karol091 Zgłoś #321 Napisano 28 Stycznia 2014 Ja mam ten sam kłopot, tylko że mam suche dywaniki, woda do środka nie leci, nagrzewnica ok tylko te je... szyby wstyd. Filtr wymieniłem na nowy i nic, czy węglowy faktycznie lepszy ja mam zwykły. Do roboty mam golfa 3 1,9 tdi gnój w środku po kolana wilgoci co nie miara wsiadam świata nie widać ale po minucie jest wszystko ok. To czemu w fajnym z pozoru pasku nie jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #322 Napisano 28 Stycznia 2014 Ja mam ten sam kłopot, tylko że mam suche dywaniki, woda do środka nie leci, nagrzewnica ok tylko te je... szyby wstyd. Filtr wymieniłem na nowy i nic, czy węglowy faktycznie lepszy ja mam zwykły. Do roboty mam golfa 3 1,9 tdi gnój w środku po kolana wilgoci co nie miara wsiadam świata nie widać ale po minucie jest wszystko ok. To czemu w fajnym z pozoru pasku nie jest ok? Sprawdź czy masz otwarty obieg powietrza. Klapka potrafi się zawiesić, a mimo to Climatronic nie pokazuje błędu. A suche z pozoru dywaniki jeszcze nie oznaczają, że autko jest szczelne, bo woda cieknie pod wykładzinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol091 Zgłoś #323 Napisano 30 Stycznia 2014 Sprawdzałem też, da się usłyszeć jak zamyka obieg i inaczej chodzi wiatraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekzboj Zgłoś #324 Napisano 15 Lutego 2014 Co do parowanie szyb, to u mnie w B6 raczej mam coś z obiegiem - chyba jest cały zamknięty, i nie dopływa powietrze z zewnątrz. Robierał ktoś te elementy aby dostać się jakoś do tej przepustnicy ?? BO wydaje mi się że będzie przy tym trochę dłubaniny..;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajo67 Zgłoś #325 Napisano 6 Lipca 2014 Ja mam cos takiego ponizej1.5 stopnia na dwoze w ciagu krutkiej hwili wszystko zaparowane dotego ciagle smierdzi z klimy wszystko sprawdzone filtry nowe niewiem juz tylu pseldo fahowcuw to sprawdzalo ze zaczolem myslec ze ten tym tak ma dotego w ojca 3letnim pasku tez zaczelo smierdziec po przejechaniu jakis 180tys to hyba normalne w vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #326 Napisano 6 Lipca 2014 Ja mam cos takiego ponizej1.5 stopnia na dwoze w ciagu krutkiej hwili wszystko zaparowane dotego ciagle smierdzi z klimy wszystko sprawdzone filtry nowe niewiem juz tylu pseldo fahowcuw to sprawdzalo ze zaczolem myslec ze ten tym tak ma dotego w ojca 3letnim pasku tez zaczelo smierdziec po przejechaniu jakis 180tys to hyba normalne w vw ortografia to pierwsza sprawa jaką powinieneś naprawić bo czytać tego nie można, są przeglądarki co mają autokorektę więc nie ma wytłumaczenia ! Co do smrodu tak nie ma być i nie jest to normalne, zajedź do konkretnego fachowca z klimy niech ją do porządku odgrzybi to smród zaniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #327 Napisano 7 Lipca 2014 zaczelo smierdziec po przejechaniu jakis 180tys to hyba normalne w vw Jak dbasz, tak masz. :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzelik7 Zgłoś #328 Napisano 24 Lipca 2014 polecacie jakies pochłaniacze wilgoci z allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #329 Napisano 4 Października 2014 (edytowane) może znajdę odpowiedź na moje pytanie po przeczytaniu tego tematu temat przestudiowałem i nie znalazłem odpowiedzi w moim przypadku jest tak że jak jest chłodniej w nocy a ja rano otwieram drzwi to już szyby są zaparowane od środka wody pod wykładziną nie mam, filtr kabinowy nie jest mokry, a zimie mam nawet takie przypadki że szyby są od środka pokryte szronem/lodem o grubości nie całego 1 mm i co mi poradzicie i czy ktoś miał już takie przypadki Edytowane 15 Października 2014 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #330 Napisano 26 Listopada 2014 Jak zdiagnozować czy działa ogrzewanie tylnej szyby ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #331 Napisano 26 Listopada 2014 Jak zdiagnozować czy działa ogrzewanie tylnej szyby ? Przycisk od podgrzewania szyby przed włączeniem powinien być czerwony(od modelu 98) u mnie miał inny kolor z powodu odłączonych kabli z lewej i prawej strony szyby. Jak szyba będzie zaparowana/ zamarznięta no to włącz ogrzewanie tylnej i jak będziesz miał poziome krechy to działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #332 Napisano 27 Listopada 2014 Kable ida w bagazniku przy gornej plycie - pod szyba ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #333 Napisano 27 Listopada 2014 Pewien nie jestem gdzie dokładnie idą, czy przy górnej płycie, w sedanie w połowie słupka lewego i prawego pod tapicerką są wsuwki no, a dalej musiałbyś poszukać chyba, że ktoś inny jest w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobereq1212 Zgłoś #334 Napisano 30 Listopada 2014 slyszalem kiedys zeby pozbyc sie wilgoci z dywanikow klada na noc gazety jakies na podloge to wciaga wilgoc i niby jest lepiej ale nie prubowalem ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #335 Napisano 30 Listopada 2014 niewiem co wy macie za problemy ja nigdy w zadnym aucie nie mialem problemu z parowaniem szyb !!! (no chyba ze filtr byl zapchany lub mokry z innych powodow) mimo iz nieraz mialem mokro na dole w dywanikach ale mam zawsze 1 zasade jako ze jestem cieplolubny i marzna mi nogi to zawsze jak juz sie zrobi zimniej ogrzewanie mam na full na dol na podloge a jak mi sie robi goraco to uchylam delikatnie okno i juz mam zimniej niestety jak wlacza sie tylko delikatnie temperature to wigoc nie zdazy wyleciec zasada podobna do suszenia suszrka i zasada fizyczna-cieple powietrze zawsze pojdzie do gory wiec trzeba kierowac jego na dol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neykes Zgłoś #336 Napisano 30 Listopada 2014 Ja słyszałem że najlepszym sposobem jest nasypać ryż do skarpetek ,dobrze zabezpieczyć i wsadzić pod siedzenia Zero wilgoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #337 Napisano 30 Listopada 2014 Ja nie wiem dlaczego ale czesto widze ze znajomi maja wiatrak na zero, oszczednos pradu? wiatraka? czy oszczedzaja wiatrak dla nast wlasciciela? u mnie nigdy wiatrak nie jest wylaczony jedynie podczas mrozow podczas zapalania auta wezme na zero,i po odpaleniu wlaczam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #338 Napisano 30 Listopada 2014 Ja nie wiem dlaczego ale czesto widze ze znajomi maja wiatrak na zero, oszczednos pradu? wiatraka? czy oszczedzaja wiatrak dla nast wlasciciela? u mnie nigdy wiatrak nie jest wylaczony jedynie podczas mrozow podczas zapalania auta wezme na zero,i po odpaleniu wlaczam. dokladnie tez tak robie :kumple a pozniej sie dziwia ze szyby paruja a jak nie maja parowac jak nie ma obiegu powietrza acha dla innych bardzo wazne jest aby byl zawsze wlaczony obieg otwarty !!! na zamknietym zawsze bedzie parowac !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #339 Napisano 30 Listopada 2014 A ja zawsze staram się przewietrzyć auto zanim z niego wysiądę, tj. wył ogrzewanie, uchylam okno tak żeby wystudzić kanały i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #340 Napisano 30 Listopada 2014 Ja słyszałem że najlepszym sposobem jest nasypać ryż do skarpetek ,dobrze zabezpieczyć i wsadzić pod siedzenia Zero wilgoci Dokładnie tak jak na tym filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach