Gość qrson Zgłoś #81 Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) Posiadam Passata B5 FL 3BG 2001r. Niestety moja przednia lampa xenonowa uległa kolizji ( pękła mi część plastikowego klosza) i chciałbym się dowiedzieć czy możliwa jest wymiana samego klosza? Z tego co szukałem na forum w lampach "zwykłych" jest możliwość rozklejenia klosza od reszty lampy pod wpływem temperatury. Ale czy ten zabieg działa w lampach xenonowych? Zadałem to pytanie bo kupno całej lampy to dość kosztowna inwestycja... Edytowane 29 Marca 2013 przez qrson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #82 Napisano 29 Marca 2013 Z własnego doświadczenia napiszę że rozklejanie tych lamp to straszna rzeźnia, szczególnie bez wprawy. Na allegro bez osprzętu taką lampę można upolować za ok. 250-300zl, ewentualnie można też tanio kupić uzbrojoną i sprzedać dodatki ale to już wymaga więcej zachodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #83 Napisano 29 Marca 2013 Jeżeli lampa nie była naprawiana i jest sklejona fabrycznie to z rozklejeniem nie ma problemu , natomiast jeżeli już jakiś rzeźbiarz się dotykał i skleił na przykład na sylikon to faktycznie przechlapane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #84 Napisano 4 Kwietnia 2013 Na filmiku włączałem i wyłączałem światła Ten film wideo jest prywatny.Przepraszamy za usterki. Najpierw umieść film, który można obejrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #85 Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam, mam pewien problem. Kupiłem ostatnio lampy xenon, jedna świeci dobrze, natomiast druga jak się włączy św. mijania to tylko jest błyśnięcie i nic dalej. Załączam film żeby było wiadomo o co chodzi: [video=youtube_share;utFyLeCa7B4] Na filmiku włączałem i wyłączałem światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #86 Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam, mam pewien problem. Kupiłem ostatnio lampy xenon, jedna świeci dobrze, natomiast druga jak się włączy św. mijania to tylko jest błyśnięcie i nic dalej. Załączam film żeby było wiadomo o co chodzi: Na początek zamień palniki stronami, żeby wykluczyć uszkodzenie przetwornicy lub palnika-wtedy będzie wiedział, czy jest uszkodzony palnik czy przetwornica Łatwo będzie to Tobie zrobić, bo masz lapki zdemontowane-5 minut roboty. P.S. Ten dźwięk, to bzyczenie mi podowiada, że jednak będzie uszkodzona przetwornica-ale zrób, jak wyżej napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #87 Napisano 4 Kwietnia 2013 Wygląda na padnięte elektrolity w przetwornicy, ale nie polecam naprawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #88 Napisano 4 Kwietnia 2013 Ten dźwięk, to bzyczenie mi podowiada, że jednak będzie uszkodzona przetwornica Ten dźwięk to ja włącznikiem włączałem i wyłączełem lampę. Zobaczę co będzie jak zamienię palniki i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #89 Napisano 3 Października 2014 Zobaczę co będzie jak zamienię palniki i dam znaćI zobaczyles w koncu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurgeen Zgłoś #90 Napisano 6 Października 2014 Mam problem z lampą ksenonową w B5 3B 99r. Ksenon oryginalny, przy kupnie auta jeden świecił lekko na różowo, tak więc założyłem dwa nowe żarniki. Po jakimś czasie zauważyłem, że w jednej lampie ksenon się nie pali, włączyłem i wyłączyłem światła i zadziałał. Doszedłem do tego, że po odpaleniu samochodu wygląda tak, że lampa zapala się na sekundę-dwie, potem gaśnie, po wyłączeniu i włączeniu świateł raz lub dwa lampa zapala się i działa już cały czas. Niestety nie zaobserwowałem czy na starych żarnikach było tak samo, ponieważ zostały wymienione zaraz po zakupie. Wymieniać od razu żarnik na nowy? Akurat to lewa lampa i dostęp do żarnika jest w miarę łatwy. Czy jest sens przekładać stronami żeby wykluczyć problem z przetwornicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #91 Napisano 6 Października 2014 Oczywiście, że jest. Przełóż i się okaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #92 Napisano 6 Października 2014 Mam problem z lampą ksenonową w B5 3B 99r. Ksenon oryginalny, przy kupnie auta jeden świecił lekko na różowo, tak więc założyłem dwa nowe żarniki. Po jakimś czasie zauważyłem, że w jednej lampie ksenon się nie pali, włączyłem i wyłączyłem światła i zadziałał. Doszedłem do tego, że po odpaleniu samochodu wygląda tak, że lampa zapala się na sekundę-dwie, potem gaśnie, po wyłączeniu i włączeniu świateł raz lub dwa lampa zapala się i działa już cały czas. Niestety nie zaobserwowałem czy na starych żarnikach było tak samo, ponieważ zostały wymienione zaraz po zakupie. Wymieniać od razu żarnik na nowy? Akurat to lewa lampa i dostęp do żarnika jest w miarę łatwy. Czy jest sens przekładać stronami żeby wykluczyć problem z przetwornicą? ..mnie to wygląda na problem z wyłącznikiem ...sam miałem podobny objaw ...pomogło rozebranie wyłącznika i czyszczenie styków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #93 Napisano 6 Października 2014 I zobaczyles w koncu? Tak, problemem okazał się chiński żarnik Philips Po zamontowaniu oryginalnych nowych żarników problem zniknął i lampy świecą normalnie Jednak teraz mam inny problem, otóż w prawej lampie przesłona nie działa i nie ma drogowego światła. co może być problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #94 Napisano 6 Października 2014 Jednak teraz mam inny problem, otóż w prawej lampie przesłona nie działa i nie ma drogowego światła. co może być problemem? Powodów może być dużo. a powiedz co już sprawdziłeś i wykluczyłeś to napiszemy co pozostało. Obecnie to pytanie w stylu : coś stuka z tyłu auta, kto zgadnie co to ? Czyli pytanie do wróżki Albo leć po kabelkach po kolei całą droge to znajdziesz powód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #95 Napisano 7 Października 2014 U mnie nie działała przesłona z lewej strony, wyciągnąłem lampę, odkręciłem pokrywkę i się okazało, że kostka taka mała żółta nie była w ogóle wpięta do gniazda. U Ciebie pemek2610 pewnie podczas wymiany żarników musiała się poluzować ta kostka i po prostu nie styka. Ja bym zaczął od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurgeen Zgłoś #96 Napisano 7 Października 2014 Oczywiście, że jest. Przełóż i się okaże. Chodziło o to, że do lewej lampy jest dostęp na tyle dobry, że wg mnie chyba nie trzeba będzie ściągać zderzaka, natomiast do prawej niestety lipa. Mam stary żarnik który był dobry (wymieniłem parę) więc spróbuję go wsadzić na podmiankę. Dzisiaj rano lampa załapała dopiero za 7-8 razem. Chyba że poprawcie mnie, może nie trzeba zdejmować zderzaka? Wymianę żarników razem z paroma innymi rzeczami robiłem w ASO, więc nie wiem, a nie dopytałem się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #97 Napisano 7 Października 2014 do prawej niestety lipa Prościzna http://forum.vw-passat.pl/threads/15289-problem-z-wymiana-zarowki-z-przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #98 Napisano 7 Października 2014 U mnie nie działała przesłona z lewej strony, wyciągnąłem lampę, odkręciłem pokrywkę i się okazało, że kostka taka mała żółta nie była w ogóle wpięta do gniazda. U Ciebie pemek2610 pewnie podczas wymiany żarników musiała się poluzować ta kostka i po prostu nie styka. Ja bym zaczął od tego W sumie i tak muszę rozbierać przód do rozrządu, to za jednym razem wyjmę lampy i sprawdzę tą kostkę, co mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skladak Zgłoś #99 Napisano 7 Października 2014 Witam, kupiłem nie dawno paska, jeden ksenon był na wykończeniu, więc wymieniłem, teraz okazuje się że nie za każdym razem ksenon od razu się zapala... dopiero za kolejnym lub po jakimś czasie przy ponownym włączeniu świateł. Jaki to powód? czyżby przetwornica była też juz słaba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #100 Napisano 7 Października 2014 Witam, kupiłem nie dawno paska, jeden ksenon był na wykończeniu, więc wymieniłem, teraz okazuje się że nie za każdym razem ksenon od razu się zapala... dopiero za kolejnym lub po jakimś czasie przy ponownym włączeniu świateł. Jaki to powód? czyżby przetwornica była też juz słaba? Gdzie kupiłeś palniki i za ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach