Pestek92 Zgłoś #2361 Napisano 3 Sierpnia 2020 13 godzin temu, Shizzer24 napisał: Mój stary przyjaciel chyba lekko zachorował, a mianowicie chodzi o klimatyzacje (włącznik). Wczoraj wszystko działało bez problemu, wiało zimnym, nie śmierdziało i nic nie wskazywało na to, że coś się stanie lecz jednak! Włącznik AC po kliknięciu nie daje, żadnej reakcji, sprawdzałem bezpieczniki i tu moje pomysły się kończą... Może ktoś z was będzie wiedział co mogło się stać Jeżeli bezpieczniki masz sprawne to ja bym sprawdził następne czy sprzęgło na sprężarce sie załącza. Może nie masz w ogóle czynnika gdzieś ci uciekł i nie załącza klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shizzer24 Zgłoś #2362 Napisano 3 Sierpnia 2020 8 godzin temu, Pestek92 napisał: Jeżeli bezpieczniki masz sprawne to ja bym sprawdził następne czy sprzęgło na sprężarce sie załącza. Może nie masz w ogóle czynnika gdzieś ci uciekł i nie załącza klimy. Okej czy jeśli nawe miałby wystąpić problem np. ze sprężarką to czy przy włączonym guziku nie powinno się świecić te "AC"? Jeśli chodzi o czynnik/płyn klimatyzacja była nabita jakieś dwa trzy miesiące temu i raczej nie było widać aby uciekał ten gaz, podjadę dla upewnienia się do jakiego mechanika który by puścił gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmnemo25 Zgłoś #2363 Napisano 19 Sierpnia 2020 Witam, Szukam miejsca w którym znajduje się czujnik temperatury parownika . Prosze o pomoc Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil1661 Zgłoś #2364 Napisano 26 Sierpnia 2020 Witam koledzy mam problem z manualna klimatyzacja w passacie B5 1,9 TDI 90km problem jest z zamarzającymi przewodami w grodzi wymieniałem kilka dysz dławiących osuszacz sprężarkę klimatyzacji zero jakiej kolwiek poprawy dopiero wymiana czujnika na chłodnicy (4piny) pomogła ale niestety tylko na okres 2 miesięcy i teraz problem wrócił. Po dłuższej drodze marznie tak że osuszacz i przewód do sprężarki jest cały w lodzie a woda leje się pod nogi pasażera. Jest ktoś w stanie pomóc? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz 1 Zgłoś #2365 Napisano 15 Kwietnia 2023 W dniu 28.04.2012 o 07:57, radekklimat napisał: Witam Jezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie, postaram sie wam pomóc, jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866, po ustaleniach opiszemy potem problem na forum. Witam serdecznie po zgaszeniu auta wsiadłem chwilę później włożyłem kluczyk odpaliłem i nie świeci się nic na wyświetlaczu klimatronika nie działają nawiewy ( kiedyś załączył się dopiero po przejechaniu paru kilometrów) wyjąłem go i po odłączeniu kostki (patrząc z przodu) z prawej strony zaczyna działać nawiew na szybę ale nadal się nic nie wyświetla i nie leci ciepłe powietrze.??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_80 Zgłoś #2366 Napisano 18 Maja 2023 Dzień dobry, szukam mechanika w Warszawie, który podejmie się na wymiany kompresora klimatyzacji w Passacie B5 1.8 t , bo powoli się zaciera. Dzwoniłem już do wielu specjalistów, niestety nikt nie chce rocznika 1998 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2367 Napisano 11 Czerwca 2023 Witam grupę. Po paru latach chciałem uruchomić klimę u mnie w pasku b5 2.8 1998r. Klima się uruchamia ale wiatrak nie potrzebuje rozpiski panelu klimatronika czy miałby ktoś? Sprawdziłem przejście z wtyczki od czujnika ciśnien i jeden kabel wyczytałem gdzieś na forum że ma iść do A2 do panelu, chciałbym rozpiskę by mieć pewność że tam jest od klimatyzacji ta wiazka. Bo przycisnieciu samodzielnie przekaźnika wiatrak się uruchamia Proszę o każda pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #2368 Napisano 11 Czerwca 2023 Podaj kod silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2369 Napisano 11 Czerwca 2023 (edytowane) 2.8 v6 ack Dziś po zmianie panelu klimatronika nadal nie uruchamia wiatraka jeszcze został mi opornik który przyjdzie za parę dni jeśli nie pójdzie to rozkładam ręce Edytowane 11 Czerwca 2023 przez Majekcb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #2370 Napisano 12 Czerwca 2023 ACK.xps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2371 Napisano 12 Czerwca 2023 Nie mogę otworzyć pliku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2372 Napisano 12 Czerwca 2023 @Majekcb ACK.pdf 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2373 Napisano 13 Czerwca 2023 19 godzin temu, nTomek napisał: @Majekcb ACK.pdf 291 kB · 3 pobrania Dzięki wielkie Przepatrze czy się wszystko zgadza A czy może być przez czujnik na chłodnicy cieczy jakby był walnięty że nie uruchamia się wiatrak na klimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2374 Napisano 14 Czerwca 2023 Niestety po sprawdzeniu wiązki i wymiany opornicy nadal wiatrak nie uruchamia sie. Sprawdziłem na zworkę czujnik co wchodzi do chłodnicy cieczy to też się nie uruchomi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #2375 Napisano 14 Czerwca 2023 Który przekaźnik ręcznie wysterowałeś? Wentylator jest 2 biegowy. 1bieg jest załączany przy załączeniu samej klimy a 2 po wzroście ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2376 Napisano 14 Czerwca 2023 2 minuty temu, ronuch napisał: Który przekaźnik ręcznie wysterowałeś? Wentylator jest 2 biegowy. 1bieg jest załączany przy załączeniu samej klimy a 2 po wzroście ciśnienia. 1 i 2 przekaznik i wtedy się uruchamia pierwszy i drugi bieg Co zauważyłem to jeszcze jak wychodzi kabel od panelu klimy od (komputer sterujący wentylatorem chłodnicy J293) nie idzie żaden prąd, ten kabel z panela idzie do przekaźnika 1, i teraz albo panel coś nie halo albo tam nie idzie prac tylko masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2377 Napisano 14 Czerwca 2023 Na odpalonym silniku, zmierz napięcie względem jakiejś masy (klema -) w punktach 1, 2, 3 na czujniku F18 - to ten na chłodnicy. Bezpiecznik S51 sprawdzony? 3 godziny temu, Majekcb napisał: nie idzie żaden prąd Czym i jak to mierzyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2378 Napisano 15 Czerwca 2023 (edytowane) 10 godzin temu, nTomek napisał: Na odpalonym silniku, zmierz napięcie względem jakiejś masy (klema -) w punktach 1, 2, 3 na czujniku F18 - to ten na chłodnicy. Bezpiecznik S51 sprawdzony? Czym i jak to mierzyłeś? Ok sprawdzę ten czujnik też tak Bezpiecznik S51 gdzie się znajduje? Multimetrem mierzyłem Edit:zmierzyłem i nie pa żadnego prądu na czujnik termiczny chłodnicy cieczy:/ Zmierzyłem też kable do opornicy co idą tam powinny dwa kable plusowe? Bo jeden normalnie ma przejście z masa Edytowane 15 Czerwca 2023 przez Majekcb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2379 Napisano 15 Czerwca 2023 Bezpiecznik S51 powinien być na jakiejś dodatkowej/dolnej płycie przekaźników w kabinie, tam gdzie są te 2 przekaźniki od wentylatora. 15 godzin temu, Majekcb napisał: 1 i 2 przekaznik i wtedy się uruchamia pierwszy i drugi bieg Tu pisałeś, że sterowałeś ręcznie te przekaźniki. Co właściwie robiłeś? Co konkretnie zwierałeś i do jakiego punktu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majekcb Zgłoś #2380 Napisano 15 Czerwca 2023 15 minut temu, nTomek napisał: Bezpiecznik S51 powinien być na jakiejś dodatkowej/dolnej płycie przekaźników w kabinie, tam gdzie są te 2 przekaźniki od wentylatora. Tu pisałeś, że sterowałeś ręcznie te przekaźniki. Co właściwie robiłeś? Co konkretnie zwierałeś i do jakiego punktu? Jesli S51 to bezpiecznik 40a to jest sprawny, jedynie co zauważyłem to w bezpieczniku 5a małym co idzie też do przekaźnika nie ma w ogóle prądu A zawierałem w przekaźniku to jak rozebrałem podeślę poniżej zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach