Skocz do zawartości
jaro1005

Ciężko pali przy niskich temp. po dłuższym postoju - CO TO MOŻE BYĆ ?

Rekomendowane odpowiedzi

Grupy: 013,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_121754.html

 

Grupy: 018,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_121755.html

 

Grupy: 023,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_121756.html

 

Grupy: 004,001,002,004,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_121758.html

 

nie wiem czy dobrze to zrobiłem:niewiem

Edytowane przez maciuch1075

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy dobrze to zrobiłem

 

źle zrobiłeś , bo ustawiasz te 3 grupy 13,18,23 i wtedy logujesz , niepotrzebnie jest ta grupa 001 i 002 w każdym logu. Statyczy ( na postoju bez użycia gazu- podpisany ma byc) oraz dynamiczny - 3 bieg i but w podłogę od 1200 obr. do 4,2 ( podpisany) oraz z jazdy ( 2 min. log)

Z tego co to teraz jest to 1 i 2 pompka to jeszcze nie masakra, choć bipy już wykraczają poza przyjmowane -+30. Niż zrobisz ponowne logi , odkręć pokrywę z wałka i dognij te wtyczki na pompowtryskach ( wyciągasz wtyczkę i doginasz w środku kostki na kablu blaszki co by lepiej dotykało). Roboty na 15 minut a efekt może być. Potem zrób logi te co wyżej napisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
źle zrobiłeś , bo ustawiasz te 3 grupy 13,18,23 i wtedy logujesz , niepotrzebnie jest ta grupa 001 i 002 w każdym logu. Statyczy ( na postoju bez użycia gazu- podpisany ma byc) oraz dynamiczny - 3 bieg i but w podłogę od 1200 obr. do 4,2 ( podpisany) oraz z jazdy ( 2 min. log)

Z tego co to teraz jest to 1 i 2 pompka to jeszcze nie masakra, choć bipy już wykraczają poza przyjmowane -+30. Niż zrobisz ponowne logi , odkręć pokrywę z wałka i dognij te wtyczki na pompowtryskach ( wyciągasz wtyczkę i doginasz w środku kostki na kablu blaszki co by lepiej dotykało). Roboty na 15 minut a efekt może być. Potem zrób logi te co wyżej napisałem.

 

Witam

Możesz rzucić na to okiem

http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_122437.html

http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_122438.html

http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_122439.html

 

i co o tym sądzisz

chyba jeszcze raz dynamiczne muszę zrobić i gr004??

pozdro

 

jeszcze to

 

http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_122443.html

http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_122444.html

Edytowane przez maciuch1075

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz z tych logów aż tak to tragicznie znów nie wygląda , kąt synchronizacji bym przestawił delikatnie na plus czyli by skakało 0 do -0,6 a nie na -1,1.

 

Co do pd z tych logów znów wychodzi że aż takiej tragedii nie ma , tyle że udało Ci się wychwycić w poprzednich logach tą najgorszą wartość i tego należało by się trzymać. Do porównania moje na zimnym moto na jałowych obrotach, też potrafią wskoczyć ( 2-gie pd) na wartości 1,1 ale jak się doda gazu to schodzą do ~0,4 +-, czuć telepanie silnikiem właśnie jak przytrzymie na 1,4k obr na zimnym moto bez obciążenia czyli na luzie. W czasie jazdy nie ma takich objawów wogóle. Co bym poradził , wyciąg PD i oddaj na sprawdzenie , co się nadaje na reg. to odżałować kasy albo kupić używki z pewnego źródła z gwarancją rozruchową. Najlepiej z jeszcze chodzącego silnika kupić. Bo można vag podpiąć i sprawdzić jakie są , oraz zwróć uwagę na wyżłobienia w gniazdach PD w głowicy + to już sam dla siebie bym sprawdził kompresje jaką ma motor. bo może być już "zadzióbany" i mimo nowych PD będzie muł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie mogą być skutki progów w gniazdach pompek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie miałem czasu napisać że te logi były robione na moich PD które wcześniej oddałem do sprawdzenia

poprzednie były robione na pompkach pożyczonych(jeździło się na nich fatalnie)już oddane

moje PD 3 były dobre,a 4-ty do bani ale wystarczyło go wymyć ultradźwiękami

dzisiaj założone z nowymi oringami

kompresja sprawdzona i jest OK

Edytowane przez maciuch1075

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie mogą być skutki progów w gniazdach pompek ?

 

porwane uszczelki i paliwo w oleju lub odwrotnie olej w spalaniu, do tego zapowietrzanie , jak i ogólnie straty

 

@ maciuch1075

 

no to cieszy że naprawa się udała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% będę pewny jak będzie palił na mrozie bo te problemy z odpalaniem zaczynały się wtedy

ale będę dobrej myśli

pozdro :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
porwane uszczelki i paliwo w oleju lub odwrotnie olej w spalaniu, do tego zapowietrzanie , jak i ogólnie straty

 

A takie objawy :

większe korekcje , BIPy , delikatne przykopcenie przy porannym odpaleniu ?

 

Ja mam u siebie progi i to znaczne na gniazdach , mogą to powodować??? ... SORRY za delikatny OT :( ale delikatnie poruszony temat a nie chcę nowego tematu zakładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
większe korekcje , BIPy , delikatne przykopcenie przy porannym odpaleniu ?

teoretycznie może mieć wpływ, gdyż nie ma takiego uszczelnienia jak są progi, na poranne kopcenie to zazwyczaj ma wpływ 2 rzeczy , albo właśnie uszczelnienia PD , gumki porwane ( przy wybitych gniazdach to już nowe gumki są można powiedzieć gorsze niż stare co są ułożone) albo olej zlatuje na pierścionkach ( tu można sprawdzić kompresje próba na sucho i olejowa i wyjdzie). Wiadomo koszt nie jest mały robota + głowica używka w dobrym stanie, tyle że jak jeździ i odpala to po co sobie koszta robić. Jak padnie to się naprawia bo jako tako szkód tam narobić nie powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na ciepłym mam 28-30 kompresję. I troszkę gorzej pali na ciepłym, tzn delikatnie może z 1s przykręci. Wcześniej przed wymianą pompek palił tragicznie , po wymianie pompek i gumek jest znaczna poprawa ale korekcje takie same są , identyczne jak wcześniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem,TDI 1,9 AVF 130 km....2002...temp,zewnętrzna ok 5stopni na +.ranek,auto kreci,kręci az w końcu załapie łaskawie.a za samochodem kłęby dymu.Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika,może stać kilka godzin i zapali od pierwszego razu,na ciepłym także nie ma problemu.więc także podejrzewam że paliwko sie cofa,albo o ile się nie myle trzeba zregenerować pompowtryski.Dodam że świece są nowe NGK,alternator zregenerowany,filtry czyste.akumulator 94aH,ładowanie dobre.

Spalanie dość duże 8,1 w cyklu mieszanym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o ile się nie myle trzeba zregenerować pompowtryski.

A jak się mylisz? :hyhy

Ja bym je na wstępie zlogował.

 

Dodam że świece są nowe NGK

Nie dało się czegoś porządniejszego kupić?

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie podobny problem potrzebuje fachowej pporady jadac rano passatem b5 1,9 tdi samochód w jednym momencie stracił moc dymienie z wydechu biały dym zapach jakby nie spalona ropa wyłaczylem silnik ponownie odpalilem nie slychac turbiny nie gwizdze czy to wina turba czy pompowtryskow dodam ze turbo było regenerowane 7 m-c tem a dodatkowa spalilo prawie casły olej

 

---------- Dodano o 19:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:38 ----------

 

nie dodalem ze po pracy długo krecil za nim zapalil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie podobny problem potrzebuje fachowej pporady jadac rano passatem b5 1,9 tdi samochód w jednym momencie stracił moc dymienie z wydechu biały dym zapach jakby nie spalona ropa wyłaczylem silnik ponownie odpalilem nie slychac turbiny nie gwizdze czy to wina turba czy pompowtryskow dodam ze turbo było regenerowane 7 m-c tem a dodatkowa spalilo prawie casły olej

 

---------- Dodano o 19:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:38 ----------

 

nie dodalem ze po pracy długo krecil za nim zapalil

 

turbo się wysypało, nie odpalaj GO !! tylko na lawetę albo hol i do warsztatu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak turbo sie wysypie rowniez nie chce odpalac ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak turbo sie wysypie rowniez nie chce odpalac ??

 

na to Ci nie odpowiem ale wyssany olej + kłęby dymu = turbo do wymiany/regeneracji, a skoro masz po reg. 7 mieś. to na gwarancje go od razu. Nie zapalaj auta tylko tak jak wyżej jest napisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na to Ci nie odpowiem ale wyssany olej + kłęby dymu = turbo do wymiany/regeneracji, a skoro masz po reg. 7 mieś. to na gwarancje go od razu. Nie zapalaj auta tylko tak jak wyżej jest napisane.

 

 

serdeczne dzieki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
serdeczne dzieki za odpowiedz

 

a mi to już nie dzięki ?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
serdeczne dzieki za odpowiedz

 

 

a jak wlozysz nowa turbine to nie zapomnij odkrecic wtryskow i pokrecic rozrusznikiem zeby wyplulo olej ktory dostal sie do komory spalania :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności