał. Oto błędy jakie miałem: -01165 -00532 -16514 -18010 -17967 -00561
-
klichy obserwuje zawartość → Przeguby - jak diagnozować, objawy, jak poznać który uszkodzony?
-
Brak świateł pozycyjnych prawy przód i tył
klichy odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Mam problem ze światłami w swoim passku a mianowicie jak włącznik przekręcę na pozycyjne, to mi się nie palą w ogóle w lewym i prawym a z tyłu światła się świecą i tablica rejestracyjna również. Sprawdziłem bezpieczniki i żarówki wymieniłem na nowe i dalej nic. Światła mijania mi działają i drogowe. Podmieniłem włącznik świateł z audi a4 b6, ale pozycyjne dalej się nie włączają a mijania tak. Wiecie może co może być nie tak, czy może włącznik świateł ten co pożyczyłem od audi po prostu nie jest w pełni odpowiedni do passata? -
Witam od jakiegoś czasu borykam się z problem u siebie w aucie a mianowicie szwankuje mi centralny zamek. Przyczyny są następujące jakie zauważyłem: - otwierają się i zamykają bez problemu z kluczyka w zamku wszystkie drzwi, - z pilota w kluczyku drzwi się otwierają, ale przy zamykaniu muszę kilkakrotnie naciskać zamkniecie, bo nie uzbraja mi się alarm i nie błyskają kierunkowskazy przy zamknięciu za pierwszym razem (sporadycznie załapie od razu) i muszę to robić aż do skutku, - od niedawna drzwi pasażera mi się nie otwierają z centralnego pilota a z kluczyka w zamku bez problemu się otwierają i zamykają, zdarza się że załapią drzwi i się otworzą, ale później jest sytuacja, gdzie się już nie zamkną i muszę bezpośrednio z kluczyka zamykać, - na komputerze wyskakują mi dwa błędy z centralnym zamkiem a mianowicie tylne lewe i prawe przednie drzwi w module komfortu. Nie wiem czy da się to naprawić bez wymiany zamków, czy jednak trzeba je wymienić na nowe i wszystkie problemy znikną wraz z ich wymianą?
-
Witam mam sekwencje gazowa lpgtech i sterownik techa i wtryski dragona. Mam taki problem ze od jakiegos czasu gdy zalaczaja sie pokolei wtryski to trzesie mi strasznie autem i jak sie juz zalaczy to tez to dalej trzyma i chodzi jak traktor w miejscu. Musze niekiedy przygazowac do 6tys obrotow i mu przejdzie tak jakby musial sie jescze rozgrzac. Wtryski byly wymieniane na nowe bo gazownik powiedzial ze sa zabrudzone ale problem dalej pozostal. Wie ktos co to moze byc i czy regulacja to naprawi czy jakas czesc padnieta jest moze?
-
Witam miałem założone felgi aluminiowe "16" i opony letnie i mi na nich coś piszczala kierownica przy skręcie tylko w lewo, po przełożeniu kół na zimowe i felgi stalowe "15" piszczenie kierownicy ustało na dobre przy tym skręcie w lewo. Mam pytanie, czy ktoś domyśla się może co powoduje, to piszczenie na tych większych felgach i tylko przy skręcaniu kierownicą w lewo?
-
Wymieniłem wahacz dolni tylni w prawym kole i skrzypienie ustało w kole jak i przy skręcaniu kierownica w lewo.
-
Witam Mam taki problem a mianowicie skrzypi mi kierownica przy skrecie w lewo i tylko w lewo. Dzieje sie to juz od dluzszego czasu i nie bylo wiadomo co to moze powodowac i przed chwila po przyjezdzie pod dom na parkingu zaczalem skrecac gwaltownie kierownica w lewo i w prawo i slysze ze skrzypi mi dosc mocno juz w lewym kole i pytanie czy to wachacz jakis juz do wymiany co powodowal mi skrzypienie kierownicy czy cos innego to moze byc?
-
Ok, dzięki za info:)
-
Mam problem z wyborem świec do tego silnika, co jest w temacie podany i dodatkowo mam gaz założony. W serwisie VW mi doradzono założenie oryginalnych świec i są to u nich 3 elektrodowe a w sklepie doradzili mi takie NGK Laser Platinum - PFR6Q No.6458, bo jak stwierdził sprzedawca tylko takie podejdą do mojego auta a w podanych modelach pasują one z silnikami 1.8T tylko, więc nie wiem, czy będą dobre. Jakie mam wybrać, aby auto dobrze jeździło?
-
Mysle ze napinacz mam spoko, bo automatycznie napina i naciag paska jest ok. Nie zauwazylem aby mial luzy jakies, ale obejrze go jeszcze.
-
Wlasnie nie wiem, ale nasluc***ac raczej z pompy nic nie slychac, aby była ona powodem tego piszczenia kierownicy. Nie wiem, czy to nie jakiś wachacz, ale byłem na sprawdzaniu na dwóch stacjach diagnostycznych i u mechanika, to wszyscy mowia ze wszystko jest ok. Jeszcze się zastanawiam, czy to nie przez amory może mi tak skrzypi czasem, ale nie jestem tego pewny.