Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

to zastanawiaj się dalej :) ja mam 330 Nm przy 2k obrotów i jeździ się tym bardzo przyjemnie .... w sumie to już jest mało :)

 

To samo u mnie 370 Nm /2000 obr i program bardzo łagodny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee tam, ja miałem na brd 465Nm przy nieco powyżej 2200rpm, przy gtb22 miałem prawie 500Nm i to wszystko w 1Z.

 

Tylko na GTB nie mam wykresu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To samo u mnie 370 Nm /2000 obr i program bardzo łagodny.

 

pochwal się wykresem.Mając 370/2000 raczej delikatnie z paliwem się nie obchodzono,te 3.6v/2000 pewnie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pochwal się wykresem.Mając 370/2000 raczej delikatnie z paliwem się nie obchodzono,te 3.6v/2000 pewnie jest.

 

Prosze

,ale sagon nie ciśnij o szczegóły bo wiesz że nie mam o tym pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny wykres, moment się trzyma, a nie opada, a to dobrze wrozy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego masz 204/411,a na wykresie jest 199/406 i dlaczego tam jeszcze nie ma wałeczka 38E?

 

Ładny wykres, moment się trzyma,

 

Jak jest czym dmuchnąć,to na takim układzie paliwowym inaczej być nie może,szkoda tylko,że od 3600 moment i moc idą w dół.Ale to dlatego,że max napięcie łapie już przy 3600.Można to było pociągnąć wyżej,ale kosztem słabszego wyniku do tego zakresu,w którym byś osiągnął max moc.

Zapierdzielać to musi,nie ma co.Ja bym sobie zrobił te 199 przy 4000 i byłoby miodzio.Chyba,że często ganiasz po mieście,wtedy taki soft to malyna.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dlaczego masz 204/411,a na wykresie jest 199/406 i dlaczego tam jeszcze nie ma wałeczka 38E?

 

 

 

Jak jest czym dmuchnąć,to na takim układzie paliwowym inaczej być nie może,szkoda tylko,że od 3600 moment i moc idą w dół.Ale to dlatego,że max napięcie łapie już przy 3600.Można to było pociągnąć wyżej,ale kosztem słabszego wyniku do tego zakresu,w którym byś osiągnął max moc.

Zapierdzielać to musi,nie ma co.Ja bym sobie zrobił te 199 przy 4000 i byłoby miodzio.Chyba,że często ganiasz po mieście,wtedy taki soft to malyna.

 

Wałek SDI jest,podany wykres to jeden z zachowanych z hamowania -dlaczego ten ? nie wiem.Według mnie program bardzo łagodny,równo jedzie od początku do końca,w mieście ma spore opóźnienie taki jakby lag.Wcześniejszy program 180/380 wyrywał z butów na każdym biegu reagował na każde pyknięcie w pedal choć fakt w bardzo malym zakresie i na krótko,teraz jest program taki zachowawczy bez szaleństw z szacunkiem dla starego AFNa - na przeżycie,sonda EGT zamontowana,wskaźnik czeka.W GTB pchał się nie będe może kiedyś jak BRD zacznie puszczać to zakupie te wzmocnione BRD od Bogdana i tyle.Na razie łatam to co zostało w silniku ori a sypie sie jedno za drugim i ciesze się ASD 100 km/h przy 2000 obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wzmocnione BRD od Bogdana

 

Przetestowane osobiście i krótko mówiąc szału nie robi. Różnica jest tylko we wstawaniu, lekko wcześniej i żwawiej ale jeżeli chodzi o wydajność jest to w granicach błędu pomiarowego porównując ze zwykłym.

Ta jedna łopatka więcej w kole nic nie zdziała, jeżeli średnica zostaje ta sama co w seryjnym BRD...

 

GTB nie ma co porównywać, bo nawet 17tka w porównaniu do BRD to kompletnie inny poziom zarówno pod względem wstawania jak i wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na skrzyni asd nie będziesz miał 100km/h przy 2000,bo taką prędkość łapie się dopiero na ggu z 5tką 0.700.Skrzynia asd ma trochę krótszą 5tkę 0.717.Taka skrzynia ma przy 2000/95km/h,cyp ma 92km/h,a ggu wspomniane 100km/h.

Generalnie asd jest dłuższa od cyp na 5tym biegu o 6km/h przy 4000,łapiesz na niej 191km/h,na ggu 205km/h,a na cyp 185km/h,liczone na kołach 195/50/15.

Patrząc na ten wykres,ten program nie jest łagodny,jak masz już max moc przy 3600,poniżej też grubo,więc lane jest już na maxa.Wydajność pompy 11 i 230tek to okolice 200 koni,jak masz te 200 przy 3600,to program nie jest z tych łagodnych,bo moc jest już raczej szczytowa.Można by tam może jeszcze,pod warunkiem,że będzie zapas w napięciu,ugrać kilka koni,zwłaszcza na 38E.

Nie wiadomo,jak zrobili ten drugi na 200/410,bo możliwe,że pociągnął moc wyżej,stąd wrażenie,że auto dołem jest słabsze.

 

Ale jedno jest pewne,w takim ustawieniu,jak na wykresie musiało to nieźle zasuwać.

 

Zaletą tej turbiny na kole z bv43a jest to,że jak wspomniał Darek szybciej wstaje,ale jest też ciut wydajniejsza od seryjnej bv43.

Kiedyś jaro4444 zapodawał wyniki na tych dwóch turbinach i ta bv43a wypadała zdecydowanie lepiej,ale to w 2.0 tdi 16v.Choć i w naszych kiblach też powinno być ciekawiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, chyba troche wyszliśmy z tematu.Parametry jakie mam takie mam i nie jest to wynik pogoni za każdym qniem ale ma być to auto do jazdy z głową.Turbo od Bogdana biore pod uwage jako typową część zapasową a nie składową next stage bo takowego raczej już nie będzie,auto jeździ codziennie niedogrzane (brak EGR'a) bo do pracy mam 7km, rozgrzane i w trasie zaskakuje nie jednego maniaka spoilerów,wielkich tłumików,tuningowych nalepek,gleb i polerów.

O taki właśnie stan rzeczy mi chodziło i to dokładnie sprawia mi radoche,auto w dalszym ciągu ma być starym,rodzinnym kombi w diesel'u.

 

sagon tymczasowo latam na kółkach 205/50/15,docelowe są 215/45/16 a zima 195/50/15 więc różnice w wskazaniach będą zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest to afn ale tez vp agp/avf

 

pomiar_GTB22_FINAL.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie jeździ ? pewnie jak na bombie która zaraz wybuchnie a tymczasem zapie_dala ? Co tam jest jeszcze wsadzone oprócz GTB ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie jak na bombie która zaraz wybuchnie

a czemu ma wybuchnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kreski ladne, tez nie czaje czemu mialby "wybuchnac" ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorka dopiero teraz widze że dół PD,ale musi być jazda !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sie jeździ ? pewnie jak na bombie która zaraz wybuchnie a tymczasem zapie_dala ? Co tam jest jeszcze wsadzone oprócz GTB ?

 

hybrydowa pompa na korpusie 107j wtryski zlozone na koncowkach firada 270 +50% w nadarzynie i map 4 barowy z grubsza to wszysko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hybrydowa pompa na korpusie 107j wtryski zlozone na koncowkach firada 270 +50% w nadarzynie i map 4 barowy z grubsza to wszysko

 

Ja pie_dole !!! a głowica ? standard ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja pie_dole !!! a głowica ? standard ?

 

tak glowica seria tylko przeszla kompletna obrobke czyli jest jak nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/turbo-gtb2260vk-kolektor-tuning-1-9-tdi-strojenie-i4022439819.html

 

Panowie pytanie:

Opłaca się kupić gtb z tej aukcji?? Mógłby ktoś popatrzeć na logi jak wstaje i czy wszytko jest ok? Noi ogółem wyrazić opinie??

Będe wdzięczny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie logi od tego turbo :D Ta turbina może wstawać całkiem inaczej (czyt. gorzej). Ba! ta sztuka nie była jeszcze zakładana do 1.9. Zobacz na śruby którymi jest skręcone z kolektorem - lśnią się. Poza tym te śruby to pomyłka.... po 100 kilometrach nie będzie się dało ich odkręcić i odrazu się ukręcą. Tam powinny być szpilki zapożyczone z ori kolektora plus nakretki specjalne. Chyba że ktoś z góry zakłada że tego odkręcać nie będzie (a do wyjęcia kolektora chyba wymagane wcześniejsze odkręcenie suszarki, nie jestem pewien.. ale jakoś tak jest :D ). Spawów dobrze nie widać na zdjęciach ale wydaje mi się że jakoś mizernie wyglądają.

 

Co do turbo... brak ogranicznika zamknięcia kierownic. Tyle w temacie :)

 

 

ps. zobacz jego negatywne komentarze i jego podejście do klienta.... żenada.

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności