Skocz do zawartości

Jaro73

  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jaro73

  • Urodziny 22.04.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lipno/Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jaro73

    Zepsuta turbina?

    KIZIOR - niestety nie mogę ci pomóc, w przypadku Dextera po prostu miałem taki przypadek i pomogło to z pewnością zaoszczędzić sporo kasy. Może ktoś inny z kolegów miał podobny przypadek i tanim kosztem sprawę się załatwi, choć to w wielu przypadkach bardzo trudne.
  2. Jaro73

    Zepsuta turbina?

    Cieszę się, że mogłem pomóc koledze z forum w potrzebie. Okazuje się, że czasami bez kompa można się obyć (choć nie zawsze).... "mądry Polak po szkodzie"....:582:
  3. Jaro73

    Zepsuta turbina?

    nie znam się na tych logach, ale u mnie pomogło...
  4. Jaro73

    Zepsuta turbina?

    A ja myślę tak:1) sprawdź przewód ( rurkę ) - to chyba ciśnienie dolotowe te od turbiny 2) zobacz, czy kabelki zasilające sterowanie turbiną nie są czasami przetarte... i tyle Ps. Czasami te najprostsze rzeczy sprawdzić zanim "wystawisz armaty"
  5. Dałem za całą operację 200 zł , ale warsztat jest mojego kuzyna.. nie wiem czy to dużo, ale byłem przygotowany na więcej.. za oszczędności:668: podłączę sobie zmieniarkę do MFD...może ktoś w okolicy mi założy to ustrojstwo?
  6. ...Faktycznie u mnie dźwięk był nie do zniesienia... sprawdź te uszczelki bo może być to co u mnie. Oleju nie bierze i mocy nie traci.... to jak u mnie. Sprawdź na laptopie ciśnienie turbiny.
  7. No i już sprawa jasna. Wymiana uszczelki przy zaworze + ( przy okazji ) wymiana uszczelki przy kolektorze wydechowym i ( nie dokładnie wiem ale jakaś cześć na dole ) - coś takiego do wymiany- (zdjęcie zrobione przed chwilą) I wszystko działa super. To nie była turbina.!!! Ale za to jedną turbinę mam na sprzedanie - Jeśli ktoś jest chętny to mogę ją odsprzedać:582:. Od początku pewnie nie była to wina turbiny, tylko tych uszczelek - stąd ten gwizd....
  8. jutro będę wiedział co jest - Podobno to nie turbina...a wina uszczelki przy zaworze ERG - dam znać jutro.
  9. Jestem raczej nie reformowalny pod tym względem zostaje więc płacić.. ale ja szukam raczej pomocy praktycznej ( szukam turbiny ) a nie "Wuja dobra rada"..
  10. Moja w tym wina też jest wielka, bo raczej wolno się nie poruszam a i po powrocie z trasy nie czekam minutki... Potrzebuję nowej ( dobrej turbiny ) ... ale to razem będę miał już trzy:( . Nagram dźwięk i wstawię na forum.. może to będzie przestroga dla reszty.
  11. Nie to turbina nie była regenerowana - kupiłem ją jako używaną od mojego brata, który ma warsztat samochodowy ( więc gwarancji nie mam żadnej ). Po jakimś czasie znów zaczęła gwizdać, ale teraz to nie do zniesienia. Oleju auto nie bierze ( w normie ), na obroty się wkręca... więc nie wiem sam już co dalej robić.A jeśłi chodzi o luzy na wirniku? To rozumiem , że i tak całą turbinę trzeba wymienić? Sorry , ale nie znam się na tym wcale - więc może czasami głupio pytam. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę - muszę mieć sprawne auto i poruszać się komfortowo ( na ile jest to możliwe ).
  12. To już nie jest miły świst..tak jakby coś pocierało ( metal o metal ). Mogę bardzo delikatnie dodać gazu a te tarcie/gwizd jest. Jak wyłączę samochód to słychać jakby coś jeszcze obcierało. ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ---------- Maras RD ...jest w moim opisie z boku typ silnika.
  13. Witam , tak się zastanawiam i proszę o pomoc.... wymieniłem już drugą turbinę , ponieważ mechanik mi powiedział, że gwizdy pochodzą właśnie od niej.. a autko jak gwiżdże ( to mało powiedziane !!!) przy każdym dodawaniu gazu - obojętnie przy jakich obrotach. Teraz nawet gdy jadę i lekko tyknę gaz zaraz słyszę ten gwizd/świst ( już sam nie wiem jak to nazwać ). Wkurza mnie to bardzo bo wszyscy się za mną oglądają i w ogóle... Pomoże mi ktoś bo mam tego dość a mechaników u mnie ni widu...
  14. No i wyszło szydło z worka ..... walnięta chłodnica ...??? Nie wiem, ale pewnie zawsze lepiej niż uszczelka pod głowicą. Jutro wstawiam nową i śmigam dalej...ale ogólnie to za szybko padła. Myślę o S80...
  15. U mnie niestety też zaczęło lecieć od strony pasażera. podłożyłem folię w garażu i trochę poleciało czystego płynu. Mam nadzieję, że to nie uszczelka pod głowicą...stawiam auto w czwartek do mechanika i zobaczymy co i jak. Na razie dolewam - co 3 dni . Przedtem sprawdzę wasze sugestie, ale ze mnie żaden mechanik i w garażu zimno:633:. Ogólnie to jakieś felery te auta mają z tym przeciekiem... chyba zmienię na Audi .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności